Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Maria

  1. #1
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 08:39
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard Maria

    Na een saai verblijf in BN was ik voornemens onverrichter zake te vertrekken totdat ik een nieuw gezicht zag binnenkomen. Het was maandag, dus motto 'oben ohne'. Deze dame had een paar zeer grote stevige borsten, waarvan ik dacht dat het siliconen moesten zijn, ondanks de mooie natuurlijke vorm.
    Aan de bar gezeten moest ik haar checken, ze vroeg of ik het labeltje uit haar nieuwe g-string wilde snijden.....tuurlijk wilde ik dat en ging haar kleine broekje met een mes te lijf. Hierna kwam direct de zimmer-vraag die mij iets te snel kwam, dus ik weigerde. Dan ging ze maar iets eten zei ze.....maar haar grote stevige borsten bleven door mijn hoofd spoken.
    Toen ze terugkwam van het eten werd ze direct door een andere beer gekaapt en ben ik rustig op haar gaan wachten in een bankje.
    Binnen het half uur was ze terug en nodigde ik haar bij mij uit. Ze heeft echt grote keiharde borsten voelde ik en ik vroeg haar of ze siliconen had. Nee zei ze en ze tilde haar borsten op om te laten zien dat er geen littekens onder zaten. Ik mocht niet te hard knijpen vanwege overgevoeligheid. Ze vertelde Maria te heten, leeftijd heb ik niet gevraagd, ik schat ongeveer30 jaar jong. Ze is sinds 4 jaar in Duitsland en voor de 4e dag in BN. Ik vroeg wat haar service was; blasen ficken und küssen......
    Uiteraard met haar de kamer op gegaan en ze ging direct wijdbeens voor me klaarliggen. Ze vroeg hoe ik haar lichaam vond als moeder van 3 kinderen. Nou dat zat wel goed; ze is mooi slank en weinig sporen van 3 zwangerschappen. Toen begon ik haar borsten te bespelen en toen bleek dat haar borsten strak staan van de moedermelk! Ik mocht haar tepels masseren en zuigen en warempel begon ze melk te druipen. Voor mij een geile ervaring die helaas maar kort duurde omdat haar borsten te gevoelig waren. Na geproefd te hebben van haar melk zakte ik af tussen haar benen waar het al snel vochtig werd. Maria stelde voor om in standje 69 verder te gaan zodat ze mij kon pijpen. Aldus geschiedde.....
    Hierna haar kutje en kontje in doggystijl gelikt; volgens mij kwam ze echt klaar, in ieder geval droop het vocht langs haar dijen.
    Ik had het inmiddels zo heet dat ik geen zin meer had om te neuken. Hierop weer door Maria gepijpt en kwam ik heerlijk klaar. Vergeten te zeggen dat Maria geen enkel probleem heeft met tongzoenen, dus dit geruime tijd met haar gedaan.
    Voor mij was dit, als boob-lover, een super geile ervaring. Blij dat ik niet eerder voor een andere dame gekozen heb. Over 2 maanden gaat ze een maand terug naar Roemenie en dan komt ze weer terug.

  2. Onderstaande 16 leden hebben Philoe bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 3 juni 2019),cavediver ( 4 juli 2019),Duitslandfan ( 5 juni 2019),fg22 ( 6 juni 2019),firstme ( 5 juni 2019),hara1d ( 4 juni 2019),hotrod68 ( 6 juni 2019),ju52 ( 4 juni 2019),Kwakje ( 6 juni 2019),Lesyeux ( 4 juni 2019),Mr Bluenose (19 juni 2019),rmjhexe ( 5 juni 2019),Rookie68 ( 6 juni 2019),Sjeufke ( 3 juni 2019),Wijze grijze ( 3 juni 2019),wooley ( 5 juni 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 00:49
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Philoe; kun je wat meer vertellen over het postuur en uiterlijke kenmerken van Maria want zo te lezen krijg ik wel interesse in haar? Weet niet of ze er zondag ook was want toen zag ik een dame met normaal postuur en flinke kont en zwart haar. Wellicht was zij dat?

  4. Onderstaande leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (11 juli 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 08:39
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Ze heeft beslist geen grote kont, gewoon normaal. Korte beentjes had ze. Ze heeft ook geen zwart haar, maar bruin halflang. Gezicht niet heel erg knap, maar ook niet onaantrekkelijk, een girl nextdoor. Zogezgd grote stevige borsten, haar linker borst groter dan de rechter. Ik schat ze ongeveer 1.65m-1.70m. Maandag droeg ze uitsluitend een roze stringetje. Haar duits is te volgen, dit na vier jaar verblijf in Duitsland. Maria onderscheidt zich echt met haar slanke postuur en grote natuurlijke borsten. Muv Sophia Silicon heeft ze de grootste van BN. Oja, volgens mij had ze een tattoo op een onderbeen/kuit.

  6. Onderstaande 3 leden hebben Philoe bedankt voor deze bijdrage:

    Duitslandfan ( 8 juni 2019),fg22 (11 juli 2019),Rookie68 ( 6 juni 2019)

  7. #4
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 08:39
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Is deze dame nog wel eens gesignaleerd in BN? Of was het een zeer kortstondig gastverblijf?
    Ik wil nog wel een keertje met haar zimmeren.......

  8. Onderstaande leden hebben Philoe bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (11 juli 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31.

  Babylon 468*60