Ben wel benieuwd hoe eenieder aan zijn nickname komt.
Lijkt me ook best interessant voor elkaar.
Vaak zal die iets zeggen over het beertje, vaak misschien ook helemaal niks.
Heb even gezocht of er al een soortgelijk topic was, maar op dit forum was nog niks te vinden.
Gustomass zal zelf het spits even afbijten.


Zo in augustus 2005 is Gustomass in aanraking gekomen met forums als Hookers.nl en Ijsberenforum.nl
In de loop van 2005 een aantal bezoeken gebracht aan erotische massagesalons in Eindhoven. Dat waren Yu&Mi ( voor mij puur erotische massages!!) en De Massagesalon aan de Leenderweg 184.
Tijdens één van de vele perfecte body to body massages die Gusto mocht hebben met zijn all time favoriete masseuze Iris in de Massagesalon vroeg ze me of ik haar kende van het internet vavn Hookers.nl. Nee, dat kende ik nog niet maar lang zou dat niet meer duren. Bij thuiskomst gelijk op onderzoek uit en ingelogd.
Om nu tot de essentie van de recensies door te kunnen dringen, was een Nickname nodig.

Die was gauw gevonden en dat werd Gustomass.
Gusto is de ikvorm van Gustar, spaans voor houden van, leuk of lekker vinden, prefereren.
Mass staat uiteraard voor massage, voor de zeer goede ervaringen die Gusto indertijd had met erotische body to body massages. Overigens, nog steeds ben ik van mening dat een goede erotische body to body massage met handmatig hoogtepunt zéér erotisch is en vaak zeker zo veel genot biedt dan het hebben van full sex met een dame. Tot mijn spijt moet ik constateren dat mijn laatste bezoek aan een massagesalon alweer stamt van méér dan een jaar terug. De oorzaak daarvan ligt volledig bij het gebodene in de Saunaclubs voor aan in Duitsland.

Dat spaanse karakter van mijn nickname heeft alles te maken met de zeer goede relationele en zakelijke contacten toendertijd in Mexico. Geen erotische contacten want ik was toen nog getrouwd.
Dat Gustomass een zwak had voor dames met een kleurtje en meer bepaald dames van uit de Latina hoek is hem eigenlijk pas tijdens zijn veelvuldige bezoeken aan Saunaclub Golden Time in het Duitse Brüggen echt duidelijk geworden. Alles wat een kleurtje heeft , van Afrikaans tot Latina is in zekere mate onveilig voor Gustomass en op zijn beurt is Gustomass niet geheel onschuldig richting de gekleurde dames in de clubs.
Op een of andere manier weten beiden zich heel goed te vinden en kunnen ze het heel goed met elkaar vinden.
Toch is Gustomass verre van eenkennig, hoewel dat wel eens te berde komt.
In zijn binnenkort 2 jarige wandelcarriere in Saunaclubs heeft ie op zijn nationaliteiten lijstje inmiddels toch bijna 40 verschillende nationaliteiten weten te verzamelen.
Eenkennigheid valt dus nog wel mee dacht ik zo. Momenteel krijgen dames uit de Hongaarse en Bulgaarse contreien ook rijkelijk zijn aandacht maar zodra Latina dames in de buurt komen blijkt dat die kant toch wel erg hard trekt. Het leven van een inmiddels beetje doorgewinterde ijsbeer in een saunaclub gaat niet altijd over rozen en je moet wel alert zijn op een wakje hier en daar en op glad ijs.

De ervaringen die Gustomass op doet tijdens zijn wandelingen, voor het overgote deel in saunaclubs in Duitsland meer speciaal Golden Time in Brüggen, ( ramenbezoek in Den haag en Amsterdam nog bij hoge uitzondering sindsdien) wil hij altijd graag delen met lezers van de forums Hookers.nl en met Ijsberenforum.nl. Veelvuldig schrijft ie dan ook op beide forums. Jammer dat Gusto’s schrijfstijl en recensieweergave minder goed past in het Hookers.nl format, vandaar dat praktisch gezien publikaties zich sinds zomer 2006 vrijwel beperken tot het Ijsberenforum. Beetje jammer, hoewel het Ijsberenforum hét forum bij uitstek is voor het Saunaclub gebeuren zou er middels 2 forums nog meer bereik zijn, ook bij mensen die (nog) niet bekend zijn met het saunaclubgebeuren. But You can’t have it all, can you????.

Het wandelen en het schrijven erover levert me persoonlijk altijd en nog steeds veel plezier en genot op. Het schrijven is een stuk beleven en herbeleven van de meestal goede tot fantastische ervaringen die je als ijsbeer mag meemaken.
Graag wil ik daar degenen die daar voor open staan in laten meedelen. Ben immers zelf ook via recensies in dit forum bekend geworden met het bestaan van al dit wandelmoois en wil anderen dat mooie ook graag aanbrengen.

Kortom, we blijven lekker aan de wandel en schrijven er voor zover de tijd het toelaat, lekker op los.

Gustomass wil alle anderen vanaf deze plaats dan ook een fijn wandelbestaan wensen.
En misschien wel tot ziens.

Gustomass.