Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Ella (Roemeense)

Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Discussies
    36
    Thanks
    3.890

Standaard Ella (Roemeense)

Ella (Roemeense)
    Leeftijd : 18-21 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, Aftrekken
    Extra info : Draagt brilletje

2. Onderstaande 7 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (27 april 2019),fg22 ( 5 mei 2019),Jooploop (27 april 2019),Manureva (28 april 2019),mentholbear (27 februari 2020),Patjax (25 november 2019),spirou ( 3 mei 2019)

Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Discussies
    36
    Thanks
    3.890

Standaard

2 Weken geleden met haar een half uurtje op de kamer geweest.
    Een bewuste keuze als optic fick. Op zich wel enigszins tevreden de kamer verlaten, maar ze zal haar service toch aanzienlijk moeten verbeteren wil ze haar loopbaan als DVP vervolgen.
    Laten we het houden op jong en nog onervaren.
    Is altijd actief op zoek naar haar volgende prooi. Op de kamer vraagt ze wel netjes hoe lang je op de kamer wil blijven en of je in bent voor wat extra's.
    HHG <25%

4. Onderstaande 9 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (27 april 2019),biged (14 juni 2019),cheasehead (27 april 2019),fg22 ( 5 mei 2019),Giodude (28 april 2019),Jooploop (27 april 2019),Manureva (28 april 2019),mentholbear (27 februari 2020),Sjeufke (27 april 2019)

Last Online
    2 augustus 2020 @ 20:49
    Discussies
    77
    Thanks
    2.575

Standaard

Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...665#post669665

Uiteindelijk in gesprek gekomen met Ella, Roemeense, blond met brilletje en goede kont. Kort gesprekje mee gehad en besloten om met haar naar de kamer te gaan. Wel van te voren gevraagd of ze deed tongzoenen wat had gehoord dat ze het niet zou doen. Maar ze zei van wel.
    Op de kamer deed ze inderdaad tongzoenen, best goed ook nog. Toen ik haar haar aanraakte gelijk paniek en dat mocht niet. Vingeren ook niet maar daar geef ik niet om. Ze had een ring of spiraal in en daarom ging het niet. Beetje tongzoenen en strelen en kreeg nog het optie pakket te horen maar geen gebruik van gemaakt. Pijpen deed ze wel goed. Daarna over naar neuken en daar was ook geen gezeur. Een paar standjes gedaan en na zo'n 15 minuten was ik klaar. Een lekkere kont heeft ze om tegen aan te batsen.
    Ze liet mij nog even haar ring of spiraal voelen, weet niet wat het was. Het voelde als een ring die ik in haar poesje kon voelen. Toen mocht ik er dus wel in met de vinger.*
    Heb het nog een beetje weten te rekken maar na 25 minuten wou ze toch echt weg. Het was voor mij een OK kamer, niet goed ook niet slecht. Herhalingsgevaar wel klein denk ik.

6. Onderstaande 9 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (25 augustus 2019),biged (25 augustus 2019),cheasehead (25 augustus 2019),housefreak5 (25 augustus 2019),ju52 (25 augustus 2019),mentholbear (27 februari 2020),Schietgraagft (29 augustus 2019),Sjeufke (26 augustus 2019),yylover (25 augustus 2019)

Last Online
    Vandaag @ 13:59
    Discussies
    17
    Thanks
    297

Standaard

Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...359#post678359

Zo’n voorstelling van naakte dames ook mij niet onberoerd. Mocht dat het geval zijn geweest zou ik toch echt in de verkeerde club hebben gezeten. Dat dacht Ella vast ook, toen ze haar hoofdje om de muur stak en me in de smiezen kreeg. Ik ben er altijd met een bocht omheen gelopen waar mogelijk. Hoor alleen maar mindere verhalen over haar en bovendien kwam ze tijdens eerdere ontmoetingen in de lounge niet verder dan “Hey, my name Ella, go room?” De eerste keer dat ik haar destijds tegenkwam sprak ze helemaal geen Duits of Engels.

Ze kwam naar me toe en ik dacht nog: oh nee he, gaan we weer. Maar ik was met stomheid geslagen toen ze heel rustig naast me kwam zitten en in het Engels begon te kletsen. Engels wat uit hele zinnen bestaat en ik kan verstaan. Ik denk: wat krijgen we nu. Meisje ziet er, naar mijn smaak, erg goed uit en nu begint ze ook nog op de door mij zo geliefde manier aan een kennismaking.
    Lekker zitten kletsen, ik nog steeds verbaasd, over van alles en nog wat. Ze vroeg me waarom ik in het verleden zo kortaf tegen haar was geweest waarop ik direct eerlijk toegaf dat ik niet warm loop voor directe kamervragen of geen mogelijkheid tot korte conversatie. Een beetje verlegen en ingetogen zei ze dat de taal inderdaad een probleempje was voor haar maar ze zich over die onzekere drempel heen had gezet en nu hard aan haar Engels aan het werken was wat ze ooit op een zekere dag toch op school had geleerd.

Nu werd het toch wel een heel bijzonder verhaal. Ze kwam tegen me aan gekropen en heb wel een kwartiertje zo met haar gezeten. Beetje kletsen, beetje gekken. Wat moest ik hier nu mee doen? Laten lopen zou ook weer zoiets zijn. Ik voelde me extreem op mijn gemak met deze, in mijn ogen tot voor kort, klapekster.

Het al oude gezegde “voor 50 euro heb je een antwoord op je vraag in de club” ging ook hier uiteindelijk op. We gingen het maar eens proberen. Nog altijd op mijn hoede trokken we naar kamer #10 beneden.

Het is uiteindelijk een paar euro duurder geworden dan 50 euro want ik kwam pas 2 uur later trillend op mijn poten weer naar boven gesukkeld met mevrouw. Mensen, kinders, boerenzonen dit houd je niet voor mogelijk. Het was gewoon perfect. Oh oh oh wat heb ik genoten van en met haar. Wat een verassing zeg, wat heb ik mij hier op zitten verkijken. Of misschien heb ik juist lang genoeg gewacht? Denk zelf dat deze dame “in opleiding” is gegaan bij een collega want ik geloof de eerdere berichten over haar voor de volle 100%. Maar iets in me zegt dat iemand een ruk aan het stuur heeft gegeven waardoor deze dame nu netjes binnen de lijntjes rijdt. Wat kun je haar ook verwijten bedenk ik me nu? Het is haar eerste saunaclub in een land wat ze niet kent. Een groeiertje is het en zeker ook een Tip voor de Top.

De verassing van het weekend deze dame!

8. Onderstaande 8 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (25 november 2019),blauwebeer (24 november 2019),mentholbear (27 februari 2020),Patjax (25 november 2019),Schietgraagft (28 november 2019),Shakir (24 november 2019),Sjeufke (24 november 2019),yylover (25 november 2019)

Last Online
    Vandaag @ 14:14
    Discussies
    14
    Thanks
    1.262

Standaard

Ik had Ella vorige week een kamer beloofd, dus wat later in de middag werd het tijd die belofte in te lossen. We gingen een kamer in met spiegel op het plafond, dus maar snel in een 69 gegaan en dat is natuurlijk echt een prachtig gezicht met Ella. De dame had vroeger slechte service, maar zou inmiddels hebben bijgeleerd. Van mij krijgt ze een 7. Prachtige meid met heerlijke billen en lekker strakke A cup borsten. Redelijk pijpen, tongzoenen is matig. Ze komt niet in mijn top lijst, maar het was zeker niet slecht. Vanwege die mooie billen na het wederzijdse Franse vermaak overgegaan naar neuken op zijn hondjes. Ella is redelijk strak, dus dat was lekker, maar ik wilde eigenlijk ook nog eens in die spiegel op het plafond kunnen kijken, dus overgegaan in lepeltje lepeltje en mijn condoom vrij snel volgespoten.

10. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

Siberische tijger ( 8 december 2019)

Last Online
    28 april 2020 @ 14:41
    Discussies
    1
    Thanks
    280

Standaard

Deze recensie is afkomstig uit mijn algemeen verslag

Ik lag in de wellness nog bij te komen en na te genieten van de sessie met Julia toen een jong hertje met een onschuldige Bambi blik zich aan mijn bedje meldde. Ze zette zich bij mij en het bleek Ella te zijn. Kort gepraat en mijn interesse was zeker gewekt maar wist ook dat ik nog meer tijd nodig had voordat mijn angel weer up and running zou zijn. Ik legde het haar uit en zonder problemen accepteerde ze mijn uitleg en we spraken af dat ze me later rustig mocht komen opzoeken.

Ik liep een klein uurtje later richting bar om iets te drinken te halen en Ella lag verleidelijk op een bank tegenover. Ik beantwoordde haar vragende blik met een knikje en ze maakte het gebaar om bij haar te komen zitten. Er volgde een kort gesprekje en ze vroeg of ik voldoende hersteld was. Ik knikte ja en dat was het teken voor haar om dicht tegen mij aan te komen zitten. Ik verdronk in haar blik en was volstrekt weerloos. Ze stelde voor om een kamer op te zoeken en kon me daar wel in vinden. Onderweg vroeg ze me of ik interesse had in een bezoekje aan haar achter ingang. Bambi bleek niet zo onschuldig als dat ze er uit zag. Dit bleek helemaal toen ze de rest van de opties noemde.

Op de kamer staand al wat voorzichtige tongzoentjes. Ik zette me op de rand van het bed en terwijl zij voor me stond trok ik haar dichterbij en begon haar fris en fruitige vruchtje te likken. Dit beviel haar wel en ze plaatste haar linkerbeen dusdanig dat ik alle ruimte had om mijn gang te kunnen gaan. Omdat dit natuurlijk niet de meest comfortabele wijze is, legden we ons op bed waar we in 69 verder gingen. Het vocht vloeide volop uit haar vruchtje en de wijze waarop ze bewoog wees uit dat ze op het randje van een orgasme zat. Niet veel later het (al dan niet gespeeld) beoogde effect bereikt. Ze stortte zich naast me neer en zei dat ze even op adem moest komen. Met haar handje trok ze in de tussentijd mijn angel af op een sensuele manier. Ze vroeg of ik het zeker wist dat ik niet via de backdoor naar binnen wilde wippen. Na mijn bevestiging vroeg ze of ik dan iets had wat ik graag wilde. Mijn voorstel zag ze wel zitten.

We doorliepen eerst de gebruikelijke standjes en toen ik voelde dat de manschappen zich nadrukkelijk naar het front bewogen gaf ik haar een seintje. We verplaatsten ons naast het bed. Zij pijpte me zittend op haar knietjes terwijl ik stond. Een klein tikje op haar schouder was genoeg om haar te laten switchen naar het handwerk. Het duurde dan ook niet lang meer voordat mijn angel begon te spuiten. Zoals een boerin haar koe tot de laatste druppel melkt bleef ze mijn angel bewerken totdat het liefdesnektar er volledig uit was. Het resultaat: een schattig studentikoos snoetje dat onder de smurrie zat. Zelden een geilere aanblik gezien dan dit. Helemaal toen ze een vinger over haar gezicht haalde, deze in haar mond stak en aflikte om te proeven wat het resultaat van haar inspanningen opgeleverd had. Het behoeft natuurlijk geen uitleg dat het even duurde alvorens ze zover was zodat ze zonder vragen zich toonbaar onder de meute kon begeven. Onderweg gaf ik aan dat we de volgende keer dan de horde van anaal zouden nemen. Geen idee of ik het wat vind maar als je het niet probeert dan weet je het nooit. Na overhandiging van haar gage voor een uur inclusief "schoonmaakkosten" namen we afscheid.

12. Onderstaande 7 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 5 februari 2020),Giodude ( 5 februari 2020),hasta la pasta ( 5 februari 2020),mentholbear (27 februari 2020),Patjax ( 5 februari 2020),Sjeufke ( 5 februari 2020),WANDELAAR5 ( 5 februari 2020)

Last Online
    Vandaag @ 11:53
    Discussies
    1
    Thanks
    183

Standaard

Vandaag eens rustig gaan genieten van Ella.
    Onze eerste ontmoeting was alweer een flink aantal maanden geleden. Ik was wel benieuwd hoe een tweede bezoekje met haar zou worden.

We hebben er beide een leuk uurtje van gemaakt: Ella was ontspannen, onze gesprekjes gingen vloeiender dan de eerste keer (haar Engels is verbeterd) en ze wist nog van onze eerste ontmoeting wat ik lekker vond om te doen op de kamer. Top!
    En als je een dame dan ook nog voldoende vochtig krijgt, heeft ze het likwerk in ieder geval niet vervelend gevonden.
    Daarna pakte ze de olie en werden penis en balletjes vakkundig ingesmeerd. Een lekker gevoel en het zorgde er ook voor dat het penisje een penis werd.
    Met rustige diepe halen werd het spel voortgezet en na een tijdje heb ik netjes aangekondigd dat de explosie niet lang op zich zou laten wachten.

Na het schoonmaken hebben we nog lekker wat nagepraat en geknuffeld en met een big smile afscheid genomen.

Kortom: technisch gezien (pijpen, tongzoenen) ruim voldoende, geen absolute topper voor mij, maar dat is ook helemaal niet belangrijk. Gezelligheid en sfeer zijn minstens zo belangrijk.
    Als ik het paspoort bekijk, zou ik Engels nu redelijk noemen en ze heeft wel een piercing op haar rechteronderarm.

14. Onderstaande 9 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (25 februari 2020),Giodude (25 februari 2020),HellaHolla (26 februari 2020),le_belge (26 februari 2020),Manureva ( 1 maart 2020),mentholbear (27 februari 2020),Patjax (26 februari 2020),Sjeufke (25 februari 2020),WANDELAAR5 (25 februari 2020)

Regels voor berichten