Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Angela (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 14:41
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.919
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard Angela (Bulgaarse)



    Angela (Bulgaarse)
    Leeftijd : 30-33 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 35 minuten
    Service : PMC
    Extra info : Alle opties: + 50 euro





  2. Onderstaande 3 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (25 mei 2019),Mr Bluenose ( 5 mei 2019),pret ( 5 mei 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 14:41
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.919
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Daarna de nodige uurtjes gerelaxed en mezelf een paar keer tegoed gedaan aan het buffet. steakje besteld en gekregen (wachttijden kregen ondertussen villa-vertigo-achtige trekjes). Tegelijk toetje besteld (pannacotta), die ik na afloop vergeten was en waarvoor het personeel me nog terug kwam halen toen ik met een koffie in het achtergedeelte was gaan zitten. Ondertussen was het een uur of tien, en zat ik te twijfelen of ik niet nog een kamer zou maken of naar huis zou gaan. Paar keer had ik al een ontzettende knappe dame (Angela) rond zien lopen -type optikfick- waar ik het dan nog wel mee wilde proberen. Blond, lang haar top iets over de schouder, knap gezicthje, hardbody, slank, stevige kont en fijne borsten. Van dichtbij zie je dat ze geen 25 meer is, maar dat valt niet zo op. Praatje gemaakt, kamer gereserveerd.... maar toen tuinde ik met open ogen in alle trucen van een no-service-dame.

    Het begon al met dat ze nadat we op kamer waren eerst nog even naar de wc moest, om zichzelf op te frissen. Daarna begon ze wat te praten, en pakte ze d'r massageolie uit haar tasje om een massage te geven (die best OK was, dat dan weer wel, maar waar weinig erotiek bij kwam kijken). Zoenen zat d'r niet in; dat viel -zoals te verwachten bij een optikfick- in het extrapakket. Zelfde gold voor andere zaken die twee jaar geleden normaal waren. Geen gebruik van gemaakt, maar ik wilde het wel lekker rustig aan doen, dus een uur was wmb prima. 69 had ze niet zo'n zin in, want gelikt worden vond ze maar niks. Pijpen was best aardig, maar ging al snel over in een handjob. Die ze strak en goed volhield, waardoor kleine stimpy in vijf minuten z'n ding deed. Toen was het wel van 'OK, dit was het', en ik snapte dat ik er met open ogen was ingetuind. 100 euro voor een handjob, ook al was het nog zo'n lekker ding.

    En in hindsight had ik het allemaal aan kunnen zien komen, want alle trucjes kwamen voorbij; tijdrekken, massage, beetje kleppen, etc. Bij het afreken nog wat gereclameerd zonder gevolg, toen gezegd dat ze kon kiezen; 100 euro nu maar dan zou ik d'r een volgede keer links laten liggen, of 70 euro maar dan zou ik een volgende keer nog wel met d'r kameren. Leuk geprobeerd natuurlijk, maar zo'n dame heeft klandizie zat, dus ze pakte de 100 euro. Bij Angela proefde ik ook een mindset dat 100 euro voor een handjob eigenlijk nog te weinig was.

    Ontzettende te mijden meid, en ook voor het eerst sinds tijden dat ik me opgelicht voel. Toegegeven: in dat oplichten is ze wel een kei. Bij de gemiddelde no-service dame loop het sjagrijn eraf. Maar hier ging het allemaal zo vriendeiljk en subtiel, dat ik eigenlijk pas na afloop doorhad dat ik opgelicht was. Want dat deed ze wel.

  4. Onderstaande 10 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 mei 2019),brombeerzuid ( 5 mei 2019),cheasehead ( 5 mei 2019),Elmo3108 ( 5 mei 2019),Firehawk ( 5 mei 2019),hasta la pasta ( 5 mei 2019),Manureva (25 mei 2019),Mr Bluenose ( 5 mei 2019),Sjeufke ( 5 mei 2019),yylover ( 5 mei 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03.