Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
  1. #1
    Geregistreerd
    6 augustus 2018
    Last Online
    11 juli 2021 @ 15:43
    Berichten
    7
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 3 posts

    Beitrag Andaluz, tijd om kennis te maken

    Na enige tijd als gast gebruik te hebben gemaakt van het forum, is het tijd om me maar eens voor te stellen.
    Woonachtig in het bourgondische Zuid-Limburg. Geboren in het jaar van de eerste stap op de maan en Woodstock - 1969 dus. In het najaar tijd voor een groot feest... 50!!

    Al menige jaren gebruik gemaakt van de diensten van diverse DvP. Soms excellent, maar ook soms een tegenvaller. In de jonge jaren vaker de Postiljon bar in Linne bezocht en ook het vroegere Aspasia in Lemiers. Na een aantal jaren 'celibatiar' de stoute schoenen uit de kast gehaald en een rit naar Sixsens gemaakt en sindsdien daar blijven hangen. Tot nu toe altijd een prima tijd gehad; Jammer genoeg niet mogelijk om op regelmarige basis te gaan.

    Ik moet wel zeggen dat het een voordeel is als je 5 talen spreekt; maakt het gesprek met de dames een stuk eenvoudiger.

    Eén ding is zeker: Ik zal zeker zolang als het kan naar SS blijven gaan en gebruik maken van zowel de faciliteiten van de club als de diensten van de dames. Het zou zonde zijn om niet te genieten van al het schoons!

    Wellicht ontmoet ik een van de collega beren in SS.

    Groet, Andaluz (grijzend met sofisticated baardje)

  2. Onderstaande 3 leden hebben Andaluz bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 juli 2019),jansenroy (18 juli 2019),mechelen (18 juli 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard


    Op deze site als schrijver
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andaluz Bekijk bericht

    Wellicht ontmoet ik een van de collega beren in SS.

    Groet, Andaluz (grijzend met sofisticated baardje)
    Welkom en hoop meer van jou te gaan lezen.
    Als je collega beren wilt ontmoeten zou je zaterdag 20 juli even moeten aanwippen...
    dan zijn er nog zo’n 45 andere ijsberen
    En Garde

  5. #4
    Geregistreerd
    6 augustus 2018
    Last Online
    11 juli 2021 @ 15:43
    Berichten
    7
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 3 posts

    Standaard

    Thanks Eddy en Willem, zag het feestje op zaterdag 20 juni. Heb helaas al andere plannen. Heb wel gepland om maandag 22 juni al vroeg te gaan en aardig lang te blijven.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #5
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andaluz Bekijk bericht
    Heb helaas al andere plannen. Heb wel gepland om maandag 22 juni al vroeg te gaan en aardig lang te blijven.
    Super!!!!
    We zochten nog iemand die maandag de puinhopen komt rechtzetten
    En Garde

  7. #6
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Berichten
    1.833
    Discussies
    26
    Thanks
    2.755
    Thanked
    2.139 in 820 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Super!!!!
    We zochten nog iemand die maandag de puinhopen komt rechtzetten
    Phew! Nu nog iemand voor de zwaarste taak: zondag 21 juli.

  8. #7
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Partycrasher Bekijk bericht
    Phew! Nu nog iemand voor de zwaarste taak: zondag 21 juli.
    Wat biedt U per uur? Een beetje puinruimen schrik ik niet van. Bovendien kan ik eventueel wat materiaal mee nemen om het werk aangenamer te maken.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  9. #8
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andaluz Bekijk bericht
    In de jonge jaren vaker de Postiljon bar in Linne bezocht en
    )
    De Postiljon bar. Daar heb ik ook nog heel wat aangename uurtje door gebracht. Indie tijd kwamen daar ook nog veel Nederlandse en Belgische dames. Was een feest geweest voor Partycrasher.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  10. #9
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.058
    Discussies
    111
    Thanks
    14.013
    Thanked
    5.704 in 2.896 posts

    Standaard

    Alleen de naam al moet Partycrasher aantrekken: Postiljon BAR.

    Groet, schoolmeester.

  11. #10
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 23:27
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Met aandacht zal ik jouw interviews met de dames lezen om mijn beginnende geletterdheid in 5 talen te kunnen ontluiken. Veel neuk-, praat- en schrijfplezier!

  12. #11
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Even verder (zuidelijker dus) dan Club Postillon, waar vroeger Club Sneeuwwitje was (en jaren leeg stond), is sinds kort Fazenda Club.
    Een premium club volgens de site, zeg maar ook gewoon een uitzuipbar a la Postillon. Maar voor de snelle wip kun je er ook terecht denk ik, prijzen daarvoor zijn marktconform. En op een steenworp afstand daarvan ligt De Wallen Maasbracht, een soort Laufhaus zeg maar, waar je 10 euro entree moet betalen en daarbij zit volgens mij ook een glaasje prik/gemeentepils inbegrepen. Richting Roermond zit dan nog een normaal bordeel, Sanne Prive, waar ondergetekende een dikke 5 jaar geleden alweer zijn pay6-debuut maakte en meteen ook maar ontmaagd werd. Dus er is best wel wat te beleven daar onder Roermond, alhoewel YinYang natuurlijk node gemist wordt (vooral door de Master of YinYang himself...).

  13. #12
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Even verder (zuidelijker dus) dan Club Postillon, waar vroeger Club Sneeuwwitje was (en jaren leeg stond), is sinds kort Fazenda Club.
    Een premium club volgens de site, zeg maar ook gewoon een uitzuipbar a la Postillon. Maar voor de snelle wip kun je er ook terecht denk ik, prijzen daarvoor zijn marktconform. En op een steenworp afstand daarvan ligt De Wallen Maasbracht, een soort Laufhaus zeg maar, waar je 10 euro entree moet betalen en daarbij zit volgens mij ook een glaasje prik/gemeentepils inbegrepen. Richting Roermond zit dan nog een normaal bordeel, Sanne Prive, waar ondergetekende een dikke 5 jaar geleden alweer zijn pay6-debuut maakte en meteen ook maar ontmaagd werd. Dus er is best wel wat te beleven daar onder Roermond, alhoewel YinYang natuurlijk node gemist wordt (vooral door de Master of YinYang himself...).
    Ben kennelijk al te lang niet meer daar geweest. Wist niet dat Sneeuwwitje leeg had gestaan en van naam was veranderd.
    15 jaar geleden lagen daar in totaal 7 of 8 stuks. Nog wat verder naar Roermond een privehuis aan een zijweg die later eens is afgesloten. En daarna “weggepest” door de buren wegens teveel lawaai.
    Ook daar ergens een privehuis wat volgens mij nu een dierenkliniek is geworden, althans dat meende ik een aantal jaar geleden eens gezien te hebben.
    Een beetje verder dan Sanne lag een club, volgens mij gesloten in het weekend, dan wel vaak swinger party’s. Later zelfs nog kort iets geprobeerd als saunaclub, althans dat meen ik hier eens gelezen te hebben.
    De Party-Farm tegenover de Postiljon bar sla ik even over want behoorde bij de Postiljon Bar.
    En dan lag er iets verder richting Sneeuwwitje, aan de andere kant van de weg, ook nog een wat kleiner clubje of privehuis, of 2, mijn geheugen laat me in de steek. Is nog eens negatief in het nieuws geweest wegens een schietpartij.

    De meesten die verdwenen zijn waren dat al voor dat de A73 klaar was. Weet niet of dat invloed had. Het spoor maakte meer lawaai.
    Laatst gewijzigd door Nulnulzeseneenhalf; 21 juli 2019 om 00:26
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (21 juli 2019),schoolmeester (21 juli 2019)

  15. #13
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Een beetje verder dan Sanne lag een club, volgens mij gesloten in het weekend, dan wel vaak swinger party’s. Later zelfs nog kort iets geprobeerd als saunaclub, althans dat meen ik hier eens gelezen te hebben.
    Dat zou dan Dolce Vita moeten zijn geweest.
    Overigens ligt er aan dezelfde rijksweg bij Susteren (wel niet meer echt in de buurt van Remunj dus) nog een bordeel, nl. Club Cinderella. Helaas is dit sinds een paar maanden gesloten en ze zijn op zoek naar een nieuwe eigenaar. Misschien iets voor mij, ligt toch bij mij in de buurt...

  16. #14
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Dat zou dan Dolce Vita moeten zijn geweest.
    Overigens ligt er aan dezelfde rijksweg bij Susteren (wel niet meer echt in de buurt van Remunj dus) nog een bordeel, nl. Club Cinderella. Helaas is dit sinds een paar maanden gesloten en ze zijn op zoek naar een nieuwe eigenaar. Misschien iets voor mij, ligt toch bij mij in de buurt...
    Dat was inderdaad Dolce Vita. Daar ben ik mijn eerste Roemeense dame tegen gekomen.

    Die club Cinderella bij Susteren was volgens mij een zusterclub van dat vroegere Sneeuwwitje.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  17. #15
    Geregistreerd
    6 augustus 2018
    Last Online
    11 juli 2021 @ 15:43
    Berichten
    7
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 3 posts

    Standaard

    Ik zie allemaal bekende plekken voorbij komen, maar ik moet wel zeggen dat na mijn eerste kennismaking met SS - na de verbouwing van het voormalige Aspasia - alle vroegere clubs mij niet meer zo aantrekken.

    Ben benieuwd of ik a.s. maandag enkelen van de collega’s tegenkom en kennis kan maken.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60