Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Moni (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard Moni (Bulgaarse)



    Moni (Bulgaarse)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 80 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken
    Extra info : Leuke naturel dame, prima service op de kamer!





  2. Onderstaande 2 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (21 juni 2019),pret (21 juni 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...749#post662749

    Het moest er toch van gaan komen op een gegeven moment. Na een tijdje rond te hebben gehangen in de tuin en bar kon het mij eigenlijk vrij weinig bekoren qua dames. Volgens mij veel Bulgaarse dames op basis van het gekwek wat ik hoorde. Allemaal beetje dezelfde looks. Er werd toch best nog wat gekamerd, want veel dames zag ik maar kort en daarna langere tijd niet meer. In de bar viel mijn oog ineens op een dame met donkere haren en een lieve snoet die er heel rustig bij zat. Zoiets heeft direct mijn aandacht. Dus daar ben ik maar even aan gaan vragen wat voor weer het wordt.

    De dame in kwestie stelde zich voor als Moni aus Bulgaria, 25 jaar oud. Mooi naturel meisje. Kort gesprekje over niets gehad, haar Duits is best knudde en Engels spreekt ze niet. Maar ja, ze is een half jaar in Duitsland. Eigenlijk verstond ze behoorlijk goed Duits voor iemand die recentelijk hier is gekomen. Ze deed haar best om zo duidelijk mogelijk over te komen hetgeen haar ook lukte want HellaHolla zag het wel zitten met haar. Op naar de kamer!

    In de bar vroeg ik haar waar ze allemaal voor in was op de kamer. Er kwam een behoorlijke lijst met mogelijkheden uit die ik niet had verwacht in een dergelijke club. Nu moet je het altijd maar afwachten en zien als je eenmaal op kamer bent met een nieuwe dame in een nieuwe club. Maar deze is elk woord van wat ze zei nagekomen! Positief verrast door gewoonweg hele goede service met o.a. TZ, deepthroat pijpen, beffen en enorm lekkere doggystyle. Geen geklaag en gezever over extra's, tijd whatsoever. Na de daad nog even liggen na keuvelen. Ze wilde wat over zichzelf vertellen maar kwam niet altijd uit haar worden waarvoor ze zich 100x heeft verontschuldigd. Heb toch het meeste wel meegekregen en na een uur voldaan de kamer verlaten. Ook bij de locker geen geneuzel over geld, 80 euro werd zonder poespas geaccepteerd. Na een zoen en "bis nachsten mal" afscheid genomen van Moni. HHG zekers aanwezig.

  4. Onderstaande 3 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (21 juni 2019),schoolmeester (21 juni 2019),Sjeufke (21 juni 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.

Diamond 468*60   Living Room 468*60