Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Maya (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard Maya (Roemeense)



    Maya (Roemeense)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Borst(en)
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Vingeren
    Extra info : Misschien toch een klein b-cup





  2. Onderstaande leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (22 april 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Maya stond al langer op mijn lijstje , maar de stap durfde ik telkens niet te zetten omdat ik wat negatieve berichten over haar heb gehoord.
    Vandaag even met haar gepraat en het is een hele lieve meid, nog even wat informatie opgevraagd bij een notoire veel pleger en die gaf groen licht.
    Zo belanden we samen op de kamer. Lekker knuffelen en zoenen en ook werden mijn tepels vakkundig onder handen genomen. Daarna een heerlijke pijpbeurt en gelijk besloten om tot een uur te verlengen. Haar nog even afgeremd met pijpen en weer wat gezoend. Toen weer heerlijk pijpen en daarna een lekker potje seks.

    Dit alles resulteerde in een tevreden klant. Leuke en lieve meid.

  4. Onderstaande 7 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (22 april 2019),Bub (22 april 2019),gignnl (22 april 2019),Jooploop (22 april 2019),PNM (22 april 2019),Sjeufke (22 april 2019),yylover (22 april 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 juli 2023 @ 13:19
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    Maybe there are two Mayas but the Maya with curly hair and wide hips has no tattoos.

  6. Onderstaande 2 leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (22 april 2019),terminator (22 augustus 2019)

  7. #4
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Dacht dat ze een tatoo op haar sleutelbeen had. Was al laat gisteren heeft idd krullend haar en brede heupen

  8. Onderstaande 3 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Bub (22 april 2019),Manureva (22 april 2019),Sjeufke (22 april 2019)

  9. #5
    Geregistreerd
    2 februari 2006
    Last Online
    24 september 2023 @ 18:46
    Berichten
    79
    Discussies
    12
    Thanks
    6
    Thanked
    50 in 19 posts

    Standaard

    Twee weken geleden op een zondag deze dame getroffen. Nam naast mij plaats op het bankje en met wat eenvoudig Engels viel er wel wat te converseren. Omdat ik samen met Molaar al enige tijd had ontbroken in LR en niemand van de hertjes ons dus kende, en ook de ons uiterst goed bekende bardame nog niet aanwezig was, kon ik me als een argeloze gast voordoen. Had dus toch wat meer op mijn hoede moeten zijn en het gfe-gehalte vooraf wat moeten testen. Op de kamer werden eerst alle facilitaire zaken in orde gebracht. (lakens, klokje, condooms, doekjes, glijmiddel etc.) Daarna volgde de vraag naar de klantbehoefte en uitleg over extra dienstverlening. In die opsomming zat ongevraagd een reguliere dienst waarvoor deze dame toch wat extra's in rekening wilde brengen. Dat was het moment waarop ik toch maar mijn jarenlange ervaring aan haar kenbaar heb gemaakt en heb uitgelegd, dat noch in LR noch elders, voor een eventueel gewenste spontane ontlading op de borsten, extra euri zouden vloeien. Aangegeven dat we eerst maar eens aan de slag zouden gaan en dat dan alles wat ons beiden zou passen aan de orde zou kunnen komen. Haar ook uitgelegd dat bij die werkwijze nog nooit een dame tekort is gekomen. De start van het kameravontuur ontbeerde tot zover dus enige sensualiteit. Na wat oppervlakkig gekus bij haar afgedaald om te bezien of aldaar haar bedrijfstemperatuur verhoogd zou kunnen worden. Ze viel helemaal doodstil en na plotseling optredende schokken kwam ze weer tot leven, althans haar intense ademhaling gaf daar blijk van. Vervolgens ging al haar aandacht uit naar de poetsdoeken die ze gereed had gelegd en daarmee werd mijn temperatuur plaatselijk naar het nulpunt gewreven. Omdat de druk er voor die dag toch nog eerst af moest heeft ze zich nog van die taak gekweten en heb ik sinds lange tijd me weer onbezwaard gevoeld een kamergang binnen een half uur tegen het standaardtarief af te ronden. Molaar had het al weer beter getroffen die zondag. En ik was dus aangewezen op mijn ingedutte jachtinstinct. Uiteindelijk kwam het die dag nog goed. Morgen met Molaar op herhaling en eens kijken of mijn 2e keuze van afgelopen keer dan in de herhaling ook weer een voldoende scoort. Dan zal ik daar wel bericht van doen.

  10. Onderstaande 4 leden hebben fukkiedukkie bedankt voor deze bijdrage:

    Bub (10 augustus 2019),cheasehead (11 augustus 2019),molaar (12 augustus 2019),Sjeufke (10 augustus 2019)

  11. #6
    Geregistreerd
    2 maart 2019
    Last Online
    Vandaag @ 00:45
    Berichten
    154
    Discussies
    9
    Thanks
    459
    Thanked
    280 in 86 posts

    Standaard

    vitrine in Brussel avond shift

  12. Onderstaande 2 leden hebben ME262 bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 6 september 2020),Shakir ( 6 september 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.

  Babylon 468*60