Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    20 februari 2017
    Last Online
    21 augustus 2023 @ 21:50
    Berichten
    101
    Discussies
    14
    Thanks
    118
    Thanked
    363 in 53 posts

    Standaard Ilona ramen Den Haag

    Op een zondag vroeg in de middag bij deze dame naar binnen gegaan. Ze stond vrolijk achter haar raam te kijken. Ik had al eens eerder gevraagd naar haar mogelijkheden. Nog even een kleine controle. Maar alles wat ik wilde doen was nog steeds mogelijk. Ze drukte op het knopje en de deur ging open. Binnen in een nette omgeving leidde ze me haar haar kamer. Een nette ruimte met wastafel en breed eenpersoonsbed. ze vroeg of ik gedempt licht wilde of liever wat meer licht. Ik koos voor het laatste zodat ik goed kon zien waar ik mee speelde. Ze glimlachte. De euro’s wisselde van eigenaar en ze trok haar bikini uit. Ik kleedde me uit en waste aan de wastafel en kreeg ook wat mondwater aangereikt en ik was er klaar voor. Samen op het bed. Eerst wat aftasten en strelen. Voorzichtig haar lichaam wat kussen. Ze draaide haar borsten naar me toe zo dat die ook gezoend konden worden. Ik draaide wat naar beneden en ze spreidde haar benen. Haar lipjes stonden iets open. Met Mn tong beroerde ik de randjes. Lekker fris. Voorzichtig ging ik verder. Lekker om te doen en ze liet me lekker gaan. Zeker 5 minuten ging ik met volle aandacht aan de slag. Er kwam toch ook bij haar wat beweging. Het leek alsof ik toch wat gevoel ontlokt had. Ze begon wat te draaien met haar benen. Wat ongecontroleerd. Het zal toch niet. Mn hoofd zat klem en ze schudde met haar lichaam. Na wat rust gaf ze aan dat ze het lekker gevonden had. Ze herstelde snel en schoof de cd erom. Ze nam hem lekker in haar mond. Met grote halen ging ze aan de slag mij geil aankijkend. Ze streelde Mn ballen met haar vingers en vooral nagels. Ze vond het tijd voor wat anders. Ze kwam er lekker op zitten. Haar borsten deinde mee in het ritme. Ze voerde het tempo op. Dit ging te snel voor me. Ik wilde nog wat uitstellen. We wisselde naar missio. Met haar benen m me heen geslagen ging de snelheid al snel omhoog. Het duurde niet lang of met en diepe stoot vulde het cd. We kwamen naast elkaar te liggen. Ze stond op en waste zich uitgebreid. We kletste nog wat tijdens het aankleden. Met een kus vertrok ik weer. Buiten bij het raam kreeg ik nog een knipoog en een zwaai waarna ze weer naar de voldoende begon te smilen.

    Ik zeg... wie weet volgende keer weer!

  2. Onderstaande 3 leden hebben lampekap bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 mei 2019),Sjeufke (14 mei 2019),Wijze grijze (14 mei 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.

Diamond 468*60