Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 47

Discussie: Budgetclubs

  1. #1
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard Budgetclubs

    nu een goede zaak bij die nieuwe Duitse wet is dat men de Partytreffclubs weg wil hebben,of had ik dit verkeerd begrepen?
    maar voor veel klanten met een kruideniersmentaliteit is er nu de op dit forum blijkbaar populaire ;By Night
    hoe doen jullie dat,het klein wisselgeld dat je aan de kassa in de Jumbo terugkrijgt in een sok stoppen en daar die meiden mee betalen?
    en ondertussen loopt het bij de buren van PHG leeg
    nu iedereen doet wat hij wil,maar ik zou me doodschamen,30 euro voor een sessie
    in vele steden tippelen er junkies die ook zulke prijzen vragen
    best maar goed laten controleren op SOA's want anders kan het ook in de betere clubs worden doorgegeven

  2. Onderstaande 3 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Clinic (30 juni 2019),molaar (27 juni 2019),Ryuhayabusa ( 7 juli 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ik heb de titel even aangepast en een hoofdletter gegeven. Is een budgetclub wel een budgetclub en deket gaat er van uit dat als je maar meer en meer geld ergens insteekt dat je betere 'kwaliteit' krijgt? Maar wat is dan eigenlijk die kwaliteit.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (27 juni 2019),Graagneuker (28 juni 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Volgens mij is het verschil tussen 'budgetneukers' en 'clubbezoekers' het verschil dat de eerste alleen maar willen raggen en klaarkomen (en dat ze daarbij met hun vette vingers aan een wijf kunnen zitten, hoeft niet mooi of slank te zijn, als het maar vrouwelijke vormen heeft), terwijl de 2e groep wat hogere eisen stelt aan de 'optik' van de dames en ook de ervaring zelf (het gaat niet om klaarkomen, maar om een goede pot sex waarbij klaarkomen een extra is).

    Maar goed, benieuwd wanneer Jan_wandelaar hier in dit topic verschjnt ;-)

  6. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    deket (28 juni 2019),molaar (27 juni 2019)

  7. #4
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    beste W2, kompany kost ook meer dan een of andere potstamper van Willem II ,PSV of Club Brugge
    waarom? meer kwaliteit en allure

  8. #5
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Ik heb sterk het gevoel dat het vooroordelen zijn van het horen zeggen en lezen.
    De prijsstelling in bn is erg scherp, nadeel je zult er geen echte miss world treffen.
    De service algeheel verschillend per meid, voorbeeld Vanessa een wat oudere dame 30 plus niet lelijk maar zeker ook niet knap.
    Die geeft je een bj van heb ik jouw daar, daarbij tz en bij goedvinden vingeren.
    Sterker nog ben je klaar in bv 45 minuten, maak ze de tijd vol met massage of body massage.
    Ga ik bij de buren, dan is het poppen en wegwezen dat is het verschil.
    Ok in bn kan je ook op een miskleun lopen, afin.
    Alleen raggen en klaarkomen kan ,maar er zijn er die zeer goede service geven, dus vooroordeel nooit geweest.

    In bn is de verzorging er goed, redelijk ontbijt goed avond eten ,frisdrank uit fles goede koffie(erg belangrijk).
    Dat voor 20/30 euro!
    Nu heb ik vaker geschreven, rtc of clubs als luderlounge, luderland, sky etc, geven vaak betere service als in de betere clubs!
    Meer geld betalen voor een kamer wilt nog niet zeggen betere service PUNT!!!!!

  9. #6
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    bij mij is het idd van horen zeggen,ik ben er immers nooit zelf geweest en dat zal ook niet gebeuren in de toekomst maar zoals ik al schreef,ieder doet maar wanneer ze daar willen gaan neuken,ik geef alleen(zoals altijd)mijn mening

  10. #7
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:53
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Ben ook vaker in BN geweest. En goede bezoekjes en mindere gehad. Qua service was het altijd ok en bij een enkele zelfs beter dan in een "duurdere" club. Moet ik mij nu schamen dat ik in BN heb gekamerd omdat de prijzen er lager zijn? Club is verder netjes in orde en goed eten.

  11. #8
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    neen,ik schrijf duidelijk dat IK mij zou schamen,dat is geen waardeoordeel naar anderen
    nogmaals,ieder doet maar waar hij zich happy in voelt

  12. #9
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    bij mij is het idd van horen zeggen,ik ben er immers nooit zelf geweest en dat zal ook niet gebeuren in de toekomst maar zoals ik al schreef,ieder doet maar wanneer ze daar willen gaan neuken,ik geef alleen(zoals altijd)mijn mening
    Kom op Deket, je loopt veel langer als mij in dit wereldje!
    Je kent nog de pauschall clubs flatrate etc, 60 inkom met wat drinken een koekje en neuken tot je er bij neervalt, ja ook nog ao.
    Dat zijn budget tijden het onmenselijke, daarna meer de 1x entree 3,4,5 kamergangen, was al iets beter geen ao!
    Bn 25430 luderlounge 50430 daarna idere 10m is 10- extra ja nog een budget tarief iets van 30415 etc etc...................

  13. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Clinic (30 juni 2019)

  14. #10
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    loop idd al (te) lang mee in het wereldje
    echter de clubs die jij beschrijft heb ik NOOIT bezocht,de Pauschallsclubs dus
    ik kwam enkele keren in een zogenaamde budgetclub;de Pantera(bestaat niet meer)
    ik ronde die prijs dan altijd naar boven af naar het standaardtarief,de meiden dolblij , maar kreeg toen weliswaar op een beleefde manier de opmerking dat ik hierdoor de markt daar zou kunnen verknoeien
    is mij altijd bijgebleven en kwam er dan ook niet meer

  15. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Ryuhayabusa ( 7 juli 2019)

  16. #11
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    ik ronde die prijs dan altijd naar boven af naar het standaardtarief,de meiden dolblij
    Ben niet altijd met je eens maar hier wel mee!

  17. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    deket (27 juni 2019)

  18. #12
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    loop idd al (te) lang mee in het wereldje
    echter de clubs die jij beschrijft heb ik NOOIT bezocht,de Pauschallsclubs dus
    ik kwam enkele keren in een zogenaamde budgetclub;de Pantera(bestaat niet meer)
    ik ronde die prijs dan altijd naar boven af naar het standaardtarief,de meiden dolblij , maar kreeg toen weliswaar op een beleefde manier de opmerking dat ik hierdoor de markt daar zou kunnen verknoeien
    is mij altijd bijgebleven en kwam er dan ook niet meer
    ACAPULCO-GOLD(PANTERA) bestaat nog steeds en is een mooiere en betere club dan LIVINGROOM.
    Heerllijk eten en geen wachttijden voor eens te neuken genoeg kamers en appartementjes.
    Hier werken alleen maar dames uit de hogere kringen oftewel de adel uit ROEMENIE,BULGARIJE EN HONGARIJE.
    Daardoor verstaan ze het vak heel goed omdat het met de paplepel is ingegoten.
    Je moet ze het geld wat ze verdienen op de kamer in het tasje stoppen wanneer ze het niet zien want ze willen liever geen geld hebben daar hebben ze al zoveel van in hun thuisland,het is voor deze dames een hobby om de arme sloebers heerlijk te verwennen.
    Af en toe komt er een ijsbeer binnen gewipt die zich beter voelt dan een ander en probeert met geld een beetje waardigheid te kopen maar dan ga je bij deze dames volledig de mist in.
    Hier in GOLD draait het niet om geld maar meer een opvang voor arme uitgerangeerde mannen die met hun tijd geen raad weten,echte engeltjes zijn het.
    Mij halen ze iedere zaterdag op met de fiets(tandem) zo kom ik nog eens ergens,goede oefening voor de beenspieren en kunnen ze het pijpen langer volhouden.

  19. Onderstaande 6 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (28 juni 2019),Graagneuker (28 juni 2019),JonnyFontane (28 juni 2019),Partycrasher (28 juni 2019),seksenfun ( 4 juli 2019),Ties85 ( 2 juli 2019)

  20. #13
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    nu een goede zaak bij die nieuwe Duitse wet is dat men de Partytreffclubs weg wil hebben,of had ik dit verkeerd begrepen?
    maar voor veel klanten met een kruideniersmentaliteit is er nu de op dit forum blijkbaar populaire ;By Night
    hoe doen jullie dat,het klein wisselgeld dat je aan de kassa in de Jumbo terugkrijgt in een sok stoppen en daar die meiden mee betalen?
    en ondertussen loopt het bij de buren van PHG leeg
    nu iedereen doet wat hij wil,maar ik zou me doodschamen,30 euro voor een sessie
    in vele steden tippelen er junkies die ook zulke prijzen vragen
    best maar goed laten controleren op SOA's want anders kan het ook in de betere clubs worden doorgegeven
    Hey Deket, je klaagt steeds dat je wordt aangevallen door jan en alleman op dit forum, maar je lokt 't wel zelf uit met dit soort posts.

    Ik kwam vroeger ook vaak in de Pauschalclubs en ik schaam me daar echt niet voor. Liepen erg goede dames rond en vaak ook erg mooie jonge slanke poppetjes van een jaar of 18, 19. Veel van die dames gingen later ook naar saunaclubs en sommige van hen kwamen weer terug, om vervolgens weer naar een saunaclub te gaan. Van een aantal van die dames vernomen dat het in saunaclubs stresvoller werken is dan destijds in die pauschalclubs en dat ze daarom steeds even een paar weken terugkwamen.

    100% zeker dat jij het ook met ex-Pauschalclub dames hebt gedaan. Ik ben die dames in veel saunaclubs later tegengekomen, zoals Sixsens, Babylon, Samya, Heaven 7, Mondial, Aca Gold, Acapulco, Great Palace, et cetera. By Night overigens nog geen ex-Pauschaldames tegen gekomen, maar wel By Night dames in andere saunaclubs, dus misschien heb je die dames ook weeens gehad.

    By Night zelf 2 keer geweest. Daar lopen af en toe ook wel mooie dames rond, zoals Mia, Dorina of Ami. Alleen Dorina ken ik en haar service is zeker niet slecht. Ik denk dat ze op een dag meer verdiend dan een gemiddelde dame in een €50-saunaclub. By Night zelf is voor mij alleen een club waar ik me niet een hele dag kan vermaken en daarom kom ik er niet vaak.

    Zie ik mezelf als een budgetneuker, zoals je hierboven hebt beschreven? Denk 't niet. Ik heb die Pauschalclubs vroeger veel bezocht, omdat de kwaliteit gewoon erg goed was. Andere partytreffs ook bezocht, zoals Totalclub Osnabrück, PT Dorsten, McSex en Love Toxic, maar daar vond ik de kwaliteit minder tot zeer slecht. In de Pauschalclubs een aantal dames meegemaakt, waaraan zeer goede dames in saunaclubs nog een puntje aan kunnen zuigen. Daarnaast kamer ik tussen de 20 minuten (Mondial) en enkele uren met een dame in een saunaclub. Ligt er maar net aan welke dame ik ontmoet. Soms verlaat ik een club zelfs zonder te kameren, als ik niets vind dat me past.

    En wanneer is een club een budgetclub? als het halfuurtarief €25,-- is? Of € 40,--? of € 50,--? Ik ken clubs waar het halfuurtarief €80,-- is, dus GT, Sixsens, Babylon, et cetera zijn dan ook budgetclubs? En doet de entree daar nog iets aan? En wat is een budgetneuker? Een neuker die alleen voor €25 per half uur neukt? Of een neuker die in GT 1 kamer doet van een half uur? Is een pannekoeker in By Night ook een budgetneuker? Of destijds een clubganger in de Pauschalclubs, die €200,-- entree betaald voor een dagkaart? Ik ken veel beren die geen €200,-- in totaal uitgeven in een €60,-- club.

    En dat het bij de buren (PHG) leegloopt, heeft weinig te maken met By Night overigens, maar meer met de kwaliteit van de club zelf. De meeste dames aldaar geven beroerde service. €60,-- aan entree vragen en ook nog eens €50,-- aftikken voor zo'n ongemotiveerde klapekster. Dan liever Dorina in By Night. Die zou je ook eens moeten proberen van je wisselgeld van de Jumbo

    En nee, ik stop mijn wisselgeld van de Jumbo niet in een oude sok, omdat ik altijd pin.

  21. Onderstaande 17 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    @j (28 juni 2019),brombeerzuid (28 juni 2019),Elmo3108 (28 juni 2019),Firehawk (28 juni 2019),HellaHolla (28 juni 2019),hvdk52 ( 4 juli 2019),JonnyFontane (28 juni 2019),Kwakje (28 juni 2019),lustman ( 4 juli 2019),mechelen (29 juni 2019),mentholbear ( 4 juli 2019),PNM (28 juni 2019),schoolmeester ( 5 juli 2019),Siberische tijger (28 juni 2019),swazontneuf (29 juni 2019),The Joker ( 4 juli 2019),Tomkat ( 2 juli 2019)

  22. #14
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Mooi onderbouwd Azis.

  23. Onderstaande 2 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 ( 4 juli 2019),PNM (28 juni 2019)

  24. #15
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Last Online
    24 maart 2024 @ 10:39
    Berichten
    107
    Discussies
    2
    Thanks
    109
    Thanked
    196 in 56 posts

    Standaard

    Ik denk dat er iets waanzinnig is aan de onmiddellijke nabijheid van Happy Garden. De twee clubs delen hetzelfde stuk grond en een vergelijking is bijna onvermijdelijk. Ik was woensdag net in de Happy Garden en keek vaak door het hek naar de buren. De ByNight heeft al veel te bieden van wat men in de PHG krijgt tegen premium tarieven. Eigenlijk is het niet slecht. De twee clubs verrijken elkaar.

  25. #16
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    aziz,ik klaag niet dat ik aangevallen zou worden,kan wel wat hebben,maar wel indien het laffe aanvallen zijn,;nooit face to face maar veilig achter de PC,geef wel toe dat ik graag provoceer,zal,de aard van het beestje zijn,
    dit gezegd zijde zal ik het nog een keer traag herhalen ik vel hier geen moreel oordeel met de vinger omhoog,mijn post is niet de bijbel maar mijn mening
    ieder doet waar hij zich goed in voelt
    dit weekend forumvrij genieten aan zee,vertrekken dadelijk en van 4 tot 18 juli zeker,dan vliegen naar een mooi,onderschat land en wil ik niet aan saunaclubs denken

  26. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Ryuhayabusa ( 7 juli 2019),WA (28 juni 2019)

  27. #17
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Er zijn geen "budget" of "premium" clubs. Slechts een illusie die klanten van de wat duurdere clubs hoog proberen te houden. "Ik betaal meer dus mag ik daar een labeltje aanhangen" zo'n soort insteek. Daar staan weer ijsberen tegenover die iets minder hechten aan franje en illusie en graag zoveel mogelijk service voor zo min mogelijk €'s wensen en daarbij best wel op uiterlijke schoonheid willen inleveren. Allemaal prima. Alleen moeten men niet zo gepikeerd reageren als er eens een dolletje gemaakt word over het één of het ander. Kennelijk zit er van beide kanten toch wat onvrede over de beleving van deze hobby aangezien er in dit soort topics over het algemeen vrij snel "verklarende" berichten verschijnen waarin men zijn visie uit de doeken doet en ventileert waar het bij de ander aan schort.

  28. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (28 juni 2019),deket (28 juni 2019)

  29. #18
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Ben weleens in Schneewitchen geweest of hoe heet het.

    Wat een griebus tent was dat. Dan heb ik het niet alleen over de dames of de prijzen, maar over de hele setting. Je kon er onbeperkt neuken, maar maximaal 2 keer met dezelfde dame. Een paar dames vroegen me om even de minimumtijd met ze op een kamer te zitten. Dan kregen ze weer een streepje achter hun naam en hadden ze weer een paar euro verdiend. Letterlijk 'n paar euro.

    Dames die daar toen zaten zouden toen in andere clubs normaal gesproken geen omzet draaien. Al zag ik er eentje paar jaar later wel terug in de PHG. Laten we het erop houden dat dat meer zegt over de ontwikkeling van de PHG dan over haar. Marktwerking dus dat ze voor een handvol euro's per beurt daar zaten, maar vond het in alles wel het afvoerputje van de betaalde seks. Gezellig was het er niet, netjes zag het er ook niet uit, de dames hadden er weinig zin in...

    Op de Kurfürsterstrasse had ik dat minder en dat heeft al meer weg van 'n tippelzone ergens in Oost-Europa dan wat anders.

    Formeel zullen het zelfstandige dames geweest zijn, dus met gedoe over het minimumloon e.d. zit je waarschijnlijk niet. Wil niet de moraalridder uithangen, maar vond destijds dit soort clubs of clubs waar blijkbaar voor een paar tientjes onbeperkt zonder jas gevogeld kon worden wel 'door de ondergrens gezakt'.

  30. Onderstaande 2 leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (28 juni 2019),deket (28 juni 2019)

  31. #19
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    Ben weleens in Schneewitchen geweest of hoe heet het.

    Wat een griebus tent was dat. Dan heb ik het niet alleen over de dames of de prijzen, maar over de hele setting.

    Ha ha, Schneewittchen inderdaad een griebustent al waren de meningen verdeeld. Wijze Grijze en Bad Pritt konden hun draai daar wel vinden en Wooley, benijsbeer en BS hadden toch meer moeite om aan hun trekken te komen. Nee, dit was een heel merkwaardige club in het onderste segment. Gerenommeerde ijsberen bezochten die tent en schreven erover. Krukar had ook zo zijn bedenkingen maar soms trof je het en had je een leuke sessie. Noel_Citroen werd de keet uitgeflikkerd door die ouwe heks die achter de bar stond. Ha ha lachuhhh als ik dat allemaal nog eens lees.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-!!!!!!/page13

  32. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (28 juni 2019),mentholbear ( 4 juli 2019),Sjeufke (28 juni 2019)

  33. #20
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    nu iedereen doet wat hij wil,maar ik zou me doodschamen,30 euro voor een sessie
    Wat?! Zo veel??? Het was voorheen 10 entree en 25 per sessie. Deze Dagobear zien ze daar niet meer terug

    Maar ik begrijp het commentaar ook wel. Het is niet wat je zegt, maar hoe je het zegt. Doodschamen komt wel erg zwaar over. Ik denk dat het al anders klinkt als je iets zou zeggen dat je het niet over je hart kreeg om een dvp zo weinig te geven ofzo.

    Naast wat de anderen al zeiden, bedenk je ook dat sommige dames voor 50 euro per 30 min dagen geen klant kunnen hebben. Dat zie ik ook gebeuren in de duurdere clubs.
    Dan lijkt het me fijn dat er uitwijk mogelijkheden bestaan bij goedkopere (budget als je het zo wilt noemen) clubs waar ze terecht kunnen, ipv wc's schobben ofzo.
    Zelf een keertje bij Partytreff Xanten geweest (na de overgang 1 juli 2017). En enkele sessies gehad die voldoende en meer waren. Daar zaten niet bepaald mijn types tussen. Maar tja, wie de kleintjes niet eert, die het grote niet weerd. Of nou ja, in dit geval was het net andersom. Wie de grote dvps niet eert... Je begrijpt me denk ik wel

    En zelf al meermaals gezegd, ik ben blij dat er ook clubs bestaan voor heren met een kleinere beurs (al dan niet gecombineerd met een onverzadigbare lust). Zo kunnen ook zij genieten van het relaxte van een saunaclub, ipv naar de ramen of tippelzones (als die dingen nog bestaan).

  34. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    @j ( 4 juli 2019),deket ( 4 juli 2019),Firehawk ( 4 juli 2019),hvdk52 ( 4 juli 2019),Sjeufke ( 4 juli 2019)

  35. #21
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Idee

    Wie mij wat langer kent, weet dat ik zowat alle clubs in Duitsland reeds bezocht heb. Vroeger genoot ik van die prachtige grote clubs waar je wat meer inkom betaalde maar daarvoor in ruil geweldige wellness en zeer lekker eten kreeg. Daarbovenop nog eens een 80-tal knappe dames. Heerlijk is het dan om daar te vertoeven van alles. Tussendoor een knappe dame scoren die meestal voor € 50 complete service gaf. Inkom € 15 meer voor zoveel meer. Ik gaf het graag.
    Alle grote clubs zijn mij bekend. Alle middelgrote clubs zijn mij bekend. Tot de Praagse saunaclub "Sexy Club" toe. Echter... de inkomprijzen begonnen de pan uit te swingen (€ 70,..., sommige clubs verhogen de prijs zelfs al halfjaarlijks zoals SS). Samen daarmee (hoe verzin je het ) ging de service van de dames STERK achteruit. Dat deed mij uitwijken naar kleine clubs (ik noem het geen budgetclubs want ik vind dat een onnozele benaming). Als de ruimte kleiner is, heb je minder onkosten en zou het dus niet correct zijn om evenveel inkom te vragen, wat de klanten ook niet zouden pikken.

    Het laatste dat je van mij kan zeggen is dat ik een budgetneuker ben. Ik gaf tot € 120 aan inkom en gaf tot € 800 uit op één dag aan één dame. Dit zijn uitzonderingen maar de gemiddelden zijn alles te noemen maar niet "wit product".

    Ik stelde echter vast dat net die kleine clubs (die toevallig lage inkomprijzen hanteren en waar toevallig de dames niet zo geslepen zijn qua prijssetting en vooral upselling) nog werken met dames die nog steeds de service leveren zoals we die heel vaak spontaan kregen ongeveer 5 jaar geleden in alle saunaclubs. Dingen als tongzoenen en zo dus inbegrepen in de service, zonder prijsverhoging. Vorige week nog eens een uitzondering gemaakt voor mezelf en naar Sharks getrokken. Behalve dat het er smerig was, onvriendelijk personeel, bubbelbaden te koud of te warm, groenten bij de simpele BBQ die uren staan te sudderen in de 40-graden zon (ik wil niet weten welke bacteriën zich daar allemaal in genesteld hebben na enkele uren, dus bleef er af) willen de dames daar niet meer op kamer gaan onder de € 100 als je (voor mij) basicservice wil krijgen (dus bijvoorbeeld: met tongzoenen). Ga je een uur dan wil het nog wel eens lukken voor € 150. Dan kan ik beter een goede DVP nemen in mijn buurt. Als ik me dan al in een minderwaardige club voelde, was het dus wel in de € 65-club Sharks. Nee dan is het bij By Night veel hygiënischer en beter. By Night draag zijn klanten hoog in het vaandel, Sharks cashed gewoon!

    Ik ga dus niet naar die "onnozele-naam"-clubs maar naar kleine clubs waar ook alles (zonder chi-chi: lees: waar ook de dames niet de gehele dag zichzelf bewonderen) aanwezig is. De dames leveren er dan nog eens goede tot zeer goede service bij. "Meer" moet dat echt niet zijn! Ik pronk niet met mijn horloge, jas... en woon in een krot. Of anders: ik eet geen bokes met choco om naar een prestigeclub te kunnen gaan.

    Nog een voorbeeldje: nul euro inkom in Diamond gehad (voor 15:00), een vrijdag dus à volonté gegrilde verse cheesburgers (onder andere) én last but not least met Rabia op de kamer geweest. Grosso modo genomen over de laatste jaren genomen mijn BESTE sessie ooit !
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  36. Onderstaande 11 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 juli 2019),brombeerzuid ( 4 juli 2019),cavediver ( 4 juli 2019),fingerprint68 (31 december 2019),hasta la pasta ( 7 juli 2019),Kwakje ( 4 juli 2019),schoolmeester ( 5 juli 2019),Shakir ( 4 juli 2019),Sjeufke ( 4 juli 2019),swazontneuf ( 8 juli 2019),The Joker ( 4 juli 2019)

  37. #22
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    metholbear, ik geef toe dat mijn stijl vaak hard en provocerend overkomt,echter wie mij kent weet dat ik ookwel een zachtaardig kantje schijn te hebben
    maar af en toe komt er bij mij iets stouter uit dan dat ik het wel bedoelde waar ik achteraf soms spijt van heb
    zal een tweede natuur zijn zeker
    verder kan ik je post wel beamen,maar NOGMAALS,iedereen gaat maar naar de soorten vertier waar hij zich gelukkig in voelt
    ik schreef over drugsverslaafde dvps die tippelen tegen bodemprijzen,wel in Antwerpen was er een bedenkelijk maar heel rijke kerel die er een kick van kreeg bij zulke meiden af te bieden,terwijl hij gemakkelijk de duurste Callgirls kon betlalen,iedereen kende hem. ieder zijn ding

  38. Onderstaande 3 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 7 juli 2019),Ryuhayabusa ( 7 juli 2019),Sjeufke ( 4 juli 2019)

  39. #23
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    metholbear, ik geef toe dat mijn stijl vaak hard en provocerend overkomt,echter wie mij kent weet dat ik ookwel een zachtaardig kantje schijn te hebben
    maar af en toe komt er bij mij iets stouter uit dan dat ik het wel bedoelde waar ik achteraf soms spijt van heb
    zal een tweede natuur zijn zeker

    ,wel in Antwerpen was er een bedenkelijk maar heel rijke kerel die er een kick van kreeg bij zulke meiden af te bieden,terwijl hij gemakkelijk de duurste Callgirls kon betlalen,iedereen kende hem. ieder zijn ding
    Ik vind het dapper van je even op terug te komen en uit te leggen voor degenen, zoals ik, die je niet zo goed kennen

    Tja, soms is het ook de sport van het afdingen. In Aziatische landen is het geregeld gebruikelijk om af te dingen. Ook al zou je het kunnen betalen.

    En afdingen in het skw heb ik ook enkele keren gedaan. Ons groentje heb ik die verhalen dus gehoord dat er dvps het er voor minder zouden doen. En bij sommigen lukte dat inderdaad. Ik vond het toen een beetje gênant om minder te betalen, en had op voorhand voorgenomen om puur te kijken of het lukt, hoe de service zou zijn, om bij het afrekenen het normale tarief te betalen.
    De Dagobear van nu zou zich aan de gemaakte deal gehouden hebben...

  40. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    deket (19 juli 2019)

  41. #24
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Hoor dat de prijzen in By Night gaan opslaan?
    Bij verschillende ijsberen breekt het angstzweet uit en gaan nu hun rosse muntjes inwisselen

  42. #25
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Hoor dat de prijzen in By Night gaan opslaan?
    Bij verschillende ijsberen breekt het angstzweet uit en gaan nu hun rosse muntjes inwisselen
    Huh, prijzen waren na de verhoging toch juist weer teruggegaan naar 25p30? Heb nog niks gelezen over wijzigingen.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.

  Living Room 468*60