Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 87
  1. #1
    Geregistreerd
    12 april 2011
    Last Online
    17 februari 2020 @ 20:55
    Locatie
    In een rechte lijn naar Xanten
    Berichten
    266
    Discussies
    12
    Thanks
    219
    Thanked
    194 in 81 posts

    Standaard Partytreff Xanten, Algemeen (2016)

    De beste wensen aan iedereen hier zo. Jaar begint slecht voor xanten met een minimale bezetting tot 4 januari, volgens mij is 6 na 4 januari ook niet echt een top bezetting, met zeker een paar die afwezig zijn wordt het min. Maar ze hebben een verrassing voor ons, wat zou het zijn een sauna club worden of nog verder zinken.

  2. #2
    Geregistreerd
    25 maart 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 12:15
    Berichten
    35
    Discussies
    2
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 6 posts

    Standaard

    Het is een zinkend schip, alle toppers die er nog waren zijn ook de laan uitgestuurd. Ik denk dat barbara en corrine nu zelf hun oude beroep weer gaan uitvoeren. Ahaha.

  3. Onderstaande 2 leden hebben keul bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 3 januari 2016),mooneye ( 3 januari 2016)

  4. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keul Bekijk bericht
    Ik denk dat barbara en corrine nu zelf hun oude beroep weer gaan uitvoeren. Ahaha.
    Nou...dat zou misschien dan toch een reden zijn om nog eens naar Xanten te reizen whaha!!
    Sinds ik Cora (of heet zij Corinne?) tijdens een carnavals party in sexy outfit heb zien lopen, heb ik daar wel een fantasie aan overgehouden!
    Ben d'r alleen bang voor dat Ralf er geen voorstander van zal zijn. Hoewel..pimps en poen... ��
    En Garde

  5. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (14 januari 2016),mooneye ( 4 januari 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    7 april 2024 @ 21:34
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    376
    Discussies
    7
    Thanks
    461
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Ik ben er ook bang voor: nu op de site, slechts 5 a 6 dames. Nodigt niet echt uit om weer eens op verkenning te gaan...

  7. Onderstaande leden hebben GrandCru bedankt voor deze bijdrage:

    mooneye ( 4 januari 2016)

  8. #5
    Geregistreerd
    25 maart 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 12:15
    Berichten
    35
    Discussies
    2
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 6 posts

    Standaard

    Weet iemand waar de bekende dames uit xanten zijn gebleven ? Zoals Antonia ? Ik zie nu alleen nog maar nieuwe op de agenda staan.

  9. #6
    Geregistreerd
    12 april 2011
    Last Online
    17 februari 2020 @ 20:55
    Locatie
    In een rechte lijn naar Xanten
    Berichten
    266
    Discussies
    12
    Thanks
    219
    Thanked
    194 in 81 posts

    Standaard

    Die zijn er allemaal tussen uit, van een enkeling weet ik dat ze nu relaties hebben en/of ander werk.
    Maar ja ook de dames zien het veranderen. Nieuwe regels heb je ook nieuwe dames nodig die het oude principe niet kennen.
    Moet er nog steeds keertje heen maar de dag is nog niet aangebroken dat ik zeg WoW die line Up wil ik echt ff gaan inspecteren.
    Iemand een idee hoe druk de party's nu zijn?? 3 dagen is wel veel

  10. Onderstaande 2 leden hebben mooneye bedankt voor deze bijdrage:

    bertje600 (14 januari 2016),fg22 (14 januari 2016)

  11. #7
    Geregistreerd
    22 maart 2014
    Last Online
    4 maart 2020 @ 11:24
    Berichten
    27
    Discussies
    9
    Thanks
    3
    Thanked
    16 in 10 posts

  12. Onderstaande leden hebben cindydog bedankt voor deze bijdrage:

    mooneye (16 januari 2016)

  13. #8
    Geregistreerd
    12 april 2011
    Last Online
    17 februari 2020 @ 20:55
    Locatie
    In een rechte lijn naar Xanten
    Berichten
    266
    Discussies
    12
    Thanks
    219
    Thanked
    194 in 81 posts

    Standaard

    Ik zie een oude bekende in de agenda staan " Aida" aankomende dinsdag toch maar eens afreizen.

  14. Onderstaande leden hebben mooneye bedankt voor deze bijdrage:

    koosje12 (23 januari 2016)

  15. #9
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Werken Larrisa en Marie er nog? Dit zijn de enige dames van fun park die naar xanten zijn gegaan. Ze staan wel in de foto galerij maar niet in de presentielijst.

  16. #10
    Geregistreerd
    28 juni 2015
    Last Online
    4 maart 2024 @ 10:30
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    9
    Thanked
    18 in 7 posts

    Standaard

    Adverteren wel seks zonder limiet, maar afgelopen zaterdag werd nog de limiet van 5x maximaal gehanteerd, exclusief gangbang

  17. #11
    Geregistreerd
    24 januari 2016
    Last Online
    9 april 2016 @ 20:19
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    5
    Thanked
    30 in 3 posts

    Standaard

    Vandaag maar eens een keer gaan kijken in Xanten. Dit wordt mijn eerste keer Partytreff. Dus ik ga mijn best doen om na de tijd even mijn ervaring te delen met jullie.

  18. #12
    Geregistreerd
    24 januari 2016
    Last Online
    9 april 2016 @ 20:19
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    5
    Thanked
    30 in 3 posts

    Standaard

    Nou.. Ik ben gister voor het eerst geweest! Het was voor mij uberhaupt de eerste keer dat ik naar een dame van plezier ging dus dacht ik dat Xanten wel de juiste plek zou zijn.
    Ik ben 28 jaartjes oud met een uit de kluiten gewassen postuur.

    Ik moet zeggen... Wat was ik zenuwachtig. Ik had voor mijn bezoek al even contact gehad met Mooneye en daardoor was ik een klein beetje voorbereid. Waarvoor ontzettend veel dank!

    Rond 10:30 kwam ik aanrijden bij Xanten. Er stonden een paar duitse auto's op parking waarna ik al mijn moed heb verzameld en ook maar uit mijn auto ben gestapt.
    Na mezelf moed in gepraat te hebben heb ik aangebeld. Binnen een paar seconden werd er open gedaan en mij verbaasd aangekeken. Er schoot van alles door mijn hoofd toen ze zo ''raar' stonden te kijken. Ben ik herkend? Ben ik te jong? Ben ik misschien te groot? Is het raar dat ik een sporttas bij me heb?
    Nee niets van dat alles. Ik was gewoon te vroeg. Er werd mijn aangegeven dat ze pas om 11;00 uur open gaan en dat er nu nog geen dames waren.

    Teleurgesteld liep ik terug naar de auto. Trots dat ik de eerste stap had gezet maar beteuterd omdat ik te vroeg was. Ik ben maar even het dorpje ingereden en heb even een rondje gemaakt door de plaatselijke supermarkten. Rond 11:15 dacht ik.. Nu is het wel tijd om terug te gaan. Onderweg in de supermarkt had ik nog een paar keer getwijfeld, zal ik wel gaan, zal ik niet gaan, ik ga gewoon, komop man!

    Terug bij Xanten werd ik binnengelaten door een aardige vrouw. Ze vroeg me of dit mijn eerste keer was en hoelang ik wilde blijven. Ik gaf aan dat het mijn eerste keer was en dat ik graag de hele dag wilde blijven. Dat werd dan 119 euro. Hoho Mooneye had me verteld van een kortingscode bij aanmelding van de nieuwsbrief. Dus vol trots liet ik deze zien. Ok dan was het 110. Ik kreeg daarna een mooi polsbandje. ''Du bisst ein bisschen gross'' nou ik ben wel meer dan ein bisschen gross zei ik en kreeg een mooie witte grote badjas. Daarna werd ik opgehaald door Katje. Katja gaf me een kleine rondleiding en vertelde me waar ik me kon omkleden. Mijn spul in het kluisje en toen maar schoorvoetend naar boven gegaan.

    Eenmaal boven aangekomen liep ik de grote ruimte in. Daar zaten een paar meiden mij gelijk aan te kijken. *slik*. Ik ben naar de bar gelopen en heb gevraagd (braaf en verlegen) of ik een kopje koffie mocht pakken. Daar werd een beetje lacherig op gereageerd. Ik mocht namelijk alles pakken zoveel als ik maar op kon.
    Met mijn trillende kopje koffie liep ik naar buiten om een sigaretje te roken. Het duurde nog geen minuut of ik had aan beide kanten van me op de bank een blonde dame. Deze dames liepen vrolijk met elkaar te kletsen in een taal die mij niet bekend voorkomt. Redelijk ongemakkelijk drink ik mijn kopje koffie. Op dat moment komt een andere nederlandse jongen buiten. Hij kijkt en lacht vriendelijk. Ik vraag of hij ook uit nederland komt en hij geeft aan dat dat klopt. Yes denk ik. Niet de enige nedelander hier. Omdat ik de dames niet kan verstaan en ze ook niet echt met mij aan het praten zijn ga ik maar weer naar binnen voor nog een kop koffie. Het valt mij op de het trillende kopje minder trilt bij de nieuwe kop koffie.
    Met mijn kop koffie wil ik eigenlijk in het eet gedeelte ga zitten maar omdat ik nogal vragend richting de bar kijk, wordt ik geroepen door een donkere vrouw. Ze vraagt me in het engels waarom ik niet bij hun op de bank ga zitten. Ik reageer dat het mijn eerste keer hier is en dat ik dus nog een beetje onwennig ben. De donkere vrouw roept SHY-BOY waarop iedereen eigenlijk lacht. Het ijs is gebroken en ik besluit toch maar naast haar op de bank te gaan zitten. Hoewel ik niet op donkere vrouwen val begin ik toch maar een praatje met haar. Ze sprak me immers aan. Binnen 10 zinnen vraagt/zegt ze.. Lets go to the room. Oke Oke zoo gaat dat dus hier. Eenmaal in de kamer wordt me gevraagd rustig op bed te gaan liggen. Eigenlijk vind ik haar niet zo aantrekkelijk maar ik ben hier nu toch. Na een beetje small talk begint ze te doen wat ze blijkbaar al vaker heeft gedaan want het werkt!! Naast mij hoor ik de meeste geile geluiden van een ander stelletje wat mijn gemoedstoestand ook goed doet. Na een tijdje zijn we klaar en verontschuldig ik me dat ik was gekomen. Hierop begint ze heel hard te lachen. You are here to relax so just relax and don't say sorry.

    Met een big smile zweef ik de trap af richting de douche. Damn.. dat hebben we maar mooi gehad. Ik heb gewoon voor het eerst seks gehad met een dvp. Glimlachend douche ik me en besluit maar weer naar boven te gaan. Daar aangekomen vind ik het wel tijd worden voor een ontbijtje. Nog steeds glimlachend loop ik richting het buffet. Terwijl ik mijn broodje eet zie ik Mooneye binnen komen. Hij gaf bij zijn uitleg al aan. Als je me ziet spreek me gerust aan. Dus dat deed ik dan ook. Gezellig gekletst tijdens het ontbijt en ik voel me wel iets minder onzeker. Daarna heb ik lekker even een sauna, douche, sauna, douche momentje gehad alvorens ik weer naar boven ging. Tot mijn schrik waren er geen meisjes meer. Rustig gezeten onder het genot van een drankje. Een aantal praatjes gemaakt en gelachen met andere ijsberen.

    Er waren aan het begin van de dag een stuk of 7 meisjes maar er waren er eigenlijk maar 2 waarvan ik dacht.. Nou daar kan ik wel wat mee. Een blonde zat al in de jacuzzi te spelen met iemand anders dus toen Aida binnenkwam wou ik graag even een praatje maken met haar. Ze kwam tussen mij en een ander inzitten en ik heb geprobeerd om een praatje te beginnen. Ze vroeg me of ik mee ging roken waarna ik al richting het terras liep. Halverwege zei ze dat ze toch met iemand anders moest praten en dat ik later aan de beurt zou zijn.
    Ik heb me toen maar een uur vermaakt met de sauna en gesprekken met de andere beren aangezien de andere blonde ook niet terug kwam. Na de laatste keer sauna merkte ik toch aardig wat gebonk in mijn hoofd waarna ik besloot. Nu ga ik richting Aida anders komt er ook niets meer van aangezien ik om 4 uur toch ook echt weg moest. Boven aangekomen was Aida er nog steeds niet. De donkere vrouw van de eerste keer vroeg waarom ik nog maar 1 keer was geweest. Ik gaf aan dat ik rustig aan deed want ik kon moeilijk zeggen dat ik de rest van de dames eigenlijk niets vond. Ik ging op de bank zitten rustig een cola drinken. Aida kwam even later binnen en kwam gelijk naar mij toe. Nu was mijn tijd gekomen zei ze. Ik heb met haar even in de jacuzzi gezeten waarbij mijn hoofdpijn niet echt beter werd. Daarom zijn we maar richting een kamer gegaan. Die waren niet meer vrij. Dan maar het grote bed. Neuken schijnt goed te zijn tegen koppijn. Op het bed was het heerlijk en van hoofdpijn was er totaal geen sprake meer. Moe maar voldaan ging ik daarna richting de douche.
    Toen ik net voor de tijd op de klok keek zag ik dat het toch echt bijna tijd was. Na het douche heb ik me gelijk aangekleed en mijn spullen weer netjes ingeleverd.

    Mijn conclusie van de dag:
    Voor een eerste keer met de dames van plezier heb ik een leuke dag gehad.
    Ik vond het jammer dat er maar 2 dames waren waar ik interesse in had. Maargoed daar heb ik geen invloed op.
    De service van de gastheer en gastvrouw was perfect. Aardig en netjes.
    Het eten was basic maar helemaal prima naar mijn smaak.
    De douche , sauna en jacuzzi waren ook heerlijk.
    De mede ijsberen waren aardig en vriendelijk en hebben me goed weg wijs gemaakt!
    Omdat ik toch een van de enige was met een witte badjas voelde ik me echt een ijsbeer.

    Eind conclusie:
    Ik ga ZEKER WETEN nog een keer naar een partytreff maar ga dan van te voren wel kijken welke dames er komen.
    owja.. En meer naar de kamers


    Nogmaals dank aan Mooneye en alle andere beren die zo aardig waren om een praatje te maken met me! Dit maakte het wel wat makkelijker!

  19. Onderstaande 27 leden hebben nieuwewandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (31 januari 2016),bertje600 (28 januari 2016),Bluebear (28 januari 2016),der lickmeister (27 januari 2016),Eddy_V (28 januari 2016),Elmo3108 ( 1 mei 2016),frankieb (28 januari 2016),GrandCru (27 januari 2016),hallodaarbenikweer (27 januari 2016),Hcw (27 januari 2016),jabby (28 januari 2016),Jajoh (31 januari 2016),Kwakje (27 januari 2016),Kwant (30 januari 2016),mooneye (30 januari 2016),Nibor76 (28 januari 2016),Nietsche (29 januari 2016),pcenter (27 januari 2016),PollekeZuid01 (27 januari 2016),ratje_ratje (28 januari 2016),Ricardo Banana (27 januari 2016),rob333 (28 januari 2016),Rudy (28 januari 2016),Skytec22 ( 1 mei 2017),Smouse (28 januari 2016),Wentelt Eefje (27 januari 2016),Wijze grijze (28 januari 2016)

  20. #13
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    13 april 2024 @ 14:17
    Berichten
    322
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard

    Volgende keer maar eens naar Golden Time of andere clubs gaan. Als beginner kom je daar in de zevende hemel terecht.. of kijk eens rond in de Vulkaanstrasse

  21. #14
    Geregistreerd
    17 oktober 2015
    Last Online
    21 april 2017 @ 19:39
    Berichten
    28
    Discussies
    1
    Thanks
    56
    Thanked
    20 in 7 posts

    Standaard

    Wel heel leuk dat er iemand zo enthousiast is, begin van het verhaal dacht ik die gaat er helemaal voor maar als geld niet uitmaakt heb je prima vermaakt, had ook in drie stunden gekunt denk ik.
    maar houd ons op de hoogte.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 28 januari 2016 om 21:01

  22. Onderstaande leden hebben frankieb bedankt voor deze bijdrage:

    nieuwewandelaar ( 8 februari 2016)

  23. #15
    Geregistreerd
    12 april 2011
    Last Online
    17 februari 2020 @ 20:55
    Locatie
    In een rechte lijn naar Xanten
    Berichten
    266
    Discussies
    12
    Thanks
    219
    Thanked
    194 in 81 posts

    Standaard

    Kerel fijn dat je mijn voorbereiding kon waarderen, was ook zeer prettig kennis met je te maken. Helaas moest ik wat eerder weg maar we zullen elkaar zeker nog wel treffen.
    Leuk dat je zo een positief verhaal schrijft, en ik kon ook aan he merken dat het ook gemeend is wat je schrijft
    Het was zeker een leuke dag zeker met Aida en Katja waar we mee terug keken naar het verleden, ook een gast ( helaas zijn naam kwijt ) was het leuk dat ke elkaar nog kent na zolange tijd.
    Het limiet was opgeheven en de reden is me ook bekend nu.
    Wel was goed te merken het verschil tussen de oud gediende en de nieuwe dames, veel actiever en gezelliger naar elke gast ook nieuwe gasten.
    Binnen kort toch nog maar een keertje gaan.

  24. Onderstaande 2 leden hebben mooneye bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (30 januari 2016),nieuwewandelaar ( 8 februari 2016)

  25. #16
    Geregistreerd
    28 juni 2015
    Last Online
    4 maart 2024 @ 10:30
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    9
    Thanked
    18 in 7 posts

    Standaard

    Vraagje aan Mooneye,

    Sinds wanneer is het limiet opgeheven dan?

    Vorige week zaterdag werd nl. nog wel het limiet gehanteerd.

  26. #17
    Geregistreerd
    12 april 2011
    Last Online
    17 februari 2020 @ 20:55
    Locatie
    In een rechte lijn naar Xanten
    Berichten
    266
    Discussies
    12
    Thanks
    219
    Thanked
    194 in 81 posts

    Standaard

    Ik was er afgelopen dinsdag en heb gevraagt en er was geen limiet, dit staat ook op hun site.
    Ik weet de rede waarom er een limiet was en miss was het toen nog van toepassing.

  27. Onderstaande leden hebben mooneye bedankt voor deze bijdrage:

    Lorenzo007 ( 1 februari 2016)

  28. #18
    Geregistreerd
    24 januari 2016
    Last Online
    9 april 2016 @ 20:19
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    5
    Thanked
    30 in 3 posts

    Standaard

    Dankjewel voor alle leuke berichtjes en bedankjes die ik heb ontvangen op mijn ervaring bij Xanten! Erg leuk om te lezen dat het gewaardeerd wordt!

  29. Onderstaande 2 leden hebben nieuwewandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    lyon ( 1 februari 2016),mooneye ( 1 februari 2016)

  30. #19
    Geregistreerd
    10 november 2006
    Last Online
    22 februari 2016 @ 13:05
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    im sorry, but nederlands i can`t write, only read, did anyone know where Antonia is, i missed her at my last
    visit and she isn´t on the webpage no more. Thanks for any informations

  31. #20
    Geregistreerd
    16 maart 2013
    Last Online
    9 januari 2023 @ 18:56
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    er is wel degelijk een limiet was er gister 5febr en mocht maar 5 keer naar de kamer van corrina

  32. #21
    Geregistreerd
    28 juni 2015
    Last Online
    4 maart 2024 @ 10:30
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    9
    Thanked
    18 in 7 posts

    Standaard

    Klopt inderdaad. In Xanten wordt nog steeds een limiet gehanteerd ondanks dat ze op hun site zeggen dat de limiet is opgeheven. Jammer dat ze zo klanten proberen te lokken.

  33. Onderstaande leden hebben Lorenzo007 bedankt voor deze bijdrage:

    mooneye ( 4 maart 2016)

  34. #22
    Geregistreerd
    13 juli 2011
    Last Online
    28 juli 2023 @ 19:56
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    er was gisteren op 11 febr nog steeds een limiet van 5 keer, dit klopt dus absoluut niet met wat er op hun internet site staat, nl sex zonder limiet. Het was er trouwens gisteren erg rustig, zowel met dames als klanten. Ik kom er al 5 jaar ,maar als het zo doorgaat dan ga ik toch eens ergens anders kijken. Die grote ronde ruimte met dat grote bed is momenteel afgesloten, het schijnt dat daar ook kleine kamers gaan komen.

  35. Onderstaande 2 leden hebben Canadian bedankt voor deze bijdrage:

    Erru (13 februari 2016),Lorenzo007 (13 februari 2016)

  36. #23
    Geregistreerd
    13 september 2014
    Last Online
    18 november 2022 @ 05:17
    Locatie
    Ergens in het Noorden
    Berichten
    113
    Discussies
    3
    Thanks
    144
    Thanked
    169 in 47 posts

    Standaard

    In Xanten op de oude locatie mijn partytreff ontmaagding gehad, daarna enkele keren op de nieuwe plek geweest maar de club en de dames kunnen niet tippen aan andere clubs. Soms zat er een pareltje tussen.

    Het hangt natuurlijk af waar je vandaan komt en hoeveel reistijd je over hebt om een partytreff te bezoeken, maar er zijn betere clubs met mooiere dames en een goede sfeer. Maar daar is dit Forum uitstekend voor.

    Welkom in de warme wereld van de ijsbeer!

  37. Onderstaande 2 leden hebben Erotiekfan bedankt voor deze bijdrage:

    Erru (14 februari 2016),nieuwewandelaar (15 februari 2016)

  38. #24
    Geregistreerd
    24 augustus 2012
    Last Online
    1 mei 2023 @ 12:11
    Locatie
    In mijn auto en af en toe in mijn huis
    Berichten
    71
    Discussies
    0
    Thanks
    290
    Thanked
    104 in 23 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lorenzo007 Bekijk bericht
    Klopt inderdaad. In Xanten wordt nog steeds een limiet gehanteerd ondanks dat ze op hun site zeggen dat de limiet is opgeheven. Jammer dat ze zo klanten proberen te lokken.
    Erg raar dat ze de website niet aanpassen , dit ruikt naar economischbedrog en misleiding ! Want na 5x een limiet opleggen is totaal anders als onbeperkt genieten !

    Toch wel vreemd dat je al bedonderd wordt door het gehele club management voordat je er maar een stap hebt binnen gezet, is voor mij een goede reden om bij deze oplichtings bende ver weg te blijven. Eerlijkheid duurt nog steeds het langst !

  39. Onderstaande 3 leden hebben Hcw bedankt voor deze bijdrage:

    cornelis312 (29 februari 2016),Erru (22 februari 2016),Lorenzo007 (22 februari 2016)

  40. #25
    Geregistreerd
    28 juni 2015
    Last Online
    4 maart 2024 @ 10:30
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    9
    Thanked
    18 in 7 posts

    Standaard

    Inmiddels is de website van PTX aangepast. Dus geen verwarring en misleiding meer mogelijk.

  41. Onderstaande 2 leden hebben Lorenzo007 bedankt voor deze bijdrage:

    Hcw ( 2 maart 2016),Sjeufke ( 2 maart 2016)

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24.

  Diamond 468*60