Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 43 van 43

Discussie: Roemenië

  1. #26
    Geregistreerd
    9 januari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:59
    Berichten
    40
    Discussies
    4
    Thanks
    240
    Thanked
    204 in 29 posts

    Standaard Salon Lulia

    Recent ook in Timisoara geweest. Aangezien er weinig tot geen recente info geschreven is, heb ik geen risico genomen en naar een massage salon gegaan. Salon Lulia http://www.masaj-iulia.ro. Vriendelijk welkom geheten in een vrij nette buurt en pand. Door de deur linksaf naar de woonkamer waar ik een drankje mocht (on the house) en even met de Theke (?) gesproken die mij in redelijk Engels kon vertellen wat de mogelijkheden waren. Gekozen voor 150 RON Erotic massage. Volgende stap was dat de dames binnenkwamen, in lingerie op rij gingen staan en aan mij de keuze wie de massage mocht gaan doen. Ik koos voor een blonde dame die Raluka bleek te heten. Ze studeerde economie en sprak engels op een goed niveau zodat er ook een gesprek mee te voeren was. Betalen, naar de kamer en uitkleden onder toeziend oog van Raluka. Daarna alleen naar de douche gedirigeerd voor een wasbeurt. Teruggekomen ging Raluka nog wat doen (toch even mijn eigendommen gecheckt maar alles was er nog). Gaan liggen op het matras op de grond in afwachting van de terugkomst van mijn lieftallige masseuse. In de ruimte naast mij hoorde ik verdachte geluiden, gekreun, gegiechel en af en toe een pets met een kreet(je) van pijn. Raluka kwam terug, kleedde zich uit (naakt) en beval me op mijn buik te gaan liggen. Daarna zette ze de muziek wat harder ivm de buren en smeerde me in met olie. Massage kon je het niet noemen maar alle plekjes werden voorzien van olie. Uiteindelijk ging ze met haar borsten over mijn rug wat aangenaam aanvoelde. Flip over en naar de voorkant. Dit gaf me de gelegenheid mijn muze ook in al haar pracht te aanschouwen. Kleine stevige borsten (A/kleine B) en een zalig glad geschoren poesje. Voor RON 50 (EUR 10) mocht ik haar borsten en intieme delen betasten; nou, dat hoefde maar 1x gezegd te worden. Wederom uitgebreid in de olie gezet waarbij zij een volledige body slide deed. Af en toe leek het alsof Frank junior er zomaar in zou glijden maar dat voorkwam ze goed.
    Ze legde mij uit dat mijn buurman een vaste klant was die 2 meiden had geboekt. Hij neemt altijd sex speeltjes mee, bindt de dames vast en leeft zich uit. Raluka was ook een keer met hem geweest maar hield niet van vastgebonden zijn. Wel leuk dat ze vertelde van wat in de kamer naast ons gebeurde.
    Uiteindelijk wederzijds tegen elkaar liggen sliden waarbij ik uiteindelijk haar lekkere poesje lag te beffen, onderwijl haar vingerend. Aan de geluiden en het feit dat ze op een gegeven moment met haar lijf achterover gekromd op het matras stond terwijl ik bezig was vond ze het niet onaangenaam. Uiteindelijk op haar gaan liggen en op haar lies klaargekomen. Het was heel tempting om hem in haar te steken zo lekker was ze, maar natuurlijk respectloos.
    Wat zij aangaf dat ze leuk vond was dat ik prettig gestoord deed. Blijkbaar was het ook voor haar geen standaard sessie. Ik vond het leuk dat ze engels sprak en ook leuk meedeed. Nog enige tijd liggen kletsen en tegen elkaar aangelegen.
    Tenslotte was het tijd en samen onder de douche elkaar ingezeept en afgedouched. Op weg terug naar de kamer kwamen we haar zuster tegen (spreekt alleen Roemeens) die er ook wel appetijtelijk uitzag. Aankleden; nog eenmaal naar haar lekkere lijf gekeken en dan samen naar beneden. Een taxi laten bellen (service van de zaak) en met een laatste kusje terug naar het hotel.
    Al met al een hele prettige ervaring. Ik zal zeker terugkomen waarbij ik wellicht haar zuster erbij boek.
    Voor de goede orde: Raluka verleend alleen een handjob. Bij een toespeling van mijn kant op een meerprijs voor andere services deed ze alsof ze me niet begreep. Ik heb niet aangedrongen.

  2. Onderstaande 8 leden hebben frankie10 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 augustus 2016),Badslippers (13 december 2015),fg22 (13 december 2015),fr_loper (12 maart 2016),geert5 (17 februari 2018),Kwakje (13 december 2015),Megaboob (14 december 2015),Wijze grijze (13 december 2015)

  3. #27
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Frankie zoals eerder hier reeds vermeld is betaalde sex officieel verboden in Roemenië.
    Of ze een handjob hier ook mee definieren kan ik niet meedelen
    verderdoor in Griekenland en Turkije (jawel vind dit ook vreemd voor een moslimland) is prostitutie dan weer legaal.
    btw, in Duitsland en Nederland is het nog maar een 15jaar wettelijk in bv Australië al langer.
    In Belgie heerst er een gedoogbeleid, indien men zich niet bij illegalen, drugs en/of minderjarigen inlaat. Maar volgens de wet mag het behalve wanneer derden er inkomsten van kunnen delven. Nogal hypocriet indien het je mij vraagt. Kunnen ze al de ramenverhuurders, internetbeheerders en zellfs kranten zoals HLN vervolgen.
    om terug naar Roemenië te gaan, het is een erg onderschat vakantieland, zei het al eerder, met enorme mogenlijkheden en potentieel. Mooie kastelen en veel bossen

  4. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (13 december 2015),Kwakje (13 december 2015)

  5. #28
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Het is verboden, maar zoals met zoveel dingen die verboden zijn, kun je het wel voor elkaar krijgen. Ze staan er gewoon langs de weg, adverteren in krantjes en ook taxichauffeurs kunnen je wel afzetten bij te duren nachtclubs waar je kunt vogelen. Hopelijk blijft het massa-toerisme nog even achterwege. Over het algemeen wordt het daar niet gezelliger op!

  6. Onderstaande leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier ( 3 maart 2016)

  7. #29
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    inderdaad je kunt overal wippen in Roemenië
    Kijk hier maar eens
    http://m.publi24.ro/anunturi/matrimoniale
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  8. Onderstaande 3 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 3 maart 2016),deket ( 3 maart 2016),hallodaarbenikweer ( 5 augustus 2016)

  9. #30
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Roemenië fietsland

    Roemenië springt op de fiets en wil toeristen lokken met fietsroutes. Het ministerie van economie, waaronder toerisme vandaag valt, wil inzetten op het creëren van fietsroutes naar het voorbeeld van Duitsland en Oostenrijk. De overheid wil snel werk maken van een wettelijk kader waardoor o.m. Europese fondsen kunnen aangesproken worden. In elke provincie (judet) zou een commissie opgericht worden die zich met het organiseren van fietsroutes bezig houdt. Het voorstel wordt algemeen gunstig onthaald want fietsroute vragen relatief kleine investeringen die snel terug verdiend kunnen worden. Fietstoerisme is een sterk groeiende sector en op het vlak van rustige, landelijke wegen heeft Roemenië zeker heel wat te bieden. In de marge van dit artikel kunnen we ook nog vermelden dat in Boekarest een project van fietsendelen wordt opgezet. Zo’n project bestaat reeds in een paar steden in Roemenië. Toch ook nog even meegeven dat er al heel wat tour operators zijn die mountainbike tours in Roemenië aanbieden.

    Info: www.romania-insider.com
    Foto: http://www.adventuretransylvania.com
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  10. #31
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Nederland heeft ook het imago van fietsland en is het effectief ook, maar een wielrenner zo goed als de beste ter wereld, Eddy Merkx, zullen ze nooit hebben

  11. #32
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 23:27
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    inderdaad je kunt overal wippen in Roemenië
    Kijk hier maar eens
    http://m.publi24.ro/anunturi/matrimoniale
    Tref ik toch ook bekenden van Kinky op deze site aan, zoals deze Andreaa http://m.publi24.ro/anunturi/matrimo...3716b6152.html

  12. #33
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hallodaarbenikweer Bekijk bericht
    Tref ik toch ook bekenden van Kinky op deze site aan, zoals deze Andreaa http://m.publi24.ro/anunturi/matrimo...3716b6152.html
    inderdaad wie kent haar niet
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  13. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer ( 5 augustus 2016),Jan Verplancke ( 6 maart 2017)

  14. #34
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Vakantie bij Nederlanders/Belgen in Roemenië

    Een lijst met campings, pensions en guesthouses waar je bij Nederlanders/Belgen terecht kunt. Ze zijn niet geordend. Je moet dus zelf je weg een beetje uitzoeken. Je vindt telkens wel de naam van het dorp, de naam van de provincie en van de regio. Plus de URL van de website zodat u zelf kan uitzoeken welke accommodatie ter beschikking staat, welke de prijzen zijn en hoe u kan reserveren.



    Camping de vuurplaats (Fundu Moldovei, jud. Suceava, Bukovina)
    www.vuurplaats.eu

    Mini Panzio (Dumbrava, jud. Cluj, Transsylvanië) users.belgacom.net/dumbrava/nederlands.htm

    Pension en Campeerplaats (Ciocaneşti, jud. Dâmboviţa, Muntenia)
    www.roemenie.com

    Vakantiehuis Bita (Bita, jud. Covasna, Transsylvanië)
    www.vakantiehuis-roemenie.nl

    Goossens apartments (Ghioroc , jud. Arad, Crişana)
    www.goossens-apartments.com

    Casa Romania (Aghireș, jud. Sălaj, Transsylvanië)
    casaromania.wix.com/aghires#

    Camping Aurel Vlaicu (Aurel Vlaicu, jud. Hunedoara, Transsylvanië) www.campingaurelvlaicu.ro

    Vakantiehuis Urwegen (Gârbova, jud. Alba, Transsylvanië)
    www.guest-house-urwegen.com

    Pension Rudi en Ella (Sǎliste, jud. Sibiu, Transsylvanië)
    www.casa-rudi-ella.ro

    Camping Sǎlisteanca (Sǎliste, jud. Sibiu, Transsylvanië) www.salisteanca.com

    Casa Olandeza (Sacele , jud. Braşov, Transsylvanië) www.olandeza.ro

    Casa Alba (Viscri, jud. Braşov, Transsylvanië)
    www.casa-alba.be

    Casa Mare (Câmpulung la Tisa, jud. Maramureş, Maramureş)
    www.casamare.nl

    Hotel Stefi (Râsnov, jud. Braşov, Transsylvanië)
    www.hotelstefi-ro.com

    Casa Olanda (Smig bij Media), jud. Sibiu, Transsylvanië)
    www.casa-olanda.nl

    Resort Pokat (Harghita Bǎi, jud. Harghita, Transsylvanië)
    www.pokatresort.ro

    Camping Eldorado (Gilǎu, jud. Cluj, Transsylvanië)
    www.campingeldorado.com

    Borsa Turism – Kris Verellen (Borşa, jud. Maramureş, Maramureş)
    www.borsa-turism.com

    Camping Panorama (Rucâr. Jud. Argeş, Muntenia)
    http://www.campings-in-roemenie.com/.../Panorama.html

    Landhuis Casa Careel (Tranisu, jud. Cluj, Transsylvanië)
    http://careel.eu

    Camping Timulazu (Sânmărghita, jud. Mureş, Transsylvanië)
    http://timulazu.com/

    Camping de Oude Wilg (Cârta, jud. Sibiu, Transsylvanië)
    www.campingdeoudewilg.nl

    Camping het Zwaluwnest (Nireş, jud. Cluj, Transsylvanië))
    www.freewebs.com/svrromania/nederlands.htm


    FB_IMG_1490019137408.jpg
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  15. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 maart 2017),Jan Verplancke (26 maart 2017)

  16. #35
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Nu nog een beer die een camping begint in Braila.

  17. #36
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Veel campings in de regio Brasov....daar komen toch de meeste DVP's vandaan. Hoef ik me 's avonds niet te vervelen......

  18. #37
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:17
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Veel campings in de regio Brasov....daar komen toch de meeste DVP's vandaan. Hoef ik me 's avonds niet te vervelen......
    Of je gaat je juist wel vervelen, omdat de genoemde DVP's op pad zullen zijn voor hun werk.

  19. #38
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Of je gaat je juist wel vervelen, omdat de genoemde DVP's op pad zullen zijn voor hun werk.
    Ze tippelen daar ook, wil je zeggen?
    Dan moet Sjeufke alsnog op zoek naar een alibi tijdens zijn vakantie
    En Garde

  20. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (27 maart 2017)

  21. #39
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Ik ben van vorig weekend terug van een 2 weken rondreis. O.a. Bukarest, Brasov en Iasi... Voor de rest een kleine week rondgetoerd in de Karpaten.
    Wie info wil, vraagt dat maar via IM. Verder valt hier niks te vertellen omdat ik me niet met prostitutie ingelaten heb. Buiten enkele dagen wat peperhete seks met mijn ex, heb ik ook niks gescoord. Roemenië is geen scharrelland meer.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  22. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (26 september 2021),Partycrasher (12 september 2017)

  23. #40
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:17
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Ik ben van vorig weekend terug van een 2 weken rondreis. O.a. Bukarest, Brasov en Iasi... Voor de rest een kleine week rondgetoerd in de Karpaten.
    Wie info wil, vraagt dat maar via IM. Verder valt hier niks te vertellen omdat ik me niet met prostitutie ingelaten heb. Buiten enkele dagen wat peperhete seks met mijn ex, heb ik ook niks gescoord. Roemenië is geen scharrelland meer.
    Vind je het gek dat het geen scharrelland merr is? Immers de meeste Roemeense dames zijn plezierzoekers in rest van Europa.

  24. #41
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Vind je het gek dat het geen scharrelland merr is? Immers de meeste Roemeense dames zijn plezierzoekers in rest van Europa.
    Nee nee... Wees gerust: nog genoeg knappe wijven... Vooral in de steden weet je niet waar je eerst moet kijken. Alleen hebben we als westerse toerist de reputatie van sekstoerist te zijn. Zeker als je alleen reist. Wanneer je uitgaat, trekken ze tegenwoordig al een wenkbrauw op wanneer je zegt dat je Hollander of Vlaming bent. Een Duitser kan beter helemaal zwijgen. Er vroeg er letterlijk eentje aan mij nadat ik me voorstelde... "You come for the girls". In Brasov was dat. Ofwel betaal je ginds een hoer voor een goedkope prijs, maar krijg je er weinig voor terug op een paar SOA's na.... Ofwel betaal je een hoer veel te veel voor een doorsnee service die in de saunaclubs geboden wordt.... Oftewel hang je de rijke lul uit een zwaai je met geld. Als je trakteert... En vooral blijft trakteren... Dan is er wel een kans dat je vlug en makkelijk scoort.... Maar daar doe ik niet aan mee. Dan is hoerenlopen in Duitsland veel goedkoper! Bovendien weet je ook niet of men je niet in de gaten heeft of die wijven slechte bijbedoelingen hebben. Dus in Roemenië ga ik ook niet meer mee met mokkels die ik niet ken. Voor de rest mooi land... Lekker vreten (al heb ik wel 4 dagen met het vliegend schijt gezeten). Transylvania is echt een aanrader.

    Slaagkansen om mokkels te scoren (niet tegen betaling) zijn in Bosnia Herzigovina 5x groter dan in Roemenië. (ik maak deze vergelijking omdat ik deze 2 landen in de afgelopen 3 maanden bezocht heb en subjectief kan vergelijken)
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  25. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 6 november 2017),mentholbear (26 september 2021)

  26. #42
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Elke "Ryan- en Wizz Air super-toppie-budget"-bestemming wordt op deze manier 'verknoeid' natuurlijk. Ook doet de tijd z'n werk en dat werkt twee kanten op. Laten we ook niet vergeten dat we zelf ook ouder worden. Stel dat je in 2010 bv. 33 was, dan versier je toch sneller een dame van 22 dan wanneer je nu bv. 40 bent. Dan denken ze ook in het oosten van "wat moet die ouwe lul". Als je in Nederland of België geen meisjes van 20 versierd krijgt, dan lukt je dat in Roemenië, Hongarije, Slowakije, Tsjechië, etc ook niet.

    Verder is "sugar dating" helemaap hip in Boekarest. Maar dat gaat over heel andere prijzen dan Duitsland-gangers gewend zijn. Als je de verhalen op dit forum soms leest, bv Brad Clitt, dan denk ik ook wel dat dat niet zo'n geschikt product is voor sommige heren.

  27. #43
    Geregistreerd
    19 augustus 2021
    Last Online
    18 oktober 2023 @ 08:58
    Berichten
    6
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 3 posts

    Standaard

    In timisoara heb je een vol uur bodymassage bij Salon Iulia voor 40 euro. pluspunt ze draven een rij vrouwen voor je op en je mag kiezen wie.

  28. Onderstaande 3 leden hebben sufilix bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (26 september 2021),pret (25 september 2021),Wentelt Eefje ( 4 oktober 2021)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.

Babylon 468*60