Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Ina (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard Ina (Roemeense)



    Ina (Roemeense)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Been, Rug
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 20 minuten
    Service : PMC, Beffen
    Extra info : te mijden: zei na 20 minuten dat er dertig om waren; zeuren over minstens een uur; hmmmm





  2. Onderstaande 6 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    biged (24 augustus 2019),hallodaarbenikweer (24 augustus 2019),hasta la pasta (23 augustus 2019),pret (23 augustus 2019),schoolmeester (23 augustus 2019),Sjeufke (23 augustus 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    6 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:35
    Locatie
    ZW Overijssel
    Berichten
    166
    Discussies
    0
    Thanks
    18
    Thanked
    154 in 43 posts

    Standaard

    Deze "flat skinny" dame gaf aan dat ze maandag 9-12 met kerstreces naar Roemenië vertrekt.
    Terugkeer ?????

  4. #3
    Geregistreerd
    6 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:35
    Locatie
    ZW Overijssel
    Berichten
    166
    Discussies
    0
    Thanks
    18
    Thanked
    154 in 43 posts

    Standaard

    Deze week tijdens mijn bezoek aan GD kennisgemaakt met deze dame.
    Na enig oogcontact en bij het verlaten van de lounge ruimte met een andere gast, liet ze blijken dat er wederzijdse belangstelling was.
    Bij terugkeer van de bovenverdieping sprak ze me aan en zei dat ze spoedig weer terug was en naar me toe zou komen.
    Samen eerst rustig even op de bank nader kennisgemaakt en daarna naar boven verplaatst.
    Hier afgesproken om samen een uurtje door te brengen.
    Nadat we ons op het bed hadden neergevlijd, kon de lichaamsverkenning beginnen.
    Al snel werd besloten dat we wederzijds elkaar zouden gaan masseren.
    Als eerste heb ik getracht mijn massagekunsten bij haar te demonstreren. Dat beviel kennelijk erg goed, want na de massage gaf ze aan heerlijk ontspannen was.
    Nu was het Ina's beurt op mij te verwennen. Een prima pijpsessie volgde, terwijl ik haar overal handmatig mocht verwennen.
    Hierna overgegaan op het meer intiemere gedeelte. Na enige tijd was de opgevoerde spanning zo hoog dat er een ontlading mijnerzijds volgde.
    Ondertussen was onze tijd al aardig gevorderd en heb ik afgezien van de massage die Ina mij zou geven. Afspraak gemaakt dat die bij mijn volgende bezoek gedaan wordt.
    Even nog wat nagepraat en daarna richting douche. Tijdens het gesprekje gaf ze aan dat ze zelf ook van ons samenzijn had genoten. De opmerking van haar: "Ïch habe sogar ein kleines Orgasmus bekommen. Hast du das bemerkt?" was voor mij het teken dat we op de zelfde golflengte genoten hebben.
    Ondanks dat we het uur niet helemaal volgemaakt hebben, toch haar volledig voor die tijd uitbetaald.
    Bij het verlaten van het pand stond Ina toevallig bij de bar en de thekeheer maakte de opmerking dat zij: "ein grosser Katastrophe war". Dit kon ik alleen maar beamen, wat weer een brede grijns op Ina's gezicht bracht.
    Ina gaat a.s. maandag voor enige tijd naar Roemenië terug om Kerst en Oud en Nieuw bij haar familie te vieren. Jammer genoeg kon ze niet aangeven wanneer ze weer bij GD terug was. Dus wanneer ze t.z.t. weer aanwezig is, hoor of lees ik dat graag hier of via een PB.
    Herhalingsgevaar meer dan 100%

  5. Onderstaande 3 leden hebben Smittie bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 2 februari 2020),schoolmeester ( 6 december 2019),Sjeufke ( 7 december 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.

  FKK Artemis 468*60