Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 29

Discussie: Rihanna (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard Rihanna (Roemeense)



    Rihanna (Roemeense)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : D Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 45 minuten
    Service : NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Aftrekken
    Extra info : Op zich wel ok maar iets te profi. Direct ingerukt na klaarkomen.





  2. Onderstaande 3 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (25 mei 2019),Mr Bluenose (26 mei 2019),Sjeufke (26 mei 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...254#post659254

    Eenmaal terug in de bar wilde ik toch wel een partijtje knallen met een leuke meid. Had voor de massage even met, de naar eigen zeggen uit Moldavië afkomstige, Steffi gesproken. Knappe dame in een geel setje met zwarte haren en lieve snoet. Een echte HellaHolla dame. Zeurde op zich niet om een kamer maar maakte wel duidelijk dat ze geld wilde verdienen. Aardig was ze wel doch erg afstandelijk. Wilde het wel proberen voor een half uurtje maar toen ik terug kwam na mijn massage was ze nergens te bekennen. Zeer waarschijnlijk met een andere smeerlap naar de kamer.

    Dusja dan maar even rondkijken voor iets anders er waren er ten slotte toch genoeg. Albanese Katrin kwam net binnen lopen, ze zag er weer prachtig uit vandaag. Maar ik had om een of andere reden geen zin om met haar te gaan vandaag, idem voor Constantina. Ik weet het niet maar de zin was ver te zoeken op een gegeven moment. Tot er een wulpse dame naar mij zwaaide aan de andere kant van de bar. Blond haar, lief gezichtje. Daar wilde ik wel even aan vragen wat voor weer het wordt.

    Ze stelde zich voor als Rihanna uit, hoe kan het ook anders, Roemenië. Spreekt prima Duits en werkt er al sinds de Villa Marisol tijd. Ik had haar de vorige keer al gezien en ze viel qua verschijning wel een beetje op. Na een kort gesprekje, met tussenkomst van een andere Roemse dame die geen woord Duits of Engels spreekt, ben ik met haar naar de kamer gegaan. Gewoon omdat ik wegwilde uit het getouwtrek daar. Natuurlijk ook wel een beetje omdat de dame me leuk leek.

    Op de kamer was het allemaal prima. Zonder gezeur of gedoe TZ, pijpen, neuken en beffen. Beffen kon ze goed waarderen en op een gegeven moment nam ze het van mij over om de climax te bereiken. Een hele scheut vrouwennat floepte naar buiten op het hoogtepunt. Geil was ze dus wel! Ik ondertussen ook, goed onder handen genomen door haar. Tijdens intiem begon ze zichzelf weer te beroeren en kwam ze nogmaals hard klaar. Leuke vrouw, wel ietwat profi. Na de daad was het gelijk ingerukt naar buiten om te douchen. Zei dat ik zelf nog wel even wilde blijven chillen maar had ze geen zin in. Denk dat we 45 minuten op de kamer zijn geweest maximaal, uiteraard wel voor een uur betaald

  4. Onderstaande 3 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    jeegee (25 mei 2019),Mr Bluenose (26 mei 2019),Sjeufke (25 mei 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    13 april 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 19:16
    Berichten
    216
    Discussies
    3
    Thanks
    125
    Thanked
    127 in 78 posts

    Standaard

    Een squirter?
    Niceeee!

  6. #4
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 13:43
    Berichten
    569
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    JAMMER DAT ZO'N DAME DAN GEEN FIJNE MASSAGE MEER GEEFT, je betaalt tenslotte voor een vol uur

  7. #5
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.058
    Discussies
    111
    Thanks
    14.013
    Thanked
    5.704 in 2.896 posts

    Standaard

    Dat is een belangrijke reden dat deze saunaclub te weinig bezoekers trekt: sommige dames maken de kamertijd niet vol, en sommige
    dames geven alleen goede service bij een kamergang van een uur, jammer.
    Toch zal ik hier nog wel komen, want de wellnes is ok.

    Groet, schoolmeester.

  8. #6
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door King Kong Bekijk bericht
    Een squirter?
    Niceeee!
    Een voorzichtige squirter inderdaad, het is geen fontein die ontploft. Heel subtiel wel.

  9. Onderstaande leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    King Kong (26 mei 2019)

  10. #7
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Dat is een belangrijke reden dat deze saunaclub te weinig bezoekers trekt: sommige dames maken de kamertijd niet vol, en sommige
    dames geven alleen goede service bij een kamergang van een uur, jammer.
    Toch zal ik hier nog wel komen, want de wellnes is ok.

    Groet, schoolmeester.
    Inderdaad schoolmeester, vooral kamertijd is een dingetje in Gallardo en tot overmaat van ramp is de jacuzzi al weken defect dus wellness is ook geen hoogvlieger op dit moment.
    Tel daar bij op dat het eten ook veranderd is. Geen a la carte gerechten meer maar vlees van de grill op bestelling. Smaakte niet slecht maar ze hadden een streepje voor bij me vanwege de prima gerechten die voorheen geserveerd werden.

    Ik prefereer momenteel die andere club in Hamminkeln. Maar kom zeker nog terug naar Gallardo over een tijdje.

  11. #8
    Geregistreerd
    28 april 2018
    Last Online
    Gisteren @ 17:13
    Berichten
    94
    Discussies
    9
    Thanks
    2
    Thanked
    70 in 30 posts

    Standaard

    gisteren met paar maten de club naar lange tijd weer bezocht maar wat een trieste aanzicht was dat de dames zien er niet uit , geen sfeer !!! op een zaterdag zou je denken lekker druk niks van dat waren 18 dames en ik weet smaken verschillen maar .man oo man wat zien ze eruit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. Onderstaande leden hebben sam1011 bedankt voor deze bijdrage:

    StrikerXMF (28 mei 2019)

  13. #9
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.058
    Discussies
    111
    Thanks
    14.013
    Thanked
    5.704 in 2.896 posts

    Standaard

    Lopen best wel mooie dames bij, Rihanna bijvoorbeeld is een lekker ding met een heel lief gezicht.
    Als je in deze club geen mooie dame kunt vinden moet je hoognodig naar de oogarts !

    Groet, schoolmeester.

  14. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    HellaHolla (26 mei 2019),jeegee (31 mei 2019)

  15. #10
    Geregistreerd
    15 april 2012
    Last Online
    20 januari 2024 @ 21:54
    Berichten
    98
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Deze dame ziet er goed uit, op de kamer ook niet slecht maar kan niet klok kijken. Voor minder dan 30 minuten rekent zij 45 minuten dus € 100. Hou hier rekening mee als je deze dame kiest.

  16. Onderstaande 2 leden hebben nieuwsgierig bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (27 mei 2019),schoolmeester (27 mei 2019)

  17. #11
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.058
    Discussies
    111
    Thanks
    14.013
    Thanked
    5.704 in 2.896 posts

    Standaard

    Dit zal voor mij een reden zijn om NIET met deze dame op kamer te gaan, hoewel ze er wel lekker uitziet.....

    Groet, schoolmeester.

  18. #12
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Was gisteren aanwezig in VENUS Hamminkeln

  19. #13
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Gisteren mee op herhaling geweest in Venus. Nog altijd geen hoogvlieger. Dit keer wel de tijd volgemaakt. Of ja, ik was er wel klaar mee na 30 minuten. Kostte allemaal nogal veel moeite voor mevrouw om er iets leuks van te maken.
    Denk niet dat ze hier langs zal blijven als dat zo doorgaat.

  20. Onderstaande 2 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (29 juli 2019),phoenix (27 juli 2019)

  21. #14
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

    Standaard

    Leuk dat zij nu bij Venus is. Destijds bij Marisol vaak van genoten.

  22. Onderstaande 2 leden hebben de denker bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (31 juli 2019),robglover (31 juli 2019)

  23. #15
    Geregistreerd
    17 september 2009
    Last Online
    25 februari 2024 @ 09:31
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    570
    Thanked
    406 in 112 posts

    Standaard

    Ik had al eens bij Gallardo (drie dagen voor de brand) oppervlakkig met haar kennis gemaakt, en zaterdag j.l. wist ze zich dat nog goed te herinneren, terwijl ik dat al weer kwijt was. Wat ik geweldig vond is dat ze dat pas na ons fijne intieme samenzijn vertelde. Dat vind ik stijlvol. Ik had een geweldig half uur met haar. Herhalingsgevaar 100%

  24. Onderstaande leden hebben jeegee bedankt voor deze bijdrage:

    The Turbanator (19 oktober 2019)

  25. #16
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:40
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard

    Bij het restaurantdeel kwam ik met Riana aan de praat en we hadden een leuk gesprek. Ze kan goed Duits en we hebben de clubscene kritisch doorgenomen. Later in de banken kwam ze bij me zitten en hebben we de opwarming voor een kamerbezoek gedaan. Op de kamer was het allemaal prima en leuk en verdiende ze een heel dikke voldoende. Haar looks zijn echter voor Venus-normen relatief matig en dus zal ik me, met zoveel lekkers in de bar, niet snel nog een keer aan een kamergang met haar wagen. Maar ik ben niets tekort gekomen.

  26. Onderstaande 4 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (19 oktober 2019),CVARIA (21 oktober 2019),robglover (20 oktober 2019),Sjeufke (19 oktober 2019),The Turbanator (19 oktober 2019)

  27. #17
    Geregistreerd
    21 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:52
    Berichten
    66
    Discussies
    3
    Thanks
    114
    Thanked
    250 in 52 posts

    Standaard

    Veel nieuwe dames in Venus. Zoals de blonde Riana die op de bank bij me kwam zitten. We kletsten wat waarbij ze onder meer vertelde dat ze al acht jaar in Duitsland werkt (o.a. in Gallardo), haar Duits is dan ook behoorlijk goed. En ze is de zus van Oana, de blonde krullebol met bijna geen borsten. Riana heeft wel borsten, helaas hangen die behoorlijk. Maar we hadden een leuk gesprek en ik was inmiddels behoorlijk geil, dus op haar vraag of we naar een kamer zouden gaan heb ik bevestigend geantwoord. En het viel me niet tegen: het tongzoenen was goed, het pijpen deed ze gevarieerd en het neuken in diverse standjes was ook prima in orde. Ik had ergens gelezen dat Riana de tijd niet altijd volmaakt, maar daar is mij niets van gebleken. Het enige wat ik minder vond was dat ze een nogal dik rood condoom gebruikte (die mijn oude favoriet Sabina overigens ook gebruikte). Maar goed, het was een prima half uur. Omdat er dames zijn met een mooier lichaam zal Riana niet één van mijn vaste waarden worden in Venus, maar een herhaling sluit ik zeker niet uit.

  28. Onderstaande 3 leden hebben Peter NL bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (18 november 2019),phoenix (16 november 2019),Sjeufke (15 november 2019)

  29. #18
    Geregistreerd
    13 november 2019
    Last Online
    19 december 2023 @ 14:13
    Berichten
    234
    Discussies
    0
    Thanks
    1.125
    Thanked
    353 in 140 posts

    Standaard Riana (Roemeense)



    Riana (Roemeense)
    Leeftijd : 29 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : D Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Eerder in Freudenhaus Munster





  30. Onderstaande 4 leden hebben Nostredamus bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (17 november 2019),mechelen (17 november 2019),robglover (17 november 2019),Sjeufke (17 november 2019)

  31. #19
    Geregistreerd
    13 november 2019
    Last Online
    19 december 2023 @ 14:13
    Berichten
    234
    Discussies
    0
    Thanks
    1.125
    Thanked
    353 in 140 posts

    Standaard

    Na de eerste verkenningen, het was tenslotte de eerste keer hier, heb ik mezelf eens goed voor de danskooi gepositioneerd. Al snel stond er een dame in om haar dansje te doen. We hadden al snel oogcontact, nu was dit niet moeilijk omdat de rest van de beren op het verhoogd podium zaten. Na het dansje kwam ze gelijk naar me toe en stelde zich voor als Riana. Ze sprak verrassend goed Duits en dat is wel zo prettig. Al snel afgesproken om naar de kamer te gaan en nadat ze de sleutel had opgehaald, kwamen we in een mooie spiegelkamer terecht. Bij het ontklede kwamen er wel grote borsten vrij, ze hingen wel, maar waren echt en heerlijk zacht. Ze begon me lekker te teasen, tepelbijten en te zoenen cq tongzoenen. Ze pijpte hierna lekker afwisselend en ik mocht ook haar natte grotje proeven. Toen we met de Cowgirl en reverse Cowgirl bezig waren kon ik voor het eerst ervaren wat de uitwerking van de spiegels was. Nou die was groot en al snel ontplofte ik in haar pruim, waarbij de blik op de billen het genot nog verhoogde. Het was dus veel te snel voorbij. Er bleef nog een klein kwartiertje over. Gevraagd om een rugmassage en die kreeg ik. Vakkundig werden mijn strafpunten bewerkt, niet dom kneden of strelen, nee gewoon goed. Ondertussen een leuk gesprek kunnen voeren. De sessie afgesloten met een lekkere tongzoen, zodat het voor mij een echte GFE was. Dus Riana hoewel je deed niet leest nog een keer een bedankje. Het zal alleen om de reden zijn, dat ik met zoveel mogelijk verschillende vrouwen een ervaring wil hebben, dat het waarschijnlijk geen herhaling wordt

  32. #20
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    506
    Discussies
    10
    Thanks
    1.381
    Thanked
    621 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nostredamus Bekijk bericht


    Riana (Roemeense)
    Leeftijd : 29 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : D Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Eerder in Freudenhaus Munster



    Hier de link van Freudenhaus Münster!

    https://www.freudenhaus.de/muenster/profil/174/rihana

    M.v.G. Robglover

  33. Onderstaande leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (17 november 2019)

  34. #21
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Ken haar ook van Freudenhaus Munster,het paspoort met 3 sterren klopt met mijn ervaring toentertijd!
    Misschien is het wel beter geworden in VV,ziet er nog altijd sexy uit

  35. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (18 november 2019)

  36. #22
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    Ken haar ook van Freudenhaus Munster,...
    Hoi, ik denk dat je ze ook al in Marisol hebt gezien?

    Ik heb haar eerste keer in Marisol gezien, dan is ze naar Freuenhaus Münster vertrokken. Kwam voor heel korte tijd terug naar Gallardo om dan terug naar Münster te gaan. Was laatst langere tijd in Gallardo. En nu? Terug naar Hamminkeln in Venus.

  37. Onderstaande 3 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (18 november 2019),robglover (18 november 2019),schoolmeester (18 november 2019)

  38. #23
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Klopt cath.leen,maar ik refereerde naar de mooie foto`s verzonden door robglover en Freudenhaus,inderdaad in VM en Gallardo was ze ook met haar halfzusje Oana actief

  39. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    de denker (18 november 2019)

  40. #24
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Er bestaat al een draadje over deze dame: https://www.ijsberenforum.com/forum/...na-(Roemeense)

    Maar ik had de naam destijds verkeerd geschreven zie ik.

  41. #25
    Geregistreerd
    16 juni 2019
    Last Online
    14 februari 2022 @ 15:31
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Riana (Rihanna) este sora mai mare a Oanei, vorbește bine germana și oferă și servicii excelente ... Am putut să mă conving de abilitățile ei! ... Acest lucru a fost într-un moment în care eram destul de suprasolicitat și nu puteam atinge punctul culminant în „modul normal”! ... Bunul meu prieten Tom o luase pe Riana în acea zi (mai degrabă noaptea) și era absolut încântat de ea! ... I-am urmat judecata și am vorbit cu Riana și i-am explicat situația mea! Mi-a promis că poate rezolva „problema” mea și așa că am urmat-o în cameră! ... Singurul lucru pe care tocmai trebuia să-l fac era să mă relaxez! Orice altceva a fost făcut de această mare femeie. M-am întins pe spate și ea a dat cocoșului meu o lovitură grozavă ... foarte variată la diferite viteze, DT, lingând mingi ... doar o are! Nu a mai rămas niciun semn de întrebare! La fel ca sora ei Oana, Riana este foarte autentică, cu ea te simți foarte bine îngrijită ... un partener ideal pentru a scăpa de viața de zi cu zi! Rămâneți indecent! Cu respect, Baas


    Riana (Rihanna) is de grote zus van Oana, die goed Duits spreekt en ook een uitstekende service biedt... Ik kon mezelf al overtuigen van haar capaciteiten! ... Dit was in een tijd dat ik behoorlijk overwerkt was en de climax niet op "normale wijze" kon bereiken! ... Mijn goede vriendin Tom had Riana op de dag in kwestie (nogal nachtelijk) meegenomen en was helemaal opgewonden van haar! ...ik volgde zijn oordeel en sprak met Riana en legde mijn situatie uit! Ze beloofde me dat ze mijn "probleem" kon oplossen en dus ben ik haar naar de kamer gevolgd! ... Het enige wat ik moest doen was ontspannen! Al het andere werd behandeld door deze geweldige vrouw. Ik lag op mijn rug en ze gaf me een geweldige blowjob ... zeer gediversifieerd met verschillende snelheid, DT, ei likken ... ze heeft het gemakkelijk! Er is geen vraagteken! Net als haar zus Oana is Riana heel authentiek, ze zorgt ervoor dat je je goed verzorgd voelt... een ideale partner om jezelf uit het dagelijks leven te halen! Blijf ondeugend! Met vriendelijke groet, uw Baas


    Riana (Rihanna) is Oana's big sister, who speaks good German and also offers an excellent service ... I could already convince myself of her abilities! ... This was at a time when I was quite overworked and couldn't reach my peak in "normal ways"! ... My good friend Tom had taken Riana that day (rather night) and was absolutely delighted with her! ... I followed his advice and talked to Riana and explained my situation! She promised me that she could solve my "problem" and so I followed her to the room! ... The only thing I had to do was to relax! Everything else was handled by this great woman. I lay on my back and she gave me a great blowjob ... very varied with different speeds, DT, egg licking ... she has it just right! There is no question mark! Like her sister Oana, Riana is very authentic, she makes you feel very well taken care of ... an ideal partner to get away from the daily routine! Stay naughty! Best regards, your Baas


    Riana ist die große Schwester von Oana, die gut Deutsch spricht und auch einen hervorragenden Service bietet … von ihren Fähigkeiten konnte ich mich bereits selbst überzeugen! … Dies war zu einer Zeit, als ich ziemlich überarbeitet gewesen bin und auf „normalen Wege“ nicht zum Höhepunkt kommen konnte! … Mein guter Freund Tom hatte Riana an dem besagten Tag (eher Nacht) genommen und war von ihr absolut begeistert! … Seinem Urteil folgte ich und sprach Riana an und erklärte ihr meine Situation! Sie versprach mir, dass sie mein „Problem“ lösen könne und so folgte ich ihr auf das Zimmer! … Das einzige, was ich lediglich machen musste, war mich zu entspannen! Alles andere regelte diese tolle Frau. Ich habe mich auf den Rücken gelegt und sie hat meinen Schwanz super geblasen … sehr abwechselungsreich mit unterschiedlicher Geschwindigkeit, DT, Eierlecken … sie hat es einfach drauf! Da bleibt kein Fragezeichen! Wie ihre Schwester Oana ist Riana sehr authentisch, bei ihr fühlt man sich sehr gut aufgehoben … eine ideale Partnerin, um sich aus dem Alltag herauszunehmen! Bleibt unanständig! Beste Grüße, euer Baas

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.

  Babylon 468*60