Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 25
  1. #1
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard Waar zijn de topdames gebleven in Babylon?

    Waar zijn de topdames gebleven in Babylon?

    Ik hoor en lees allemaal verhalen dat het niveau van de dames hard achteruit gegaan zou zijn in Babylon. Vooral nu de entree met een tientje is verhoogd, steken deze verhalen de kop op. Voor een deel klopt dat wel, want ik zie ook dames, waar ik weinig vertrouwen in heb, maar die waren er ook toen de entree nog 60 euro was.

    Maar een goeie vraag, waar zijn al die topdames...? Tot nu toe in totaal 26 verschillende dames gehad in Babylon. Dames die ik in het verleden echt top vond, zijn:

    Susi (laatst gezien in Magnum Dormagen en daarna is ze privé ontvangst gaan doen in Doetinchem, maar is daar ook al weer weg);
    Mirela (waarschijnlijk dat niemand haar kent, want heeft een blauwe maandag in Babylon gewerkt. Ex-pauschalclub dame, die ook in clubs als Mondial en Aca Gold heeft gewerkt, maar deze dame is er helemaal mee gestopt);
    Karla (Gestopt. Was altijd wel in voor een beetje kinky seks, maar ook voor GFE een goede keus);
    Alice (schijnt in een raambuurt te werken in Bonn of in Samya???);
    Alexis (Gestopt, maar voor mij het beste wat ooit in Babylon of welke andere saunaclub dan ook heeft rondgelopen);

    En dat waren wel de echte toppers van de afgelopen 4 jaar, waarmee ik een kamertje heb gedaan en die nu niet meer werkzaam zijn in Babylon. Over Lora twijfel ik of ik die echt top vond. Slecht was ze zeker niet, maar heb er slechts 1 kamer mee gedaan.

    Wat blijft er dan over?:

    Roberta (GFE+. Op 't moment van schrijven “im Urlaub);
    Lana (GFE+);
    Amalia (GFE+. Op 't moment van schrijven “im Urlaub)”;
    Erika (maar die heeft het gelijk de eerste keer verbruid bij mij, door me te belazeren bij de afrekening).

    En ik wil zeggen Dolli, maar vond haar de laatste keer een stuk minder dan voorheen. Voorheen was ze top. Nu goed.

    Andere dames waar ik wel plezier aan beleef, maar ik nog niet helemaal top vind en nog aanwezig zijn in Babylon, zijn:

    Elli (1 keer mee geweest, maar kan me voorstellen dat bij herhaling de service en de klik nog beter gaat worden);
    Daniela (Geldt 't zelfde voor als Elli);
    Mary en Georgiana (waarbij ik Mary iets beter vind, maar een triootje met beide blijft nog de beste keus).

    En ik hoop Sascha, want die wil ik een volgende keer eens proberen, nu ze nog geen silis heeft

    En nu verwacht iedereen dat Babylon alleen maar topdames heeft, omdat de entree een tientje duurder is...? Een jaar of 5 á 6 gelden had ik iedereen voor gek verklaard, die zijn centen ging uitgeven in een saunaclub. Ik kwam destijds in de Pauschalclubs en betaalde daar €150,-- voor een hele dag neuken en wellness. En daar liepen toppertjes die zo in Babylon konden gaan werken of welke andere saunaclub dan ook. En met name Dortmund had een wellness, waar menig saunaclub jaloers op was. Nu betaal ik een stuk meer.... Ja, vroeger was alles beter, toen de seks nog vies was en de lucht nog schoon....

    Heb ik dan geen kritiek op Babylon? Jazeker wel. De AWL (GPL) klopt van geen kloten, maar dat was vroeger al en hier al vaak opmerkingen over gemaakt.... Voor het ontbijt moet je vroeg zijn, want wordt niet aangevuld. Zelf hier weinig problemen mee, want slaap altijd de nacht ervoor voor de deur en ben dan 1 van de eersten Het eten in de bakken is niet altijd mijn favoriet. Ikzelf heb ook liever a la carte, maar bij drukke verjaardagen en BBQ in de zomer, hebben ze dat niet. Ach, als het echt niet meer te vreten is, vraag ik de dames wel of ze eten willen bestellen De kleedruimte is bij drukte soms wel een beetje behelpen. En soms chagrijnig personeel, maar moet zeggen dat dat het laatste jaar erg meevalt. Niet meer echt meegemaakt. Misschien omdat ik er een bekend gezicht ben? Zou niet uit mogen maken. Soms 's avonds de luide muziek. Als de dames er dan een showtje van maken, vind ik het niet erg, maar soms draaien de Duitse bardames Schlagermusik op z'n hardst, waarbij de Duitse bardames en Duitse gasten vrolijk meezingen. Dat hoeft voor mij niet.

    Overigens ben ik niet getrouwd met Babylon. Mocht ik een andere club of clubs vinden, waar het me net zo bevalt, zal ik daar ook naartoe gaan. Sixsens is zeker zo'n club en misschien komt Venus daar wel bij We zullen het zaterdag meemaken.
    Laatst gewijzigd door perso; 3 september 2019 om 15:27

  2. Onderstaande 3 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    HotHHarry (12 september 2019),ju52 ( 4 september 2019),mentholbear (10 september 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    @azis

    Als ik dit lees dan blijf ik wel naar sixsens gaan is 40min dichterbij en zien dat karla gestop is en robetta ergens andets werk wat heb ik er dan te zoeken
    Je zie wel prijs omhoog en dames minder sorry maar zoek ik het hazepad .

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  4. #3
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:15
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.631
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Wat blijft er over aan topdames?
    Ik mis in de opsomming: Gina, Isadora, Tamara, Klara, Elli, Emma en Vanessa.

  5. #4
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agronymus1 Bekijk bericht
    Wat blijft er over aan topdames?
    Ik mis in de opsomming: Gina, Isadora, Tamara, Klara, Elli, Emma en Vanessa.
    Ik heb alleen de dames genoemd, waar ik ervaring mee heb. Isadora, Tamara, Emma en Vanessa ben ik nog nooit mee op de kamer geweest, maar bedankt voor de tip Elli kan misschien wel een toppertje voor me worden. Heb haar wel genoemd als "sub"topper.

  6. #5
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Azis zal wel gratis entree krijgen van Eddie met al zijn PR werk, op het forum
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  7. #6
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:45
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.918
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    @PP: Gratis bier natuurlijk.

  8. #7
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    @PP: Gratis bier natuurlijk.
    nergens gratis bier
    Je moet of entree betalen of het bier per fles betalen dus gratis nee.
    Soms gratis met een vrijkaart
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  9. #8
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door massage-gek Bekijk bericht
    Alexis is weer terug in Babylon, ze is niet gestopt. Ze is inderdaag lang niet aanwezig geweest omdat ze moeder is geworden!
    Ze komt nu met regelmaat enkele weken werken! Ze is er momenteel weer...

    Lori is wel gestopt als DVP, maar werkt nu achter de bar in Babylon. Ze is ook al enige tijd niet aanwezig...
    Misschien is ze er nu weer, samen met zus Alexis!
    Dat is Alexa. Niet Alexis. Alexa is de zus van Lori

  10. #9
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Nou dan kan ik ook wel doorgaan, waar is die leuke kleine Laura gebleven? Mijn allereerste Babylondame.
    Overal komen en gaan dames..
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  11. #10
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Nou dan kan ik ook wel doorgaan, waar is die leuke kleine Laura gebleven? Mijn allereerste Babylondame.
    Overal komen en gaan dames..
    Ergens in de buurt van Bonn daar werkte ze een tijdje geleden.

  12. #11
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Nou dan kan ik ook wel doorgaan, waar is die leuke kleine Laura gebleven? Mijn allereerste Babylondame..
    Krijg je het op je heupen ?
    En Garde

  13. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal ( 5 september 2019)

  14. #12
    Geregistreerd
    25 mei 2018
    Last Online
    12 april 2024 @ 08:55
    Berichten
    133
    Discussies
    2
    Thanks
    1.227
    Thanked
    687 in 89 posts

    Standaard

    Topdames komen en gaan. Sommige verhuizen om de zoveel tijd van club, sommige stoppen. De eerste naam welke mij te binnen schiet is Yasmin. Een van mijn eerste kamergangen in Babylon. Topdame, killerlooks en topservice. Voor zover ik weet is zij gestopt.

  15. #13
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:56
    Berichten
    9.736
    Discussies
    307
    Thanks
    17.737
    Thanked
    11.730 in 5.120 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Viscamessi Bekijk bericht
    Topdames komen en gaan. Sommige verhuizen om de zoveel tijd van club, sommige stoppen. De eerste naam welke mij te binnen schiet is Yasmin. Een van mijn eerste kamergangen in Babylon. Topdame, killerlooks en topservice. Voor zover ik weet is zij gestopt.
    Yasmin zit in PSR tegenwoordig. Hoe ze daar heet ben ik effe keijt.

  16. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 september 2019),Viscamessi ( 6 september 2019)

  17. #14
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Berichten met te veel prive-info weggehaald.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  18. #15
    Geregistreerd
    10 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:51
    Berichten
    194
    Discussies
    2
    Thanks
    69
    Thanked
    137 in 35 posts

    Standaard

    Is er bekend waar Kira naartoe is gegaan?

  19. #16
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Der letzte Standort war Süddeutschland /Stuttgart.
    Ist aber auch schon einige Wochen alt.

    VanKees

  20. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Ronald11 ( 7 september 2019)

  21. #17
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:21
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.990
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    Waar zijn de topdames gebleven in Babylon?
    Susi (laatst gezien in Magnum Dormagen en daarna is ze privé ontvangst gaan doen in Doetinchem, maar is daar ook al weer weg);
    Heeft ze ook in H7 gewerkt? Toen ik vandaag bij Babs aan kwam, zag ik volgens mij haar net vertrekken.

  22. #18
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:52
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    349
    Discussies
    10
    Thanks
    2.856
    Thanked
    580 in 215 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Yasmin zit in PSR tegenwoordig. Hoe ze daar heet ben ik effe keijt.
    Cataleya is her name in Parksauna.

    When you try to find her there,
    you have to look for Yasmin +some more kilos in her middle part, backside,
    but her sevice is still very good.

    Parksauna has a actual daylist with the woman present in the club.

  23. Onderstaande leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    Viscamessi (10 september 2019)

  24. #19
    Geregistreerd
    25 mei 2018
    Last Online
    12 april 2024 @ 08:55
    Berichten
    133
    Discussies
    2
    Thanks
    1.227
    Thanked
    687 in 89 posts

    Standaard

    Thx. very much. I already was reading her reviews in PSR. Although she might not be as slim as before, still curious to meet her again. Will keep you informed in a review!

  25. Onderstaande leden hebben Viscamessi bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (10 september 2019)

  26. #20
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:52
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    349
    Discussies
    10
    Thanks
    2.856
    Thanked
    580 in 215 posts

    Standaard

    Three other Dames from Babylon, maybe mentioned just here:

    Eugenia,
    Mariana,
    Morena,

    all FKK Venus in Hamminkeln.

    All with beautiful pictures on the Website.

  27. Onderstaande 4 leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (10 september 2019),Husky (10 september 2019),Mooiejoke (10 september 2019),Sjeufke (10 september 2019)

  28. #21
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    Waar zijn de topdames gebleven in Babylon?

    Ik hoor en lees allemaal verhalen dat het niveau van de dames hard achteruit gegaan zou zijn in Babylon. Vooral nu de entree met een tientje is verhoogd, steken deze verhalen de kop op. Voor een deel klopt dat wel, want ik zie ook dames, waar ik weinig vertrouwen in heb, maar die waren er ook toen de entree nog 60 euro was.

    Maar een goeie vraag, waar zijn al die topdames...? Tot nu toe in totaal 26 verschillende dames gehad in Babylon. Dames die ik in het verleden echt top vond, zijn:

    Susi (laatst gezien in Magnum Dormagen en daarna is ze privé ontvangst gaan doen in Doetinchem, maar is daar ook al weer weg);
    Mirela (waarschijnlijk dat niemand haar kent, want heeft een blauwe maandag in Babylon gewerkt. Ex-pauschalclub dame, die ook in clubs als Mondial en Aca Gold heeft gewerkt, maar deze dame is er helemaal mee gestopt);
    Karla (Gestopt. Was altijd wel in voor een beetje kinky seks, maar ook voor GFE een goede keus);
    Alice (schijnt in een raambuurt te werken in Bonn of in Samya???);
    Alexis (Gestopt, maar voor mij het beste wat ooit in Babylon of welke andere saunaclub dan ook heeft rondgelopen);

    En dat waren wel de echte toppers van de afgelopen 4 jaar, waarmee ik een kamertje heb gedaan en die nu niet meer werkzaam zijn in Babylon. Over Lora twijfel ik of ik die echt top vond. Slecht was ze zeker niet, maar heb er slechts 1 kamer mee gedaan.

    Wat blijft er dan over?:

    Roberta (GFE+. Op 't moment van schrijven “im Urlaub);
    Lana (GFE+);
    Amalia (GFE+. Op 't moment van schrijven “im Urlaub)”;
    Erika (maar die heeft het gelijk de eerste keer verbruid bij mij, door me te belazeren bij de afrekening).

    En ik wil zeggen Dolli, maar vond haar de laatste keer een stuk minder dan voorheen. Voorheen was ze top. Nu goed.

    Andere dames waar ik wel plezier aan beleef, maar ik nog niet helemaal top vind en nog aanwezig zijn in Babylon, zijn:

    Elli (1 keer mee geweest, maar kan me voorstellen dat bij herhaling de service en de klik nog beter gaat worden);
    Daniela (Geldt 't zelfde voor als Elli);
    Mary en Georgiana (waarbij ik Mary iets beter vind, maar een triootje met beide blijft nog de beste keus).

    En ik hoop Sascha, want die wil ik een volgende keer eens proberen, nu ze nog geen silis heeft

    En nu verwacht iedereen dat Babylon alleen maar topdames heeft, omdat de entree een tientje duurder is...? Een jaar of 5 á 6 gelden had ik iedereen voor gek verklaard, die zijn centen ging uitgeven in een saunaclub. Ik kwam destijds in de Pauschalclubs en betaalde daar €150,-- voor een hele dag neuken en wellness. En daar liepen toppertjes die zo in Babylon konden gaan werken of welke andere saunaclub dan ook. En met name Dortmund had een wellness, waar menig saunaclub jaloers op was. Nu betaal ik een stuk meer.... Ja, vroeger was alles beter, toen de seks nog vies was en de lucht nog schoon....

    Heb ik dan geen kritiek op Babylon? Jazeker wel. De AWL (GPL) klopt van geen kloten, maar dat was vroeger al en hier al vaak opmerkingen over gemaakt.... Voor het ontbijt moet je vroeg zijn, want wordt niet aangevuld. Zelf hier weinig problemen mee, want slaap altijd de nacht ervoor voor de deur en ben dan 1 van de eersten Het eten in de bakken is niet altijd mijn favoriet. Ikzelf heb ook liever a la carte, maar bij drukke verjaardagen en BBQ in de zomer, hebben ze dat niet. Ach, als het echt niet meer te vreten is, vraag ik de dames wel of ze eten willen bestellen De kleedruimte is bij drukte soms wel een beetje behelpen. En soms chagrijnig personeel, maar moet zeggen dat dat het laatste jaar erg meevalt. Niet meer echt meegemaakt. Misschien omdat ik er een bekend gezicht ben? Zou niet uit mogen maken. Soms 's avonds de luide muziek. Als de dames er dan een showtje van maken, vind ik het niet erg, maar soms draaien de Duitse bardames Schlagermusik op z'n hardst, waarbij de Duitse bardames en Duitse gasten vrolijk meezingen. Dat hoeft voor mij niet.

    Overigens ben ik niet getrouwd met Babylon. Mocht ik een andere club of clubs vinden, waar het me net zo bevalt, zal ik daar ook naartoe gaan. Sixsens is zeker zo'n club en misschien komt Venus daar wel bij We zullen het zaterdag meemaken.
    Karla staan weer op de lijst azis dacht ik te zien

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  29. #22
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesboz Bekijk bericht
    Karla staat weer op de lijst, Azis, dacht ik te zien.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    Inderdaad 't blijven klapeksters. In dit geval een wel heel erg goede klapekster. Nu hopen dat Alexis ook weer terugkomt

  30. #23
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    Inderdaad 't blijven klapeksters. In dit geval een wel heel erg goede klapekster. Nu hopen dat Alexis ook weer terugkomt
    Ja hoop het karla is lekker ook en roberta

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  31. #24
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesboz Bekijk bericht
    Ja hoop het karla is lekker ook en roberta

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    Roberta is ook weer terug trouwens. Soms wat te luidruchtig in de bar, maar zóóó lief op de kamer. Totaal ander meisje dan.

  32. #25
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    Roberta is ook weer terug trouwens. Soms wat te luidruchtig in de bar, maar zóóó lief op de kamer. Totaal ander meisje dan.
    ik ken ze nog van ss waar eerst werkte maar dat geef ze niet toe ps ze had rood haar die tijd

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.