Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 33
  1. #1
    Geregistreerd
    28 juni 2015
    Last Online
    4 maart 2024 @ 10:30
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    9
    Thanked
    18 in 7 posts

    Standaard Partytreff Xanten, Algemeen (2017)

    Ik hoorde afgelopen week van een duitser dat het per 1 juni afgelopen is met dit concept

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    De vraag stellen is hem beantwoorden
    Heel af en toe als het niet druk is en je een beetje contact hebt met een dame dan kan een kamertje wel eens langer dan 10-15 minuten duren maar ga daar maar niet bij voorbaat van uit!
    Als je het concept nog wil uitproberen, dan kan je maar beter vaart maken want binnenkort behoort dit in Duitsland tot de verleden tijd.

  2. #2
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

  3. Onderstaande leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    Lorenzo007 ( 5 februari 2017)

  4. #3
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Dat het afgelopen is met dit concept word al zo vaak geroepen. Eerst zien dan geloven.

  5. #4
    Geregistreerd
    28 mei 2011
    Last Online
    14 januari 2022 @ 08:22
    Berichten
    192
    Discussies
    5
    Thanks
    73
    Thanked
    154 in 42 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag na etenstijd geweest. Zeer zeeer matig line up qua dvp's > slechts 8 stuks en géén één op saunaclub niveau qua looks!
    Natuurlijk is dit iets subjectiefs, maar voor mij echt een teleurstelling. De 2 meiden waarmee ik dan toch mee gekamerd heb deden overigens wel hun best.
    Geen Xanten meer voor mij!

  6. #5
    Geregistreerd
    16 maart 2013
    Last Online
    9 januari 2023 @ 18:56
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    1juli gaat het nieuwe concept in en tot december hebben ze de tijd om alles
    om te gooien en moet het klaar zijn volgens corinna

  7. #6
    Geregistreerd
    17 april 2013
    Last Online
    29 januari 2023 @ 14:01
    Berichten
    71
    Discussies
    2
    Thanks
    981
    Thanked
    54 in 25 posts

    Standaard

    #wim491 Wat gaat dit "nieuwe concept" inhouden, en wat moet er dan omgegooid worden?

  8. #7
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Kijk eens in de link 3/4 posts hiervoor firstme

  9. #8
    Geregistreerd
    17 maart 2014
    Last Online
    28 augustus 2023 @ 14:23
    Berichten
    62
    Discussies
    0
    Thanks
    61
    Thanked
    176 in 30 posts

    Standaard

    Gisteren geholpen door een kortingskaartje Xanten nog een keer weer bezocht. De ervaringen zijn in lijn met eerder beschreven ervaringen: gemoedelijke sfeer, professionele en erg actieve dames die hun best doen om de beren te gerieven. Alleen kwa uiterlijk wel een b- of c-selectie (en soms nog verder weg in het alfabet) aan DVPs. Ik heb me er vanaf een uur of 11 wel degelijk vermaakt, maar vond het ook niet erg om rond vier uur in de middag weer te vertrekken.

    De gesprekken gaan voor een belangrijk deel over de op handen zijnde overgang van partytreff naar saunaclub. Wat ik gister heb begrepen is, dat de overgang voor 1 juli dient te zijn afgerond en waarschijnlijk ergens in juni ingaat. Ik hoorde iets van een entreeprijs van 40 Euro en half uurstarieven van de dames zullen 30 à 40 Euro zijn. Gezien de concurrentie bij andere saunaclubs, vrees ik dat het voor veel van de huidige dames een kansloze missie wordt.

  10. #9
    Geregistreerd
    1 mei 2017
    Last Online
    19 mei 2017 @ 09:56
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    zeer goede ervaring hier gehad ik vind het waard voor je geld dus ik raad deze club aan !!

  11. #10
    Geregistreerd
    30 april 2017
    Last Online
    2 december 2017 @ 22:47
    Berichten
    16
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Binnenkort maar eens even er mooi voor gaan zitten om een mooie en uitgebreide GT te schrijven over me bezoek in Partytreff Xanten

    (Te vinden in het Goede Tijden topic / homepage)

  12. #11
    Geregistreerd
    8 mei 2017
    Last Online
    16 juni 2017 @ 20:11
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    35
    Thanked
    11 in 7 posts

    Standaard

    Ik ben hier al meerdere keren geweest. Ik vind de sfeer daar goed en geregeld vallen er ook mooie dames te boeken.
    Ik raad een ieder aan deze partytreff een keer te gaan bezoeken. Qua geld val je je er ook geen buil aan.

  13. Onderstaande 3 leden hebben PaulB bedankt voor deze bijdrage:

    Erotiekfan ( 7 juni 2017),Kwakje (10 juni 2017),lyon ( 9 mei 2017)

  14. #12
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:02
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.891
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Een nieuwe ervaring

    De wel edele heer Sjeufke poste in het forum "Laatste kans om een flatrate/paushalclub te bezoeken". De trigger was gezet en een snelle
    zoektocht op het web geschiedde.
    Resultaat : Welke en wanneer? Afstanden, prijzen, recensies en aanwezigheidslijsten werden bekeken en 'Partytreff Xanten' op een zondag kwam in
    aanmerking.

    Enkele dagen later de stoute schoenen aan en bollen maar. 2 uur later kwam ik aan en probeerde de verwachtingen wat te drukken. Maar uiteraard roept
    het engeltje op mijn schouder steeds "Paradijs, paradijs".

    De Duitse theke opende de deur en legde me even het dagmenu uit. 6 dames aanwezig vertelde ze netjes, geen 11 zoals op de site. Kwestie van een
    ontchoocheling te vermijden.
    De twijfel sloeg toe maar besliste om een 3h ticket (99€) te nemen en kon daarna nog steeds verlengen.

    Andrea werdt er bij geroepen en kreeg de Xanten introductie. Alles zeer netjes dus dat viel al goed mee. Andrea was een Ok meid en
    ik dacht 'Eten, drinken, Andrea even op de rug leggen, een jacuzzi'. Kan eigenlijk niet tegenvallen voor deze prijs.

    Omgekleed en naar boven begeven. Het ontbijt buffet even gecheckt en dit zag er prima uit. Een drankje genomen en naar de patio begeven.
    op het bankje nam Andrea naast me plaats en we maakten kennis. Carla zat op het bankje naast ons en er werdt een trio voorstel gedaan.

    Kwakjes eerste trio:
    Uiteraard kon ik niet weigeren en beide dames zagen er nogwel appetijtelijk uit ook. En hup weg zijn we naar de kamer.
    Wel dat dacht ik toch maar achter de deur was een grote spielwiese en hier zou het gebeuren.

    Kwakjes eerste full publieke sessie:
    Er was wel niemand maar doch er kon elk moment iemand voorbij lopen. De geilo-meter stond in het rood en de druk moest er af.
    De topjes vlogen uit, de slipjes werden naar beneden gestript en Carla zoog piemelmans naar binnen terwijl Andrea haar tiet in mijn mond duwde.
    Ok de turbo ging er direct op. Carla slurpte en sabbelde terwijl mijn linkerhand haar poesje zocht en mijn rechterhand die van Andrea reeds gevonden had.
    Ondertussen werdt de andere tiet in mijn mond geduwd.
    Ficken vroeg Carla maar gaf aan dat ze nog wat verder mocht gaan.

    Kwakjes eerste toeschouwer:
    Ondertussen had er zich nog een koppeltje genesteld op de spielwiese. Eigenlijk niets van gemerkt want ik had het te druk
    Er moest gefickt worden. Condoom werdt gewisseld en Andrea positioneerde zich on top terwijl Carla mijn tepels bewerkte.
    Liefde bedrijven zou ik het niet noemen, eerder een potje rampetampen. Maar blijkbaar had piemelmans het naar zijn zin en even later knalde hij het zakje vol.

    Ik werdt nog even drooggewreven en kon naar de douche. 2/6 dames reeds aan mijn swans geregen.

    Een ontbijtje had ik nu wel verdient. Dit was prima trouwens.

    Er waren vandaag 2 zwartjes en 4 blankjes in da house.

    Het kleinste zwartje vatte post naast me. Ik had haar een maandje ervoor in magnum tegen gekomen maar toen niet kamerwaardig bevonden. Cynthia lijkt wat nors maar
    dit samen met haar nonchalante humor en ik vind dit wel amusant. Op de patio kreeg ik reeds wat massage en even later vertrokken we naar de kamer. Was wat snel
    en heb even van haar blowjob en handjob attenties mogen genieten. Was wel fijn maar het neuken zag ik niet zitten. Ze gaf me een goede stevige massage.
    Ok dat was ik dus nog vergeten dat de massage ook nog door de kosten gedekt was.
    Niet geneukt maar prima sessie.

    Het was de beurt aan Mary. Gezicht ok maar iets te veel pak aan voor mij. Later zag ik haar een buikdansje doen en dit deed ze wel goed. Was wel grappig.
    Op de kamer had piemelmans er geen zin in en ik besloot te kijken of we er een knuffelsessie konden van maken. We hebben samen een uurtje in elkaars
    armen geslapen.
    Goed uitgerust en total relaxed verliet ik de kamer met Mary. Stand is dus nu 4/6.

    Ondertussen nog een hapje gegeten, wat gedronken en een half uurtje in de jacuzzi gelegen. Hier en daar lag een beer zijn roes uit te slapen en wat later zag ik hem dan weer een dame
    bespringen.
    Het was niet druk in de club, soms waren alle dames bezet maar even later waren ze dan ook weer alle vrij.

    Maria trok mijn attentie, voornamelijk door die lieve maar naughty ogen van haar. Ze kwam bij me zitten streelde me wat ging even voelen wat er onder de handdoek zat en piemelmans reageerde heftig. Hij had er weer zin in. Wat later liep ik met stijve pik door de bar achter Maria aan voor een sleutel.
    Op de kamer was piemelmans wat minder, tevens ook omdat er amper gevoel was bij het neuken. Toch maar lekker recht in die geile knikkers van haar kijken en even later had ik weer een lading gelost.
    Haar blowjob was wel prima.

    Douchen en nog even in de whirlpool. Er kwamen 2 jonge knapen bijzitten die hun eerste club ervaring beleefden. Met een smile tot achter de oren dachten deze jongens reeds aan wat er dadelijk zal gebeuren.
    Grappig om te zien, toffe gasten trouwens en wat later nog een leuke tijd mee vertoefd en hun wat tips gegeven over andere etablisementen.

    Het warme eten was er ondertussen ook. Lekker kippebilletjes en curryworst met frietjes en wat van alle soorten groentjes. Prima eten, ik heb 2 keer bijgeschept.
    Had ik ook wel verdient na de 5 dames. Gedurende de dag nog enkele malen een ijsje gehad, dit was ook wel fijn.

    Wat zitten leuteren met andere beren (voornamelijk Nederlanders daar). Het was een toffe en relaxte sfeer. Ik had ondertussen de theke al laten weten dat ik verlengde voor de ganse dag. Dit was trouwens al tussen meid 4 en 5. Vermits de verlenging was het zeker niet slecht. En was trouwens ook maar 20€ extra die ik bij het verlaten van de club later moest bij betalen.

    Nog 1 meid te gaan. Lola was de naam. Dadelijk is het jouw beurt riep ze, eerst even een nieuwe gast inwijden.
    Wat later riep ze me en we verdwenen voor een ritje. Het werdt de spielwiese opnieuw (kamers bezet). De gene was ik ondertussen voorbij en vleide me in het midden met Lola langs me neer.
    We babbelden eerst wat, eigenlijk zeer toffe meid. Ik heb even al haar body parts gecontroleerd en zij de mijne ook waarna ze piemelmans een wat dieper onderzoek gaf. Weer helemaal paraat vervulde deze zijn taak.
    Het neuken verliep vlotjes en toen we wisselden naar doggie kwam er nog een stelletje langs ons liggen. Die gast neukte er stevig op los en ondertussen checkte hij mijn techniek.
    Ik kletste tegen de kont van Lola met lange diepe halen, wat fake gekreun van de dames galmde door dit duistere krocht en er werdt weer een kwakje afgeleverd.
    We praten nog wat na terwijl naast ons nog stevig doorgeneukt werdt. Ik zou er nerveus van worden als er zo een koppelke naast met ligt te tatteren.
    Lola had wat kuitpijn en toevallig een fleske olie bij dus ik heb haar nog eens duchtig onderhanden genomen.
    Ja, als ge de dames wil laten genieten moet ge ze niet neuken maar masseren
    Geweldig goede afsluiter van de dag.

    Dan neem ik nog maar een pilsje om nog even na te sudderen.
    Nog even met wat andere beren gesproken en totaal relaxed de zaak verlaten. Spijtig dat het nog wel een eindje rijden was.

    Executive summary:
    Sfeer was goed, misschien iets te weinig meiden, maar deze waren zeker aangenaam. Propere club met voldoende en goed eten. Faciliteiten waren in orde en vriendelijk personeel.
    Herhaling ligt moeilijk omdat de line-up wat aan de minne kant was maar dit was wel eerlijk gemeld bij binnenkomst.
    Misschien volgende keer eerste even bellen.
    Uiteindelijk alles in acht genomen een super ervaring rijker en daar doen we het toch voor.

  15. Onderstaande 19 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 juni 2017),Agronymus1 (17 juni 2017),bertje600 (19 juni 2017),Firehawk (17 juni 2017),firstme (18 juni 2017),frankie10 (16 juni 2017),fr_loper (16 juni 2017),goldstar (17 juni 2017),GrandCru (17 juni 2017),hallodaarbenikweer (16 juni 2017),Kloothommel (19 juni 2017),Mr Bluenose (18 februari 2018),NudeDude (19 juli 2017),pcenter (25 juni 2017),rmjhexe (16 juni 2017),Smouse (21 augustus 2017),VAZKOR (15 juni 2017),Wijze grijze (15 juni 2017),Zultbroek81 (25 december 2017)

  16. #13
    Geregistreerd
    12 april 2011
    Last Online
    17 februari 2020 @ 20:55
    Locatie
    In een rechte lijn naar Xanten
    Berichten
    266
    Discussies
    12
    Thanks
    219
    Thanked
    194 in 81 posts

    Standaard

    vandaag weer eens wezen kijken in xanten, veel nieuwe dames althans voor mij.
    Niet te min dat ik me goed het vermaak, na met 4 dames te hebben mogen kameren kreeg ik barstende hoofdpijn en heb ik afscheid genomen, wellicht ook de laatste keer.
    wat me tegen viel is dat er een zomer party was, maar die heb ik niet gevonden. geen cocktails, geen bbq miss later dat het nog gekomen is maar het verschil zomer party oude locatie en deze locatie was enorm, nog steeds een gemis de oude locatie.
    zo iedereen heeft gelezen verandert er nog al wat in de duitse wetgeving per 1 juli, maar tot 1 september zal het nog een party treffen blijven en daarna wordt het een sauna club.

  17. Onderstaande 4 leden hebben mooneye bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (30 juni 2017),Kwakje ( 3 juli 2017),NudeDude (19 juli 2017),Sjeufke ( 1 juli 2017)

  18. #14
    Geregistreerd
    27 april 2011
    Last Online
    13 september 2023 @ 17:40
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 2 posts

    Standaard

    dan eindelijk mn eerste review...
    woendag 2 augustus...
    na 3x eerder bezocht te hebben ( nog op de oude locatie waar elvira "wilkomen aus partytreff" mn eerste zwemmers ontving....)
    en de laatste 2x op deze locatie

    nog 1x dan voor het concept stopt....
    buiten vol met nederlandse auto's,
    dus meestal lekker gezellig binnen is mijn 'beperkte' ervaring.

    de eerste keer aan de bar ging cyntia gelijk haar moeite doen om het eerste te mogen zijn..
    op de kamer niet blazen,spelen,maar gelijk als een malle aan de joystick trekken.
    4x geroepen hij hoeft er niet af hoor .
    toen ging ze maar liggen en hup ficken.....
    sorry hij is nu al kaput....

    uurtje ontspannen,jacuzzi stond om 3 uur smiddags nog uit..
    dan buiten met 2 collega ijsberen gekeuveld over waar wel service is/was,en dat het vroeger beter was.
    elvira,jessica (voor ze vervelend werd),die strakke bodybuilder die wel lekker was....

    toch weer ff naar binnen vervolgens hit met mary,die was op die dag toch het vriendelijkst,grappigst van alles wat er rond liep...
    voorspel in buitenruimte was goed er was een medeijsbeer vreselijk kwaad aan het worden omdat ze elke keer de benen open gooide en ff een blik gunde om vervolgens met haar hand
    ff onder het ijsberenvel te spelen.
    en hij alleen mocht kijken vanaf een afstand "blik stond echt op onweer"
    toen toch maar ff de kamer opgezocht
    tijdens de weg naar de kamer kreeg iedereen een grote mond van de theke want er was een klant die graag wilde 1op1 en de leuke dames waren net dus op weg naar de volgende ronde..
    op de kamer 1way massage (ik bij haar), vervolgens bleef ze liggen en ficken maar.
    die billen had ze goed onder controle en ze melkte gewoon tot een hoogte punt....

    op de weg terug naar boven liep er achter 1 die meer kont haar had dan een gemiddelde ijsbeer.
    toen wist ik...
    dit was het einde van een era van flatrate spass hebben

  19. Onderstaande 5 leden hebben GeilePeer80 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 augustus 2017),Badslippers (21 augustus 2017),Kwakje (21 augustus 2017),Wijze grijze (22 augustus 2017),Zultbroek81 (25 december 2017)

  20. #15
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Elvira was een vrouw op leeftijd, maar ze was wel de beste daar in Xanten.
    Geweldig, wat kon die vrouw pijpen.
    Heb haar in het verleden meerdere malen bezocht op de oude lokatie.

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  21. Onderstaande 2 leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton (18 september 2017),wooley (22 augustus 2017)

  22. #16
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Op 1 oktober is het hier gedaan met het Partytreff gebeuren.
    Op 6 oktober gaat een nieuw concept werken in Xanten: het wordt dan een saunaclub.
    Om dit voor elkaar te krijgen wordt er nu iedere maandag verbouwd en is de zaak gesloten.
    Ik ben wel benieuwd wat dit gaat worden want er zijn al zoveel saunaclubs in de omgeving.
    Daarnaast zal de prijsstelling een belangrijk item worden voor het bezoek aan deze club.
    En natuurlijk de dames die dan aanwezig zijn. Hopelijk komen er ook nog aantrekkelijke jonge dames bij.
    We zullen zien!

  23. #17
    Geregistreerd
    4 augustus 2013
    Last Online
    22 maart 2024 @ 20:24
    Berichten
    22
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    18 in 9 posts

    Standaard

    Nieuwe website Saunaclub Xanten.

    http://saunaclub-xanten.de/home-nl.html

    TOEGANG


    U koopt bij Saunaclub Xanten een dagkaart van 50 € met daarin inbegrepen de hieronder omschreven diensten.
    Wellness (jacuzzi, sauna, buitenterrein)
    Badjas
    Badslippers (gedesinfecteerd)
    Handdoeken
    Hygiënische producten

  24. Onderstaande 3 leden hebben trekstaaf bedankt voor deze bijdrage:

    bertje600 (18 september 2017),firstme (18 september 2017),Sjeufke (17 september 2017)

  25. #18
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Toch een concept dat een aanzienlijke prijsverhoging laat zien. Zeker als de dames een fee van 50 euro's gaan vragen. Voor twee keer ben je dan 150 kwijt terwijl dit vroeger maar 120 was.
    Ben benieuwd wat de dames zelf gaan vragen als zelfstandig ondernemer. Als dit 35430 is dan is dit wel redelijk in overeenstemming met het vorige concept.
    Wel zijn de entreeprijzen van clubs in de omgeving wel lager. En bieden wellicht meer zoals Acapulco. zeker qua line-up.

  26. Onderstaande leden hebben bertje600 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (18 september 2017)

  27. #19
    Geregistreerd
    16 maart 2013
    Last Online
    9 januari 2023 @ 18:56
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    jammer na 8 jaar budgetneuken is het gebeurd met de pret
    nu word het de portemonee trekken

  28. #20
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Helaas was het voor mij niet mogelijk om passend afscheid te nemen van de club die voor mij de entree was naar partyclubs. Wat een tijden.

  29. #21
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    Vroeger was t leuk. Vond 120 al te veel voor deze club dus hierbij pas ik helemaal of ze moeten aanzienlijk andere dames en betere service hebben maar dat zie ik niet

  30. #22
    Geregistreerd
    24 juli 2010
    Last Online
    9 november 2017 @ 11:49
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    wat super zonde dit zeg...

  31. #23
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Is deze maand november nog partytreff..
    De Riesen-Eisbear...

  32. #24
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Helaas niet meer is nu een saunaclub!

  33. #25
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Helaas niet meer is nu een saunaclub!
    Nee, jong brombeertje, tijdelijk weer even partytreff.

    Der Partytreff kehrt im November 2017 zurück

    Newsletter
    Auf vielfachen Wunsch drehen wir im November nochmal die Zeit zurück und holen den Partytreff Xanten zurück. Daher gilt ab sofort für diesen Monat wieder der alte Preis und Spaß den ganzen Tag.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44.