Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 78

Discussie: Sara (Roemeense)

  1. #26
    Geregistreerd
    24 maart 2013
    Last Online
    28 december 2023 @ 11:19
    Berichten
    41
    Discussies
    2
    Thanks
    23
    Thanked
    33 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zapzarap Bekijk bericht
    Hangt ook van haar mood af, want ze kan ook erg arrogant en kil zijn als je haar wel goed kent. Al een paar keer meegemaakt bij haar. Het is een mooie meid, maar als een meid een "vaste klant" niet respectvol behandelt dan kan een meid nog zo mooi en knap zijn dan hoef ik haar niet meer. Ik heb een aantal leuke kamers met Sara gehad, maar acht de kans klein dat ik nogmaals met haar ga. Er loopt genoeg leuk spul in Venus rond die net zo knap zijn als haar (Gia of Bea om een paar voorbeelden te noemen). En een service kanon is Sara niet.
    Afgelopen donderdag door Patjax ingeleid in het FKK gebeuren, nog een bedankje naar zijn kant - een hele gezellige tijd gehad en gaat zeker vaker gebeuren!

    Omdat het de eerste keer was en ik het er flink van wilde nemen had ik een budget om e.e.a. te gaan doen. Erg zenuwachtig de club binnen gelopen en eigenlijk meteen naar het bovenplateu gelopen om de kat uit de boom te kijken om het zo maar te zeggen. Patjax was er nog niet dus er was tijd om rustig te zitten, de andere beren te bekijken en de meiden natuurlijk. Het was nog niet heel druk en ook nog niet alle dames waren er.

    Na een paar minuten kwam er een dame naar boven om kennis te maken, Sabina, waarover later meer. Sabina kan nieuwkomers van 10km afstand ruiken, maar ik kon me beheersen en zei netje dat ik op mijn contact zou wachten die me hier zou inleiden. Na wat te hebben ontbeten en nog wat te hebben rondgekeken kwam Patjax joviaal binnen, het was te zien dat alle dames meteen enthousiast werden van zijn verschijning, mooi! Een perfectere "mentor" zou ik niet kunnen wensen!

    Patjax had me al snel gevonden en e.e.a. over de regels en dames verteld, mijn keuze was inmiddels op Sara gevallen om het bal te openen!

    Zoals hier omschreven is Sara een hele mooie dame met een geweldig lichaam, ook kan ze redelijk wat Engels dus de taalbarrière was geen probleem. Zelf aanspreken durfde ik natuurlijk nog niet, gelukkig liep ze langs en Patjax had haar al snel te pakken! Na een korte introductie zei ze dat ze graag wilde kameren maar ze had net een andere ijsbeer die wilde komen, ik moest dus nog even een uurtje wachten.

    Geen probleem, ondertussen gezellig wat met Patjax gekletst over de verschillende clubs, de coronatijd en wat andere dingen.

    Na een uurtje was het dan toch echt zover, ik was er helemaal klaar voor, tanden gepoetst, geflost, alles gewassen, geschoren, kaugompje en luchtje opgedaan, Sara kwam naar voren! Patjax liet ons alleen en ik waagde een poging om een gesprekje te maken. Echter, Sara zei direct "key" en van praten zou niet veel komen.

    Eigenlijk wilde ik eerst even kletsen maar haar lichaamstaal gaf aan dat ze eigenlijk meteen aan het werk wilde. Dan maar to the point. Ik vroeg haar of ze ook tongzoende, en of ze dit ook confortabel vond, geen probleem! En ze liep weg om de sleutel te halen. Geen echte pre-sales dus.

    Op de kamer heeft Sara haar eigen ritueeltje, alles netjes klaar leggen, sorteren en de aanwijzing om te gaan liggen. Ok, de bedoeling was om direct maar te gaan knallen dus. Geen knuffel of even zitten.

    Helaas waren dit slechte voorboden voor wat er ging komen, ik heb haar waarschijnlijk op de verkeerde dag getroffen.

    Ik probeerde haar te zoenen maar dat hield ze direct af. Ik vroeg of ik iets verkeerds deed maar niet echt een reactie. Nog een keer wat rustiger en ze kwam inderdaad met de lippen, alleen de tanden bleven strak op elkaar. Een paar kleine kusjes en dat was het. Nog een paar keer geprobeerd maar nee, ze duwde haar hals in mijn gezicht en dat was het.

    Dan maar even verkennen hoe het bij haar beneden was. Zoenen op haar lichaam wilde ze niet, gelijk naar de pot met goud en daar was niks mis mee. Hygiëne was prima in orde en het zag er goed verzorgd uit. Helaas kreeg ik niet echt een reactie dus na een paar minuten maar gestopt. Eigenlijk was het beter geweest om de kamer toen te stoppen maar gezien het de eerste keer was en ik toch al "committed" was ben ik weer naast haar gaan liggen.

    Zoenen - nee, absoluut niet, dus ging ze naar beneden om mij eens te verwennen. Dat ging redelijk, het is niet dat hij niet omhoog kwam maar het was ook niet zo dat ik voelde dat ik naar een hoogtepunt werd gebracht. Zakelijk maar prima. Na een tijdje vroeg ze of ze op me mocht gaan zitten en ik vond eigenlijk alles wel prima. Na het rubbertje over de jongeheer te hebben geschoven ging ze op me zitten en rustig op en neer. Ook hier was het streng verboden om in de buurt van haar gezicht te komen, dus ben ik tegen de leuning achter gaan zitten om het spel te aanschouwen.

    Al snel vroeg ze of ik ging komen. Dat was ik eigenlijk nog helemaal niet van plan. Mijn favoriete standje hadden we nog niet gedaan (missionaris) en ik wilde eigenlijk mezelf verwennen met een CIM (als je dan toch voor het eerst naar de club gaat). Dus missionaris, maar gezien er weinig reactie kwam en ik het idee kreeg dat ik moest komen vanwege de tijd vroeg ik of ik in haar mond mocht klaarkomen.

    Ja hoor, geen probleem, hoe wilde ik dat, nou het liefste staand. Helaas had ze niet echt de motivatie om het op te bouwen en ik had al snel door dat ik zo niet naar een hoogtepunt zou komen. Dan maar liggend. Van Eierlecken was geen sprake, simpel zakelijk. Zelfde verhaal, een hoogtepunt zat er niet echt in, en uiteindelijk heb ik zelf maar geholpen om het af te maken. Nog voordat alles geleegd was haalde ze haar mondje eraf en deponeerde alles netjes in een zakdoek. Daarna was het opstaan en vertrekken, geen aftersales.

    Na nog geen 20 minuten stond ik weer buiten, had niet echt een super gevoel, maar het werd pas duidelijk na mijn treffen met Emma, Oana, Isabella & Sabine hoe slecht deze sessie eigenlijk was. Bij het betalen kon er ook geen kusje vanaf.

    Misschien had ze haar dag niet, was ik te zenuwachtig of was er gewoon geen klik. Hoe dan ook, voor mij absoluut geen herhalingsgevaar voor deze verder zeer knappe dame.

    Dit is mijn eerste recentie en ook meteen de laatste die zo uitgebreid zal zijn - normaal ga ik niet heel diep in detail maar ik wil de mijn eerste clubervaring goed vastleggen! Ondanks deze start heb ik erg genoten en zal ik zeer zeker vaker de witte badjas aantrekken!

  2. Onderstaande 7 leden hebben Wedge2 bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (23 april 2022),ME262 ( 3 april 2022),mentholbear (13 april 2022),Patjax ( 3 april 2022),pret ( 3 april 2022),WANDELAAR5 ( 3 april 2022),Wentelt Eefje ( 4 april 2022)

  3. #27
    Geregistreerd
    2 maart 2019
    Last Online
    Vandaag @ 01:35
    Berichten
    155
    Discussies
    9
    Thanks
    468
    Thanked
    284 in 87 posts

    Standaard

    Beste Wedge2

    Sara is inderdaad geen servicekanon maar haar voornaamste assent is haar uiterlijk, maar normaal goed op de kamer. Er zijn in Venus zeker beter op gebied van service.
    Maar voor zover ik uit je tekst kan uitmaken is dit de eerste keer in deze club bezoekt dit geeft niet altijd de beste service met een mooie en onervaren DVP als haar, ze zijn soms namelijke een beetje kortzichtig.
    Er zijn een aantal beren zoveel mogelijk clubs aandoen en zoveel mogelijk verschillende dames bezoeken en met haar uiterlijke staat op veel van deze heren, op het verlanglijstje dus als je een nieuwe gezicht bent kan dit wel eens het geval zijn.
    Als je wat regelmatiger in een bepaalde club komt zal de service bij bijna alle DVP's beter worden je moet daar om nog niet met heen een kamer gemaakt hebben maar als ze potentieel zien om meerdere kamer met je te maken .

  4. #28
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:49
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.825
    Discussies
    91
    Thanks
    14.669
    Thanked
    9.542 in 3.444 posts

    Standaard

    @ME262. Als je alle verslagen van Wedge2 leest, dan zie je dat hij het zeer goed beschrijft. En hij is niet de eerste die Sara wat minder vindt. Juist bij een nieuwe beer hebben dames de kans een vaste klant te “kweken”. Zou reden moeten zijn om juist extra je best te doen. Soms is de service van dezelfde dame wisselend. Ik denk niet dat Wedge2 het veel beter bij haar gaat krijgen als hij vaker komt.

    De ene beer vindt uiterlijk belangrijker dan service en andere beren juist net andersom. Wedge2 vindt duidelijk de service belangrijker en hij heeft met Sabina een topkamer gehad.

  5. #29
    Geregistreerd
    24 maart 2013
    Last Online
    28 december 2023 @ 11:19
    Berichten
    41
    Discussies
    2
    Thanks
    23
    Thanked
    33 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ME262 Bekijk bericht
    Beste Wedge2

    Sara is inderdaad geen servicekanon maar haar voornaamste assent is haar uiterlijk, maar normaal goed op de kamer. Er zijn in Venus zeker beter op gebied van service.
    Maar voor zover ik uit je tekst kan uitmaken is dit de eerste keer in deze club bezoekt dit geeft niet altijd de beste service met een mooie en onervaren DVP als haar, ze zijn soms namelijke een beetje kortzichtig.
    Er zijn een aantal beren zoveel mogelijk clubs aandoen en zoveel mogelijk verschillende dames bezoeken en met haar uiterlijke staat op veel van deze heren, op het verlanglijstje dus als je een nieuwe gezicht bent kan dit wel eens het geval zijn.
    Als je wat regelmatiger in een bepaalde club komt zal de service bij bijna alle DVP's beter worden je moet daar om nog niet met heen een kamer gemaakt hebben maar als ze potentieel zien om meerdere kamer met je te maken .
    Ik ben benieuwd maar ik weet zeker dat het van een kamer met haar nooit meer zal komen. Binnenkort ga ik weer langs en ga ik kijken of er wellicht andere dames zijn maar ik heb gelukkig ook hele leuke ervaringen gehad, totaal geen spijt van de beslissing om een keer te gaan!

    Wat is trouwens een “onervaren” DVP, Sara is actief sinds 2019, is dat nog steeds onervaren?

  6. Onderstaande 3 leden hebben Wedge2 bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (23 april 2022),mentholbear (13 april 2022),WANDELAAR5 ( 3 april 2022)

  7. #30
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:49
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.825
    Discussies
    91
    Thanks
    14.669
    Thanked
    9.542 in 3.444 posts

    Standaard

    Precies, ze zou inderdaad onderhand wat beter kunnen zijn. Maar vanwege haar schoonheid is ze toch gewild genoeg, dus ze hoeft minder haar best te doen.

  8. #31
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Venus is een “familie” bedrijf of coöperatie. Ken geen één club waar dames zo close met elkaar omgaan. In Venus heb ik ook nog nooit een dame andere dames af horen vallen / afkraken dan wel vissen naar wat andere dames op de kamer uitspoken.
    Wat ik wel zag en zie: dames die potentiële nieuwe klanten afwimpelen (ik wacht op iemand, of, ik verwacht zo een telefoontje) en in de richting duwen van wat minder populaire dames. Sarah, Eugenia, Catalea en Mirela kunnen zich dat veroorloven. Ze hebben er zo 20 in de meest gebruikte chats staan van Whatsapp, Telegram of Signal die wekelijks langs komen voor meerdere uurtjes.
    Uit SS, LR, GT en de vulkanstrasse zijn mij meerde dvp bekend die soms geen zin hadden in klanten om wat voor reden dan ook en er daarom soms bewust een keer potje van maken.

    Voor Sarah (en een heleboel andere dvp) is overigens een hele simpele en ook dunne handleiding beschikbaar. Zorg dat zij in jouw geïnteresseerd raken. En als je eenmaal op de kamer bent, doorbreek dan het verwachtingspatroon en neem zelf het initiatief. Met legio simpele kleine dingen haal je veel dvp eenvoudig en op een leuke manier uit hun routine.

  9. Onderstaande 4 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 8 april 2022),Liefje ( 4 april 2022),mentholbear (13 april 2022),Wentelt Eefje ( 6 april 2022)

  10. #32
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.989
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Herkenbaar dat ze wat afstandelijk is, maar haar andere asset blijkt menig maal onweerstaanbaar om haar over te slaan. Het werd wederom een redelijk kamertje voor 50p30.

  11. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (14 april 2022)

  12. #33
    Geregistreerd
    10 april 2020
    Last Online
    Gisteren @ 18:52
    Berichten
    57
    Discussies
    1
    Thanks
    39
    Thanked
    289 in 40 posts

    Standaard

    Mijn ervaringen met Sara zijn positief. Ik zag afgelopen donderdag Sara fris en vrolijk door de club lopen en heb haar daarom aangesproken. Want als Sara een goede bui heeft is ze een pareltje. Ze wilde wel met mij op de kamer mits ik het rustig aan zou doen met haar. Dus geen kamasutra op de kamer. Natuurlijk stemde ik daar mee in en Sara ging de sleutel halen. Helaas kwam ze terug. Alle kamers bezet! Het zal toch niet. Na even wachten kwam er toch een kamer vrij. Ik samen met Sara erheen erheen. Eigenlijk had ik wel zin in een trio met haar en Anka. Dat vertelde ik Sara. Zij had daar ook zin in. Sara wist dat Anka vrij was en of ik als een speer Anka wilde halen voor ze weer bezet was. Zo gezegd zo gedaan. De sex was prima van beide dames. Ze werkten zich voor mij in het zweet en het was daarnaast beregezellig. Afgelopen donderdag had ik dus samen met sparringpartner Anka een prima uur met Sara. Dat ga ik vaker doen.

  13. Onderstaande 2 leden hebben sweetcat bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (15 april 2022),mentholbear (16 april 2022)

  14. #34
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Last Online
    12 april 2024 @ 16:07
    Locatie
    Oost-Brabant
    Berichten
    188
    Discussies
    9
    Thanks
    37
    Thanked
    238 in 70 posts

    Standaard

    Geen kwaad woord over Sara. Ze is wel heel gevoelig en een meisje waarmee ik graag praat; verder pijpt ze als de beste waarbij ze het liefst heeft dat je in haar mondje klaar komt

  15. Onderstaande 2 leden hebben DutchZeus bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (18 april 2022),mentholbear (16 april 2022)

  16. #35
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Last Online
    12 april 2024 @ 16:07
    Locatie
    Oost-Brabant
    Berichten
    188
    Discussies
    9
    Thanks
    37
    Thanked
    238 in 70 posts

    Standaard

    Sara is een meisje waar je een klik mee moet hebben dan zal ze ook eerlijk met zijn als ze haar dag niet heeft. De dames zijn ook nensen met gevoelens, heb daar respect voor.

  17. #36
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

  18. Onderstaande 3 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    DutchZeus (13 mei 2022),hallodaarbenikweer (12 mei 2022),mentholbear (12 mei 2022)

  19. #37
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    12 april 2024 @ 12:12
    Berichten
    663
    Discussies
    16
    Thanks
    712
    Thanked
    1.594 in 387 posts

    Standaard

    Sara schijnt weg te zijn en niet meer terug te komen in Venus??? Iemand meer info (waar is ze dan wel werkzaam, bedoel ik dan)

  20. #38
    Geregistreerd
    2 maart 2019
    Last Online
    Vandaag @ 01:35
    Berichten
    155
    Discussies
    9
    Thanks
    468
    Thanked
    284 in 87 posts

    Standaard

    Klopt werk voorlopig in world maar zou naar naar GG willen gaan

  21. #39
    Geregistreerd
    4 juli 2021
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 22:37
    Berichten
    163
    Discussies
    11
    Thanks
    60
    Thanked
    590 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ME262 Bekijk bericht
    Klopt werk voorlopig in world maar zou naar naar GG willen gaan
    Sara is een erg knappe meid, maar erg arrogant. Lijkt me niet echt een gemis voor de club, met uitzondering dan voor een paar stamgasten van haar.

  22. Onderstaande leden hebben Zapzarap bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (15 mei 2022)

  23. #40
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    12 april 2024 @ 12:12
    Berichten
    663
    Discussies
    16
    Thanks
    712
    Thanked
    1.594 in 387 posts

    Standaard

    Sara lijkt wel arrogant. Maar valt erg mee als je haar leert kennen. Ik vind het wel heel jammer als ze wegblijft

  24. #41
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.989
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ME262 Bekijk bericht
    Klopt werk voorlopig in world maar zou naar naar GG willen gaan
    FKK World
    Dat is wel hele andere koek...

    Zou d'r inderdaad ook wel missen. Ze swingt zo sexy mee op de muziek

  25. #42
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Last Online
    12 april 2024 @ 16:07
    Locatie
    Oost-Brabant
    Berichten
    188
    Discussies
    9
    Thanks
    37
    Thanked
    238 in 70 posts

    Standaard

    Wat is GG

  26. #43
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.989
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

  27. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    DutchZeus (16 mei 2022)

  28. #44
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Last Online
    12 april 2024 @ 16:07
    Locatie
    Oost-Brabant
    Berichten
    188
    Discussies
    9
    Thanks
    37
    Thanked
    238 in 70 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mooiejoke Bekijk bericht
    Sara lijkt wel arrogant. Maar valt erg mee als je haar leert kennen. Ik vind het wel heel jammer als ze wegblijft
    Ze is zeker niet arrogant maar wel gevoelig en kieskeurig

  29. #45
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  30. Onderstaande 6 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (17 mei 2022),hasta la pasta ( 2 september 2022),JonnyFontane (16 mei 2022),Meme Moo (16 mei 2022),Siberische tijger (16 mei 2022),Wentelt Eefje (16 mei 2022)

  31. #46
    Geregistreerd
    21 april 2022
    Last Online
    23 augustus 2023 @ 10:24
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 2 posts

    Standaard

    Ze staat niet meer op de mogelijke aanwezigheidslijst....

  32. #47
    Geregistreerd
    2 maart 2019
    Last Online
    Vandaag @ 01:35
    Berichten
    155
    Discussies
    9
    Thanks
    468
    Thanked
    284 in 87 posts

    Standaard

    Vanaf morgen terug te bewonderen in Venus

  33. Onderstaande leden hebben ME262 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 mei 2022)

  34. #48
    Geregistreerd
    8 mei 2022
    Last Online
    28 september 2022 @ 16:51
    Berichten
    147
    Discussies
    4
    Thanks
    16
    Thanked
    142 in 70 posts

    Standaard

    Toch een gedoe, al die GSM nummers van de dames net zoals cadeaus maakt je dat als was in de handen van dit type dames.

    Je zou hopen dat ze het metier ging bijschaven in een andere club maar is al een week met hangende pootjes terug in het meisjeshotel aan de overkant. Haar passage in GT iets meer dan 2 jaar geleden duurde ook maar 5 dagen... Helaas, we zullen zien wat ze er nu van bakt qua attitude en service.

  35. Onderstaande leden hebben Achilles bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 mei 2022)

  36. #49
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    @achilles,

    Ik denk eerder dat het de combinatie is van een ontzettend groot ego en hele grote discrepanties tussen wat men zegt dat ze in de club doen en wat men daadwerkelijk doet in de club.
    Ik kan me een gesprek herinneren waarin bepaalde uitspraken gedaan werden die allemaal op de schop gingen in één van de laatste behang rollen waarin Sara besproken werd. Voeg daar aan toe dat mijnheer al jaren uitdraagt een geld schijtende ezel te zijn (overigens niet in die woorden en tevens ook zijn goed recht) dan is het hoogst opmerkelijk dat hij ineens een soort van verrast, en teleurgesteld is naar aanleiding van een hele kleine naheffing. Er kreeg hier iemand het deksel op de neus en pas toen realiseerde hij zich zelf die roze bril op te hebben. Om toch zijn eigen waardigheid te redden word de dame achterlijk en arrogant verklaard. Naar mijn bescheiden mening een signaal dat iemand even de realiteit uit het oog verloren is geweest.

    Er verschenen al maanden berichten dat Sara er geen doekjes om winde dat men met een dvp op kamer ging en niet met een vriendinnetje.

  37. #50
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Och onze (Vulkaan)ridder komt de jonkvrouwe redden. Mijn roze bril heb ik jaren geleden al afgezet. Toch mooi dat jij denkt te weten hoe het in elkaar zit. Wat waren onze afspraken dan omtrent de meegebrachte producten? Precies, dat weet je niet. Als je goed gelezen had was er daarnaast sprake van een onterechte "naheffing" door haar sneller lopend klokje dan mijn telefoon. Jij mag je mening hebben op basis van wat je leest, ik heb mijn mening op basis van feiten. Ik slaap er geen minuut minder door.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  38. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 5 juni 2022),Koos Albertss ( 2 juni 2022),schoolmeester (31 mei 2022)

 

 
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.

Freude 468*60   Babylon 468*60