Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 126
  1. #1
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard Barby (Hongaarse) ex-Samya



    Barby (Hongaarse)
    Leeftijd : 21 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 min minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (29 december 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Gisteren na een lange afwezigheid wegens de zomermaanden nog eens Babylon bezocht met klamme handjes nadat ik het vrij negatieve bericht had gelezen van Henk op het forum hier. Rond het middaguur aangekomen en uiteraard nog vrij rustig. Na me omgekleed te hebben naar boven en de eerste flits die door m'n hoofd ging "Fuck Henk heeft gelijk" het is rock bottom met de wijven hier. Maar na net 200km gebold te hebben had ik ook geen zin om de tent te verlaten, dus ik dacht we zien wel waar de dag eindigt. Nu na een paar uurtjes kon ik de zaken toch wel wat een beetje relativeren wat de vrouwen betreft. Als je een hele zomer in YY of GT rondgehangen hebt (zoals in mijn geval) en het oog oh zo verwend is geweest qua stunners, en je komt dan in een Babylon of Panthera etc.. dan moet je gewoon 2 versnellingen lager. De eerste indruk die je dan hebt is zoiets van God wat een hoop schrokken maar dat is heus niet zo, het is gewoon weer even wennen dat je terug met de voeten op de aarde komt en tussen de girls-next-door bent beland, maar daarom hoeft het zeker niet minder goed te zijn.

    Nou had ik ook nog pech dat er donderdag dus een verjaardagsfeestje was gepland in Babylon en er is niets dat ik meer haat dan een feestje in Babylon, teveel volk, te benauwd, luide muziek, en noem maar op. Gelukkig was het goed weer en kon ik buiten wat frisse lucht happen. Toen ik terug even naar binnen wandelde om een colaatje te halen aan de bar nam er plots een kindvrouwtje plaats op de vrije barkruk naast mij, ik kon m'n ogen niet geloven, dit was het vleesgeworden Barbie-poppetje dacht ik bijmezelf maar toen wist ik haar naam nog niet. Uit nieuwsgierigheid vroeg ik dus haar naam en toen ze me op heel ernstige toon zei dat ze Barby noemde heb ik heel hard in m'n hand moeten knijpen om het niet uit te brullen van het schaterlachen, dat lukte maar net. Na een paar woorden met haar gewisseld te hebben kon ik eigenlijk niet opmaken of ze nu Engels of Duits sprak het was een beetje verwarrend met de luide muziek op de achtergrond. Maar goed dit was m'n type vrouwtje niet direkt dus ik excuseerde me maar en strompelde terug naar buiten. Na een tiental minuten kwam ze buiten zitten met een gast en toen zag ik dat lichaampje maar voor het eerst in detail, zo slank dat ze is maar ik wil hier wel benadrukken dat ze niet mager is (geen junkie typetje), nee alles gewoon goed geproportioneerd gewoon heel slank en vrij groot. Ik luistervinkte maar wat mee uit nieuwsgierigeid en hoorde haar zeggen tegen de gast dat ze niet graag zoent, hier komt het geketter al dacht ik, en veel verder dan wat kusjes op de lippen kwam het niet, toen verdwenen ze naar de kamer.

    Fast forward, een paar uur later zag ik haar weer met een gast doch dit keer wel tongzoenend. Wat moest ik hier nou mee, totaal m'n type meid niet maar toch was ik heel benieuwd, ze heeft zo'n prachtig klein kontje, zo'n lekker slank lijfje en mooie blauwe kijkertjes. Op dat moment bij gebrek aan een lekker wijf besloot ik 50€ in de goot te gaan gooien, ik wou dat kontje toch wel eens lekker in m'n handen hebben. 99% was ik zeker dat het een vochtig-doekje-en-glijmiddel-meisje zou worden, kortom ik wedde op een tragische afloop. Van zodra ik haar in het vizier kreeg erop afgestapt, ogen dicht en in de diepte gesprongen. Eerst een tijdje met haar op de bank gezeten waar ze ruim de tijd voor nam, een gesprek met haar ging niet zo vlot vanwege haar gebrekkig Engels en toegegeven mijn gebrekkig Duits (vermoed dat ze vrij goed Duits begrijpt, hoewel ik niet zo zeker ben, volgens haar eigen zeggen is ze nog maar drie maand in Duitsland). Dus dan maar naar de kamer.

    Tot m'n grote verrassing, geen vochtige doekjes en glijmiddeltjes gedoe, tongzoenen doet ze goed, niet voluit maar ze voldoet voor mij wel aan de minimumeisen, pzc voor mij persoonlijk vrij goed, dan even in 69 en toen het neuken. Tja, slecht was het zeker niet en ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen maar ik zal een poging doen. Als je drie maand niet geneukt hebt en je wil eens helemaal los gaan en flink gaan doorraggen dan is ze daar het type niet voor. Dan denk ik dat je bij haar van binnen alles naar de vaantjes helpt want dat kan dat fragiele lijfje niet hebben, maar dat voel je ook automatisch aan als je met haar neukt. Je voelt dat je met haar omzichtig moet omspringen of je trekt haar uit elkaar als een nat krantje. Maar al bij al was de sessie boven al m'n verwachtingen. Herhalingsgevaar geef ik maar 2 sterretjes, maar niet omdat het een matige sessie was, gewoon omdat het m'n type meid niet is en voor mij te jong. Kortom wel een sympathiek meisje dat volgens mij wel enige tijd zal blijven daar ze zéér goed te doen had, en als je op dit type meisje valt zit je wel goed.

    Na achten begon de feestende meute eindelijk langzaam op te kramen en werd het heerlijk rustig, nog de kamer opgesukkeld met een Roemeense die me wel heel erg beviel en die ik nog aan een dieper onderzoek wil onderwerpen maar waarvan ik verdomme de naam al ben vergeten, maar heerlijke sessie mee gehad (hele prestatie voor mij om dit hier neer te pennen daar ik tot de anti-Roemeense brigade behoor maar soit). Nadien nog wat lui in de zetel gehangen met een drankje en een hapje en rond tien uur de zaak verlaten. Wat een kutdag dreigde te worden is uiteindelijk uitgedraaid op een heel aangenaam dagje relax in Babylon.

    Ik hoop enkel dat de achterbouw snel af is en hopelijk komt er een ruimte waar je jezelf wat kan afzonderen van het feestgedruis in de bar om een beetje te relaxen en tot jezelf te komen. Mijn inziens toch iets waar Babylon nood aan heeft.
    Laatst gewijzigd door piranha; 17 oktober 2014 om 22:51
    Every hooker has a hard luck story to tell.

  4. Onderstaande 11 leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (18 oktober 2014),Don Rudo (17 oktober 2014),duivenmelker (18 oktober 2014),Eddy_V (17 oktober 2014),Golfpik (18 oktober 2014),Jovibeer (29 maart 2015),licky luke (18 oktober 2014),MiniME (18 oktober 2014),satanic surfer (20 oktober 2014),Teiresas (23 oktober 2014),Ties85 (20 oktober 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    19 juni 2008
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:17
    Berichten
    124
    Discussies
    11
    Thanks
    151
    Thanked
    93 in 38 posts

    Standaard

    Barby was 3 maande in het Finca Erotica.

  6. Onderstaande leden hebben pipette bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer ( 3 november 2014)

  7. #4
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    ==> Samya
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  8. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    pipette (11 november 2014)

  9. #5
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    22 maart 2024 @ 22:25
    Berichten
    307
    Discussies
    2
    Thanks
    908
    Thanked
    284 in 88 posts

  10. Onderstaande leden hebben Kwant bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 6 november 2014)

  11. #6
    Geregistreerd
    27 mei 2010
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 18:40
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    448
    Discussies
    14
    Thanks
    275
    Thanked
    318 in 175 posts

    Standaard

    Gewoon weer samya... Vrijdag gespot !!

  12. Onderstaande 2 leden hebben Vendezz bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 9 november 2014),pipette (11 november 2014)

  13. #7
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    ==> Golden Time ( bron FCafé)
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  14. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah (29 december 2014)

  15. #8
    Geregistreerd
    5 juli 2014
    Last Online
    18 februari 2019 @ 15:22
    Berichten
    310
    Discussies
    10
    Thanks
    579
    Thanked
    269 in 130 posts

    Standaard

    Prima meid met prima service
    Spreekt trouwens `gewoon` Roemeens, bij navraag kwam daarop de reactie dat ze half Hongaars-half Roemeens is.
    Het Hongaars heb ik niet kunnen testen...
    Voor de rest een leuke meid die niet op de klok kijkt en je gewoon een goed product aflevert

  16. Onderstaande 2 leden hebben CCR5d32 bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (29 december 2014),Tjeppah (29 december 2014)

  17. #9
    Geregistreerd
    2 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 23:15
    Locatie
    Ergens in NRW (zonder vaste woon- of verblijfsplaats)
    Berichten
    106
    Discussies
    1
    Thanks
    910
    Thanked
    512 in 80 posts

    Standaard

    Gepost geile tijden 28-12-2014, 20:41
    GT zaterdag 27/12

    Na een aantal minder positieve ervaringen tijdens voorgaande bezoeken gedurende het derde kwartaal van dit jaar, en ondanks de weersomstandigheden, besloten af te reizen naar het lustoord in Bruggen.
    Aangezien er voldoende tijd beschikbaar was viel de eerste keuze op een reinigingsronde, waarvan de start plaats vond in de sauna. Tijdens het uitdampen passeert me een klein, slank, poppetje, met lang blond haar, met donkere accenten. Gekleed in een topje dat ruimschoots boven de navel eindigde en de heupen afgedekt met een handdoek. Haar gezichtsuitdrukking maakt me nieuwsgierig. Als ze mijn richting in loopt kijkt ze me niet aan. Op het moment dat ze me nagenoeg gepasseerd is, spreek ik haar aan. Ze doet alsof ze me niet hoort en loopt onverstoord door naar haar bestemming.

    Nadat de sauna opwarming voldoende is afgekoeld ga ik naar haar op zoek. Ik verplaats me naar de barruimte.

    Op een bank trof ik de dame die intussen de tent had ingeruild voor de barruimte. Tijdens het voorstel rondje merkte ze op dat het niet ongebruikelijk was dat ze in het mannelijk gezelschap van Ken verbleef. For the time being, was ze op zoek naar een tijdelijke vervanger.
    Het daarop volgende vervolg van de kennismaking verliep moeizaam. Door een korte beantwoording op vragen en beperkt initiatief om het gesprek op gang te houden, volgde er uiteindelijk een stilte. Wat nu………….? Zat ik er met een eerste indruk volledig naast en moest ik verder op zoek?
    Ik kon me bijna niet aan de indruk onttrekken dat dit haar manier is om gepaste afstand te bewaren.
    Dit dametje intrigeerde me zodanig dat afhaken niet aan de orde was. Om ze uit de tent te lokken werd op een wat minder gebruikelijke manier geïnformeerd naar haar service. Hierop antwoorde ze verrassend gevat, zonder zich concreet uit te spreken. Hierdoor was het ijs gedeeltelijk gebroken en veranderde de stemming. Uiteindelijk volgde was een sleutelverzoek.

    In het meest negatieve geval volgde een 30 minuten of korter durende teleurstelling, naast een beantwoording van de opgeroepen nieuwsgierigheid.

    We belanden op het kleinste kamertje, als het toilet buiten beschouwing wordt gelaten. Niet echt mijn voorkeur, maar het was tenminste binnen.
    Haar opstart was routinematig. Dat sprak me minder aan. Bijsturing van haar gebruikelijke programma veroorzaakte in eerste instantie, wat onzekerheid. Dat was echter van korte duur. De toelichting waarom, deed wonderen. Ze stond open voor mijn aanwijzingen en de ervaring van de opstart werd volledig gecompenseerd.
    Uiteindelijk hervond ze zichzelf en gaf de ruimte het initiatief over te nemen. Ontdaan van kleding begon een ontdekkingstocht. De natuurlijke reacties van haar lichaam gaven aan dat ze hier van genoot. Nadat de rollen waren omgedraaid werd ik geprepareerd voor condoomgebruik. Nadat diverse standjes zijn uitgeprobeerd werd in missionaris stelling de eindstreep bereikt.
    Als afronding van het 1 uur durend programma volgde een spontaan gesprek. Vanaf dat moment vielen alle verbale remmingen weg.
    Nadat de financiële afwikkeling had plaats gevonden en op gepaste wijze afscheid was genomen, volgde een toezegging dat, voordat haar vakantie over twee weken op het programma staat, een herhalingscessie plaats zal vinden.
    Enige vraagstelling over herhalingsgevaar is volledig overbodig. Deze dame stormt met zevenmijlslaarzen het persoonlijk favorieten lijstje binnen.

    Ondanks een wat moeizame opstart van de kennismaking is de ervaring te omschrijven als een met een gouden randje. Hierbij doet Golden Time de naam letterlijk eer aan. Zo af en toe beleef je er goede tijden, soms slechte tijden, maar onverwacht volgt ook eens een ervaring die beter te omschrijven is als, gouden tijden.

    Een dergelijke positieve afsluiting van het persoonlijk ijsberenjaar 2014 had ik me vooraf niet voor kunnen stellen.

    GT 2015 (aanvullende ervaring)
    De belofte van eind 2014, is sneller dan oorspronkelijk gepland, ingelost. Na een uitbundige herkenning, direct na binnenkomst, trof ik Barby enige tijd later op een bank in de barruimte. Tijdens het kamerbezoek dat volgde, wist ze een eerste ervaring ruimschoots positief te overtreffen.

    Als gevolg van het aanboren van een goudmijntje, zijn haar oorspronkelijke vakantieplannen aanzienlijk aangepast. Haar afwezigheid in Bruggen beperkt zich tot 1 a 2 weken.

  18. Onderstaande 2 leden hebben dennisw bedankt voor deze bijdrage:

    biged (22 maart 2015),Oudebelg ( 3 januari 2015)

  19. #10
    Geregistreerd
    16 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2023 @ 11:58
    Berichten
    181
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked
    124 in 63 posts

    Standaard

    Twee weken geleden ook gevallen voor deze blonde spetter.
    Als je van superslank met n a-cupje houd moet je zeker naar de kamer met haar !
    Bij mijn tweede bezoek viel het echter tegen ( geen herhalingsgevaar ), ze is tegeautomatiseerd, met n standaard programma.

  20. #11
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

  21. #12
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 10:49
    Berichten
    186
    Discussies
    11
    Thanks
    193
    Thanked
    267 in 62 posts

    Standaard

    Ik zag deze blondie vorige keer al met haar vriendin Daira, beiden rondhuppelen in zo'n strak topje, maar durfde de gok niet aan, want wat mooi is, kan haast nooit goed zijn. Maar afgelopen vrijdag kon ik me zelf niet beheersen en ging de gok toch maar aan. Als je van slank, strak maar niet mager houdt, dan is Barbie de perfecte vrouw. De borsten waren idd cup A, maar haar lekker klein kontje maakte alles goed! Heb met haar 2 sessies gehad vandaag met tussendoor effen Daira genomen. Wellicht een trio de volgende keer mochten ze voor in staan :wink:

  22. #13
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 10:49
    Berichten
    186
    Discussies
    11
    Thanks
    193
    Thanked
    267 in 62 posts

    Standaard

    Heb Barbie al 2 weken niet meer gezien, weet iemand of ze op vakantie is of werkt ze nu ergens anders?

    Thanks, LBT

  23. #14
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Is op vakantsie en zou mid- volgende week opnieuw ten tonele verschijnen dixit bekannten...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  24. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    LIKE_BLOND_THAI (21 maart 2015)

  25. #15
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LIKE_BLOND_THAI Bekijk bericht
    ...Als je van slank, strak maar niet mager houdt, dan is Barbie de perfecte vrouw.
    Hoe zou je haar dan wel omschrijven, of m.a.w. wat is voor jou mager? To make it clear, ik vind ze der ook geweldig uitzien hoor!
    Bruine beer

  26. #16
    Geregistreerd
    16 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2023 @ 11:58
    Berichten
    181
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked
    124 in 63 posts

    Standaard

    Yep, is lekker......maar wel mager !!!

  27. #17
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 10:49
    Berichten
    186
    Discussies
    11
    Thanks
    193
    Thanked
    267 in 62 posts

    Standaard

    Mager vind ik als je bijna anorexia bent, waar de botten bijna vanuit steken!

  28. #18
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Last Online
    6 mei 2022 @ 10:54
    Berichten
    186
    Discussies
    15
    Thanks
    261
    Thanked
    437 in 108 posts

    Standaard

    Barbie was afgelopen maandag 23 maart weer bij de GT.

  29. #19
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    29 mei 2015 @ 11:54
    Locatie
    Tessenderlo
    Berichten
    42
    Discussies
    0
    Thanks
    13
    Thanked
    20 in 12 posts

    Standaard

    En vandaag, al gespot ?

  30. #20
    Geregistreerd
    27 mei 2010
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 18:40
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    448
    Discussies
    14
    Thanks
    275
    Thanked
    318 in 175 posts

    Standaard

    Kom maar gewoon kijken master155... hahaha baat t niet neuk je een ander

  31. #21
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 10:49
    Berichten
    186
    Discussies
    11
    Thanks
    193
    Thanked
    267 in 62 posts

    Standaard

    Yes she is back!

  32. #22
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    29 mei 2015 @ 11:54
    Locatie
    Tessenderlo
    Berichten
    42
    Discussies
    0
    Thanks
    13
    Thanked
    20 in 12 posts

    Standaard

    Heb ik gisteren gedaan VENDEZZ, eerst n beetje eten. Na een half uurtje komt ze terug van de kamer. Ze ziet en komt direct goededag zeggen. Heb dan ook niet geaarzeld om rendez-vous te maken. Na een 10 minuten wachten voor sleutel naar kamer. Wat een heerlijke meid. Mijn avond kon niet meer stuk, zalig.

  33. #23
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    mag dixit intimi richting "oude doos" worden verplaatst...doch onder voorbehoud...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  34. #24
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Last Online
    6 mei 2022 @ 10:54
    Berichten
    186
    Discussies
    15
    Thanks
    261
    Thanked
    437 in 108 posts

    Standaard

    Beste Satanic Surfer. Barbie was 28 augustus bij de GT.
    Archivering daarom wat voorbarig............

  35. #25
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:58
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    975
    Thanked
    321 in 95 posts

    Standaard

    Is wat petroleumdollars aan het verdienen in Dubai. Goed voor de Duitse nonperformers in het sprookjesbos. Zou ze ook nog niet in de oude doos stoppen. Hopelijk snel terug na 20/9.

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.