Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    1 februari 2024 @ 12:45
    Locatie
    Wallonie
    Berichten
    52
    Discussies
    3
    Thanks
    5
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Kerkrade, Tiffany's, Van de Wijerstraat 9, Marielle

    Hallo Kollegen,

    Hier der erste Bericht von protea auf diesem neuen Forum. Sicher nicht der letzte...

    Naam : Marielle
    Haarkleur/-lengte : roodbruin (vroeger blond) / nogal kort
    Lengte dame : 1.75 m (tenminste)
    Postuur/Cupmaat : slank/B
    Nationaliteit/Taal : Nederlands/duits en nederlands
    Leeftijd : 28
    Tatoeages/Piercings : elf op de schouder en ster (of iets gelijkaardig) op de enkel/-
    Gebruikte Services : ZK, PZC, beffen, vingeren, NMC...
    Bijzonderheden : puur GFE - gek van beffen
    Tijdsduur : 1 dikke uur
    Prijs : 85 euros
    Extra’s : ?

    Gisteren was het de derde keer in dezelfde maand dat ik Marielle ontmoette. Dus is het tijd, hier een bericht over haar te schrijven. In drie talen, alstublieft, want dit onderdeel van het forum een spiegel moet zijn van de Euregio.

    Marielle was blijkbaar tevreden over mijn bezoek. Al hadden wij in der daad twee prachtige uren tesamen doorgebracht. In de grote badkuip, die de kamer uitrustte, begon ze onmiddelijk mij te zoenen en, na het wassen van mijn jongeheer (die al net was, natuurlijk, ik pas er altijd op voor een bezoek aan de dames...), te pijpen. Goed begin.
    Op bed vingen wij met smachtende strelen en tongzoenen aan, gevolgd door een kort maar aardig 69, ter opwinding. Dan kwam het beffen, mijne passie en (ik wist het al) wat Marielle het meest behagt. Ik werkte lange, zacht, sensuëel, gebruikte de tong, de tong en een hand, de tong met beide handen en vinger in het kutje (pas op voor het evenwicht ) en, na een kwartier, bereikte mijn doel: Marielle kwam heftig, eindeloos, klaar.

    "O Schatz, du machst mich jedesmal klar; es war herrlich, fabelhaft", sagte die Schmeichlerin. Und kam neben mir liegen, enspannt, glücklich (hoffe ich mindestens). So blieben wir fünf oder zehn Minuten, und küssten wir uns gegenseitig. "Ik muss jetzt was inspektieren", sprach Marielle, und inspektierte tatsächlich meine hocherfreute Schwanz, sehr langsam zuerst, leckend, liebkosend, saugend, küssend. Dann stärker und begieriger, aber stets ohne Gewalt. Schliesslich staubsaugerweise, fast bis zur Explosion... Menschen, welch ein Genuss ! . "Willst du nochmals geleckt werden ?" frug ich. "Ja gerne, natürlich". Ich wieder am Arbeit . Nach einige Zeit flüsterste sie: "Stop ! Bitte. Sonst komme ich bald wieder". Warum nicht ? "Ich will dich jetzt in mir fühlen. Es ist noch besser, wenn wir beide zusammen komen..." Also Kondom auf, und Missionärposition. Ein Momentchen danach kam sie wieder, und ich eine Minute später.
    " Das ist noch einmal 2:1 für dich", beschloss sie, sich wieder anziehend.
    Kein Thema ! Die ganze Stunde ist für mich von weitem wichtiger als ihre letzte Minute.

    Conclusion: Marielle me plait trop ! Je vais écouter notre collège Hollandmale et, la prochaine fois, choisir une autre fille (ou un autre club) pour ne pas en devenir dépendant.

    A bientôt

    Protea

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Dat klopt!

    De ervaringen van protea kan ik helemaal bevestigen. Bij mijn 7 persoonlijke TA's zijn twee Ferrari's. Marielletje en Lina. Lina is mijn totaale Nr. 1. We mij wat beter kent die weet dat. Lina is een Ferrari F50 en Marielle een kleinere Ferrari 206 Dino.

    cu neukie :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben vandaag nog eens met deze Ferrari gereden.
    Conclusie: Toppie, Aanrader......

    Om een mooie duitse frase eens te gebruiken: Marielle ist einfach naturgeil.........:D

    cu n.:wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Deze dame is top.

    Ze gaat er voor en als je haar over de streep trekt (nee, beft) is er geen houden meer aan.
    Zeer vriendelijk, heel netjes, goedlachs.

    Voor sex en klets. Ze heeft tekst!

    Aanradertje; jammer dat ze nog maar weinig aanwezg is.

    BefBeer

  5. #5
    Geregistreerd
    10 juli 2006
    Last Online
    10 december 2021 @ 13:05
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    6
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Naar het schijnt, komt zij helaas niet meer terug bij Tiffany.

    Weet iemand misschien waar zij is gebleven en of ze überhaupt nog werkzaam is ??
    Don't dream your life, but live your dream

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.

  Babylon 468*60