Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard Karina (Roemeense) Vingerlingstraat, kamer 3

    Karina (SKW) - De eerste super Ramensessie met een lookalike
    29 Juni 2019


    Vooraf

    In plaats van de verjaardag van Poarneemn in Venus ging ik een avondje dance trancen in Antwerpen waarbij deze geile wolf met een groeiende mengeling van ergernis en geilheid al dansend op tribal ritmes de bloedmooie alternatieve goababes moest aanschouwen, dicht en tòch o zo onbereikbaar! Het werd een gezellig onderhoud dat elders in Antwerpen met een drink werd verder gezet. Ze gingen nog verder feesten op een trance party maar ik had even genoeg en wou me niet langer blootstellen aan onbereikbare schoonheden en trok met mijn bloed ruisend van veel theobromine en meer naar de dames in het SKW. Ik zou en moest m'n geilheid ff kwijt. Een lekker geurtje, ginder gebruikt omgaf me en hield de slechte geur van de straten van het SKW volledig op afstand van mijn gevoelige neus. Ik maakte vele rondjes eer ik een dame vond die er zeer ok uitzag en bovendien leek op een van de meiden van de dansavond: type Studente en Fitbabe: Ideaal! Direct naar binnen. Het bleek de beste keuze te zijn die ik maar kon maken die avond.


    Karina (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : N.V.T.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : N.V.T.
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, GFE, Massage, Aftrekken, Vingeren, SM
    Extra info : De eerste dame die me 100% service gaf in een ramenbuurt ever: aanrader!





    Uiterlijk

    #Fitbabe #Lookalike #DeGeileStudente

    Een dame met lang haar gebonden in een paardenstaart. Ik begin iets te hebben met fitbabes met sportief uiterlijk met dank aan fitness en andere evenementen waar sportief uitziende babes in strakke en mooie pakjes op anwesend zijn. De dame draagt een bril en eigent zich de secretaresse looks toe. Ze heeft middelgrote ogen en lang slank mooi uiterlijk en sprak me direct aan. Ze leek ietswat op een meid uit de dansavond die voortdurend in mijn blikveld zat. Dit is de snelste Fuck-A Lookalike ooit gezien er altijd enige tijd zit tussen het zien van een lekkere dame en de link met een DVP die er op lijkt: slechts ca 1,5 uur.


    Karakterschets

    Ze was heel vriendelijk en open voor mijn fantasiespel. In de ramen is het steeds hit en miss geweest of net niet zoals in Februari met Manar. Nu, deze dame Karina is erg beleefd en correct in haar houding. Er straalt niets haastigs van haar af en dat scheelde al heel wat bij mijn gevoelsrust. Je kan er rustig mee praten over van alles. Ze is heel lief en knuffelig.


    Kamer - Adres

    Vingerlingenstraat 3 op de grote hoek met de Blauwbroekstraat. Meest linkse raam in gebouw met zwarte voorgevel, avondshift. De kamer is klein en gebaad in dieprood licht.


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Een zeer goede sessie, duidelijk om stoom af te blazen na een lange tijd op mijn honger te hebben gezeten (1 Juni SS was laatste maal). Dit was de eerste Raamservice dat zich met die zonder problemen in de saunaclubs kon meten.

    2) Duur:
    Dik half uur

    3) Voorspel:
    Een zeer goed voorspel met knuffelen, vrijen en kussen. Het dominantiespel werd voortreffelijk gespeeld en ze kon zo zelfs dames van Babylon voorbij steken qua service. Ze had geen enkele aansturing nodig en wist zelfstandig en met gemak welke knoppen ze bij deze gast moest indrukken. Ik kon niet genoeg krijgen van haar prachtige slanke lichaam, haar mooie lange hals en dat Fitbabe en ondeugende studente-uiterlijk van haar maakte me vanzelf al erg wild.

    4) Seks en naspel:
    De seks was zeer lekker op het gemak en zonder haast met een pauze erin om te knuffelen en haar mooie lichaam te strelen om dan weer op gang te komen en naar een hoogtepunt te werken terwijl ze me bleef bespelen zoals ik dat tot dan toe alleen bij clubdames heb gekend en ze deed dat nog goed ook. Het standje is uiteraard zoals gewoonlijk de dame bovenop me. Doggy afwerking was niet nodig, mezelf klaar masturberen? Ook niet, ik kwam gewoon met een erg lekker en lang orgasme klaar en dat is een unicum in de ramenbuurt want het was tot dan toe steeds een misser geweest op dat gebied. Nu dus de eerste maal neukend klaarkomen maakte dus hiervan een bijzondere kamergang dat ik lang ga onthouden. Er was nog naspel en knuffelen en praten.


    5) Communicatie en klik:
    De communicatie was zeer vlot en de klik was de beste die ik ooit in een ramenbuurt heb ervaren. Er werd niks overhaast gedaan en het begrip van wat ik wilde was van erg goed niveau.

    6) Ambiance-level / betrokkenheid:
    Zeer hoog en de betrokkenheid en service is op Babylon/LR-niveau. Ze had meteen door hoe ze me moest verleiden en bracht mijn wildste fantasieën probleemloos tot leven zonder aansturing. Er was geen afstandelijkheid, geen haastwerk en volle overgave aan deze jongen. Fysiek contact met de dame was met goed, geen afstandelijkheid te bespeuren, geen profi kille mentaliteit. Je vrijt met een vriendinnetje. Enige nadeel is voor wie van TZ houdt: doet ze niet.

    7) Extra vermeldingen:
    Zoals gezegd: de eerste superervaring van begin tot eind in een ramenbuurt in 20 jaar.


    Afhandeling en betaling

    De betaling gebeurde hier vooraf: 50€. Er werd niks bijgevraagd gedurende de seks of welke truc dan ook dat ik al meemaakte in een ramenbuurt.


    Aftersales

    Er volgde nog een lang gesprek na de kamergang over de clubs waar ze me honderd uit over uitvroeg en nog veel andere zaken. Wie weet zien we haar nog ginder terug in SixSens of elders. Ik kan me niet herinneren vaak zo'n gesprek te hebben gehad en zeker niet in een ramenbuurt. Ik mag van geluk spreken want verschillende rondes gaven deze kritische jongen weinig vrolijkheid tot ik de raam van Karina passeerde en ik er een goed gevoel bij had.


    Fazit en Score beleving

    Ik kan uiteraard alleen van superlatieven spreken zoals reeds duidelijk zal zijn geweest in mijn relaas, de eerste perfecte kamergang in de ramen ooit verdient dan ook een perfecte belevingsscore een een hoog HH-Gevaar.

    Deze dame heeft de faalangst in ramenbuurten van me weg genomen: en eindelijk kon ik met een brede lach op het gezicht vertrekken en dronk ik er in de Skipper nog een biertje op de goede afloop. Ik had geen behoefte aan een 2de maal en kon naar huis toe.

    Belevingsscore:

    Deze 25ste sessie sloot in schoonheid de eerste jaarhelft van 2019 af, een overzichtje volgt nog.

  2. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    lustman ( 8 juli 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.

  Living Room 468*60