Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
  1. #1
    Geregistreerd
    27 augustus 2019
    Last Online
    14 maart 2024 @ 17:52
    Berichten
    23
    Discussies
    2
    Thanks
    5
    Thanked
    122 in 12 posts

    Standaard Advies gevraagd, FKK dichtbij

    Hallo allemaal.
    Ik heb hier al verscheidene malen rondgekeken en veel geleerd. Erg ervaren ben ik nog niet, ben 1 keer in GoldenTime geweest redelijk recent, en langer geleden in een FKK een heel stuk verder weg richting Duisburg, ik weet niet meer hoe het heette en waar het precies was.
    Hoewel ik GoldenTime best leuk vond was mijn ervaring bij die andere club toch beter. Het feit dat de dames daar helemaal naakt liepen vond ik echt een heel groot pluspunt. In beide gelegenheden waren er zeer ruim voldoende dames aanwezig, als ik moet schatten toch minstens 30 of meer in GoldenTime en een kleine 20 in die FKK. Bij de FKK werd alles zonder condoom gedaan door iedereen, niet dat ik daar expliciet naar op zoek was of ben maar het was destijds wel erg opwindend en spannend.
    Ik kan eigenlijk bijna alleen maar overdag en ook geen uren achter elkaar dus het eten heb ik in beide niet echt gebruikt en is voor mij niet echt belangrijk.

    Op deze site staan heel veel recensies van ongelooflijk veel saunaclubs en fkk's maar ik zie door alle veranderingen, sluitingen, regels aanpassingen, naamsveranderingen e.d. door de bomen het bos niet meer. Graag zou ik een plek vinden waar relatief veel dames naakt rondlopen zodat je op je gemak wat kunt kijken voordat je kiest met een dame contact te leggen. Het mooist zou zijn als deze gelegenheid niet al te ver over de grens is, liefst bij Nijmegen of Arnhem, ik woon wat noordelijker dus bij venlo over de grens is al best een eind rijden voor me.
    Ik lees dingen over Gogh, maar ook dat het daar weer dicht is of dat er maar 4 dames zijn, dus dat lijkt me niet echt aan de wensen te voldoen.

    Heeft iemand tips voor me? Dus kort samengevat: FKK, niet ver van arnhem/nijmegen, redelijk aantal dames, liefst natuurlijk beeldschoon en gewillig. :-)

    Hopelijk kan iemand mij verder op weg helpen.

  2. #2
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Goch is geen FKK hoewel ze zich wel zo noemen..
    Venus in Hamminkeln vlak achter Emmerich is wel een FKK behalve op woensdag en op maandag gesloten.
    En Garde

  3. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Jok80 (11 oktober 2019)

  4. #3
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Zoals Eddy_v zegt is Venus een zeer goede optie.
    Dames volledig naakt en een zeer goede service.

  5. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Jok80 (11 oktober 2019)

  6. #4
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    26 maart 2024 @ 12:12
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    op je gsm de app look4 pleasure
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  7. #5
    Geregistreerd
    27 augustus 2019
    Last Online
    14 maart 2024 @ 17:52
    Berichten
    23
    Discussies
    2
    Thanks
    5
    Thanked
    122 in 12 posts

    Standaard

    Super, dank voor de snelle reacties, ik ga het direct online even bekijken en als ik tijd heb gehad om er naar toe te gaan zal ik er hier verslag van doen. Top!

  8. Onderstaande leden hebben veuxpastedire bedankt voor deze bijdrage:

    keesboz (28 augustus 2019)

  9. #6
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard

    Hi,

    Als eerste een opmerking over alles zonder condoom: Dat is echt niet meer mogelijk, en ook gewoon niet slim om te doen!

    Als je uit het noorden komt is Venus tegenwoordig een hele goede keuze, meestal wel wat minder dames dan 20, maar diegene die er zijn hebben een erg hoog servicelevel en zien er vaak erg goed uit!

    Als Osnabrück voor jou dichtbij is zou je dat ook kunnen overwegen. Zeus is helemaal een bijzondere ervaring met veel publieke seks. Ook hier iets minder dames maar erg goed. Is FKK uitgezonderd dinsdag en donderdag (maar de praktijk leert dat de meeste dames altijd FKK zijn).

    Munster heeft ook een goede suanaclub, Freudenhaus (ook in Dortmund) met veel dames, op hun website kan je precies zien wie er zijn, wat hun services zijn en hoeveel dat kost. Erg duidelijk en de foto’s zijn redelijk op waarheid gebaseerd.

    Verder ook goede ervaringen gehad in Tönnisvoort bij PHG (niet geheel FKK) als je van partysfeer houdt en hun buren by night als je van goedkoop houdt...

    Verder is het altijd het beste om over je schroom te stappen en er gewoon zelf heen te gaan. Succes!

  10. Onderstaande leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    Jok80 (11 oktober 2019)

  11. #7
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:41
    Berichten
    659
    Discussies
    16
    Thanks
    711
    Thanked
    1.581 in 383 posts

    Standaard

    Idd taboe om er over te schrijven.��

  12. #8
    Geregistreerd
    21 november 2015
    Last Online
    21 januari 2024 @ 19:09
    Berichten
    77
    Discussies
    3
    Thanks
    59
    Thanked
    69 in 26 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mooiejoke Bekijk bericht
    Idd taboe om er over te schrijven.��
    Vaak mooie meiden in Babylon.

  13. #9
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 03:30
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Na zoveel informatie en een mooi weekend zullen de eerste berichten wel binnen rollen... of niet broeder? Of soms ook van de 'vragen om te vragen' categorie ?
    Een uurtje is ook maar een uur...

  14. Onderstaande 3 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer ( 2 september 2019),stimpy3 ( 3 september 2019),Wijze grijze ( 2 september 2019)

  15. #10
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:21
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    De TS zal je zeer zeker niks vertellen, z'n nickname zegt genoeg.

  16. #11
    Geregistreerd
    27 augustus 2019
    Last Online
    14 maart 2024 @ 17:52
    Berichten
    23
    Discussies
    2
    Thanks
    5
    Thanked
    122 in 12 posts

    Standaard

    haha, toch wel. Gisteren geweest, was er rond 12.00 uur en er waren maar een paar autos op de parkeerplaats.
    6 Dames aanwezig volgens de site. Eerste indruk: nette club, veel heren personeel, koud water in het bubbelbad binnen, buiten net te koud om aangenaam te zijn.
    Wat ik eerder las dat de cage-dances een regel van het huis zijn lijkt wel waar ja. Muziek gaat een stuk harder en de betreffende dame weet direct: oh, mijn beurt.
    Heb 1 kamer gedaan met een heel kleine en best magere dame, ik geloof dat ze Pamela heet maar zeker weten doe ik dat niet meer. Wel lief, beetje passief, en probeerde wat upselling waar ik niet gebruik van heb gemaakt. Ook achteraf probeerde ze me nog extra geld afhandig te maken door nadat ik haar 50 gaf "give me more" te zeggen maar daar was geen reden toe. Ze probeert het maar goed, daar wil ik niet over vallen.
    Daarna was het aanmerkelijk drukker geworden binnen. Een paar extra dames gezien, maar ook veel extra heren.
    Wat ik erg leuk vond is een gesprekje met 3 andere Hollanders, was nieuw voor mij.
    Een groot minpunt was wel dat heel veel dames roken, en om de haverklap met elkaar gezellig gaan zitten kletsen in het rokershokje. Dat er vervolgens een tiental heren in de bar zitten te wachten lijkt ze niet te boeien. Een dame (ik denk dat ze Sara heet) was zelfs zo ongeïnteresseerd dat ze direct na haar dans-actje in de kooi (waarbij ze geen enkele poging deed oogcontact te maken met wie van de aanwezige heren dan ook) snel naar haar vriendinnetje ging en daar pontificaal geeuwend iets in het bulgaars of roemeens zei, waarvan ik de strekking inschat op: "oh, pfoe, ik ben vandaag zo moe, ik heb er echt helemaal geen zin in, kom laten we snel hier wegwezen en gaan roken, daar zijn tenminste geen lastige mannen".
    Al met al heb ik me wel vermaakt hoor, het blijft toch leuk om mooie slanke dames volledig naakt te zien dansen, maar het enthousiasme ontbrak bij enkele dames en op een gegeven moment waren op 1 na alle dames bezet en dan sta je toch wel een beetje je te vervelen in zo'n club.

  17. Onderstaande 8 leden hebben veuxpastedire bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt ( 5 september 2019),Eddy_V ( 5 september 2019),Jok80 (11 oktober 2019),mentholbear (26 september 2019),pret ( 5 september 2019),Sjeufke ( 5 september 2019),stimpy3 ( 5 september 2019),Viscamessi ( 8 september 2019)

  18. #12
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 16:27
    Berichten
    601
    Discussies
    7
    Thanks
    917
    Thanked
    431 in 215 posts

    Standaard

    Ik zou eens lekker naar Golden time gaan, warme jacuzzi, dames die wel op mannen zitten te wachten en gewoon een gezellige sfeer, tevens is het eten er ook veel verser en lekkerder. Wel een tientje extra maar dan heb je ook wat.

  19. #13
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Grappig, meestal wordt over een te warme jacuzzi gesproken in Venus.
    Temperatuur kan je zelf instellen, de voorganger had zeker zin in een frisse jacuzzi
    En Garde

  20. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (26 september 2019)

  21. #14
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Grappig, meestal wordt over een te warme jacuzzi gesproken in Venus.
    Temperatuur kan je zelf instellen, de voorganger had zeker zin in een frisse jacuzzi
    De laatste keer dat ik er was stond ie ook te fris. Ik dacht toen dat met het mooie weer de binnen whirlpool bewust op koud stond om centjes te besparen. Maar goed te weten dat je die zelf kunt instellen.

    Nu ik dit zo schrijf herinner ik me weer dat ik destijds de buiten sauna ook zelf op temperatuur moest brengen/zetten.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60