Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    7 mei 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    9
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard Rolstoeltoegankelijkheid Penelope

    Hoi. Ik ben erg benieuwd naar deze club en wil hier graag een keer gaan kijken. Is de club een beetje toegankelijk met een rolstoel?

    Hoe moeilijk / makkelijk is de entree? Zitten de toiletten/douches, kamers en eetgedeelte op verschillende verdiepingen en zijn er veel op- en afstapjes?

    Hartelijk dank voor alle info.

  2. #2
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 13:06
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.906
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Hi ijskonijn,morgen en overmorgen bloedje warm dus dan blijven er maar een paar saunaclubs voor een bezoek met een groot zwembad over,dus dat word voor mij morgen of woensdag Penelope
    Ik heb er al meer en meestal positief over geschreven, maar nooit gelet op toegankelijkheid voor een rolstoel.
    Dat doe ik binnenkort en zal je aansluitend berichten.

  3. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    pret (27 augustus 2019)

  4. #3
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 13:06
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.906
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Ben er op deze warme dinsdag geweest ijskonijn,en heb geprobeerd met mijn ogen vanuit jou rolstoel Penelope omtrent rolstoel toegankelijkheid te bekijken.
    Toegang zal geen probleem zijn en als je vroeg bent kan je de auto naast de ingang parkeren.
    Ook de douche en kleedruimtes zijn gelijkvloers en goed te bereiken, evenals de toiletten, het restaurant heeft twee kleine opstapjes en is moeilijk te bereiken,vele bezoekers eten ook buiten met het mooie weer en als iemand jou helpt met je keuze kan je dat evt. buiten opeten,terras,sauna en zwembad zijn wel goed te bereiken.
    Deurbreedtes heb ik niet gemeten maar zijn m.i.z. de normale breedte,ik weet niet of Cupido ook forumlid daar ook is geweest want als rolstoel gebruiker zal hij je nog meer kunnen vertellen.
    Echter kamers zijn boven en kan alleen maar bereikt worden via een trap, de kleine kino op de begane grond zou evt. een oplossing kunnen zijn als je samen wil zijn met een dame.
    Mogelijkerwijs ken ik je vanuit Gallardo die als saunaclub beter geschikt was voor rolstoel gebruikers.
    Met hulp van een begeleider wel te doen denk ik.
    Succes
    Husky

  5. Onderstaande 2 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton (28 augustus 2019),pret (28 augustus 2019)

  6. #4
    Geregistreerd
    7 mei 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    9
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Beste Husky,

    Dank voor je verhelderende verslag. Het allemaal klinkt redelijk positief. Nog een paar aanvullende vragen.

    De genoemde opstapjes naar het restaurant zijn vergelijkbaar met Villa Vanilla?

    De kamers zijn op de 1e verdieping? Over hoeveel treden gaat het dan? Ik ben nog enigszins mobiel en 1 verdieping gaat me nog wel lukken.

    Inderdaad heel erg jammer dat Gallardo nu gesloten is. Eén van grotere clubs waar de toegankelijkheid redelijk tot goed te noemen is en het personeel altijd erg behulpzaam is.
    Ik ben dan ook erg benieuwd naar de doorstart van Gallardo.

    Nogmaals dank voor de voorinspectie van Penelope

    Groeten,
    IJskonijn

  7. #5
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 13:06
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.906
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Hi ijskonijn,hier de beantwoording van je vragen.
    Ondanks dat ik recentelijk nog in VV ben geweest weet ik niet meer de opstapjes,ik had teveel oog voor de DVP
    In Penelope zijn dat twee kleine opstapjes van 15-20 cm naar het restaurant.
    Het is een verdieping omhoog naar de kamers,ik denk 12-15 treden met leuning.
    Inderdaad Gallardo was ook een van mijn lievelingsclubs qua wellness,bereikbaarheid,personeel,dames etc.
    Penelope is gedurende de week rustig 25 dames en zo`n 30 mannen,vrijdag en zaterdag belangrijk meer,zie o.a. mijn recensies.
    Als ik weet wanneer je komt ben ik er ook mogelijkerwijs als mijn werk het toelaat.
    Succes,

  8. #6
    Geregistreerd
    7 mei 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    9
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Husky, bedankt voor de extra informatie. Ik ga hier zeker een keer kijken na mijn vakantie. Villa Vanilla heeft 2 of 3 opstapjes naar het eetgedeelte.

  9. Onderstaande leden hebben ijskonijn10 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 1 september 2019)

  10. #7
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:35
    Berichten
    397
    Discussies
    22
    Thanks
    111
    Thanked
    578 in 184 posts

    Standaard

    penelope is super geschikt voor rolstoel , alles vlak ,zondag crostte er ook een rolstoeler door het gebouw , en ging alles zonder schade (1-l

  11. #8
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prima Bekijk bericht
    penelope is super geschikt voor rolstoel , alles vlak ,zondag crostte er ook een rolstoeler door het gebouw , en ging alles zonder schade (1-l
    alleen er is geen lift en de kamers zijn boven

  12. #9
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:06
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.387
    Discussies
    270
    Thanks
    25.627
    Thanked
    15.496 in 6.300 posts

    Standaard

    Denk dat Magnum tegenwoordig een praktische club is voor rolstoel gebruikers. Die hebben nu een normale personen lift.
    Afgezien van de late openingstijden en het upsellen door de dames...

  13. #10
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:35
    Berichten
    397
    Discussies
    22
    Thanks
    111
    Thanked
    578 in 184 posts

    Standaard

    ik weet zeker dat we met 2 man , de rolstoeler omhoog naar de kamers krijgen .
    ik wil altijd helpen .

  14. Onderstaande leden hebben Prima bedankt voor deze bijdrage:

    pret (21 januari 2022)

  15. #11
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:06
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.387
    Discussies
    270
    Thanks
    25.627
    Thanked
    15.496 in 6.300 posts

    Standaard

    Uhm, 2 man door dat nauw trapje bij de bar? Als je met z'n tweeën helpen, dan misschien beter de trap vanuit de tuin. Boven staat het dicht met een deur, maar die zat niet op slot.

    Kan me overigens niet herinneren dat de kino gordijntjes ofzo heeft. Dat zou nog de privacy een beetje kunnen verhogen, mocht daar behoefte naar zijn. Als ik me niet vergis zaten daar alleen bankjes en geen bed om op te liggen.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.

  Living Room 468*60