Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Elli Powerfrau

  1. #1
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 18:52
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    355
    Discussies
    10
    Thanks
    2.880
    Thanked
    594 in 221 posts

    Daumen hoch Elli Powerfrau

    Elli ganz neu im Club, sehr sympathisch und mit Power fast ohne Ende.

    1,60 groß, 49 Kilogramm leicht, viele Tattoos, blond und bulgarisch, spricht ganz gut deutsch.

    Korrekt und intensiv auf dem Zimmer,
    setzt ohne Zögern mit Engagement das um, was vorher besprochen wurde.
    Und man kann wahrlich viel mit ihr besprechen, fast alles.

    Ein wahre Bereicherung für den Club.

  2. Onderstaande 8 leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    Duitslandfan ( 4 mei 2019),hotrod68 ( 4 mei 2019),JonnyFontane ( 3 mei 2019),Philoe ( 4 mei 2019),pret ( 3 mei 2019),Rookie68 ( 4 mei 2019),Wijze grijze ( 3 mei 2019),wooley ( 3 mei 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 17:06
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Bij binnenkomst viel mij deze dame gelijk op. Prachtig zandloperfiguur en beste kont en veel tattoos. Gezicht niet echt mooi. Tis pas haar 3e dag in deze club. Pijpen deed ze kort maar wel aardig en ze ging met haar tong regelmatig over de volle lengte van mijn pik. Neuken in 2 standjes gedaan (missio en doggy). Haar huid voelt lekker zacht aan en in de missio voel ik haar warmte. Werd behoorlijk opgegeild door haar gekreun en gesteun. Moest me echt inhouden niet vroegtijdig klaar te komen want zo lekker voelde ze. Dan nog iets over het aanbrengen van het condoom. Bij het switchen van missio naar doggy zag ze dat het condoom was gescheurd. Verbaast me niets als ze met haar vingers het condoom uitrekt en dan over mijn pik stroopt. Ze gaat soms met haar nagels over mijn rug en dat is een prettig gevoel. Toch niet helemaal voldaan gezien rond het kwartier het woord "Zeit" mij ten gehore kwam terwijl ik recht heb op een half uur. Dus lekker lang neuken zonder tijdsdruk zat er helaas niet bij maar dat euvel treft meerdere dames. Zoenen of tongzoenen heb ik niet met haar gedaan. Ze maakte daar ook geen aanstalte naar.
    Laatst gewijzigd door Duitslandfan; 4 mei 2019 om 20:51

  4. Onderstaande 4 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 ( 4 mei 2019),Sjeufke ( 4 mei 2019),Wijze grijze ( 5 mei 2019),wooley ( 4 mei 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02.