Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 34
  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:00
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard Alice (Bulgaarse/Poolse)


    Deze meid is niet normaal en is echt iets aparts. Kleine opdonder, heel naturel, geen makeup.
    Niet mijn type maar kan je helemaal gek maken. Kreeg mij vrijdag zover om een kamer met haar te maken terwijl ik er al 2 had gehad.
    Eenmaal met haar op de kamer had ik nog nooit meegemaakt zoiets. Ze is vrij dominant en likt je helemaal af. Ik ben eigenlijk niet zo maar ze wou dat ik haar ging bijten en stevig vastpakte. Ook haar kont moest ik klappen opgeven.
    Vanalles wou ze. Moest in de stoel gaan zitten in de hoek en ze kwam mij berijden, daarna op de punt van de bed voor de spiegel. Gekkenhuis was het.
    Ik was helemaal gesloopt en kwam rond 4:00 van de kamer.
    Op de kamer zei ze dat we 1,5 uur op de kamer waren, dat kon ook wel was zelf de tijd vergeten. Eenmaal onder zei ze 2 uur. Had mijn twijfels maar betaald, ik was helemaal total loss.
    Patjax zei later dat kan helemaal niet 2 uur, hij had het een beetje in de gaten gehouden. Ik begon zelf ook steeds meer mijn twijfels te krijgen en na diep graven was het inderdaad niet zo.
    Eigenlijk niet van plan gister nog te gaan maar na aanmoediging van PP toch weer gegaan. Bij binnenkomst zei de theke al je hoeft niks te betalen, jouw entree is al betaald. PP had mijn entree betaald omdat ik toch was gekomen, zeer netjes.

    Eenmaal binnen komt Alice gelijk naar mij toe en nam mij apart om met mij te praten. Was ook van plan om met haar te praten over de vrijdag maar was er toch bang voor dat het jammer maar helaas was.
    Maar zij nam dus al gelijk het voortouw en begon inderdaad over die avond ervoor en dat ik inderdaad teveel had betaald. Heel veel excuses van haar en ze wou het goed maken door mij een gratis half uurtje te geven want dat was wat ik teveel had betaald.
    Je merkte dat ze zich echt rot erover voelde en kwam ook vaak bij mij. Uiteindelijk mijn kamer gaan inlossen met haar. Wou een uurtje blijven maar dat lukt niet eens met haar. Weer 1,5 uur op de kamer geweest. En het was weer een feestje. Ik zeg wel iets rustiger aan dan de dag ervoor want dat trek ik niet meer. Na 1,5 uur weer moe en voldaan van de kamer en zoals afgesproken heb ik voor een uur betaald.
    Goed opgelost van haar, ondanks haar jonge leeftijd denkt ze niet op de korte termijn. Ze had dat geld van de vrijdag gewoon kunnen houden en ik zou er toch niets meer aan kunnen doen al was het dan wel de laatste kamer met haar geweest. Dit heeft ze goed opgelost en weer een kamer aan overgehouden gister.

  2. Onderstaande 14 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 mei 2019),Bergtester (25 mei 2019),cavediver ( 1 juli 2019),Eddy_V (12 mei 2019),firstme (15 mei 2019),Giodude (12 mei 2019),hallodaarbenikweer (15 mei 2019),JonnyFontane (12 mei 2019),mentholbear (14 mei 2019),Patjax (12 mei 2019),Piet Plezier (12 mei 2019),pret (12 mei 2019),Smouse (12 mei 2019),Ultiem_Genieter (12 mei 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Firewahk ik heb je gezegd dat deze meid iets aparts is
    ik wist ook niet wat ik mee maakte de eerste keer met haar
    ik heb er nu 4 keer mee gekamerd en het is iedere keer weer iets aparts

    zoals ook gisteravond weer,2,5 uur op kamer geweest met haar
    mij deed ze ook een halfuur kado dat weet je,ik denk dan maak ik er 2,5 uur van
    ze dronk op de kamer meer bier als mij
    het was weer heerlijk,wel wat krassen op me rug en billen maar dat mag de pret niet drukken
    en Koos maar wachten,sorry.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  4. Onderstaande 6 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (12 mei 2019),Firehawk (12 mei 2019),Giodude (15 mei 2019),Husky (12 mei 2019),mentholbear (14 mei 2019),Patjax (12 mei 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Tsja das die Alice, heb jij het ook ervaren.
    Idd top!!!

  6. Onderstaande 4 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (15 mei 2019),Husky (12 mei 2019),mentholbear (14 mei 2019),Patjax (12 mei 2019)

  7. #4
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:46
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.398
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Potverdorrie, dat klinkt heet! Club niet helemaal mijn ding, maar misschien mezelf es laten afranselen zonder SM tarief

  8. #5
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Alice in Wonderland or a little Poltergeist

    Zondagavond twijfelde ik tussen Diamond en de Vulkaan. Uiteindelijk voor de derde dag op rij koers gezet naar Moers en mocht gratis naar binnen. Al snel liep ik tegen Alice met haar ontblote bovenlijf aan. Hoewel we de voorgaande twee dagen niet echt met elkaar gesproken hadden begroette ze me alsof we elkaar al jaren kenden. Natuurlijk kwam de vraag waar de rest van de BVE was. Ik maakte haar duidelijk dat ik alleen was en ze vroeg of ik samen met haar wat ging drinken en een sigaretje roken. Op het overdekte terras cq eettent stelden we ons formeel aan elkaar voor. Het was grappig dat ze aan zichzelf refereerde als "Alice aus Wunderland". Een aangenaam kennismakingsgesprekje volgde. Dat de klapeksters onder elkaar roddelen bleek maar weer eens aangezien ze precies kon vertellen wat mijn voorkeuren waren op de kamer. Ze gaf aan dat ze op de kamer nogal dominant kon zijn en ik daar rekening mee moest houden mocht ik eventueel overwegen met haar naar de kamer te gaan. Nu was zij één van mijn twee beoogde opties en de andere niet aanwezig, dus haar gezegd dat we wat mij betreft naar de kamer konden. Ze wilde eerst nog een sigaretje roken.

    Eenmaal op de kamer volgde er een twee uur durende sessie. Details laat ik achterwege. Enerzijds omdat ik er van overtuigd ben dat ze geen standaard programma afwerkt (een totaal andere sessie dan bijv. Firehawk) en anderzijds omdat het met geen pen te beschrijven valt. Gedurende 1 uur en 45 minuten was het een seksuele achtbaan zoals ik hem nog nooit ervaren heb. Uiteindelijk kwam er een einde aan het spektakel middels een dollemansrit in cowgirl waarbij het leek alsof ze haar "demon" aan het uitdrijven was. Haar intensiteit, inventiviteit en inzit zijn van een niveau waar de gemiddelde 13 in een dozijn huis, tuin en keuken dames die de clubs bevolken een puntje aan kunnen zuigen.

    Geen idee of ik haar moet classificeren als ruwe diamant of als groei brilliantje. Wel kan ik zeggen dat ze niet iets voor de fijngevoelige beer is. Als het een Alice in Wonderland is dan toch echt een variant die uit het vreemde brein van Tim Burton is ontsproten en zeker niet de "alle leeftijden" Disney variant. Dit dametje is een compleet pretpark in haar eentje.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  9. Onderstaande 12 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 mei 2019),brombeerzuid (15 mei 2019),CVARIA (16 mei 2019),Firehawk (15 mei 2019),Giodude (15 mei 2019),hallodaarbenikweer (15 mei 2019),Husky (15 mei 2019),hvdk52 (17 mei 2019),JonnyFontane (15 mei 2019),Pierke69 (29 oktober 2021),Piet Plezier (15 mei 2019),Smouse (16 mei 2019)

  10. #6
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:00
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...451#post658451

    Qua meiden had ik verder niet echt een optie vast gezet. Misschien Alice, Larissa of de mooie Roemeense waar ik de naam weer van ben vergeten maar waar Piet vaker mee naar de kamer is geweest.
    Uiteindelijk toen ik drinken ging halen was Alice aan het geinen maar ik snapte het niet en naar haar toegelopen. Toen had ze mij natuurlijk gelijk te pakken. Ze wist mij weer goed hitsig te maken maar neemt wel de tijd. Eerst binnen gezeten en toen onder de overkapping. Daarna naar de kamer vertrokken. Ook al heeft ze het de vorige keer goed gemaakt toch even een screenshot van mijn telefoon gemaakt zodat er geen verwarring over de tijd kan zijn.
    Op de kamer was het weer een feestje met haar. Nu de 3e kamer met haar en nu zijn we wat meer op elkaar ingespeeld. Je moet het een keer meegemaakt hebben maar ze verzint vanalles op de kamer.
    Dit keer pakte ze de band van mijn badjas en blinddoekte mij. Ik liet het maar over mij heen komen en was een leuke afwisseling. Ga verder niet in details treden maar was weer een hele goede kamer. Had een uur bedacht maar dat haal je gewoon niet eens met haar en weer 1,5 uur op de kamer geweest met haar.

  11. Onderstaande 5 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (19 mei 2019),Mr Bluenose (19 mei 2019),Patjax (19 mei 2019),Piet Plezier (19 mei 2019),Sjeufke (19 mei 2019)

  12. #7
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Alice (Bulgaarse)
    Leeftijd : 19 jaar Taal : Duits
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Buik Been
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, SM, Aftrekken
    Extra info : Alice
    In het restaurant zag ik een dame een sigaretje roken, die voldeed aan de omschrijving die Firehawk mij had gegeven. Ik groette haar en knoopte een gesprekje met haar aan. Ik vroeg naar haar naam en ze zei Alisia en twijfelde of ze het wel zou zijn. Ik zei dat ik even verder wilde kijken en liep naar de lockers om Firehawk te appen. Hij appte terug dat ze het zeker wel was, dus ik weer terug naar de bar, waar ze inmiddels achter de gokautomaten zat. Weer met haar gesproken en aangegeven dat ik opzoek was naar een Alice, waarop ze zei dat zij dat was, want verder was er geen dame met dezelfde naam of een naam die er op leek. Om helemaal zeker te zijn vroeg ik naar haar service en daarmee overtuigde ze mij dat ze het was. Ze wilde nog een sigaretje roken en daarna zijn we naar een kamer gegaan.

    Ik bracht mijn spulletjes mee naar de kamer, want ik had gehoord dat ze voor veel in is. Doen ik alles uitpakte zag ik haar verbaasde blik Ik zei haar dat ze het toch leuk vind als ze gespankt zou worden, maar het bleek dat zij eigenlijk dominant was en dat zij de opdrachten gaf, maar ze wilde het wel proberen. Ze stelde voor om eerst mijn spel te spelen en daarna haar spel. Dat leek me wel een goed idee.

    Ze nam een kauwgompje om de rooksmaak te verbloemen in haar mond, maar als niet roker kon ik zeker het eerste half uur die smaak nog merken. Het zal wel aan het merk sigaretten liggen, want bij dames als Roberta (Babylon) en Dani (Sixsens) merk ik het nauwelijks. Die roken Davidoff en Alice rookt L&M. Me laten vertellen dat dat wat zwaardere sigaretten zijn en dat is te merken :(

    Zoenen doet ze erg goed en lekker diep, maar kon er pas echt van genieten toen haar smaak in de mond neutraler was. Ze vind het lekker om op je lip te bijten en ook erg lekker als er op haar lip wordt gebeten. En dat wil ze redelijk hard. En zelf deed ze het ook redelijk hard, want had het gevoel dat ik de hele avond daarna met een dikke lip liep

    Na de orale kennismaking gingen we over op mijn spel. Ik bond haar vast op het bed met boeien en touw en deed haar een blinddoek voor. Ze kon nu geen kant meer op en niets meer zien. Al bij de eerste aanraking trilde de ze Ze is nu aangewezen op alleen haar gehoor en haar gevoel en dat maakt het extra spannend. Ik legde haar uit dat alles gebaseerd is op vertrouwen en zei tegen haar dat als het te veel wordt ofhet te hard gaat of dat ze iets niet meer wil ze het codewoord moest zeggen. Op “auw”, “stop” of andere kreten of signalen reageer ik niet, zei ik haar. Dus het codewoord niet vergeten

    Ik bouwde de sessie langzaam op. Eerst alleen wat betasten en aanraken. Haar tepels kussen, likken, zuigen en zachtjes even in bijten. Op elke nieuwe aanraking reageerde ze. Ik merkte dat ze wat wat gespannen was, maar tegelijkertijd ook er van genoot Gaande weg werd ze wat rustiger. Ik nam een zweepje en ging dar plagerig mee over haar lichaam. De spanning bij haar werd weer wat meer, vooral toen ik haar er de eerste tik mee gaf. Afwisselend liet ik het zweepje over haar lichaam gaan en gaf ik haar overal een tik mee. De slagen werden steeds iets harder. Ik sloeg haar op haar bosten en tepels, haar buik, haar bovenbenen en op haar poesje. Steeds wat harder en vaker.

    Ik begon haar tepel weer te zuigen en gelijktijdig haar benen en vooral haar poesje te spanken met de zweep. Ik hoorde haar kreunen van extase. Op haar tepels begon ik steeds harder te bijten en ze moedigde mij aan om steeds verder te gaan. Haar poesje bleef ik daarbij steeds spanken.

    Af en toe gaf ik haar even rust door haar weer even te tongzoenen en haar lichaam te strelen. Op een gegeven moment haalde ik 2 wasknijpers te voorschijn en zette deze voorzichtig op haar tepels. Het deed even pijn bij haar, maar ze kon het hebben. De rest van de sessie heeft ze die op haar tepel gehad, bijna een uur lang Ik begon haar weer verder te spanken en tussendoor aan de wasknijpers te bewegen en te trekken, waardoor het nog iets pijnlijker werd Af en toe riep ze het codewoord, omdat het net even over haar grens ging, maar ze gaf nooit aan om te stoppen

    Ik wilde haar kontje ook wel eens spanken dus beval haar om haar om te draaien. Eerst haar uiteraard uit de boeien gehaald en deze daarna weer omgedaan, zodat ze me niet kon ontsnappen. Ze stond nu met haar handen en knieën op het bed met haar kontje fier omhoog. Die begon ik nu te spanken, steeds wat harder. Ook op haar rug. Op haar kontje kon ze wel veel hebben, maar op haar rug merkte ik dat ik soms tegen de grens zat.

    Ik pakte er ook een paddle bij om haar kontje nog roder te maken Afwisseld met de paddle, het zweepje en met mijn blote hand bleef ik haar spanken op haar kontje, rug en bovenbenen. Op een gegeven moment stelde ze voor om haar overal over haar lichaam te spanken en haar daarbij te zoenen. Ik maakte haar los uit de boeien en beval haar op haar knieën ze gaan zitten met haar handen in haar nek. Zo kon ik haar van alle kanten spanken. De slagen werden nu steeds harder overal op haar lichaam. Vooral op haar kontje, want daar kan ze het meeste hebben. Tijdens het zoenen bleef ik haar spanken en soms zat ik weer aan de wasknijpers. Ook nu gebruikte ze een paar keer het codewoord, maar ze wilde verder. Ik nam de wasknijpers van haar tepels, zodat ik haar nu gevoelige borsten tepels kon spanken. Dit was zeker intens voor haar

    Ik vond het tijd worden om haar tot een orgasme te brengen en beval haar weer op haar rug te gaan liggen. Ik pakte mijn speciale tool daarvoor, de “Magic Wand Genius”. Elke dame die ik er mee verwend heb, gaat helemaal los Een orgasme is een zekerheid. Ik begon in standje 1 bij Alice en ze genoot daarvan al gelijk. Ze lag nog steeds geblinddoekt op bed. Ik ging van stand 1 naar 2, tot aan de hoogste stand 6. Haar borsten en tepels bleef ik af en toe bewerken met een zweep of met mijn mond, tong en tanden. Ze was zichtbaar en hoorbaar aan 't genieten, maar ze kon niet tot een orgasme komen. Ik denk dat het door de spanning komt. Ik had dat in het verleden ook, toen ik de eerste keer naar een domina ging. Door de spanning vooraf en tijdens de sessie lukte het me niet

    We lasten even een korte pauze in. Ze ging weer een sigaretje roken, waar ik eigenlijk niet zo heel blij om was, maar goed... Zal weer betekenen dat ze het eerste half uur weer naar sigaretten smaakt :(

    Na de korte pauze was het de beurt aan haar om haar spel te spelen. Omdat al mijn spullen nog op bed lagen uitgestald, wilde ze die nu bij mij gebruiken Ik vond het goed ik wilde me laten verrassen. Ze bond mij vast aan het bed, zoals ik haar vast bond en deed mij de blinddoek ook voor. Daarna zei ze dat ze even wat ging ophalen Twee minuten later was ze terug en begon met haar spel. Plagerig begon ze me overal te betasten en te zoenen, me op mijn tepels zuigen en lichtjes bijten. Toen voelde ik ineens iets kouds over mijn lichaam gaan. Ze was naar beneden gegaan om ijsklontjes te halen Ze had die nu in haar mond en ging daar mijn lichaam mee over. Op het laatst moest ik haar tongzoenen en het laatste beetje ijs in mijn mond nemen.

    Ze pakte een zweepje en begon deze, net als ik bij haar, plagerig over mijn lichaam te bewegen. Daarna voelde ik de eerste klap Dit deed ze een tijdje, waarbij ze af en toe ook mijn tepels weer bewerkte. Opeens voelde ik weer wat kouds. Ze had weer een ijsklontje in haar mond. Maar dit keer moest ik mijn mond open doen en er vloeide frisdrank vanuit haar mond in mijn mond. Ze ging weer verder met haar zweepje en opeens spuugde ze een flinke lading frisdrank over mee heen, gevolgd door een paar flinke slagen met de zweep. Ze begon me intens te tongzoenen en beet daarbij flink op mijn lippen. Het was erg geil en haar dominante ader kwam nu echt naar boven.

    Toen ging de blinddoek af en maakte ze me los van mijn boeien. Ze wilde dat ik haar nu bevelen en aanwijzingen gaf wat zij moest doen bij mij, maar ze bleef daarbij wel dominant. Ik beval haar om mijn ballen te likken en vervolgens om aan mijn pik te zuigen en mijn tepels te bewerken. Af en toe pakte ze het zweepje er even bij of gaf me een tik in het gezicht Ze hield mij lang in extase maar op een gegeven moment hield ik het niet meer.

    We lagen beide uitgeput nog even een tijdje op bed wat na te praten. Alice is inderdaad een bijzondere dame, maar minder bijzonder dan dat ik me had voorgesteld. Komt denk ik ook door de verhalen die ik over haar heb gelezen en gehoord en me dan een beeld heb gevormd. Begrijp me goed, ze is echt super, maar dat vind ik ook van een {b}Alexis[/b] en een Karla uit Babylon bijvoorbeeld, waar ik dit soort spelletjes in meer of minder mate ook mee kan spelen. Deze dames vind ik wel een stuk knapper dan Alice en het voordeel van Alexis is dat ze niet rookt en bij Karla proef en ruik ik het nauwelijks.

    Ik ben blij dat ik een kamer met haar genomen heb. Nu weet ik wie ze is, hoe ze er uitziet en wat ze doet. Het was zeker een geweldige ervaring.



    Naam: Alice
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse (en half Poolse) / Duits
    Leeftijd: 19
    Haarkleur: Donkerblond
    Lengte dame: 1,55 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 50 kg, maat 36/ A-cup





  13. Onderstaande 8 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 mei 2019),Bergtester (25 mei 2019),Firehawk (19 mei 2019),Husky (19 mei 2019),Mr Bluenose (19 mei 2019),Piet Plezier (19 mei 2019),Sjeufke (19 mei 2019),Smouse (19 mei 2019)

  14. #8
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    20 februari 2024 @ 05:12
    Berichten
    183
    Discussies
    12
    Thanks
    734
    Thanked
    850 in 158 posts

    Standaard Alice im Sado Msao Land.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht

    Eenmaal met haar op de kamer had ik nog nooit meegemaakt zoiets. Ze is vrij dominant en likt je helemaal af. Ik ben eigenlijk niet zo maar ze wou dat ik haar ging bijten en stevig vastpakte. Ook haar kont moest ik klappen opgeven.
    Vor ein paar Wochen hatte ich auch das Vergnügen mit ihr. Ich hab mir erst gedacht schreib mal nichts, das Zimmer war einfach zu verrückt.
    Aber da jetzt schon ein paar andere Eisbären hier mit Alice auf dem Zimmer waren und wissen das sie ein "verrücktes Huhn" ist kann ich auch was zu ihr schreiben.
    Sie strahlt schon eine gewisse Dominanz auf dem Sofa aus, ach mal rüber gegangen.
    Kurz gefragt ob sie Zeit für mich hätte und los ging es aufs Zimmer. Auf dem Zimmer sagt Alice , ich weiß genau was du willst.

    Ja gut Baby, zeig was du kannst. Sie leckt echt echt vom Bauchnabel bis zum Hals, dann biss sie zu was ihr echt Spaß machte.
    Den meisten Girls machen das weil ich sie nett frage, aber ihre Augen waren echt am leuchten.

    Für ihre 19 Jahre hat sie echt ne Menge Erfahrung, bei mir war die Abrechnung sehr korrekt.
    Und wie ich hier lese kann sie auch devot sein., ein Multitalent mit 19 Jahren, unglaublich.

  15. Onderstaande 7 leden hebben Bergtester bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 mei 2019),brombeerzuid (25 mei 2019),Firehawk (25 mei 2019),Giodude (11 juni 2019),Piet Plezier (25 mei 2019),pret (25 mei 2019),Sjeufke (25 mei 2019)

  16. #9
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Ik kan dat alleen maar bevestigen, was een top kamer met haar vandaag.
    Maar vindt het ook leuk om gedomineerd te worden.
    Es war hammer geil!!!!!

  17. Onderstaande 6 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 mei 2019),Bergtester (15 juni 2019),blauwebeer (25 mei 2019),Firehawk (25 mei 2019),JonnyFontane (25 mei 2019),Piet Plezier (25 mei 2019)

  18. #10
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Maar vindt het ook leuk om gedomineerd te worden.
    Dat is maar een woord …

  19. Onderstaande leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (26 mei 2019)

  20. #11
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:00
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Zaterdag weer met deze gek op de kamer beland al was dat niet de bedoeling maar ze geilde mij weer goed op.
    Weer een brute kamer met haar gehad het was weer apart.
    Nog een gast aan haar gekoppeld en kwam na een uur ook kapot terug en zeer tevreden.

    Mijn voornemen om eens andere meiden te pakken is helaas weer mislukt in Diamond.

  21. Onderstaande 6 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    bertje600 (10 juni 2019),brombeerzuid (10 juni 2019),cheasehead (10 juni 2019),Giodude (11 juni 2019),Husky (10 juni 2019),Sjeufke (10 juni 2019)

  22. #12
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Wonderland (My Name Is Alice)

    Hi, my name is Alice
    Step into my palace
    If you're ready, you'll come find me
    Sipping on my chalice
    Wanna see your talents
    Make you lose your balance
    Say you're scared, well I'm prepared
    You know I like a challenge
    If you want to
    I can show you colours that you've never seen before
    If you want to
    I can take you places that you've never been before
    Welcome to my wonderland
    If you wanna play, you should understand
    I'ma do things that no one can (ahh)
    Need you to be bigger than the highest highs and the tallest man
    So take a big sip like I know you can (ahh)
    Hi, I might be greedy
    If you learn to please me
    I can grant your wishes, but you know I ain't a genie
    Let's you and I be easy
    Trip until you see me
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  23. Onderstaande 6 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (15 juni 2019),Giodude (15 juni 2019),JonnyFontane (15 juni 2019),Pierke69 (29 oktober 2021),Piet Plezier (15 juni 2019),Sjeufke (15 juni 2019)

  24. #13
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:47
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Wat een heerlijke meid is Alice!
    Na een gezapige middag in de club (ik wist niet dat het een avondclub is) en een mislukte afspraak met Celine ging ik naast de goedlachse blonde dame zitten die in een uitdagend setje was gekleed die haar spitse borstjes open en bloot lieten zien. Het bleek Alice te zijn. Een leuk gesprek volgde. Ik kreeg steeds meer zin in een kamer met haar en vroeg daar na een kwartiertje om. We bespraken wat we beiden lekker vinden.

    Op de kamer spraken we af dat ik eerst haar onder handen nam en dat het daarna haar beurt was. Ik begon met zoenen, strelen en likken. Langzaam van boven naar beneden. Heerlijk aan haar tepels knedend, trekkend, zuigend en likkend. Ze moedigde me met goedkeurend gesteun aan. Af en toe volgde een intense tongzoen tussendoor. Verder naar beneden langs kleine donshaartjes tot aan haar navel. Die met het puntje van mijn tong beroeren. Tongzoenen. Verder naar beneden. Ze stopte mijn duim in haar mond om daar krachtig op te zuigen. Haar nagels klauwden in me van genot. Plagerig rondom het grotje likken en daarna een grote befbeurt. Ze genoot. Op haar verzoek greep ik haar stevig vast. Ze trok aan mijn haren (die ik nog over heb) van passie. Toen vroeg ze me haar te vingeren omdat dat de manier voor haar was om klaar te komen. Eerst een vinger toen twee. Ze bewoog mee. Haar kutje spande. Weer even tongzoenen. Weer vingeren, dan haar clit masseren en weer vingeren. Het zweet gutste van me af toe ze klaar kwam. Liefdevol depte ze me droog.

    Toen was het de beurt aan Alice. Langzaam werkte ze mijn hele lichaam af op een manier die ik nog niet eerder was tegengekomen. Ze tongde in mijn oren, zoog en beet in mijn oorlellen, kneed, zoog en beet in mijn tepels. Streelde me overal. Tongzoenen. Toen begon ze bij mijn voeten, de onderkant, bovenkant. Langs mijn benen omhoog. Vervolgens was mijn scrotum aan de beurt. Likkend op en om mijn ballen ging het verder om daarna mijn ballen een voor een in de mond te nemen, te zuigen en eruit laten floepen, steeds meer, steeds krachtiger. Ik hield het bijna niet meer. Eindelijk de pijpbeurt. In alle varianten, het puntje van de tong, diep, nat. Ik greep haar hoofd stevig beet en neukte in haar mond. Het kon haar niet hard genoeg.
    Weer tongzoenen en ik begon haar billen te slaan. Harder riep ze, het maakt me zo geil. Bij elke klap een goedkeurend gekreun. Ze legde mijn lul plat en begon op me te rijden. Ik kom weer, riep ze terwijl ik ondertussen aan haar tepels trok.
    Finale: Ze begon weer mijn ballen in haar mond te stoppen en me te pijpen. Sneller en heviger. Ik hield haar tegen omdat ik in haar wilde klaarkomen. Ze ging op me zitten en begon me te berijden in allerlei variaties. Onze handen lagen vast ineengestrengeld terwijl ze me neukte. Ik voelde een enorm orgasme opkomen en terwijl ik klaarkwam schreeuwde zij het ook uit.

    Wat een stomende passionele beurt was dit!! Anderhalf uur dikke pret! Met stip bovenaan mijn 2019 -lijstje. En ik heb er dit jaar toch al aardig wat gehad.
    Voor Alice kom ik graag weer terug in Diamond.

  25. Onderstaande 6 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (16 juni 2019),Husky (16 juni 2019),JonnyFontane (16 juni 2019),Patjax (16 juni 2019),Piet Plezier (16 juni 2019),pret (16 juni 2019)

  26. #14
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scrotum Bekijk bericht
    Wat een stomende passionele beurt was dit!! Anderhalf uur dikke pret!
    Ow jee wat zou er dan gebeuren als ze kennis maakt met pret?

  27. #15
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ow jee wat zou er dan gebeuren als ze kennis maakt met pret?
    Niets......ze kent ons al.

  28. #16
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:47
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ow jee wat zou er dan gebeuren als ze kennis maakt met pret?
    Dubbele pret!

  29. Onderstaande 2 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (16 juni 2019),pret (16 juni 2019)

  30. #17
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ow jee wat zou er dan gebeuren als ze kennis maakt met pret?
    Dan zegt ze "retteketet was dat nou pret"
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  31. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 1 juli 2019),JonnyFontane (16 juni 2019),Pierke69 (29 oktober 2021),pret (16 juni 2019)

  32. #18
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    in bed heb ik geen pret met pret, dat zegt ze
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  33. Onderstaande 3 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 1 juli 2019),Husky (16 juni 2019),JonnyFontane (16 juni 2019)

  34. #19
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:47
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    De kamergang met Alice (Alicia?!) was me enkele weken eerder dermate bevallen dat ik dit graag een herhaling gunde. Even gebeld en kreeg het dilemma voorgelegd dat er een Alice en een Alicia zou zijn. Maar geen probleem beiden zouden aanwezig zijn. Ook weer opgelost. Om half acht kwam ik aan.

    Na me omgekleed te hebben trof ik een vrij lege club aan, een 8-tal ijsberen en een dozijn dvp's. En het was er heet. Alles rustig aan, hield ik me zelf voor. En gelukkig zag ik buiten Alice zitten die me al tegemoet zwaaide. De DVP's houden werkelijk alles in de gaten.

    Alice kwam met een ijsbeer binnen, liet die links liggen en kwam tegenover me zitten. Ook zij wilde wat eten. Al keuvelend hoorde ik een bekende stem, het bleek Azis te zijn die in Dormagen was geweest en voor Alice naar Moers was gereden.

    We namen wat zaken door. Ondertussen uitgegeten wilde Alice ons verlaten, ho maar dat was niet de bedoeling. Deze kans zou ik me niet laten ontgaan. Dus even douchen en met haar naar de kamer. Ik ga deze niet zo uitgebreid beschrijven als ik de vorige keer heb gedaan. Hoewel de grootste verrassing er af was, heb ik me een uur lang reuze vermaakt met deze dame die werkelijk alle grenzen los gooit. Passionele sex vermengt met macht en overgave.

    Moegestreden kwam ik de barruimte weer binnen.

    Alice is het waard om voor naar Moers te rijden!

  35. Onderstaande 6 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 juni 2019),brombeerzuid (30 juni 2019),Firehawk (30 juni 2019),Giodude ( 1 juli 2019),Sjeufke (30 juni 2019),Smouse (30 juli 2019)

  36. #20
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Alice
    Maar gelukkig kwam daar Alice. Ze had eerst niet door dat ik voor haar gekomen was en dus wenkte ik haar, toen ze langs mee heen liep. Met haar lekker relaxt bijgepraat op de sofa. Haar nog gevraagd of ze trauma's had overgehouden aan mijn vorige bezoek, maar dat bleek gelukkig niet zo. De leden van de BVE staan bekend om hun sterke verhalen en dat bleek ook dit keer weer

    Met Alice 2 erg goede sessies gehad. Veel dingen weer gedaan, van GFE en PSE tot aan BDSM en kinky., maar de details zal ik jullie besparen, omdat velen op het forum dat niet aan kunnen Tussen de sessies door hebben we een pauze van ruim anderhalf uur ingelast, waarbij ze de hele tijd bij me is gebleven, ondanks dat er nog een aantal gasten waren die op haar aan het wachten waren. Toch bleef ze dus bij me en in de bar en het restaurant hebben we veel met elkaar gesproken over allerlei zaken.

    In tegenstelling tot de vorige keer, merkte ik dit keer veel minder dat Alice rookt. De vorige keer kon ik het lange tijd ruiken en proeven bij haar,, ondanks dat ze menthol snoepjes en kauwgom had. Dit keer merkte ik het niet of nauwelijks. Misschien had ze een ander soort kauwgom die sterker was. Wel vertelde ze, dat nu de helft minder rookt dan een paar weken geleden. Dat zou er ook mee te maken kunnen hebben. In elk geval erg positief



    Naam: Alice
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse (en half Poolse) / Duits
    Leeftijd: 19
    Haarkleur: Donkerblond
    Lengte dame: 1,55 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 50 kg, maat 36/ A-cup

  37. Onderstaande 2 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 5 juli 2019),Smouse (30 juli 2019)

  38. #21
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Berichten
    322
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard

    wilde graag met haar kameren ,maar helaas voor de tweede maal voor niks afgereisd naar deze club.. afgelopen zondag iets voor drieeen daar aangekomen, had van te voren al gebeld of ze aanwezig was en ze vertelde me dat ze er zeker was.Daar aangekomen bleek dat ze net van de kamer was en aan het douchen was. Na 20 minuten nog eens gevraagd waar ze bleef.ze vertelde me dat ze net was weggegaan om even te sporten Na anderhalf uur wachten weer eens geinformeerd. Nu bleek dat ze bij terugkomst gelijk naar de kamer gegaan was om te slapen en niet meer terug kwam omdat ze moe was. ik weet niet of ik dit nu allemaal moet geloven,maar de vorige hadden ze ook al zo een verhaal. Omdat de line up zo erg tegen viel maar rechtsomkeer gemaakt ..

  39. Onderstaande 3 leden hebben pasja bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (30 juli 2019),Firehawk (30 juli 2019),pret (30 juli 2019)

  40. #22
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Berichten
    322
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard

    Na al die goede recensies van de week een derde poging gemaakt om met Alice te kameren. Van te voren gebeld en er werd me verteld dat ze zich aan het opfrissen was en binnen het uur naar beneden zou komen. Nog duidelijk gevraagd dat het wel om Alice gaat en niet Alicia... daar aangekomen was ze nog niet klaar maar kon elk moment naar beneden komen. Toen kwam er een klein meisje aangelopen en van anderen meisjes kreeg ik te horen dat zij het was. Gelijk naast haar plaats genomen en vroeg wat de mogelijkheden waren .Alles klopte zo een beetje en heb haar gevraagd om de sleutel te halen. maar op de kamer bleek ze heel passief te zijn en van echt tz was niet eens spraken .. Beetje aftrekken en terughoudend . Vroeg nog aan haar of ze Alice heet of dat er soms nog andere meisjes zij met dezelfde naam.. nee hoor zei ze ik ben het . maar deze kamergang was precies het tegenovergestelde wat er beschreven stond. Nu achteraf zie ik dat deze zwart haar heeft en flink wat make up op heeft dus waarschijnlijk toch iemand anders is geweest. Na deze terleurstellende kamergang nog de kamer op geweest met Laura een nieuw blond meisje met een goed figuur. Kamergang was niet super maar maakte me dag een beetje goed. Bij het naar huis gaan aan de vrouw van de receptie gevraagd dat er toch nog een andere Alice moet zijn, maar ze keek me raar aan of ik onzin zat te kletsen. heb het nu helemaal gehad met deze club en kom er voorlopig niet meer. Kan iemand mij vertellen of dat die andere Alice er nog wel is of dat ik weer voor de gek ben gehouden??

  41. Onderstaande leden hebben pasja bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 1 september 2019)

  42. #23
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasja Bekijk bericht
    Na al die goede recensies van de week een derde poging gemaakt om met Alice te kameren. Van te voren gebeld en er werd me verteld dat ze zich aan het opfrissen was en binnen het uur naar beneden zou komen. Nog duidelijk gevraagd dat het wel om Alice gaat en niet Alicia... daar aangekomen was ze nog niet klaar maar kon elk moment naar beneden komen. Toen kwam er een klein meisje aangelopen en van anderen meisjes kreeg ik te horen dat zij het was. Gelijk naast haar plaats genomen en vroeg wat de mogelijkheden waren .Alles klopte zo een beetje en heb haar gevraagd om de sleutel te halen. maar op de kamer bleek ze heel passief te zijn en van echt tz was niet eens spraken .. Beetje aftrekken en terughoudend . Vroeg nog aan haar of ze Alice heet of dat er soms nog andere meisjes zij met dezelfde naam.. nee hoor zei ze ik ben het . maar deze kamergang was precies het tegenovergestelde wat er beschreven stond. Nu achteraf zie ik dat deze zwart haar heeft en flink wat make up op heeft dus waarschijnlijk toch iemand anders is geweest. Na deze terleurstellende kamergang nog de kamer op geweest met Laura een nieuw blond meisje met een goed figuur. Kamergang was niet super maar maakte me dag een beetje goed. Bij het naar huis gaan aan de vrouw van de receptie gevraagd dat er toch nog een andere Alice moet zijn, maar ze keek me raar aan of ik onzin zat te kletsen. heb het nu helemaal gehad met deze club en kom er voorlopig niet meer. Kan iemand mij vertellen of dat die andere Alice er nog wel is of dat ik weer voor de gek ben gehouden??
    ik ben nu hier en Alice is ook hier zonder make-up en met blonde, donkerblonde haren
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  43. #24
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasja Bekijk bericht
    Na al die goede recensies van de week een derde poging gemaakt om met Alice te kameren. Van te voren gebeld en er werd me verteld dat ze zich aan het opfrissen was en binnen het uur naar beneden zou komen. Nog duidelijk gevraagd dat het wel om Alice gaat en niet Alicia... daar aangekomen was ze nog niet klaar maar kon elk moment naar beneden komen. Toen kwam er een klein meisje aangelopen en van anderen meisjes kreeg ik te horen dat zij het was. Gelijk naast haar plaats genomen en vroeg wat de mogelijkheden waren .Alles klopte zo een beetje en heb haar gevraagd om de sleutel te halen. maar op de kamer bleek ze heel passief te zijn en van echt tz was niet eens spraken .. Beetje aftrekken en terughoudend . Vroeg nog aan haar of ze Alice heet of dat er soms nog andere meisjes zij met dezelfde naam.. nee hoor zei ze ik ben het . maar deze kamergang was precies het tegenovergestelde wat er beschreven stond. Nu achteraf zie ik dat deze zwart haar heeft en flink wat make up op heeft dus waarschijnlijk toch iemand anders is geweest. Na deze terleurstellende kamergang nog de kamer op geweest met Laura een nieuw blond meisje met een goed figuur. Kamergang was niet super maar maakte me dag een beetje goed. Bij het naar huis gaan aan de vrouw van de receptie gevraagd dat er toch nog een andere Alice moet zijn, maar ze keek me raar aan of ik onzin zat te kletsen. heb het nu helemaal gehad met deze club en kom er voorlopig niet meer. Kan iemand mij vertellen of dat die andere Alice er nog wel is of dat ik weer voor de gek ben gehouden??
    Raar lijkt er op dat je een andere hebt gehad, met Alice superkamers gemaakt!

  44. #25
    Geregistreerd
    31 juli 2013
    Last Online
    11 januari 2024 @ 19:26
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hey medewandelaar

    Iemand een Idee hoelaat Alice begint?

    greetz

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.

  Babylon 468*60