Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:55
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard Renata (Roemeense) 28J

    Ik zat te twijfelen of ik naar de kamer zou gaan, ik had Irina en Renata op de radar staan.
    Toen Renata ons probeerde af te leiden tijdens de CL finale door sexy te dansen begon er leven te komen in mijn dingeling.
    Uiteindelijk in de avond met haar naar de kamer gegaan.
    Ze heeft een heerlijk lijf en de service was verder oké.
    Ze heeft met lekker gepijpt en we hebben lekker geneukt.
    Voldaan de kamer verlaten met haar.

  2. Onderstaande 9 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk ( 2 juni 2019),Giodude ( 2 juni 2019),JonnyFontane ( 2 juni 2019),Jooploop ( 2 juni 2019),Manureva ( 2 juni 2019),Mr Bluenose ( 3 juni 2019),Patjax ( 2 juni 2019),Piet Plezier ( 2 juni 2019),PNM ( 2 juni 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    image.jpg

    Bij binnenkomst was ze me al meteen opgevallen. Een dame die ik bij mijn vorige bezoekjes nog niet gezien had. Qua gezicht deed ze me wat denken aan Viktoria uit SixSens. Waar Viktoria een introverte meid is is Renata duidelijk het tegenovergestelde. Toen de finale van de CL begon probeerde ze onze aandacht van het scherm af te leiden door uitdagend te dansen waarbij ze haar prachtige borsten mede in de strijd gooide. Ze kwam even aan het tafeltje naast me zitten en we raakten aan de praat waarop ze zei dat ze na de wedstrijd wel weer langs zou komen.

    Cheasehead had tijdens de wedstrijd al toegeslagen en toen ze terugkwam gaf ze een showtje weg aan de danspaal. Hierna raakten we buiten in gesprek en hoewel ik erop hintte om een kamertje op te zoeken fladderde ze als een vlinder weer weg om binnen verder te dansen. Juist op het moment dat ik op het punt stond om naar huis te gaan kwam ze weer aangefladderd. Met haar kontje duwde zij naar achteren en ze leidde mijn handen naar haar borsten. Blijf dan maar eens volhouden dat je naar huis wilt. Ditmaal in duidelijke taal kenbaar gemaakt dat ik wel toe was aan een intieme afzondering. Ze nam me apart om duidelijk te maken wat ze wel en niet aanbod en nadat ik zei dat ik nooit van te voren vraag wat een dame doet dacht ik dat we zouden gaan maar mevrouwtje maakte geen enkele aanstalte. Ze wilde eerst nog iets drinken en een sigaretje roken. Het gesprekje verliep vlot en telkens als ik dacht dat we zouden gaan begon ze weer opnieuw. Uiteindelijk was er dan toch het moment waarop we vertrokken.

    Op de kamer bleek ze ineens het tegenovergestelde van het Duracell konijn in de bar. Heerlijk rustig en intiem alsof het je vriendinnetje is. Het werd een voorspel waarbij teasen met de hoofdletter T werd geschreven. Ik moet toch eens een hacker inschakelen die mijn handboek offline kan halen want schijnbaar is het bij alle dames bekend. Na ruim anderhalf uur volgde er een intens orgasme in missio. Nog lekker nageknuffeld en toen we het punt van de twee uur bereikten vroeg ik of we er nog een ronde aan zouden vastplakken of het hierbij zouden laten. Ze gaf eerlijk toe dat ze moe was en liever een volgende keer vol energie met mij zou herhalen dan nu maar half werk te leveren. Top dat een dame niet voor het korte termijn denken gaat. Ik maakte aanstalte om de kamer te verlaten, maar zij had geen enkele haast. Ze wilde nog samen een sigaretje roken. Ook hierna nam ze alle tijd.

    Haar de twee uur betaald met een kleine fooi en ze vroeg of ik naar huis ging. Ik zei dat ik na het douchen nog een colaatje zou drinken en dan waarschijnlijk naar huis ging. Ze zei dat ze hoopte me nog te zien. Ik had het colaatje op en haar nog niet gezien waarop ik besloot naar huis te gaan. Ik stond me aan te kleden toen ze plotseling om het hoekje keek en vroeg waarom ik niet op haar gewacht had en verontschuldigde zich lachend voor het lange wachten met de mededeling dat vrouwen nu eenmaal lang nodig hebben. Ik moest en zou nog een sigaretje met haar roken. Uiteindelijk hebben we nog ruim een uur in een verlaten Diamond met elkaar doorgebracht. Een dame met twee gezichten die als je eenmaal door haar extraverte façade bent doorgedrongen een hele lieve vrouw blijkt te zijn.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  4. Onderstaande 14 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 juni 2019),brombeerzuid ( 2 juni 2019),cheasehead ( 2 juni 2019),Das ( 9 juni 2019),Firehawk ( 2 juni 2019),firstme ( 2 juni 2019),Giodude ( 2 juni 2019),Husky ( 3 juni 2019),JonnyFontane ( 2 juni 2019),Kwakje ( 9 juni 2019),Mr Bluenose ( 3 juni 2019),Pierke69 (29 oktober 2021),PNM ( 2 juni 2019),Sjeufke ( 2 juni 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    In het wereldje van de alternatieve realiteit kom je dames van alle pluimage tegen. Natuurlijk zijn er de optische lekkerbekjes als tussendoortje, maar waar ik op doel zijn dames met wie je een goede sexuele chemie hebt, dames waarmee je ontzettend veel lol hebt en dames waarmee je een deftig gesprek kunt voeren. Slechts een enkele keer valt alles samen met het optische als bonus. Bij Renata is dat dus voor mij het geval. Om haar te duiden put ik uit de letter E van het alfabet. Eigenwijs, eigengereid, eigenzinnig, elegant en erotiek.

    Kort nadat ik gearriveerd ben ziet Renata me zitten. Vol enthousiasme komt ze aangefladderd en na de drie welkomstkusjes fluistert ze in mijn oor dat ze ditmaal een volledige massage wil om er aan toe te voegen dat ze niets wil claimen en de beslissing bij mij ligt. Ik zeg haar dat dit later op de avond zeker tot de mogelijkheden behoort en ze fladdert weer weg. Geregeld komt ze kort even voorbij voor een kusje, knipoogje of kort gesprekje. Een aantal beren doen een poging om haar tot een kamergang te verleiden maar ze krijgen nul op het rekest. Ze is weer in haar ADHD Playboy Duracell Bunny modus.

    You know that I’m a little tease, tease
    But I wanna play there please, please


    De paal is weer haar domein en dan niet het paaltje waar de beren van hopen en dromen dat ze ermee speelt. De lingerie is al snel verdwenen van haar prachtig lichaam en ze speelt met de begeerlijke blikken van de aanwezige beren.

    She likes to shake her ass
    She grinds it to the beat
    She's naughty 'til the end
    You know what she is, no doubt about it


    Ze is ondoorgrondelijk, ongrijpbaar, onnavolgbaar en oogstrelend. Ze roept verbazing, verwondering en vertwijfeling op bij de heren die graag hun gestegen hormonenspiegel door haar weer in balans hadden laten brengen.

    Het zal rond middernacht zijn als ik met een aantal heren op het terras wat zit te eten. Een eindje verderop zit ze te roken en de knipoogjes en kusmondjes van haar zijde zweven door de ruimte. Als ze ziet dat ik mijn broodje kipfilet heb verorberd fladdert ze mijn kant op. Ze stort zich op mijn schoot en een mini lapdance valt mij ten deel. Als de overige heren op jacht gaan naar een leenliefje blijven we getweeën over. Er vindt een gedaantewisseling bij haar plaats die me na de vorige keer niet onbekend is. De sexy stoeipoes is verleden tijd en tegenover mij zit een vrouw die heel goed weet wat ze wel en niet wil en haar eigen plan trekt.

    Ik zeg haar dat ze goed geld had kunnen verdienen gezien het aantal heren die een poging hadden gewaagd haar te schaken. Haar antwoord is even opmerkelijk als egostrelend. Vanaf het moment dat ze wist dat ik er was wilde ze met niemand meer naar de kamer dan mij. Ze zegt dat ze liever 1x langdurig met iemand tijd wil doorbrengen dan telkens voor 20 of 30 minuten zoals de meeste mannen willen. De opbrengst is hetzelfde maar haar muschi merkt het verschil. Het gesprek dat volgt zorgt ervoor dat we tijd en plaats vergeten. De meeste bendeleden komen afscheid nemen en Hella Holla zet zich nog bij ons. Ook hij houdt het voor gezien en een blik op de klok wijst uit dat het inmiddels al twee uur is geweest. Dus hoogste tijd om ons af te zonderen. Ik zeg haar dat ik nog even ga douchen en met de iPad en olie terug kom.

    Wat volgt zijn wederom twee heerlijke uren met Renata. Net als tijdens ons gesprek vliegt ook nu weer de tijd. Na de afhandeling van de financiële schade vraagt ze of ik gelijk naar huis ga. Gezien het tijdstip van bijna half vijf lijkt me dit het verstandigst. Ik kus haar twee keer op de wangen en wens haar goedenacht. Nicht drei zegt ze en ik maak mijn foutje meteen goed en kus haar vol op haar lippen. Er verschijnt een glimlach op haar gezicht. Ik loop weg en net als ik de kleedkamer in wil gaan pakt ze me nog vast. Ze fluistert nog wat in mijn oor en met een knuffel nemen we afscheid.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  6. Onderstaande 12 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 juni 2019),cheasehead (10 juni 2019),Firehawk (10 juni 2019),gignnl ( 9 juni 2019),Giodude (10 juni 2019),HellaHolla ( 9 juni 2019),JonnyFontane ( 9 juni 2019),Kwakje ( 9 juni 2019),phoenix ( 9 juni 2019),Pierke69 (29 oktober 2021),PNM ( 9 juni 2019),Sjeufke ( 9 juni 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60