Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Irina (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 22:22
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.052
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard Irina (Roemeense)


    Deze meid al een paar weken in mijn vizier maar kwam altijd wel wat tussen.
    Komt misschien een beetje arrogant of gedesinteresseerd over maar dat is ze niet. Kwam er een paar weken geleden mee in gesprek en je kon er leuk mee babbelen.
    Het was toen wel welletjes geweest dus haar beloofd de volgende keer ben je de eerste. Maar die keer er op had ze een pannenkoeker dus haar niet meer gezien.
    De keer daar op zou ze eerst wat eten en dan komen. Dat duurde te lang en toen kwam Alice en ben met haar gegaan.
    Maar vandaag was het dus eindelijk zover. Het was maar een kort gesprekje maar we hadden de eerste keer al alles besproken. Ze geilde mij wat op en de kamer opgezocht met haar.
    Toen ze uitgekleed was en haar schoenen uit bleek het echt maar een klein slank meisje te zijn. Zoenen ging wat lastig. Zij op haar tenen en ik wat bukken. Kreeg er een nekhernia van dus maar op bed verder gegaan.
    Het was gewoon lekker. Ze deed tongen, kon overal aanzitten zonder problemen. Lange tijd zo liggen zoenen, strelen en wat nog meer. Uiteindelijk ging ze mij pijpen. Dat deed ze heel goed en af en toe er op spugen. Zo goed dat ze mij klaar heeft gepijpt.
    Daarna nog even chillen en toen zat de kamer erop.

  2. Onderstaande 8 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 juni 2019),cheasehead (20 juni 2019),Husky (16 juni 2019),mentholbear (19 september 2019),Patjax (16 juni 2019),pret (16 juni 2019),Sjeufke (16 juni 2019),Smouse (14 september 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 22:22
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.052
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Vandaag weer eens een kamertje met Irina gemaakt.
    Bij mijn vorige bezoekje wou ze al uiteraard maar ik had andere plannen.
    Deze keer probeerde ze het weer en dit keer met succes. Ze zat mij eerst lekker op te geilen op de bank, maar het feest moest nog even wachten want mijn cheeseburger was klaar en die gaat voor.
    Na het eten teruggegaan naar haar en nog even zitten kletsen en ze wist mij weer goed op te geilen.
    Ze zegt vandaag kun je er niet langs. Ik zeg ik weet het kom maar.
    De kamer was weer goed, lekker tongen en pussy sliden. Pijpen doet ze lekker met wat spuug erbij. Was een goed uurtje. Blijkbaar nog altijd niemand die haar durft uit te proberen. Niks mis mee.

  4. Onderstaande 3 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 september 2019),brombeerzuid (14 september 2019),mentholbear (19 september 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60