Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Sonja (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Reden Sonja (Bulgaarse)

    Sonja is nog niet zo heel lang werkzaam in de club en is vaak in gezelschap van Suzan. Aantrekkelijke dame van 1.6 m met een normaal tot wat stevig postuur. Lang zwart haar en een mooi gezicht. Ik vind haar mooi en een buikje wat ze een beetje heeft doet geen kwaad. Zijzelf vond het wel wat vervelend maar dat is bij veel dames zo. Cupmaat b tot c. Erg goede kamergang met veel intimiteit. Ze is enthousiast en aardig en houdt van een dolletje. Een beetje voorspel doet ze en ik mocht met mijn mond aan haar borsten voor wat melk zei ze nogTijdens de sex doet ze goed mee en tijdens het beffen begon ze hevig te schokken en te kronkelen en liet zich goed horen (van genot). Vingeren is niet toegestaan. Pijpen deed ze behoorlijk goed. Niet heel diep maar wel met de nodige variatie. Neuken in missio en doggy. In de missio zat ze nog wat aan mijn tepels. Bij de wisseling van missio naar doggy moest ik even rustig aan doen want hij ging er diep in voor haar want hij was best groot zei ze nog waar ik dus rekening mee hou en langzaam het tempo weer wat opgevoerd. Verder geen discussie hierover. Sonja spreekt beperkt Duits maar verder is ze goed gezelschap. Overigens vandaag gekleed in een rode korte sexy jurkje wat net te kort is om haar beste billen te bedekken. Nog vermeldenswaard is dat ze niet zoals Suzan in is voor (tong) zoenen. Dat merkte ik vooral bij het afrekenen toen ik haar een zoen op de mond wilde geven. Op dat moment draaide ze haar gezicht en gaf ik haar drie zoenen op de wang. Ik ben zeer lovend over haar en af en toe als ik haar voorbijliep gaf ze een plaagtikje dus ondeugend is ze zeker
    Laatst gewijzigd door Duitslandfan; 25 mei 2019 om 20:32

  2. Onderstaande 11 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 mei 2019),fg22 (26 mei 2019),Giodude (26 mei 2019),ju52 (25 mei 2019),Kwakje (25 mei 2019),phoenix ( 1 december 2019),pret (25 mei 2019),Sjeufke (25 mei 2019),Wijze grijze (26 mei 2019),wooley (26 mei 2019),zeppos58 ( 3 juni 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag deze dame gedaan. Kwam op de bank beetje kussen. Op kamer zowaar met tong... Gaf een lekkere show weg, niet aan poppen toegekomen.
    De Riesen-Eisbear...

  4. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 mei 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Sonja was gelukkig wel van de partij. Ze heeft een mooi gezicht en haar lippen had ze knalrood. Gelijk bij haar aangeschoven. Ze vroeg uiteraard waarom ik zolang niet meer bij by night ben geweest. Verder met haar wat gesproken over de dames. We moesten even wachten want alle 4 de kamers waren bezet. Lang hoefden we niet te wachten. Op de kamer elkaar wat opgewarmd en heb haar getrakteerd op een lange befsessie wat ze zeer kon waarderen. Ze kwam schokkend klaar. Daarna heeft ze me langdurig aangenaam gepijpt. Ik had zin om haar te neuken na zo'n lange tijd. Ik moest me beheersen niet snel klaar te komen want ze is zo lekker en doet goed mee. Uiteindelijk kwam ik en heeft ze me nog lekker gemasseerd om het half uur vol te maken.

  6. Onderstaande 2 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 3 december 2019),Sjeufke ( 1 december 2019)

  7. #4
    Geregistreerd
    18 juli 2018
    Last Online
    2 oktober 2021 @ 14:39
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    103
    Thanked
    153 in 47 posts

    Standaard

    Sonja is een hemelse pijpster! Met gemak laat ze jou een halfuur genieten waarbij ze je ballen krabt, kietelt en likt.

  8. Onderstaande 3 leden hebben Ultiem_Genieter bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (27 december 2019),pret (27 december 2019),wooley (27 december 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26.

  FKK Artemis 468*60