Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:53
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard Susi (Bulgaarse/Turkse)


    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...470#post670470

    Ik werd weer door een andere Bulgaarse gelokt die ook bij binnenkomst al aan mij zat. Ze begon mij helemaal op te geilen, mij te berijden, te zoenen, te likken. Werd er toch wel geil van en haar gezicht is wel mooi alleen is ze wel wat fors. Ik zeg ik ga nog wel even mijn cheeseburger eten anders is hij die voor niks aan het maken. Dus even van haar weggegaan en bij de BVE gegeten.
    Daarna weer naar binnen gegaan en daar was ze al op mij aan het wachten. Ik dacht zal nu wel gelijk naar de kamer moeten maar eerst op de bank maar ze mij weer helemaal opgeilde en kon met haar wel lachen.
    Ze heet Susi, 24 jaar en zegt al een tijd in Diamond te werken. Maar in al die keren die ik er was haar niet gezien.
    Met haar naar de kamer gegaan. Toen ze zich van haar jurkje ontdeed was het toch wel a whole lotta woman. Samen op bed gaan liggen en begon heel relax. Lekker zoenen en strelen en ze begon ook te tongzoenen. Het werd steeds gepassioneerder echt lekker. Daarna ging ze over naar pijpen dit deed ze ook heel lekker en af en toe alleen met de tong om de eikel spelen. Ik zat haar wat te strelen maar ze dirigeerde mijn hand naar haar poesje wat ik moest vingeren.
    Dit zo een tijd gedaan was lekker geil was. Daarna ging ze bovenop mij zitten en lekker pussysliden en tongen tussen door. Heerlijk was het en af en toe ook even aan die dikke memmen sabbelen.
    Toen gingen we neuken en dit was ook heerlijk, ze bewoog lekker mee en we zaten goed in de flow. Daarna over naar missio en tussendoor lekker tongen en uiteindelijk hield ik het niet meer. Heerlijk was het. Even gepoetst en gekletst en van de kamer gegaan. Hele goede kamer en zeker voor herhaling vatbaar.

  2. Onderstaande 6 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    bertje600 ( 1 september 2019),brombeerzuid ( 1 september 2019),JonnyFontane ( 1 september 2019),keesboz ( 2 september 2019),phoenix ( 1 september 2019),Sjeufke ( 1 september 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45.