Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard Jeanette (Hongaarse)

    JEANETTE (PSR) - Fun met de laatste Bunny om het af te leren
    Bij deze recensie


    Paspoortje:


    Jeanette (Hongaarse)
    Leeftijd : 30-33 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, GFE, Massage, Aftrekken
    Extra info :





    Uiterlijk

    Ze ziet er nogal gypsie-achtig uit, een iets te brede lach die ik eerst nooit erg betrouwde maar uiteindelijk is dit gewoon een van sympathie. Ze is eerder normaal, ietsjes streus gebouwd en is gebruind. Ze heeft lange zwarte haren en grotere ogen.


    Karakterschets

    In eerste instantie trok ze me niet aan tijdens de vorige bezoeken, zo ook deze al lonkte ze me erg vaak. Ze kwam altijd met me praten als ik in de jacuzzi zat of op het bed ernaast. Een galante dame die niet te opdringerig is.


    Presales

    Op het eind van mijn PSR-bezoek zag ik ze nog als een van de enige dames zitten in de kleinere salon naast de grote. Ik kwam er bij zitten, mijn neukdag zat er immers op? We maakten een gemoedelijk praatje en ik vertelde haar dat ik van plan was te voet weer door het donkere bos te gaan waardoorheen ik naar de club was getogen. Ze was zo vriendelijk me te waarschuwen over een plaag van wilde zwijnen. Ik ben nu niet meteen uit op een confrontatie met die beesten dus ik hield dankbaar een kanttekening van haar waarschuwing in mijn hoofd en besloot maar langs de grote weg terug B&B-waarts te keren. Ik begon nu toch geil te worden en besloot om met haar nog een laatste sessie te doen. Al bij al voelde ik aan dat dit een service-gerichte dame is.


    Kamer

    Terug kamer 22 de rode kamer waar ik eerder met Isabella was geweest.


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Een rustige GFE-sessie

    2) Duur:
    25min, tot 5 min voor sluitingsuur van PSR.

    3) Communicatie en klik:
    De communicatie verliep al zeer goed en de klik was er zeker zei het minder sterk als met Isabella.

    4) Betrokkenheid:
    Minder als met de vorige dames maar ze deed nog goed mee met mijn wensen op kamer. We kusten en tongden en fysiek contact was zeker ok maar ook hier iets minder dan bij vorige dames.

    5)Sessie:
    Al bij al een sessie 'om het af te leren'. Niet slecht, zeker niet maar ook geen hoogvlieger. Met de dame klikte het wel, het was ik die al zichtbaar vermoeid raakte. Wat wil je, 3,5u rijden, wandelen, 3 sessies al achter de rug en het zo laat maken...

    Ik genoot volop van de tijd met Jeanette, het voorspel was goed gedaan. De seks wa moeilijker verlopen: eerst zij op me, dan nam ik ze doggy. In doggy kon ik nog een laatste orgasme eruit halen zonder veel forceren zelfs. We bleven nog wat nagenieten en praatten over de club en vroeg haar over Jenny die ze in tijden niet had gezien. Hoewel de tijd nog niet over was, besliste ikzelf om de sessie te stoppen om nog snel te douchen en om te kleden: het was bijna 2u!


    Afhandeling en betaling

    50€ betaald, we waren de laatsten en kleedden ons om.


    Aftersales

    Geen dus behalve nog wat napraten.


    Fazit en Score beleving

    Hoewel een zeer lieve correcte dame met wie ik een leuke tijd beleefde zie ik niet meteen een herhaling, gewoon omdat ik niet perse tot haar aangetrokken voel, niet zoals bij bvb Isabella. Toch durf ik ze eenieder aanraden die van GFE houd.

    Belevingsscore: 1/2

  2. Onderstaande 6 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 9 mei 2020),Manureva ( 4 mei 2019),Mr Bluenose ( 3 mei 2019),pret ( 3 mei 2019),Sjeufke ( 2 mei 2019),waterrat (13 mei 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 13:43
    Berichten
    569
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Jeanette is inderdaad een vriendelijke dame: ze komt ook heel rustig over. Haar lichaam vind ik fantastisch, ik hou van een vollere dame, ze is absoluut niet dik maar goed gebouwd met heel mooie rondingen. Vooral haar kont is prachtig vind ik en ik vind haar er gewoon geil uitzien!! Ik hoop haar zeker nog te ontmoeten als dit virus bedwongen is: het is verschrikkelijk dat er zoveel mensen aan sterven. Ik ben ook heel benieuwd wanneer de clubs weer zullen openen.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 9 mei 2020),Manureva ( 6 mei 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.

  Diamond 468*60