Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Sonia (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 13:54
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard Sonia (Roemeense)



    Sonia (Roemeense)
    Leeftijd : 30 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Kort
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : D Siliconen : Onbekend
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 40 minuten
    Service : NMC, PMC
    Extra info :





  2. Onderstaande 3 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (14 september 2019),Mr Bluenose ( 7 november 2019),pret ( 5 september 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 13:54
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Bij m'n recente beoekje aan magnum de keuze gemaakt voor Sonia, een kleine slanke meid met stevige, grote borsten, kort zwart haar in een paardenstaartje en een ietwat guitig gezichtje. Sonia vatte de hint snel op en we zaten op kamer.

    Die kamer was een beetje apart; aan de ene kant had ze wel een geile opening (haar been op bed zetten zodat ze gevingerd kon worden), maar daarbij keek ze ook weg. Dat wegkijken was ook iets wat in de rest van de sessie terugkwam. Pijpen was nou niet echt haar ding, daarom werd het al snel neuken (zij bovenop). Dat ging best redelijk, maar niet echt super door het gebrek aan oogcontact. Zoenen zat er ook niet echt in. Desondanks neukte ze aardig mee, en het was niet superafstandelijk, ook omdat ze zich af en toe knus om me heen vleide. Het ging allemaal eerder een beetje onwennig. Zoenen ging niet verder dan kussen op de mond. Na een tijdje (voelde als 20 minuten begon ze te miepen dat de tijd op was; ik zei dat ik best wilde verlengen naar een uur, maar dan moest ze wel echt zoenen. OK, geen probleem, en zowaar begon ze iets te tongzoenen. Ook daarbij ging het een beetje van alles of niets; ging de ene keer niet helemaal van harte en dan opeens zat ze met haar tongetje zowat op m'n amandelen, hoewel dat niet al te vaak voorkwam.

    De bummer kwam echter na strak 30 minuten: volgens haar zaten we toen een uur op kamer. Onzin, volgens mij; ze pakte de intekenlijst erbij, waar ik zag dat de vuige slet de kamertijd 8 minuten had afgerond naar beneden. In plaats van 17:38 als starttijd had ze 17:30 opgeschreven. Wat nog steeds betekende dat ik 20 minuten meer zou moeten hebben. Daar ging ze dan onder protest mee akkoord; nog een kwartier verder geneukt, maar om 17:21 vond ze het wel welletjes. Prima; bij het afrekenen gaf ik haar dan ook 90 ipv 100 euro. Ik geen heel uur, dan jij ook geen hele 50 euro. Protest, want tijd ging in blokken van een half uur, en ze had wel gezoend ook al was het dan maar matig, en ze zou naar de theke gaan en blablabla.

    Uiteindelijk zelf naar de theke gegaan en het voorval gemeld; m'n relaas werd aangehoord en dat was het. Ondertussen een steakje besteld met frites (ik zag dat het toetje de apfelstrudel was die ook 's middags al op het programma stond, die liet ik voor wat het was), daarna nog een bakje kofie gedaan en om 19:00 vertrokken. Voelt toch niet lekker als je gezeik hebt met een dame over haar betaling, maar geen commentaar toen ik vertrok. De dag erna nog wel spierpijn omdat ik sonia in die 40 minuten toch aardig had uitgewoond.

  4. Onderstaande 4 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (14 september 2019),Mr Bluenose ( 7 november 2019),schoolmeester ( 5 september 2019),Sjeufke ( 5 september 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60