Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Antonia Den haag

  1. #1
    Geregistreerd
    20 februari 2017
    Last Online
    21 augustus 2023 @ 21:50
    Berichten
    101
    Discussies
    14
    Thanks
    118
    Thanked
    363 in 53 posts

    Standaard Antonia Den haag

    Op een zondag eind ochtend begin middag liep ik rond in den haag. Ik was eerst in doublet geweest, maar kon daar niet echt kiezen. Dus naar het iets duurdere segment met dezelfde dienstverlening. Ik had al een paar keer rondgelopen en kon slecht kiezen tussen de verschillende dames. Keus genoeg, alleen met verschillende dienstverlening. Op een gegeven moment kwam ze de straat inlopen. He dacht ik, wie zou dat zijn, en waar gaat ze heen. Ze zag er in ieder geval leuk uit. In het poortje ging het gordijn open. Ze had haar kleding nog aan. Ik vroeg naar haar service en deze sloot goed aan bij mijn wensen. Dus lampekap naar binnen. Ze kleedde zich uit . Ik ook na natuurlijk eerst iets met euro’s geregeld had. Na wat opfrissen kropen we het bed op en kon het spel beginnen. Een paar prachtige borstjes staken prontig vooruit. Heerlijk om te kussen, en ze bood ze ook lekker aan. Ik kuste haar lichaam en zakte naar beneden. Ze spreidde haar benen een beetje. Ze had best aanwezige lipjes. Ik kon ze met Mn tong goed bewerken en op een bepaald moment werd ze er ook gevoelig voor. Niet dat ze klaar kwam maar ze kon het wel waarderen. sterker nog, ze begon terug te duwen. We gingen verder het een orale verwenning die ze opvoerde. Een mooi gezicht en genot om te voelen. Tot dat ze het tijd vond voor de volgende fase. Ze kwam erop zitten. Haar borstjes deinde op het ritme. Ze keek me lief aan. Het leek Mn vriendin wel. Ze versnelde en ik dacht dat ik ging komen. Maar dat wilde ik nog niet. Ik wilde zolang mogelijk van deze prachtige vrouw genieten. We wisselde maar missio. Ze ontving me met een brede glimlach n een natte poes. Ze werkte mee met het ritme en haar benen omsloten mijn onderkant. Haar vingers zaten aan Mn tepels en ze kneep zachtjes. Volgas stootte ik door en zocht steeds de diepte. Ze zag dat ik bijna kwam en kneep met haar benen. Een ontlading vanuit Mn tenen volgde. Nog even nagenieten waar ze ook de tijd voor nam. Daarna was het tijd om weer te gaan.

    ik zeg... een vakvrouw. Hier kom je voor terug.

  2. Onderstaande 5 leden hebben lampekap bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 mei 2019),mechelen (24 mei 2019),pret (24 mei 2019),Sjeufke (24 mei 2019),Wijze grijze (23 mei 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Berichten
    1.833
    Discussies
    26
    Thanks
    2.755
    Thanked
    2.139 in 820 posts

    Standaard

    Door dit verhaal dacht ik weer aan de Geleenstraat van vroeger. Daar kon je pas lekkere wijven neuken. Ik denk echt dat binnen een paar jaar alle ramen daar bezet gaan worden door Nederlandse meisjes. Ze hebben echt bijna geen geld, ik weet waar ik het over heb.

  4. Onderstaande 3 leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    lampekap (24 mei 2019),pret (24 mei 2019),Sjeufke (24 mei 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    23 mei 2019
    Last Online
    9 juli 2023 @ 19:07
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Partycrasher Bekijk bericht
    Door dit verhaal dacht ik weer aan de Geleenstraat van vroeger. Daar kon je pas lekkere wijven neuken. Ik denk echt dat binnen een paar jaar alle ramen daar bezet gaan worden door Nederlandse meisjes. Ze hebben echt bijna geen geld, ik weet waar ik het over heb.
    Nederlandse meisjes zijn te lui om te werken. Daarom zit het hier vol met oost Europeanen.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44.