Pagina 6 van 46 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 1136
  1. #126
    Geregistreerd
    3 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:14
    Berichten
    18
    Discussies
    3
    Thanks
    8
    Thanked
    16 in 8 posts

    Standaard

    @Dalton & Megaboob

    Ik heb dezelfde ervaring als bad pritt op mijn eerste keer in ACA.
    Anyway: not big deal ;-/

  2. #127
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Persoonlijk heb ik al een beetje spijt dat ik die kanttekeningen erbij heb gemaakt. Had ik geweten dat het zo'n lange discussie zou uitlokken. Vind ik nu echt niet waardig .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #128
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    in happy garden moet je al vijf minuten wachten voordat je binnenkan dus wat maakt dat minuutje nou uit

  4. Onderstaande leden hebben popey01 bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 4 oktober 2011)

  5. #129
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Persoonlijk heb ik al een beetje spijt dat ik die kanttekeningen erbij heb gemaakt. Had ik geweten dat het zo'n lange discussie zou uitlokken. Vind ik nu echt niet waardig .
    Niets van aantrekken. Typisch weer een reactie van een beer die niet kan verdragen dat er 1 slecht woord over zijn favoclub verteld wordt.
    Het doel heiligt de middelen

  6. #130
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Details, het gaat om de details heren...achter de bar van Acapulco moet je niet wachten, maar wordt je door sommige bardames gezien en vervolgens genegeerd. Die blonde tattou lady is het ergst.

    Mij overkomt dat maar ik zie het bij veel andere beren ook gebeuren, no big deal, wel irritant en onnodig...en het speelt mee in het oordeel van beren over de service en het ik voel me op mijn gemak en dus hun terugkom gedrag, ten aanzien van de klub.

    Zelfde geld voor een onvriendelijke thekedame, die kost je als klub ook (veel) geld.

    Het is heel simpel, in een klub heb je goed personeel nodig en een goede thekedame dan heb je als klub,de helft van de slag al gewonnen.

  7. #131
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 08:30
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    MARIETTA de roodharige vind ik persoonlijk de beste van alle saunaclubs die je opvangt wanneer het hek opengaat.
    Daarna krijg je ELA en die is ook niet mis,zij was de eerste die me begroette in LIVINGROOM en later ook de eerste in ACAPULCO dan krijg je dat oude vrouwtje die meestal achter de bar staat en denkt dat zij de big bos is in ACAPULCO en eruit ziet met haar kleding als een tiener.
    LIVINGROOM spant de kroon met de ontvangst dames die zijn altijd super geweest ik weet alleen niets van de laatste tijd en HAPPY was altijd heel slecht maar dat zal wel komen omdat deze dames altijd eerst een eind moesten lopen voordat ze bij het hek waren.

  8. #132
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard aardige dag in Aca

    Los van de vriendelijke ontvangst(zie bovenstaande discussie) me meteen in de prima gepositioneerde sauna neergevleid van waaruit het prima dames "scannen" geblazen was.Reeds in de vroege namiddag was het al aardig druk in Velbert,een dertigtal dames van allerlei pluimage,relatief veel exotische types in combinatie met het gebruikelijke aandeel Roemeense deernes,qua optics zit je dezer dagen absoluut gebeiteld in Acapulco,zeker gezien de matige line-up in GT laatstleden alwaar het behelpen was met de tweederangsdames,iets dat ik dan ook vrolijk aan me heb laten voorbijgaan:wink:.Kwiek plonsend in het zwembad na de stomende saunasessie werd ik om de haverklap uit m'n schoolslagritme gehaald door passerende dames,rond 15u ongeveer 40 dames waarvan zeker een tiental me best bevielen,de hoogste tijd om me aan te melden bij één van hen.

    M'n eerste keus viel op een eerder onopvallende dame qua optics,eerder klein(1m60max),bruin middellang haar,gespierd lichaam met de juiste proporties,Natalie Portman-achtig gezichtje met een leuke ontwapenende lach die ze jammer genoeg niet al te vaak uit de kast trekt.Vroeger was deze dame werkzaam in Samya(Koln),nu reeds een aantal maanden in Aca:CARLA.Ze spreekt vloeiend Engels wat het obligate semi-Dutise geneuzel overbodig maakte,en ondanks een ietwat aftastende en terughoudende chitchat over kalfjes en koetjes toch de obligate sleutelvraag gesteld,off to the room.

    CARLA bleek lang niet zo terughoudend in een meer private omgeving bleek al snel,ontwapenende glimlach op de lippen nodigde ze me uit op het bed,zachte sensuele strelingen in combo met lieve tongzoenen bij de vleet wisten deze waterduivel al snel te ontdooien,het tempo werd aangenaam laag gehouden en in slo-mo stijl werd ik verblijd op een Franzosisch intermezzo dat louter als uitstekend dient te worden bestempeld.Afwisselend,soms gulzig,soms teasend,steeds met overgave en van excellente huize,very nice.We werden steeds closer en inniger,al rollebollend een condoompje geinstalleerd en na een ingetogen begin werd het tempo opgedreven door Carla die me alle hoeken van de kamer wou leren kennen klaarblijkelijk,zeer lekkere vrijbeurt met lichamelijke uitputting ten gevolge,deze sessie overtrof m'n stoutste verwachtingen,CARLA heb ik te lang over het hoofd gezien voorheen,een fout die deze dwalende ijsbeer zich stellig aanrekent.Een tweede sessie met Carla volgde later op de avond en was van eenzelfde uitmuntend niveau:toppie.

    Ietwat uitgeput opnieuw de sauna ingeduikeld,wat gepalaver over uiteenlopende onderwerpen met collega-beren van allerlei pluimage(veel Fransen),af en toe kwamen er zelfs dames ter sprake,opties zat momenteel voor deze recupererende ijsbeer:Pati(die er wel erreg lekker uitzag),Dasha,Maria(lolita-look:A+),Jessy,Eni,Thea,Deria,...het werd deze wijfelende Knut in spé allemaal te heet onder de sleffers en me maar naar het terras begeven alwaar het grill-schransen voor gevorderden was,enkele Duitse medeberen wisten onwaarschijnlijke hoeveelheden stevig gebakken voedsel tot zich te nemen,hallucinant.Mezelf een ietwat ingetogener eetgedrag aangemeten en mits het betere snij- en maalwerk twee bordjes frietjes en aangepaste vleezerei binnengewerkt,alvast de nodige vitamientjes om maar weer eens fameus van bil te kunnen gaan.

    Beneden was het waarlijk een komen en gaan voor de dames,sommigen waren continu geboekt en hadden amper tijd om zich een sigaretje te getroosten na een sessie,gelukkig wist ik al snel het vrijgekomen plekje naast een blonde schone te bemachtigen(mijn dank gaat uit naar de kenbaar wijfelende ijsbeer die na een kwartier keuvelen opstapte):ELLI.Deze langbenige Roemeense hing al gans de dag in de buurt van Carla,qua looks één vd highlights in Aca,1m76,mooie B-cup,erg fraai gezichtje,goedlachs en dixit haarzelf een aanrader.Ons moeiteloos doorheen de gebruikelijke getting-to-know-eachother geworsteld,Elli is erg snugger en bedreven in het om de vinger winden der ijsberen lijkt me zo.Wat me verder prima aan haar beviel was het complete ontbreken aan tijdsdruk whatsoever,minimaal een halfuurtje keuvelen,langzaam werden de aanrakingen cuter en intenser,prima pre-sales die het best deden vermoedden voor de eigenlijke kamergang,off to the room.

    ELLI is gezegend met prima looks(daar is ze zich van bewust,ze weigert regelmatig gasten als ze zich effie niet zo op haar gemak voelt) en dus relatief drukbezet doorgaans.Haar service in de kamer is hier niet vreemd aan,primadeluxe sessie met alle ingrediënten die op het verlanglijstje van ondergetekende stonden,Elli speelt bevendien een spel en daagt je continu uit om de sessie naar de gewenste richting te drijven,maar zij behoudt de controle,ga daar maar van uit.Een meer directe aanpak,no time to waste,pijpbeurt uit het boekje,vrijbeurt die als bepaald erreg geengageerd kan worden gecatalogeerd,doggy een must met deze blonde schone:excellente sessie met erreg hoog herhalingsgevaar:wederom een topsessie.

    Me later op de avond nogmaals prima vermaakt met Carla,een poging ondernomen bij Maria(géén zoenen) die me net iets te afstandelijk overkwam,Jessy voor een keertje afgewezen(volgende keer niet weer) en me rond middernacht na drie uitmuntende sessies de Duitse snelwegen opgekatapulteerd richting volgende avonturen waarover later meer.

  9. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 augustus 2011),Megaboob (15 augustus 2011)

  10. #133
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Elli is inderdaag de langbenige, blonde Roemeense stunner die het spel denkt te begrijpen. Vanwege haar looks en dus omloopsnelheid kan ze zich permitteren om af en toe een potentiële klant te weigeren, ook eens bij deze jongen. Daarvoor had ik 1 keer een verdienstelijke sessie met haar.

    Maar the queen van Acapulco (qua aantal kamers per dag) is op dit moment de eveneens blonde Roemeense Deborah.
    Deborah heeft lang krullend haar, daar waar Elli halflang, licht-golvend haar heeft.
    Deborah schijnt zo veel kamertjes te moeten doen, dat haar service daarom als erg kunstmatig wordt bestempeld.
    Ze is er ook altijd als ik er ben.
    Altijd op zoek naar honing

  11. Onderstaande 2 leden hebben Jünther bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (15 augustus 2011),satanic surfer (15 augustus 2011)

  12. #134
    Geregistreerd
    24 juli 2011
    Last Online
    1 juni 2013 @ 18:45
    Locatie
    Heerlen (NL)
    Berichten
    49
    Discussies
    11
    Thanks
    8
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    VRAAGJE:

    Enige tijd geleden werkte hier een Japans / Chinese studente, die ook in LR heeft gewerkt.
    Wie weet waar deze dame inmiddels werkt? Kan me niet voorstellen dat ze er mee gestopt is.

    Beloning: één entreekaart van de club waar ze nu werkt!

    gr

  13. #135
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 08:30
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door numac.ts Bekijk bericht
    VRAAGJE:

    Enige tijd geleden werkte hier een Japans / Chinese studente, die ook in LR heeft gewerkt.
    Wie weet waar deze dame inmiddels werkt? Kan me niet voorstellen dat ze er mee gestopt is.

    Beloning: één entreekaart van de club waar ze nu werkt!


    gr
    Dat was de dvp met het bos voor haar grotje,denk dat ze weer voor een poosje terug is naar china,om haar euros op te maken.
    Kan natuurlijk ook zo zijn dat deze dame in een andere club werkt,ik ken haar ook uit LR en nog wel in de wihrpool meegemaakt maar kon het gaatje niet vinden door al dat haar wat onder haar buik zat

    gr
    Laatst gewijzigd door Big30; 18 augustus 2011 om 23:14

  14. #136
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Daumen runter ijsbeer larry hat jetzt hausverbot im aca

    heute mittag rief mich mein guter freund Larry an und wollte mir neue club-news mitteilen. da ich gestern mal was ganz anderes gemacht habe und nicht einen club besucht habe. (hochseilgarten am gasometer, in oberhausener centro) der besuch dort hat sich gelohnt und mich auch an die grenzen meiner körperlichen kräfte gebracht....

    Larry fing damit an: du kannst dir nicht vorstellen, was mir gestern passiert ist. ich wußte, das er ins acapulco wollte, wo er ein sehr guter stammgast ist!! er daraufhin weiter: wir haben jetzt was gemeinsames.... du hausverbot in der villa vertigo und ich jetzt hausverbot im acapulco!!!

    was ist geschen. Larry fuhr gestern zum acapulcu, stellte sein fahrzeug an und ging zu eingangstür und klingelte und freute sich auf eine schöne zeit im aca. die empfangsdame marietta öffnete die tür und sagte: hallo Larry nein, du kannst nicht rein ins acapulco.
    Larry war sehr erstaunt und er dachte das der club im moment zu voll wäre und er warten müßte. nein, bekam er von marietta gesagt. er käme gar nicht mehr in den club, er solle mal überlegen was er denn getan hätte.
    Larry, der sich keiner schuld bewußt war, sagte ihr das auch so. daraufhin antwortete ihm marietta: sie und die geschäftleitung sähen es nicht gern, wenn gäste, frauen am club abholen würden um sie zum flugfafen nach dortmund bringen würden. immerhin gäbe es da auch taxis die sich die mädchen vom club aus bestellen könnten.... Larry darauf hin erwiederte marietta, das er diese frau wesentlich länger kennen würde als sie im acapulco. er kennt sie schon aus ihrer zeit in der villa vertigo und er hätte sie gefahren, weil er sie gut kennt und um ihr einen gefallen zu tun. denn der preis den sie vom aca gesagt bekommen hat sehr defigt war.... vielleicht ist es ja auch der preis gewesen, den der vertrags-taxi-unternehmer macht und der beinhaltet ja vielleicht noch eine provision für den club.... wer weiß. vielleicht hat es ja auch die geschäftsleitung des acapulco nicht gern gesehen, das Larry ab und zu einigen damen des aca günstig laptops besorgt hat und somit hat sich auch die geschäftsleitung des aca übergangen gefühlt.... das macht er auch in anderen clubs, wie z. b. livingroom, goldentime, villa vertigo und sogar im weit entfernten golden dreams hat die geschäftsleitung nichts dagegen.....

    Larry hat sich dann wieder in sein auto gesetzt und ist von dannen gezogen.... das acoapulco, wird er nie wieder aufsuchen, auch wenn es ihm wieder gestattet wird den club zu betreten....

    Larry ist dann auf dem direkten weg zum livingroom gefahren und hat dort dann einen sehr schönen abend verbracht.... auch wenn er jetzt weiter fahren muß, sagte er, aber das acapulco wird ihn nie wieder sehen....

    klar hat er sich natürlich auch im livingroom darüber unterhalten, mit anderen ijsberen und auch mit einem der schichtleiter der da zur diesem zeitpunkt dienst hatte. dieses sagte, das wenn er jedem der schonmal eine frau am club abgeholt hätte oder gebracht hätte (ups, das habe ich auch schonmal gemacht) hausverbot erteilen müsse, dann wäre der club ziemlich leer an männlichen gästen......

    das acapulco hat einen guten stammgast für immer verlohren was zu gunsten der anderen clubs geht.....
    Laatst gewijzigd door Admin; 22 augustus 2011 om 13:30

  15. Onderstaande 5 leden hebben Rheinschwimmer bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (21 augustus 2011),Carlitos (13 september 2011),Hoofdstuk2 (26 augustus 2011),Megaboob (21 augustus 2011),Tiga (21 augustus 2011)

  16. #137
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 08:30
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Heeft LARRY zijn handen verbrand omdat een ander het tikt?
    Zo te lezen kan hij goed met laptops overweg en ik maar daar denken dat iedereen zelf zijn wederwaardigheden hier neer tikt of eventueel zijn fantasien.
    Zal de volgende keer eens vragen aan mijn moeder of zij voortaan de stukjes voor mij tikt dat kan zij beter met haar 10 vinger-systeem dan ik met mijn 2 vingertjes die nog eens krom staan van het vingeren bij de dvp's.
    Laatst gewijzigd door Admin; 22 augustus 2011 om 13:24

  17. Onderstaande 2 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    MichelJ (21 augustus 2011),Pistol Pete (22 augustus 2011)

  18. #138
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    6 maart 2024 @ 15:49
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    29
    Thanked
    116 in 25 posts

    Standaard

    Na een zeer enerverende zaterdagavond in PT Mettmann teruggereden naar mijn hotel. (MC Dreams in Wuppertal, aanrader, 29 euro voor een zeer nette en schone eenpersoonskamer). Nadeel van dit hotel is dat ze geen ontbijt serveren. Eerst dacht ik mijn zondagsontbijt bij Mcdonalds te gaan nuttigen tot ik op het slimme idee kwam mijn pas aangekochte tablet pc in het WIFI te hangen en te zoeken naar een leuke club met ontbijt.
    Ik kwam op de site van Acapulco en las dat er vanaf 10:00 ontbijt geserveerd zou worden en dat de entree 25 euro bedroeg op dit tijdstip. Duurder dan MCDonalds maar ja, ik zie ze bij onze clown Donald nog geen zwembad en sauna aanleggen, en half naakte vrouwen lopen er al helemaal niet rond.

    Klokslag 10:00 aangekomen, de theke was een jonge vriendelijke dame die mij hartelijk welkom heette. Ze vroeg niet of het de eerste keer was dus ik mocht het zelf uitzoeken. Niet zo’n heel groot probleem maar ook wel wat onwennig aangezien het wel mijn eerste keer was. Gelukkig kwam er tegelijkertijd een medebeer binnen uit NL, hij heeft me de club laten zien, ook hebben we samen ontbeten.
    Kan me in de opmerking vinden dat sommige mensen de bardame’s erg stug en onvriendelijk vinden. Wat een verschil met een Volker van Mettman waar ik de dag ervoor was.

    Tijd om de club en de dames te verkennen. Nette club, wel wat donker. Lekker zwembad, geen whirlpool, grote en warme sauna en dito stoombad. Toch heeft de lage inkom invloed op de kwaliteit vind ik. Bij de duurdere clubs waar ik geweest ben (oa World, Planet en 5th element) is de algemene kwaliteit en uitstraling beter. Vond het ook wat donker in de club.

    Nu de dames : Ik kon mijn draai niet vinden. Waarom moeten al die meiden op van die belachelijk hoge hakken lopen, en hebben ze zoveel bergen makeup op ? Zonde, ben meestal op zoek naar ‘the girl next door’ en die zie ik daar (bijna) niet. (iemand tips waar ze wel rondlopen ?) Na 3 uur relaxen wilde ik eigenlijk naar huis gaan omdat ik maar 1 meisje had zien rondlopen waarmee ik wilde kameren. Ook speelde de ‘Mettmann slooppartij’ van de vorige avond mij nog parten.

    Nog een laatste koffie bestellen en dan naar huis. Plots stond daar Amira naast me, niet echt heel bijzonder om te zien maar wel erg vriendelijk. Ze vroeg me waarom ik al naar huis wilde gaan. Ik legde mijn verhaal uit maar zo geraffineerd als die vrouwen zijn keek ze me geil aan en begon mijn pik te strelen. Toch met haar maar ff een kamer bezocht en dat was eigenlijk best goed. Ben een pijpliefhebber (alleen ontvangend hoor ) en dat deed ze geraffineerd en ook erg diep. Was zelfs verbaasd dat ik nog kon klaarkomen na de avond ervoor.

    Kortom : Geen toptent maar voor 25 euro een koopje en kom zeker nog wel eens terug.

  19. #139
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 13:51
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Beoordeel Acapulco (club én dames) zeker niet op basis van de aanvangsuren op een zondag(ochtend), want dan sla je de plank waarschijnlijk helemaal mis, wil ik je aangeven. Dat zul je zelf wellicht ook wel beseffen, alhoewel smaken natuurlijk (gelukkig) verschillen.

    Overigens ben ik het met je eens dat Volker (van PT Mettmann) zo'n beetje de meest vriendelijke en klantgerichte clubbarmedewerker is die ik ken. Daar kunnen nog heel wat bardames een puntje aan zuigen.

  20. #140
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    6 maart 2024 @ 15:49
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    29
    Thanked
    116 in 25 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    Beoordeel Acapulco (club én dames) zeker niet op basis van de aanvangsuren op een zondag(ochtend), want dan sla je de plank waarschijnlijk helemaal mis, wil ik je aangeven. Dat zul je zelf wellicht ook wel beseffen, alhoewel smaken natuurlijk (gelukkig) verschillen.

    Overigens ben ik het met je eens dat Volker (van PT Mettmann) zo'n beetje de meest vriendelijke en klantgerichte clubbarmedewerker is die ik ken. Daar kunnen nog heel wat bardames een puntje aan zuigen.
    Wat betreft de dames heb je wel gelijk, zondag is niet echt een ijkpunt natuurlijk. Ga maar eens kijken op een zaterdagavond ofzo.

  21. #141
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Je konklusie is een beetje voorbarig..het is wel een toptent..ga maar eens op donderdag,vrijdag of zaterdag kijken. The girl next door vind je hier ook. Andere tips..de vulkanstrasse en Partytreff Emmerich.

    Op zondag komt er vaak pas echt leven in de brouwerij na 15.00..wel heerlijk die zondagochtenden...een lege klub, lekker ontbijten, zwemmen en de sauna in en de klub langzaam om je heen zien ontwaken.

  22. #142
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Sinds donderdag is Jasmin, de poetsvrouw uit de dom rep, terug voor waarschijnlijk een krappe 2 weken.
    Dus als je een uitgebreide poetsbeurt wilt hebben..haast je.

  23. #143
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 08:30
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Donderdagmiddag kreeg ik plots een telefoontje dat SIMONA naar me toe kwam zodat ze weer een paar euros kon verdienen en ik kon zien dat ze iets dikker was geworden
    Ik geloof eerder dat ze in blijde verwachting is van een kleine BADSLIPPERS want haar tieten en buik zijn flink gegroeid
    Zo kan je weer eens zien wat er op een piratenfeest allemaal gebeurd,toch in ieder geval hartstikke bedankt want het was lekker lebberen aan haar tieten deze keer BADSLIPPERS.
    Het wordt nu toch tijd dat je stopt met die sauna-clubs langs te peddelen en je voor een mooie kinderkamer gaat zorgen.
    Je kan JOEPIE om advies vragen want die heeft al diverse malen met dat bijltje gehakt en eventueel de huwelijks voltrekking in HAPPY-GARDEN als het piraten duo vieren.
    WILLEM2 kan dan de plechtigheid wel voltrekken maar dan moet hij niet dat witte pak aantrekken maar een mooie groene smoking
    Ondanks alles haar vrijdagavond netjes in KEULEN afgezet en snel weer terug naar huis.
    Wat is het toch prettig wanneer je lekker alleen thuis bent en je niet hoef te neuken en je te laten blasen maar heerlijk alleen kan gaan slapen.
    Gisterenmorgen,het was al wel 2 uur 'smiddags,opgestaan en de normale dingen gedaan die ik anders zaterdags ook doe.
    ACAPULCO gebeld en gevraagd of SHERRY haar troon als KEIZERIN VAN CHINA ingenomen had,met als antwoord ja de KEIZERIN VAN CHINA zit weer op haar troon
    Wat een mazzel voor mij dat ze terug was van haar vakantie in CHINA,vlug wat goed voedsel tot me genomen om mijn lege zak weer een beetje voller te krijgen.
    2 grote biefstukken met 2 spiegeleieren erop helpen altijd om wat aan te sterken voor een heerlijk buik aan buik gevecht met de chinese kampioene.
    De daltonmobiel ingedoken en het stinkende asfalt van de A3 opgezocht om zo snel mogelijk in het PARADIJS zijn.
    Rond 6 uur werd voor mij het hek door ELA geopend en na betaling van het tarief voor die dag netjes door haar met een witte badjas en handdoek de kleedkamer ingestuurd.
    Na het omkledingsritueel even het hele gebouw bekeken en die kleine KEIZERIN VAN CHINA zat toevallig boven in de gang met een klant te babbelen
    Ondanks dat toch maar een afspraak gemaakt voor het volgende onderzoek met SHERRY.
    Beneden een cola-light genomen die niet te zuipen was zo lauw,voortaan een bak met ijsklontjes erbij zetten.
    Het was behoorlijk warm in de grote hal met al die modellen op de bankjes,zelfs JOLANDA nog een kusje gegeven en even bijgepraat.
    Om de hitte te ontvluchten maar wat gaan eten van de BBQ boven waar die lekkere patatjes op me lagen te wachten met een stukje varkensvlees erbij.
    Toen weer naar beneden om me klaar te maken voor het treffen met dat lieve kleine meisje uit china.
    Heb een koude douch genomen om af te koelen en de stank van mijn lijf te verwijderen.
    Weer de trap op gegaan en een bank op de gang in beslag genomen en netjes gewacht tot SHERRY bij me kwam zitten.
    Ze was weer iets aangekomen en had de haren kort met een bruinrode kleur erin en gelukkig had ze de sleutel bij zich en konden we gelijk de kamer in waar het weerzien weer eens heel heftig gevierd werd.
    Wat was het toch lekker met haar gisteren en nu zit ik achter de laptop nog gewoon na te genieten,volgens mij heeft ze het bedrijven van de liefde zelfs uitgedokkerd,zoiets heerlijks is bovennatuurlijk en wonderbaarlijk zoals zij dat brengt op haar chinese manier zullen we maar zeggen.
    Het is te hopen dat ze nog wat jaartjes doorbrengt in ACA want zoiets kom je geen 2de keer tegen in je leven.
    Het was lekker gezellig in ACA met genoeg dames en genoeg ijsberen voor de dames.
    Het valt me op dat de dames in ACA meer geneukt worden dan in andere clubs,het is een komen en gaan naar de kamers.
    Ze komen overal vandaan de dvp's en niet alleen uit ROEMENIE alleen de groenen dvp's die uit het helaal van een andere planeet komen heb ik nog niet gespot in ACA.
    Na het rollebollen met SHERRY nog een latte m. genomen en om pakweg 1/2 12 naar huis gereden

  24. Onderstaande 5 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 september 2011),Badslippers ( 5 september 2011),Megaboob ( 4 september 2011),Pistol Pete (12 september 2011),satanic surfer (12 september 2011)

  25. #144
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 08:30
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard ACAPULCO OP ZATERDAG

    Het was zaterdag weer zover om dat lieftallige chinese meisje te vereren met een bezoek.
    Om ongeveer 5 uur deed MARIETTA het hek voor me open,vlug betaald en snel mezelf omgekleed.
    Even rondgekeken in de club maar SHERRY was nergens te bekennen,dus nu maar eens een cola-light genomen inplaats van een latte m.
    Het was aardig warm in de club en het zweet begon zich ook al uit te breiden over mijn goddelijk lichaam.
    Naar boven gelopen om die lekkere patat die ze alleen in ACA hebben te verorberen.
    Na het eten maar op een bank gaan zitten op de gang waar SHERRY na een tijdje ook verscheen om me te vertellen dat er nog een voor me was.
    Maar waarom zullen we altijd als brave broeders blijven wachten in een saunaclub vol met mooie vrouwen.
    Het geluk was met me en YOLANDA kwam bij me zitten voor het wekelijkse geleuter en ben maar met haar de kamer opgegaan want ik was zo geil als wat terwijl ze er heerlijk uitzag met haar prachtige blote tieten.
    Het werd een heftig samenzijn met deze kleine roemeense die de duitse taal al aardig onder controle heeft.
    Hierna maar weer de douch in om me op te frissen voor de volgende ronde welke nog zeker een half uur op zich liet wachten.
    Om kwart over acht was het dan eindelijk zover dat SHERRY naast me neerviel boven op de bank.
    Deze keer werd het ALASKA waar we samen op het bed neer ploften en aan onze allernieuwste PORNO-FILM begonnen.
    De opnames duurde meer dan 3 uur waarna ik helemaal afgemat en uitgeput het decor verliet na betaling van de rekening natuurlijk.
    Beneden nog een latte m. genomen even gedoucht ,omgekleed waarna ik strompelend tot de auto kwam die me nog eens helemaal naar nederland moest brengen.
    Maar de auto had er geen moeite mee en zette me thuis voor de deur netjes af en dat was mijn zaterdag in ACAPULCO.

  26. Onderstaande 5 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 september 2011),Megaboob (13 september 2011),Pistol Pete (12 september 2011),Rheinschwimmer (12 september 2011),terminator (12 september 2011)

  27. #145
    Geregistreerd
    6 april 2008
    Last Online
    29 januari 2022 @ 17:15
    Berichten
    129
    Discussies
    23
    Thanks
    4
    Thanked
    52 in 24 posts

    Standaard

    ist dann auch schon wieder ne Woche her und war mitten drinn tagsüber.

    Die an anderer Stelle geschilderten Heerscharen von nicht akzeptabelen Mitbesuchern konnte ich nicht bestätigen.
    Mädels waren auch genug da und einige ausgesprochen hübsch.

    Warum`s bei mir auf alles mögliche traf?? Wer weiß das schon so genau.


    Die erste Nummer ging an ne Milf aus Kammerun. Regina hieß Sie meine ich.
    Schlank, normalgroß, B Cups ach ja und braun.
    War ne Durchschittsnummer mit nem Durchschittsgirl, privat wäre das voll ok gewesen.

    Dann gabs Melli aus Cuba, auch so ne schwarze Milf. Die hat richig gut geblasen und war charmant. Hatt verdammt lange Oberschenkel das Girl, d. h. wenn die sich doggymäßig hinkniet mit den Arsch nach oben kommt nicht jeder rann ;-))). Nummer ganz ok, aber für den verwöhnten permiumfux lange noch nichts besonderes. Ist dafür aber ne gewitze Frau.

    Las war dann ne rum??? Frau die sehr hübsch war. Kurzhaarfrisur so zur Seite hin, Korsett an was die b cup Möpse rusgucken lies u. hübsches Gesicht hatte die kleine auch. Warum das auch nur ne Druchschnittsnummer wurde???

    Merkwürdig fand ich noch, dass M beim rausgehen die Namen abgefragt hat. Ist das jetzt normal???

  28. Onderstaande leden hebben Bluefox bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (25 september 2011)

  29. #146
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    23 april 2024 @ 00:37
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Ik was afgelopen donderdag avond van 21 tot 01 in acapulco. wat viel me op? de club was goed gevuld met jonge (vooral Roemeense) dames. Vrijwel allen van het type jong, slang en knap. Wel weinig of geen siliconen (de doodsteek voor de boobmeister natuurlijk...), behalve Heidi (tjechische hooggeblondeerde porno chick!). De clb is nog steeds goed, maar.... er is wat verval, een toilet was kapot, de douches geven vaal maar lauw/koud water (dit was vroeger nooit zo!), de douche bij de haman is (al een tijd weg), het eten zag er echt niet uit (terwijl dat in de begintijd echt een pluspunt was in deze club, wel is de barbeque er nog altijd zeer goed, en frietjes lekker, maar dat is alleen op bepaalde dagen helaas). Het zwembad was ronduit koud, en zo koud was het vroeger echt niet. Het damesaanbod mag van mij iets gevarieerder, begrijp me niet verkeerd er zijn echt veel knappe meiden, maar wat meer nationaliteiten, en iets meer siliconen zouden de tent goed doen denk ik. Voor liefhebbers van roemeentjes (Michelj?!) waar wacht je op, wat een aanbod voor jou! Ik heb zelf maar een paar keer handdoeken overgebracht van de entree naar de doucheruimte bij de sauan. Dat was vroeger nooit een punt. Er wordt niet continu schoongemaakt, hygiene is iets minder gewordne naar mijn idee, vroeger wwas alles kraakhelder, nu niet. Jammer!

    De sauna was wel erg goed en warm, en heeft nieuwe goede verlichting, een pluspunt.
    De entree was nog steeds 25 euro na 21.00, ongelofelijk goedkoop natuurlijk!
    de masseur is geweldig, wat een kunde, wat een kracht! 20 minuten voor 15 euro, geweldig. Alleen daarvoor al is acapulco prima.
    Dames leveren altijd wel een goed tot zeer goed pakket en service, voor slechts 40 euro. Niets te klagen wat mij betreft, en we gaan naar de club om te....neuken, dus dat is de hoofdzaak!
    Veel verloop van dames, eigenlijk steeds dat ik kom zijn er weer veel nieuwe gezichtjes. Is op zich leuk. Maakt de keuze wel moielijker, want Megaboob is toch wel een beetje een gewoontedier. Zo had ik me een beetje op Danny verheugd, maar zij was er helaas niet.
    Parkeerplaats is flink groter, zeer positief!

    Acapulco is ondanks de bovengenoemde puntjes nog steeds een leuke club voor af en toe een bezoekje voor mij. ook uit kostentechnisch oogpunt een zeer goed alternatief, en zeker als je een keer laat bent na het werk, dan is het echt top.

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  30. Onderstaande 4 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 september 2011),bad pritt (25 september 2011),Dalton (25 september 2011),satanic surfer (25 september 2011)

  31. #147
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Daumen hoch Aca-topdag met uitmuntende dames

    Gediend door een gecancelde afspraak werd m'n maandagagenda dusdanig doorelkaargehusseld dat ik spontaan begon te ijlen en panikeren;en gezien het in Duitsland blijkbaar 1 of andere feestdag was werd een bezoekje aan Acapulco plotseling gecatapulteerd tot prioriteit,voor de rest viel er toch werkelijk geen moer te beleven aangezien de overgrote meerderheid der moffen nog geweldig lag te stinken in z'n bed gezien de kwantitatieve bierinname van de avond ervoor,off to Velbert.aankomst net voor 13u,gereduceerde entreeprijs van 25E ,een prima start die de voorbode zou zijn van een quasi uitmuntende dag.Netjes gewassen en gebalsemd de barruimte ingestuimeld alwaar het verrekte druk was met collegaberen van uiteenlopend allooi,een tiental ervaren Freiercafe-habitués die er een kleine conferentie van maakten aan de bar,een 5-tal nitwits uit Idiotistan met bedenkelijke gedragingen en dito maniertjes,25E *5=125E,net niet voldoende om de club op te eisen jochies,maar genoeg over deze complete zaalvoetbalploeg zeikers eerste klas,alhoewel ik de meest luidruchtige misfit in de sauna een ietwat "lousy" tip qua topdame heb gegeven,de wraak der rechtvaardige ijsbeer kan zoet smaken kan ik je melden,stilletjes gniffellend zag ik voorgenoemde randdebiel met haar terughobbelen na de sessie die tijdens een latere saunagang door hem werd omschreven als een sessie from hell:ik gebaarde uiteraard van de kromste der azen...Het prima weertje was een bonus,sauna was tiptop in orde,zwembad dito,er werd gegrild gedurende de ganse dag,voor 25E een geweldig aanbod maw...Genoeg gepalaverd en randidioten vermeld,dameeeus...

    Sessie1:MARIA:lolita uit de bovenste schuif qua looks,niet qua lichaamslengte(1m57),had haar zelf 1m59 ingefluisterd wat me meteen een flinke pakkerd opleverde ,net ietsje méér inschatten is telkens bingo,behoudens lichaamsgewicht uiteraard,laat het een tipje zijn.Lange bruine haren,sinds kort niet meer krullend,mooi gezichtje,een zijdezachte huid die een lust voor alle zintuigen is,mooie B-cup borsten die fier en ferm van vorm zijn,referentie.Erg aardig zandloperfiguur zonder al te slank te zijn,qua looks een toppertje die mee zou kunnen in alle "grootclubs".Ik had haar bij m'n laatste bezoek al eens gepolst voor een sessie,maar toen was ze me net ietsje te afstandelijk,niets van dit vandaag to m'n jolijt.Lief en leuk verkennend gesprek alvorens ze sierlijk op sleutelzoektocht ging,cute comes in mind.Eens we de kamer waren binnengetuimeld werd Maria eerst door deze golvenschuimer terdege onderzocht op lichamelijke afwijkingen of eventuele disfuncties,maar na een verregaande inspectie dient gezegd dat alles aan dit mooie poppetje in optima forma is,geruststellend en entertainend tegelijkertijd,dit vond Maria blijkbaar primadeluxe en al snel revancheerde zij zich met een dito exploratietocht...Over de onrustwekkende signalen wordt nog druk gediscussieerd in labo's aller lande,maar uit privacy-overwegingen worden de voorlopige bevindingen nog stilgehouden.Het aanvankelijk ontbreken van tongzoenen in haar servicegamma werd stilaan overboordgegooid,de sessie evolueerde in gunstige zin,deze kleine Roemeense bombshell wist me dan ook een prima uurtje te bezorgen met alle facetten der topsessie voorhanden,echter net niet van uitmuntende makelij,dus derhalve moet ik het herhalingsgevaar beperken tot een 70% score.Zeer lieve en zachte sessie,een aanrader voor lolita-liefhebbers,wel zachtjes en zorgzaam behandelen om het ijs te breken would be my advice...Kortom:looks:9+ service:7+ valt niet veel over te mekkeren...leuke afterservice ook,telkens een lieve lach of aai,nice:smile:

    Sessie2:CARLA:Roemeens,semilange bruine haren,erg gespierd en atletisch lichaam.Ze lijkt ietwat schuchter en terughoudend in de bararea,type "stille waters,diepe gronden",gefundeness fressen natuurlijk voor deze H²Opiraat.Na onze vorige ontmoeting(en) stond zij uiteraard mét stip in polepositie voor een kamergang,en zo geschiedde ook!Niets op af te dingen of aan te merken whatsoever,topkwaliteit op alle gebied.Het wildere tongzoenwerk was bijwijlen niet uit de lucht,al waren het toch vooral de slowmotion worstelingen die diepe indruk maakten op deze omvergeblazen ijsbeer op lemen voetjes...Orale kwaliteiten die nog niets aan kwaliteit hadden ingeboet sinds toen,erg gedreven én met bewonderenswaardige volgehouden intensiteit,impressive.Het predicaat "supersessie" dient omzichtig te worden gebruikt dixit menig ervaren ijsbeer,hieraan veeg ik echter vrolijk banjerend door Aca driewerf m'n geslefferde voeten:Supersessie met algehele fysieke uitputting tengevolge,lichtjes zwevend overhandigde ik Carla de welverdiende centen wat me een laatste klapzoen opleverde,en haar een klapje op de poep...Till next time,herhalingsgevaar:100%

    Sessie3:ANTONIA:Roemeens,semilange blonde haren,slank en gestroomlijnde lichaam,eerste maal dat ik haar hier zag,was voorheen effie actief in fkk World,sindsdien in ACA.Mooie dame,gespierde benen,mooie B-cup,ex-model...Erg leuke en openhartige dame met prima presales,erg onderhoudende conversatie over allerhande topics,leuke muzieksmaak en na de sessie wisselden we wat info uit,no details though...Lookswise:8 Servicewise:10++.Wat een wijf dames en heren,wat een wijf...De hooggelegde lat qua sessiekwaliteit door C. werd rimpelloos overschreden door een nieuwe contestant voor de top3 van 2011,what the he.l,alles wat je maar kan wensen binnen de contouren van deze clubsessies werd in uitmuntende versie vertolkt en gebracht door deze uitermate servicegerichte topdame,woooow comes in mind.Korte (pokke)massage van ondergetekende werd al te kwistig beloond door een zoenpartij,pijppartij en vrijpartij uit de zevende Roemeens hemel,werkelijk niets op af te dingen,alles gleed naadloos en zonder gepraat perfect in elkaar over,zelden meegemaakte topklasse!!Uit respect voor haar openhartigheid en eerlijkheid gedurende lang verkennend gesprek en afrondend praatje later in de bar wens ik niet gedetailleerd te zijn.Wat ik wel met een blinddoek om en oogjes toe kan doen is haar aanraden met een "niet goed,geld terug-garantie":herhalingsgevaar:1000%TILT...Times like these...Gelieve deze vrouw(half id twintig) met het benodigde respect te behandelen,ze zal je ongelimiteerd rewarden in natura...Excellent!

    Kortom en afrondend:een topdag in ACA dat goedbezocht was met heren en dames,de ijsberenforumvlag met een beetje verve verdedigd en gevendelzwaaid omgeven door een dominant contingent Teutoonse beren,een nitwit een lesje geleerd(sorry does not come in mind),één herhalingstopsessie,één mooie openingssessie met mogelijk herhalingsgevaar en één nieuwe ontdekking met recidivisme written all over it.Zwevende groeten,ss.

  32. Onderstaande 10 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 oktober 2011),bad pritt ( 4 oktober 2011),Befke ( 4 oktober 2011),drlove1964 ( 5 oktober 2011),jacky pakutra ( 4 oktober 2011),Knabbel ( 4 oktober 2011),Megaboob ( 4 oktober 2011),Sphinx ( 4 oktober 2011),terminator ( 5 oktober 2011),Znipper ( 5 oktober 2011)

  33. #148
    Geregistreerd
    7 september 2011
    Last Online
    4 september 2020 @ 11:28
    Berichten
    24
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    8 in 2 posts

    Standaard

    Dinsdag 4 oktober naar Acapulco geweest. Voor mij de eerste keer in zo’n saunaclub. Het was fantastisch, wat jammer dat ze dit niet in Nederland hebben. Club ziet er leuk uit heerlijke sauna en zwembad.
    Eerst even de kat uit de boom gekeken, veel meiden die heel verleidelijk naar je kijken overal.
    Toen ik zin begon te krijgen, even de filmzaal bezocht. Hier komen de meiden spontaan naar je toe.
    Had het geluk om Dorina te ontmoeten. Dit was echt een heerlijke ervaring. Sex zoals je dat met je vriendin hebt.
    Heerlijk uitgebreid tongzoenen, beffen,pijpen, neuken. En dit alles met volle overgave.
    Geen klokkijkster, echt een heerlijke meid, lekker stevig maar niet te dik. En dit alles voor 80 euro (10 euro fooi gegeven). Toen ik haar 90 euro gaf zei ze ik ga het even voor je wisselen, heb het haar laten houden maar waar maak je dat nog mee.

    Na een uurtje (wat gaat de tijd toch snel) was het tijd voor een sauna rondje met zwembad.
    Hierna kwam het eten (was wat minder)

    Daarna heerlijk weer wat rondkijken en uiteindelijk weer een heerlijk meisje gevonden, kon niet tippen aan Dorina maar was toch wel ok.

    Al met al een heerlijke dag gehad.
    Het is gewoon een heerlijke club. De dag ervoor was ik voor het eerst in de Living Room geweest maar vind deze club persoonlijk wat gemoedelijker.

    Alleen in beide clubs bijna geen Nederlandse ijsberen gezien, alleen duitsers en wat belgen en fransen.
    Voordeel van LR is alleen dat je vlakbij kan overnachten. Zo heb ik in 2 dagen beide clubs kunnen bezoeken.
    Voor dit geld kan je in Nederland echt niet terecht, en ik vind de meiden gewoon anders dan in Nederland echt niet puur op het geld gericht maar ze willen je ook laten genieten.

    Groeten
    Snelleboog

  34. Onderstaande 3 leden hebben snelleboog bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton ( 9 oktober 2011),Megaboob ( 7 oktober 2011),satanic surfer ( 7 oktober 2011)

  35. #149
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    23 april 2024 @ 00:37
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Megaboob maakte er deze week een mini BAT tour (Boob attack tour), van, na maandagavond de 95JJ cup uit de omgeving eens te hebben geprobeerd, wat het nu tijd voor wat minder borstengeweldm en ging ik voor een GFE/optick fick dame. Op naar Acapulco dus!

    Gisteren avond maar weer eens naar Acapulco gereden, even Victoria in GT uit mijn kop zetten, en weer eens een andere schoonheid vinden die me kan bevredigen. de club was redelijk gevuld met ijsberen en dames, wederom half Roemenie aanwezig, alle roemeentjes liefhebbers, dit is voor jullie niet te versmaden toch? (Michelj, Big30?) Goed, Acapulco heeft dan misschien de naam wat sfeerloos te zijn, maar toch heeft de club veel te bieden, en valt het met die saaiheid ook best mee als je zelf een beetje meewerkt. Gewoon dames aanspreken, bij de bar, in de kino, boven, in de hal, bij het zwembad, kansen genoeg, en dat vinden ze helemaal niet erg!

    Ik kwam rond 19.00 aan, en had wel trek, dus maar eens gekeken wat de pot schafte. Extreem pittige gehaktschijven met groentemix, op zich niet verkeerd, maar echt zo scherp gekruid dat ik half in de fik stond, en dus de eerste tijd niet in staat was fatsoenlijk te gaam kameren zelf niet na een paar drankjes en kaugum. pffff.. Eten was vroeger wel echt beter in Aca, dat moet me toch van het hart. Jammer.

    Wederom weinig handdoeken bij de douches, er is bezuinigd op service vrees ik. Geen schoonmaakteams die continu de boel zuiver houden zoals in GT, en nu slechts 2 toiletten die werken, is toch wat weinig. Het turkse stoombad stond gisteren uit, de sauna was goed op temperatuur. Er kwamen zelfs 2 Roemeentjes bij me zitten, en die zagen Megaboob ook wel zitten, maar gezien de cupgrootte was dat toch echt geen optie helaas (<B).

    Na enige tijd, en een goed gesprek won de geilheid het dan toch van me, en heb ik een voor mij nieuwe dame gespot, de Roemeense Dasha, zie verslag. Leuke, zeer knappe dame, goede service, aanrader!

    Daarna nog weer even van de sauna en het wederom wat koude zwembad genoten, en weer rond middernacht vertrokken. Slechts een sessie (een beetje on megaboob), maar na die hete prak was het echt even gedaan mijn mijn adem, tong, en was ik echt bang tijdens de sex wat onprettige gassen te produceren, wat toch ook niet de bedoeling kan zijn van een prettig samenzijn. Dus Aca, ga weer terug naar de oorspronkelijke cateraar, geef ons fatsoenlijk voedsel, en ik verwen de aanwezige dames en Roemeentjes wat meer, dat is de deal?!

    Verder toch een leuke avond gehad, en de goede sessie telde daar uiteraard zwaar in mee!

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  36. Onderstaande 9 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (19 oktober 2011),AmuseMe (19 oktober 2011),bad pritt (20 oktober 2011),Badslippers (20 oktober 2011),Big30 (20 oktober 2011),Carlitos (20 oktober 2011),Knabbel (20 oktober 2011),MichelJ (19 oktober 2011),satanic surfer (19 oktober 2011)

  37. #150
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Gisteren met een vriend even snel naar Acapulco geblazen. Het was alweer een paar maanden geleden dat ik er geweest was.
    Rond 21.30 waren we er.

    De line up was oke niet super, rond de 40 dames namen het moedig op tegen een volle parkeerplaats aan hoerenlopers.
    Al mijn favoriete dames, zoals Sarah, Lovely, Jipe, Jasmin en Thea, ze schitterden door afwezigheid.
    Ik herkende wel een paar gezichten, zoals Jolanda..en voor de rest..terra incognito.
    Er waren niet zoveel strakke jonge roemeentjes zoals ik gewend was van mijn laatste bezoeken, dat kan ook aan de dag liggen, een feest op zaterdag en de vrije maandag en dinsdag in Duitsland, maar verder zoals in Aca gebruikelijk een hele gevarieerde line up, met voor elk wat wils. Persoonlijk vind ik dat veel beter dan alleen maar vrouwen met een bepaald label, licht zie je alleen als er schaduw is en in de variatie springen de vrouwen er pas uit.
    Maar geen Latina's en geen black girls, en het grote manco van de Aca zoo, you cannot feed the Siamese Cats.
    Maar er zat verder genoeg lekkers...zoals die skinny teenie uit Rumania, zwart haar,een gevat levendig en grappig meisje, ze kwam nog een tijdje prospecten en hangen op de bank, maar er was nog een andere lolita achtige dame met een brilletje en blond haar..zo sexy van haar teentjes tot haar zwaar opgemaakte ogen..die moest het worden.

    Na een rondje sauna en een rondleiding voor mijn vriend, wilde ik net in het zwembad springen en daar riep iemand niet springen !..Helena..een mooie met een schitterend lichaam gezegende en super classy Milf die altijd achter de theke werkte, wat zou ik haar graag boeken..maar helaas meer dan een goede massage zat er vanavond weer niet in.
    Even reklame maken voor Helena..ze is thuis in veel massage stijlen.of daar een tantra massage onder valt durf ik niet te vragen, maar ze masseert heerlijk met veel gevoel, en precies goed, goed opwarmen, daarna pakt ze je drukpunten feilloos waardoor ze je goed en diep raakt. Lekker me een half uurtje laten masseren, gezellig kletsen met haar, super aardige vrouw, en naast een sauna een zeer lekker begin van een avondje bedsport in Acapulco.

    Ik zag dus die kleine blondine met een killer body, perfekte B cups, en een modieuze bril,een super klein strak kontje, bruine huid, beetje gereserveerd, afwachtend, mysterieus want moeilijk te peilen..zij moest het worden, ik wist het meteen.., ik riep haar en liep naar haar toe, ging ze net bij een of andere oude hippie zitten.
    Die lulde haar vervolgens eerst anderhalf uur plat voordat hij voor 30 minuten naar de kamer vertrok.
    Maar ik had geen haast en nadat ze terug was, had ze nog net tijd om haar naam te zeggen of we vertrokken naar een kamer onderin.

    Anna..is een Letse die in Spanje woont maar ik denk dat ze mischien wel een roemeense is, 23 jaar een blonde lolita met een secretaresse look. Een heel lief sympathiek meisje,een beetje gereserveerd en de service was standaard maar ze deed wel
    veel moleite en klaagde niet toen ik haar hard door het bed spijkerde.Dit is echt een meisje waar je tijd voor moet nemen om het ijs te breken, daar had ik vanavond geen zin in, mede omdat ze terughoudend kust dan schakel ik van gf mode in ps mode vrijwel automatisch..dus het werd een standaard nummertje..pzc deed ze goed, neuken..een heerlijke optick fuck met een standaard service. Herhalingsrate...mischien ze is wel heel erg knap maar heeft de handrem erop wat betreft intimiteit..wel een uitdaging om dat te verbeteren...maar je bent er ook niet altijd voor ontwikkelingswerk. Na afloop nog een hele tijd met haar zitten praten en het ijs helemaal gebroken,we kwamen lachend van de kamer..dus ik denk het wel en het is een lolita, dus heel erg mijn type. Positief was dat ze maar 40 euro wilde hebben terwijl we 50 minuten op een kamer waren waarvan een 15 minuten only talking.

    Daarna de klaagzang van mijn vriend moeten aanhoren die had leergeld betaald zoals alle beginners en zich laten boeken door een jagende roemeense sloerie. Ik zag zo dat dat een geldwolfje was..maar hij had dus zijn eerste afwerkservice ontvangen. Maar hij nam het licht op en ging back in the saddle en had erna nog een super sessie.

    Ik zocht nu een meisje voor een hete pse, en greep terug op een oude wijsheid, vrouwen die goed kunnen dansen zijn meestal goed in bed. Er was er een die qua dansen boven iedereen uitstak, toen ze een werkelijk fenomenaal goede paaldans akt liet zien, was ik om, toen ze langs liep, riep ik heel standaard he sexy, ze draaide zich om ik keek in die ondeugende groene oogjes en was verkocht en zonder verder overleg liet ik haar een sleutel halen.

    Cleo..is een roemeense van midden twintig, girl next door looks, en heel strak lichaam, haar huid is super zacht en ze heeft kleine groene ondeugende ogen,ze is heel adrem en heeft een uitdagend sterk karakter,een professionele danseres die nu in de saunabussiness zat. De sessie was precies goed en weer topklasse zoals vaker hier in deze saaie klub:wink:..ze begon met een striptease voor het raam en op de stoel, ik ging achter haar staan en we dansten en shuurden door de kamer, ze draaide om en we stonden te zoenen, wat een teaser, pzc was topklasse,veel variatie, steeds je eruit laten ploppen, teasen met het tongetje rond de duitse helm en de shaft, spugen, variatie in tempo, shoot in my face riep ze, ik kon haar hoofd vastpakken en zelf het tempo bepalen, de tranen stonden in haar ogen bij haar deepthroatpogingen, ik moest haar remmen want ik had wat in te halen van Anna.
    Op mijn vraag of ze het lekker zou vinden om gebeft te worden , riep ze licht verwijtend off course why you ask..hahaha mischien omdat ik eerst handrem sex had met Anna? Ze luste er wel pap van en een zompig moeras opende zich klaar om slachtoffers te maken. Tijdens het neuken werd de hele kamer werd benut, eerst in de stoel, een geweldige cowgirl met alleen grindende heupjes en veel druk, doggy voor de vensterbank en voor de spiegel op bed. In doggie hoefde ik vrijwel niks te doen..deze meid weet wat werken voor haar geld is.

    Cleo is er samen met haar zus Tina, een gereserveerde trotse vrouw, waarmee ik boven kontakt gelegd had en die me de rest van de avond zwoel aankeek, een vrouw van dertig schat ik, niet erg knap maar veel klasse en een heerlijk lichaam, die had ik ook nog willen boeken maar de pijp was op. Een trio met de 2 zussen lijkt me wel wat.

    Mijn vriend, Cleo, Tina en ik verlieten na enen als laatste de vliegtuigvertrekhal en we namen met kussen afscheid van de leuke roemeense zusjes. De theke zag al aan mijn gezicht dat het goed was geweest deze avond, ze vroeg pro forma met haar charmante glimlach nog hoe het was geweest, ik moet vaker komen zei ik en dat ga ik doen ook...het was weer een beetje thuiskomen..en blijft toch mijn favoriete klub in Duitsland.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 3 november 2011 om 11:38

  38. Onderstaande 10 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    AmuseMe ( 3 november 2011),Ascari ( 3 november 2011),Badslippers ( 3 november 2011),Dalton ( 3 november 2011),Hoofdstuk2 ( 6 november 2011),Knabbel ( 3 november 2011),lustman (12 november 2011),Megaboob ( 4 november 2011),satanic surfer (17 november 2011),Troetelbeer ( 4 november 2011)

 

 
Pagina 6 van 46 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25.