Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    6 juli 2018
    Last Online
    10 augustus 2022 @ 08:50
    Berichten
    42
    Discussies
    4
    Thanks
    227
    Thanked
    118 in 19 posts

    Standaard Nelly, Den Bosch. prive ontvangt.

    In verband met een druk schema lukt het mij niet om een bezoekje aan de Sixsens in te plannen. Om deze reden iets dichter bij huis gevonden.

    Ik kwam uit bij Nelly. Ze ontvangt in een appartement in de buurt van het station. https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o...h/577773-nelly
    Parkeren geen probleem. Gebeld dat ik in de straat was, ze zou mij de gegevens appen. Ik kreeg een foto genomen vanuit haar slaapkamer. Aangegeven dat
    het op een speurtocht begon te lijken en ik meer hints nodig had, welke ik netjes ontving weer in de vorm van foto's, vond ik eindelijk de voordeur.

    Nelly is een vriendelijke dame met heerlijke borsten. Helaas was er geen klik waardoor er weinig werd gesproken, uiteraard niet nodig, maar wel leuk als er een
    bepaalde klik is en je een conversatie kan starten. Mijn lichaam werd met haar tong verkend, toen ze bij de generaal belande werd er een condoom gepakt, dit
    terwijl ze in de advertentie aangeeft te pijpen zonder condoom, echter voor mij geen probleem. De bj heb ik als zeer prettig ervaren. Daarna was het tijd voor het
    betere werk. Na een aantal standjes te hebben uitgevoerd bood ze aan om mij met haar mond verder naar een hoogtepunt te helpen.

    Herhalingsgevaar zit er voor mij niet in simpelweg omdat er geen klik was. Ook was het niet mogelijk om te (tong)zoenen terwijl ze hier ook reclame mee maakt en dit
    kan niet gelegen hebben aan mijn gebit of eventuele meur uit mijn bek.

  2. Onderstaande leden hebben BrulKoning bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (12 augustus 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04.

Diamond 468*60