Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard Aleria (Moldavische)

    ALERIA (PSR) - Fun met de diktietige Bunny
    Bij deze recensie


    Paspoortje:


    Aleria (Moldavische)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : E Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 25 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Diktiet-categorie, de haren zijn onderaan geblondeerd





    Uiterlijk

    Een dame die ik in gezicht niet zo mooi vind maar wel prachtige 'handelswaar' heeft: haar grote zachte borsten en ik had gewoon keiveel zin daarmee te spelen. Dit is meer een sessie voor de megaboob-experience.


    Karakterschets

    Een vriendelijke dame waarmee ik goed kon praten en die goed met de klant meepraat, geen nare verrassingen op kamer, alles naar wens.


    Presales

    De dame kwam erg vaak bij me polsen en uiteindelijk ben ik naar haar toe gestapt als bleek dat Isabella niet te vinden was. Natuurlijk was die in de lockers toen ik er naar mijn locker ging. De belofte werd gemaakt dat zij de volgende zou worden. Intussen had ik al een aangenaam gesprek gehad met Aleria die met haar hand zachtjes de hardheidsgraad van mijn lid checkte terwijl ik haar borsten beet pakte. Dat moest gewoon in een kamertje ontaarden. Ook dit was een stoom afblaas sessie voor mijn diktiet-obsessie.


    Kamer

    12 op gelijkvloers. Ruime kamer met mooi bed in het midden gesteld. Geen lawaaihinder van de bar te melden.


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Ook hier een sessie waar de optiek centraal stond. De dame is een lookalike van een vriendin van mijn bitchy ex-vriendin een tijd terug maar dan met nog iets grotere borsten. Wonderwaar wist ze ook iets van de goth scene af.

    2) Duur:
    23min. Ze beloofde een langere sessie de volgende keer. Ik hou haar op haar woord!

    3) Communicatie en klik:
    Zeer goede communicatie en klik, ik kon het bijzonder goed met haar vinden en we waren goed op elkaar afgestemd. Het valt me op dat ik nauwelijks wat moest uitleggen voor ze het begreep. Tja, vriendin van Daria, eveneens Moldavische.

    4) Betrokkenheid:
    Verrassend goed betrokken in alles en we hadden goed fysiek contact.

    5)Sessie:
    Eentje waar mijn fixatie voor dominantie goed werd uitgespeeld. Ik mocht meermaals rekenen op een goede boobmassage. Wat kreeg ik toch geen genoeg van die prachtige dikke borsten, wat een heerlijkheid om er mee te spelen! Niet voor niets krijgen zulke prachtige naturelle megaborsten de naam 'FUNBAGS' mee in een bepaalde Amerikaanse regio. Tot op het laatste rekte ik toch die 20min tot meer want ik kreeg m'n handen niet van die tieten af. Wat een probleem, de lijm van mijn begeren van haar lichaam was te sterk. Een echte foltering werd het om ze los te trekken! Ze is een en al vrouw, molliger dames daar hou ik echt van zo van tijd tot tijd en ik pakte ze erg goed vast ook.

    Het condoom werd gedurende de seks omzichtig omgedaan en dan volgde zalige seks (zij op me maar dat raadde je al...) met die borsten tegen me aan gedrukt en haar plagerige verleidingsspel dat me alweer snel naar mijn hoogtepunt bracht, gelukkig iets minder vlug dan bij Daria, maar toch weer te haastig naar mijn zin. Na de seks bleven we nog liggen en naspelen en praten. De tijd bleek toch nog ruim over en na een goed 20min was het afgelopen...of bijna. Ik bleef nog om een boobmassage vragen ze masseerde mijn gezicht met die grote borsten, steeds een zalige ervaring! De tijd werd zo wat gerokken en we ruimden rustig af.


    Afhandeling en betaling

    50€ werd gegeven en met een kus en nog een laatste boobtouch werd afscheid genomen.


    Aftersales

    Vaak langs komend en vragend hoe het was. Geen echte aftersales, gewoon beleefdheid. De dames hier doen ten minste niet alsof je niet meer bestaat eens ze klaar met je zijn.


    Fazit en Score beleving

    De dame heeft me aangenaam verrast. De service is PSR zeker waardig. Herhalingsgevaar zit er zeker in en ik hou haar aan haar belofte...

    Belevingsscore: 1/2
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 2 mei 2019 om 19:24

  2. Onderstaande 7 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 2 mei 2019),Manureva ( 4 mei 2019),Mr Bluenose ( 3 mei 2019),Pandabeer82 (24 juli 2019),pret ( 3 mei 2019),Sjeufke ( 2 mei 2019),waterrat (13 mei 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60