Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18

Discussie: Anita (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 17:46
    Berichten
    208
    Discussies
    31
    Thanks
    597
    Thanked
    359 in 125 posts

    Standaard Anita (Roemeense)



    Anita (Roemeense)
    Leeftijd : 29 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.85 m - 1.90 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Been
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : D Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Anaal, GFE, Beffen, Massage, Gesichtsbesamung
    Extra info : Voorheen in YY en goldentime Wenen





  2. Onderstaande 3 leden hebben db2 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (11 mei 2019),schoolmeester (11 mei 2019),Sjeufke (12 mei 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Die 1.85-1.90 is wel met hakken aan. Volgens eigen zeggen 1.75 wat al groot is voor een vrouw en ook 28 jaar en pas bijna 29.

    Ik vindt het een hele mooie dame. Super aardig en leuk in de omgang. Uitstekende service. Er valt over al je wensen met haar te onderhandelen. Na een kamer van een uur vorige week zaterdag heb ik afgelopen zondag 2 keer een kamer met haar gemaakt 1 van een uur en 1 van anderhalf uur. Zonder enig geklaag heeft ze akkek wat ik wou naar volle tevredenheid gedaan en leek ze eerder meer dan minder te willen.

    Zo’n mooie dame en een echte topper hoop haar snel weer te kunnen bezoeken.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. Onderstaande 5 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 mei 2019),bierbeer (29 mei 2019),firstme (29 mei 2019),ju52 (24 juni 2019),Sjeufke (29 mei 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    24 januari 2019
    Last Online
    9 september 2022 @ 19:20
    Berichten
    11
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Heb haar vorige week leren kennen, echt geweldige dame, ook met veel kennis want ze weet waar ze het over heeft...

  6. #4
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 08:35
    Berichten
    674
    Discussies
    5
    Thanks
    722
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Mooie griet, fantastisch lichaam met een paar fantastische borsten. Alleen bij mij deed ze dan weer niet aan tongzoenen.
    Nou ja dan maar een kamertje zonder, is ook geen ramp. Beetje gevalletje prettig gestoord, sex was ok maar ik was te groot en ze kwam net terug van vakantie (zei ze) en ze was nog een beetje virgin dus qua standjes was er niet veel mogelijk.
    Al met al een redelijke kamer waarbij ik m'n kruit verschoot maar ik denk niet dat er een herhaling in zit, daar lopen er beteren voor rond.
    Check.

  7. Onderstaande 5 leden hebben broodpoot bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 juni 2019),bierbeer (23 juni 2019),buttlover (24 juni 2019),ju52 (24 juni 2019),Sjeufke (23 juni 2019)

  8. #5
    Geregistreerd
    24 januari 2019
    Last Online
    9 september 2022 @ 19:20
    Berichten
    11
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ik had het geluk om vorige week donderdag bij Anta te zijn, echt een geweldige meid, ze kijkt je zo recht in de ogen alsof ze je helemaal wil, hoe kan je daaraan weerstaan ?
    Was eerst van plan om een uurtje te gaan maar dat ging zo snel kon mijn ogen niet geloven toen het uur voorbij was, ze doet echt alles om het je naar je zin te maken, ze kan zo lekker tongzoenen , wel een beetje uitdagend maar daar hou ik wel van, uiteindelijk na dat uur nog eens afgesproken dat we elkaar die avond nog eens zouden vinden,voor een rematch en enige tijd later weer met haar naar de kamer maar dan voor 2 uur.
    Ik weet dat ze dit forum volgt, dus Anita …. I’ll be back ����

  9. Onderstaande leden hebben Jempy bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 juli 2019)

  10. #6
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jempy Bekijk bericht
    Ik had het geluk om vorige week donderdag bij Anta te zijn, echt een geweldige meid, ze kijkt je zo recht in de ogen alsof ze je helemaal wil, hoe kan je daaraan weerstaan ?
    Was eerst van plan om een uurtje te gaan maar dat ging zo snel kon mijn ogen niet geloven toen het uur voorbij was, ze doet echt alles om het je naar je zin te maken, ze kan zo lekker tongzoenen , wel een beetje uitdagend maar daar hou ik wel van, uiteindelijk na dat uur nog eens afgesproken dat we elkaar die avond nog eens zouden vinden,voor een rematch en enige tijd later weer met haar naar de kamer maar dan voor 2 uur.
    Ik weet dat ze dit forum volgt, dus Anita …. I’ll be back ����
    Ja da's inderdaad geluk hebben ze is druk bezet en heeft niet altijd tijd. Ik heb haar al meerdere malen bezocht en dat ga ik zaterdag weer doen. Via een maat weet ze al dat ik kom. Als het zo uitkomt wil ik ook wel weer 2 keer een kamertje met haar maken. Ze leest inderdaad vaak mee op dit forum dus

    @anita ik kom zaterdag zeker kunnen we misschien weer gelijk een kamer van ander half uur doen en als het zo uitkomt later nog 1.

  11. #7
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    In YY zat ze op rustige dagen vaak zo de hele dag voor de grijp, bloedjemooi, zowel een prachtig gezicht als een super figuur en een hele lieve meid.
    Knap dat ze met de huidige drukte haar vriendelijkheid en servicelevel weet vast te houden


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #8
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    In YY zat ze op rustige dagen vaak zo de hele dag voor de grijp, bloedjemooi, zowel een prachtig gezicht als een super figuur en een hele lieve meid.
    Knap dat ze met de huidige drukte haar vriendelijkheid en servicelevel weet vast te houden


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ze was ook net nieuw in yy heeft daar in totaal 4 weken gewerkt zegt ze.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #9
    Geregistreerd
    22 maart 2017
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Bizar lekker. Sessie prima maar vooral omdat het uitzicht waanzinnig is.
    Handelt alles keurig af maar professioneel. Het is ze vergeven want in de kroeg zou ik ze niet eens durven aan te spreken.

  14. #10
    Geregistreerd
    28 januari 2019
    Last Online
    10 februari 2024 @ 22:05
    Berichten
    39
    Discussies
    4
    Thanks
    5
    Thanked
    54 in 13 posts

    Standaard

    Kan iemand haar tattoos eens omschrijven? Dan denk ik dat ik weet welke dame dit is dank u!

  15. #11
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 13:43
    Berichten
    569
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    En hoe groot is ze, welke lingerie draagt ze meestal?? Klinkt allemaal positief wat er over haar wordt geschreven..

  16. #12
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rino123 Bekijk bericht
    En hoe groot is ze, welke lingerie draagt ze meestal?? Klinkt allemaal positief wat er over haar wordt geschreven..
    10 turfen hoog nou goed (als je goed leest in dit draadje vind je het exacte antwoord).

    En gisteren was het wit, eergisteren een rood badpak en wat het vandaag nou weer zal zijn ?

    Tjee als je een dame ziet die de je lekker vindt stap erop af en mocht het Anita zijn weet je dat je geramd zit en mocht het d’r niet zijn gewoob proberen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  17. #13
    Geregistreerd
    24 januari 2019
    Last Online
    9 september 2022 @ 19:20
    Berichten
    11
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Kempie : Ze is nog maar terug van deze week , Als ik me niet vergis heeft ze een tatoo op haar linker bovenbeen, dat is ook de enige die ze heeft denk ik , meestal heeft ze een badpak aan en ze heeft een echt mooie glimlach, je kan er haast niet langs kijken maar zoals herhaaldelijk vermeld ze is nogal druk, succes

  18. #14
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:43
    Berichten
    184
    Discussies
    4
    Thanks
    40
    Thanked
    71 in 29 posts

    Standaard

    Ik was vrijdagmiddag met haar. Ze is vrij groot, 1.75 zonder hakken, heeft licht krullend donker, lang haar, bruine huid en gebleekte tanden. Inderdaad alleen een tattoo aan zijkant op haar linker bovenbeen. Ze had vrijdag een rood lingerie setje aan.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  19. #15
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Last Online
    6 mei 2022 @ 10:54
    Berichten
    186
    Discussies
    15
    Thanks
    261
    Thanked
    437 in 108 posts

    Standaard

    Ik zat gisteren lekker te bubbelen toen Anita haar rug opwarmde aan de sauna. Ik wist niet hoe snel ik moest gaan douchen want ik had mijn zinnen meteen op Anita gezet. Wat een schoonheid. Mooie donker harige dame, super super super slank met daarop 2 fantastische jongens van de tietenboer. Hulde voor de plastische chirurg. Ik was overdonderd door haar knapheid en ging meteen akkoord om naar de kamer te gaan. Achteraf een beetje dom, ik had eerst moeten onderhandelen, maar goed.... Ik wandel pas 20 jaar, dus hoe kan ik dat nou weer weten . Bij nieuwe dames begin ik altijd met een half uurtje. Eerst een proefritje zal ik maar zeggen. Anita heeft een spectaculair mooi lijf. Wat een heerlijke tieten op dat slanke lijf met goddelijke kont. Anita is wel van het upselling, maar op een hele vriendelijke manier. Zo stelde ze anaal voor. Meerprijs 50 euro. Anaal bij mij dan . Die zagen we niet aankomen! Thanks but no thanks Anita. Meerprijs overigens 50 euro. Ik meldde dat ik niet van de anale penetratie was bij mezelf. Ze vroeg of ik anale stimulatie wel lekker vond. Op zich het proberen waard, en Anita masseerde/vingerde mijn kont zonder enige meerprijs. Goeie griet! Het anale was wel geil, maar niet zo mijn ding, maar och, ik kan het weer afvinken. Was alles dan goed? Dat dan weer niet. Ze is niet van het beffen en het zoenen. Maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door het pijpen en het neuken. Herhalingsfactor is 100% als ik ze mag beffen.

    Vraagje aan mijn collega wandelaars:
    Is beffen een optie bij Anita als je het van tevoren wel bespreekt ??? Of heeft niemand van mijn voorgangers haar gebeft? Of wilde ze niet omdat ik maar een half uurtje ging?

  20. Onderstaande 2 leden hebben Highlander bedankt voor deze bijdrage:

    buttlover (27 september 2019),piranha (27 september 2019)

  21. #16
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Beitrag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Highlander Bekijk bericht
    Of wilde ze niet omdat ik maar een half uurtje ging?
    Nee, dat was niet de reden. De eigenlijke reden was omdat ze van haar collega dvp's op voorhand was geïnformeerd dat je er niks van bakt . Grapje!

    Alle gekheid op een stokje, bij mij staat ze ook op de lijst. Vorige zaterdag haar gespot maar helaas was ze met een pannekoek.
    Every hooker has a hard luck story to tell.

  22. Onderstaande leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

    Highlander (28 september 2019)

  23. #17
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Afwerkster zo te lezen.

  24. #18
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Afwerkster zo te lezen.
    Helemaal niet.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16.

  Living Room 468*60