Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard Club Venus Hamminkeln

    Inmiddels al een paar keer in deze club geweest en het wordt tijd dat ook de minder goed of totaal niet lopende ijsberen op de hoogte zijn van de toegankelijkheid van deze club.

    Allereerst zijn er parkeerplaatsen valk bij de ingang van de club. Jammer genoeg nog geen invalidenparkeerplaats, maar de keren dat ik er was waren er gelukkig genoeg plaatsen voorhanden. Ik moet wel zeggen dat als ik dan later weg ging de meeste plaatsen bezet waren en er ook buiten het afgeschermde parkeergedeelte nog auto's stonden. Misschien dus niet onverstandig op tijd er heen te gaan als je toch al weet dat je er heen wil.

    Bij de entree moet je enkele lichte treden nemen, maar volgens mij te doen. Neem voor de zekerheid het telefoonnummer mee mocht het alleen niet lukken en gewoon vragen om hulp bij de entree. Ze hebben mij al aangegeven graag bereid te zijn te helpen. Eenmaal in de club is het merendeel op de begane grond. De kino zit beneden, maar ik ben er 3 keer beneden geweest en er was geen mens dus of je daar veel mist vraag ik me af. Maar bargedeelte, meeste kamers, rookgedeelte en restaurantje kun je overal komen. Het saunagedeelte en whirlpoolgedeelte is wel op de begane grond en ik schat in dat de meeste wel in de ruimte kunnen komen als is de glazen deur redelijk smal. Om in de whirlpool te komen moet je vervolgens een paar flinke treden op en is het allemaal wat glibberig. En de deur van de sauna is echt te smal. Dus daar moet je ook zonder rolstoel in. Er zijn daar ook haast geen mogelijkheden om spullen die droog moeten blijven (bijv. protheses) veilig weg te zetten. Dus goed opletten als iemand gaat douchen. Maar met een beetje kracht en behelpen cq. hulp is er zeker nog wel wat mogelijk. Daar zitten ook de enige douches waar je evt met de rolstoel bij kunt. De omkleedruimte zal je net in kunnen komen, dus dat lukt nog wel, maar de wc's en douches bij die ruimte zijn niet rolstoelvriendelijk. Dus ga voordat je vertrekt naar hamminkeln nog een keer goed af en douche je in het natte gedeelte van de wellness, al sta/zit je daar wel en public.

    Het buiten gedeelte heb ik nog niet goed kunnen zien. Meestal was het al donker als ik aankwam. Maar 1 ding kan ik al wel zeggen. Om van binnen en naar buiten (Vica versa) te komen heb je echt hulp nodig. Er zitten daar namelijk enkele flink hoge traptredes.

    Het is al weer enkele weken geleden dat ik er was en dit is me bij gebleven. Maar ik zal donderdag nog een keer testen en mocht ik er niet op terug komen blijft het bij wat ik nu beschrijf.
    Gr.

    Cupido

  2. Onderstaande 12 leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen ( 4 mei 2019),Dalton ( 2 mei 2019),Eddy_V ( 1 mei 2019),Husky ( 1 mei 2019),Lesyeux ( 1 mei 2019),Mr Bluenose ( 1 mei 2019),phoenix ( 1 mei 2019),schoolmeester ( 1 mei 2019),Sjeufke ( 1 mei 2019),Vendezz ( 1 mei 2019),Wentelt Eefje ( 1 mei 2019),Wijze grijze ( 1 mei 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.