Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 34 van 34
  1. #26
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Alice was vanmiddag om 15:30 uur al aanwezig.
    Had haar ondeugende blik al opgemerkt. Kende haar nog niet maar dat zou later veranderen. Na afgekapte sessie met Helena wist ik niet of ik zou blijven of mijn geluk op de vulkaan te halen. Gelukkig wenkte Alice mij om bij haar te zitten. Na wat massage van mij werd ze lekker knuffelig. Op naar de kamer. Op de kamer werd al gauw duidelijk wat deze dame wil. Nl een orgasme. Wooley heeft haar dat dan ook maar al te graag bezorgd. Wowwww. Daarna was het mijn beurt om verwend te worden. Werd helemaal gesloopt. Op een gegeven moment wou ze rijden op anaconda... Ze zou het rustig aan doen want ze wilde nog een orgasme.. Mocht pas komen als zij ook zover was.. Deze dame speelt of heel goed toneel of is een nymfomaan... Brr. Op een gegeven moment werd de overdrive erin gegooid en bereed ze me alsof ze de duivel wilde uitdrijven. Zat helemaal onder de krassen. Wankel op mijn benen na ruim 1 uur van de kamer af. Top gfe... Wordt vervolgd. Ciao
    De Riesen-Eisbear...

  2. Onderstaande 5 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 (11 januari 2020),brombeerzuid (22 september 2019),Firehawk (22 september 2019),hvdk52 (22 september 2019),Sjeufke (21 september 2019)

  3. #27
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:29
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Ja is topgirl. Ben er afgelopen woensdag nog anderhalf uur mee geweest en me geen minuut verveeld. Ze heet Alicia. Er is ook nog een Alice in Diamond maar dat is een Roemeense met zwart haar die lang niet de kunsten vertoont die Alicia doet.

  4. Onderstaande 3 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (22 september 2019),Firehawk (22 september 2019),hvdk52 (22 september 2019),Sjeufke (21 september 2019)

  5. #28
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Dat van die naam klopt. Er was echter een topic van Alicia maar die was niet zo als deze...
    De Riesen-Eisbear...

  6. #29
    Geregistreerd
    1 mei 2019
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:15
    Berichten
    123
    Discussies
    2
    Thanks
    2.657
    Thanked
    854 in 79 posts

    Standaard

    De dame die de hele tijd alleen oog had gehad voor haar telefoon vroeg of ze bij mij mocht komen zitten. Niet helemaal mijn type, eerder een soort vrouwelijke bouwvakker, maar het feit dat zij de eerste was die een gesprekje wilde voeren haar het voordeel van de twijfel gegeven. Zij stelde zich voor als Alice, een Bulgaarse met Poolse roots. Een aardige meid en op de een of andere manier slaagde ze erin om toch mijn interesse te doen opleven. Er kwam van haar uit geen enkele druk om een kamer op te zoeken. Een jonge dame die snapt hoe het spelletje wordt gespeeld en besloot haar dan ook te belonen door haar een sleutel te laten halen.

    
Het zou een zeer memorabele sessie worden met een dame die een ware metamorfose op de kamer onderging. Het rustige meisje bleek een ware nymfomane te zijn. Ze kwam op mij liggen en zelden een dame meegemaakt die zo enthousiast tongzoent terwijl ze aan het pussy sliden is. Na een tijdje vroeg ze of ik ervan hield om gerimd te worden. Een ervaring die ik tot dusverre nog niet had mogen ervaren. Uitgebreid ging ze te werk en moet zeggen dat het zeer aangenaam was. Na afloop hiervan ging ze haar mond spoelen en nam een muntje. Ze legde zich op bed en vond het tijd voor een wederdienst. Ze werd goed nat en nog geiler tijdens het beffen en stelde voor in 69 verder te gaan. Waar de dames er dan voor kiezen om on top te komen wilde zij dat ik dat deed. Regelmatig duwde ze stevig op mijn billen zodat mijn angel diep in haar keel stak.*

    Na een poosje namen we even een pauze. Ze wilde me hierna verder pijpen terwijl ze op haar rug lag. Het werd een staaltje skullfucken waarvan ik dacht dat dit niet mijn ding was maar zij had me zo geil gemaakt dat alle remmen los waren. Ze vroeg of ik wilde neuken of ze verder moest pijpen. Ik zei dat ze zelf mocht bepalen. Ze herpositioneerde zich en ging verder met pijpen. Ditmaal rustig en met veel gevoel. Ook de zaadbunkers werden niet vergeten en ze liet haar speeksel tussen mijn billen glijden. Ik voelde dat ze met een vinger het kontgaatje masseerde. Ze keek mij lachend aan en zei dat ik me moest ontspannen. Langzaam drukte ze haar vinger naar binnen terwijl ze verder ging met pijpen. Ze voerde de druk met pijpen steeds meer op en duwde haar vinger dieper naar binnen. Haar andere hand nam het over van haar mond en het duurde niet lang of het zaad spoot in de ronde. Ik werd netjes schoongemaakt en na deze ware wervelstorm waarbij ik compleet omver geblazen werd verlieten we de kamer.*

  7. Onderstaande 6 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (24 november 2019),Firehawk (25 november 2019),flatchestlover (25 november 2019),Giodude (25 november 2019),Patjax (25 november 2019),Smouse (25 november 2019)

  8. #30
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Tsja, Alice zo te lezen was ze nog rustig!
    Altijd een verrassing met haar.

  9. #31
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    is Aida nog hier te bewonderen?

  10. #32
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    is Aida nog hier te bewonderen?
    Yep sinds pas weer.

  11. #33
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:53
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    is Aida nog hier te bewonderen?
    Afgelopen zaterdag was ze er. Nu met lange blonde haren.

  12. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (25 november 2019)

  13. #34
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Vandaag op de party aanwezig...wist mij nog goed te herinneren...vandaag de dag mee afgesloten.wist me zowaar voor de derde keer mijn zaadjes te ontfutselen...was weer een wilde rit..daarna was ik gesloopt. Zij ging daarna op zoek naar een vlgde slachtoffer. Toppertje
    De Riesen-Eisbear...

  14. Onderstaande 2 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 8 februari 2020),Sjeufke ( 8 februari 2020)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60