Zondagmiddag ook deze dame is bezocht. Ze was zich nog aan het opmaken. Had een wit pakje aan waar haar borstjes in verstopt waren. Na de keuze mogelijkheden doorgenomen te hebben, met de daarbij behorende prijs ging ik naar binnen. Klein kamertje. Eerst even wat wassen en zij kleedde zich uit. Ze begon gelijk tijdens het wassen Mn rug te strelen. Ik draaide om en kreeg een lange kus en ze draaide met haar lichaam langs me heen. Grappig met Limburgs accent kletste ze tussendoor over alles. Haar borsten zijn niet echt stevig. Op bed gingen we verder. Ze had geen haast.Ik mocht met Mn tong aan het werk. Ze ging zo liggen dat ze goed zicht had... of heet dat controle....en lekker lang mocht ik doorgaan. Ze nam het iniatief over en begon met haar mond waarbij ze diep lekker en lang aan het werk ging. Afgemaakt in missio haar aankijkend en zoenend in het het spel. Nog even met haar gesproken over van alles. Ze waste zich niet. Alles werd gepoetst met een vochtig doekje. Dus dat viel wel wat tegen. Bij het weggaan kreeg ik nog een zwaai en liet ze gelijk de volgende binnen. Het gordijn was snel weer dicht.