Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Aleksandra (Turkse)

  1. #1
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard Aleksandra (Turkse)

    ALEKSANDRA (Heaven7) - De snelle wip
    Bij deze recensie


    Aleksandra (Turkse)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 40 euro Tijdsduur : 20 minuten
    Service : PMC, Zoenen, Aftrekken
    Extra info : Mooie maar Afstandedelijke dame, poetsdoekfähig, afwerken





    Uiterlijk

    Een mooie dame is ze wel, een slank poppetje met ranke nek, gebruind, lange benen.


    Karakterschets

    Komt zakelijk over en is erg kritisch, vooral op hygiëne (doekjes, afstandelijk). Ze wil alles snel en vlot doen en is niet de vrolijkste. Rigide.


    Presales

    In de relaxruimte boven gebeurde de presales nadat ze me met haar vriendin volgde. De laatste droop weer af als bleek dat er geen trio in zat. Aleksandra bleef echter zitten en legde haar benen over de mijne en bleef aandringen. Het is aan mijn zwakte te danken dat ik toch overstag ging. Uiterlijks sprak ze me aan, dus werd dit weer zo'n OFE voor mij.


    Kamer

    5, standaardkamer nabij de relaxruimte


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    OFE-light (Optick Fick Experience light), stoom afblazen. Geen denderende service verwacht maar toch iets meer gekregen dan verwacht.

    2) Duur:
    20 minuten, meer zal het niet wezen: Fuck&Go dame

    3) Communicatie en klik:
    Lastige communicatie, er was nauwelijks sprake van een klik

    4) Betrokkenheid:
    Afstandelijk en zakelijk, dan weer iets losser maar nooit helemaal los. Ze wou ineens niet alles doen wat jammer was, dus ze houdt ze zich moeilijker aan afspraken.

    5)Sessie:
    De sessie begon met de nodige poetsdoekjes met een kritische blik. Ik had me toch gedoucht? Wel ze was heel sterk op hygiëne gericht, ietsje te misschien. De sessie verliep met een grote vaart, voorspel en geil maken, neuken, klaar. Ik was te snel tot en orgasme gekomen, ik had dat moeten weten uit te stellen. Ik ad echter een truc gebruikt door mijn ogen te sluiten en te denken aan een mooie fitbabe van de fitness terwijl ik haar slanke warme lichaam voelde...dan ging het lekker. Ik heb echt een zwak beginnen krijgen voor die fitbabes in strakke pakjes en hun blik op oneindig. Ik werd dus te geil voor die dame en uitstellen zou de balans doen overslaan naar de bezorgdheid dat het dan ineens niet meer kan lukken binnen de tijd wat al eens gebeurde.

    6) Extra vermeldingen:
    Ze hees zich snel in de kleding na de sessie maar ik kon haar nog even in de kamer houden met een gesprek en pogingen haar lichaam weer te strelen en haar bij me te krijgen. De dame bleef erg afstandelijk en vond dat het welletjes was. Zodoende begon ik dat ook zo te zien en we ruimden op.


    Afhandeling en betaling

    40€ gegeven, meer hoefde echt niet.


    Aftersales

    Ze vroeg nog of we op herhaling gingen, die kans was echter klein.


    Fazit en Score beleving

    Een snelle wip van 40€ tussendoor, als meer dan dat hoeft dit niet gezien worden. Ze deed wel wat ik graag wou op haar manier. De kans op herhaling is gering, Aleksandra is me iets te kil.


    Belevingsscore: **1/2

  2. Onderstaande 3 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 juni 2019),ju52 (10 juni 2019),Sjeufke ( 5 juni 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    26 maart 2024 @ 23:05
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Schijnbaar is ze wat ,nee erg afstandelijk geworden, ooit een uur mee gekamerd, waar ze wel aardig en best bereidwillig was.
    Een topper zal ze nooit worden tenzij pasen en pinksteren op een dag vallen.

  4. Onderstaande 5 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (13 juli 2019),Husky ( 7 juni 2019),ju52 (10 juni 2019),Manureva (16 juni 2019),Sjeufke ( 7 juni 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 juli 2023 @ 13:19
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    I forgot to report. She says before that she kisses but once in the room she barely kisses and after some licking she doesn't kiss anymore. She asks 10 euros for something more natural. Of course I didn't pay. Sex is average.
    I reported her to the theke frau when I left.

  6. Onderstaande 3 leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer ( 3 augustus 2019),ju52 ( 3 augustus 2019),Manureva (10 augustus 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.

  Diamond 468*60