Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Evelina (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:40
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard Evelina (Roemeense)


    Vriendelijke meid en neemt de tijd. Doet graag dansen en kwam mij zo verleiden.
    Daarna met haar nog even onder de overkapping gezeten wat kletsen en toen met haar naar de kamer gegaan.
    Op de kamer een beetje onwennig en tongzoenen had ze niet graag merkte ik. Misschien wordt het later beter met haar, ze wist nog niet goed wat ze moest doen op de kamer.
    Helaas met afrekenen maakt ze een grove fout. Ik gaf al €50 terwijl het eigenlijk €40 is voor een half uur. Zegt ze dat we een uur op de kamer zijn geweest.
    Ik dacht dat ze een grapje maakte maar was dus niet zo. Ik zeg dat kan niet en ze wou dan samen op de inschrijflijst kijken. Ik zeg is goed want dit kan niet. Was er al bang voor dat ze dan een half uur eerder had opgeschreven.
    Op de lijst bleek dat ik gelijk had en verontschuldigde ze zich. Bij mij ben je dan af en dat had ze wel in de gaten. Ze kan zich natuurlijk echt vergist hebben maar de meiden kennende zal het wel niet.

  2. Onderstaande 6 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (12 mei 2019),Eddy_V (12 mei 2019),Giodude (13 mei 2019),Patjax (12 mei 2019),pret (12 mei 2019),Sjeufke (12 mei 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.

  Living Room 468*60