Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard Songkran - Thais nieuwjaar - 2019

    Ik heb lang lopen twijfelen of ik de reis naar Thailand het nogmaals waard vond om een weekje de beest uit te hangen in Pattaya. Het Thaise nieuwjaar - Songkran - is het namelijk wel waard om er een paar dagen te vertoeven. Mits je van water gooien houdt. Vlak voor de trip werd ik door zakelijke voorspoed toch weer 'gedwongen' om last minute een trip van een week te boeken. Zo gaaf. Ik keek er de weken ervoor weer onwijs naar uit.

    Het was voor het eerst dat ik geen afspraken met een mede (ex)ijsbeer gemaakt had om snollen nat te smijten in de grootste hoerenstraat ter wereld: Soi6 in Pattaya. Gelukkig ken ik er inmiddels de weg en de gebruiken om er als 50-er steeds weer leuke dates met dito vrouwen te scoren. De eerste dag nestelde ik me in de bar waar ik met een meid ruim een week gereisd had. Ze was bezet door een vaste klant van haar. Goed voor haar en voor mij. Na wat bijgekletst te hebben, nam ik de lelijkste meid van haar bar mee naar boven om de eerste druk van de kloten te verwijderen. Tering, wat een geil mokkel was dit. Twee zaadlozingen in een uur overkomt me niet zo vaak. Ik kon gelukkig weer normaal nadenken.

    In de bar er tegenover was ik al de hele dag water tegen een meid aan het knallen. Ze had de leukste lach van de hele straat. "Meisje plagen, ..." Het duurde nog ruim een dag voordat ik in haar bar het eerste contact met haar legde. Ze sloeg een arm om me heen en liet indirect weten me wel leuk te vinden. Door de ervaring die ik hier heb opgedaan wist dat ik de komende dagen op een aangename manier onder de pannen zou zijn. Welkom terug in Thailand! We vermaakten ons de rest van de dag opperbest. Tussen die bedrijven door kreeg ik voor mij een onverwachts een Appje van aamu, inmiddels ex-ijsbeer. Of ik al nat geworden was. Haha. Met alle tonnen met water gevuld met grote blokken ijs was dit inderdaad het geval.

    De volgende dag stond het heerschap voor mijn neus in de Ruby bar, terwijl ik met m'n scharrel in de weer was. Normaal gesproken gaan we de eerste dagen samen tot het gaatje. Omdat hij er de eerste dagen niet bij was had ik dat al gedaan. Pff, ik moest dus op herhaling. De twee nachten erna kwamen we na een dag lol trappen op soi6 en erna stappen in GOGO's en disco's thuis om 7:00 's ochtends. Het schatje uit Soi6 was er niet bij. Onbewust heb ik toch aan haar gedacht, omdat ik steeds weer alleen in mijn bed belandde na het stappen. Nadat de stapmaat vertrokken was naar huis, heb ik nog een paar dagen doorgefeest en doorgedronken met m'n schatje. De laatste nacht hebben we amper geslapen, omdat we elkaar bijna letterlijk de hotelkamer uitgeneukt hebben.

    De laatste twee dagen heb ik het rustig aan gedaan in Bangkok. Ik kwam met een uitgerust hoofd weer terug in ons kikkerlandje. Het lijf zei overigens iets anders. Over een paar maanden ben ik op zeker weer terug in de regio. Er is dus weer iets om naar uit te kijken.
    Pluk de dag of een bloemetje

  2. Onderstaande 16 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 april 2019),biged (28 april 2019),brombeerzuid (27 april 2019),duif1 (28 april 2019),Eddy_V (28 april 2019),Elmo3108 (18 juni 2019),fr_loper (28 april 2019),hallodaarbenikweer (27 april 2019),Johnsonxxx (28 april 2019),lustman ( 4 mei 2019),noglangnietuitgewandeld (27 april 2019),Sjeufke (27 april 2019),vrije jongen (27 april 2019),waterrat ( 8 mei 2019),Wentelt Eefje (28 april 2019),Wijze grijze (27 april 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 mei 2006
    Last Online
    13 oktober 2022 @ 00:28
    Berichten
    171
    Discussies
    3
    Thanks
    157
    Thanked
    186 in 49 posts

    Standaard

    Klinkt mij bekend na 15 keer naar Pattaya geweest te zijn. Alleen ben ik niet zo’n fan van Songkran.

  4. #3
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Dit feest heb ik 1x mee mogen maken ongepland jaren geleden tijdens mijn eerste bezoek aan Thailand, en zeker in Pattaya is het nogal intens.
    Uiteindelijk me er aan over gegeven en de laatste echte grote feestdag er een topfeest van gemaakt, een heel aparte ervaring
    I just don't give a fuck

  5. Onderstaande 2 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 2 mei 2019),Sjeufke ( 2 mei 2019)

  6. #4
    Geregistreerd
    3 juni 2019
    Last Online
    22 juni 2023 @ 18:16
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    I've been going to Thailand, mainly pattaya for the past 12 years 3 month's a year. I never get bored there. The sex is good with thai girls is generally good. I am convinced they have the tightest pussies. But also the gfe feeling u get from them. I always feel welcome haha. Oh and Have I mentioned the choice in the girls...there are soooo many of them no matter where you are in Thailand.... If anyone needs advice when it comes to Thailand stuff feel free to PM me. There is nothing I have not done yet in that country.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23.

Diamond 468*60