Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    23 mei 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:15
    Berichten
    147
    Discussies
    5
    Thanks
    116
    Thanked
    251 in 76 posts

    Standaard Vaginatarier een dagje sauna en meer ...

    Tja,
    Ik weet niet dat wat ik vandaag mee maakte hier op moet plaatsen?
    Maar het begon allemaal bij sixsence dus daarom in dit draadje.
    Zoals aangekondigt reed ik vandaag naar sixsence zo rond 12u kwam ik de parking op gereden.
    Ik stapte uit mijn auto en ik zag een favorietje (op haar vraag geen naam) uit een andere club buitenkomen, ze keek nogal sip….
    Ik vroeg er wat er was en ze vertelde dat ze hier niet aanvaard werd.
    Ze weet niet goed wat te doen want ze wil geen registratie in Duitsland en hoopte in ss aan de bak te kunnen. tja
    Grote fout dat ss haar niet neemt want zij is echt wel een topper!
    Ik stelde voor om samen wat te gaan drinken en wat bij te praten.
    Ik ben met haar naar aquis aken gereden en hebben wat gedronken en een beetje geshopt.
    Na een uur of 2 vroeg ik of ze misschien zin had om mee naar carolus thermen te gaan.
    Zag ze wel zitten en we hebben daar een paar uurtjes relaxed.
    Het was lekker om met zulk een mooie meid naakt te mogen sauna-en.
    Van dit alles was ik natuurlijk bhoorlijk geil geworden
    toen we in een sauna alleen waren peste ze me omdat ik mijn handen tussen mijn benen hield om mijn opkomende erectie te weerhouden.
    Toen ik mijn handen wegdeed glimlachte ze en gaf me een heerlijke zoen en streelde even over mijn joysticky…
    Ze zakte naar beneden en ik verwachte het ondenkbare, in een openbare sauna? Het zal toch niet?
    Nee, inderdaad, niet, de pester gaf gewoon een kusje op mijn eikel en ging terug naar boven, likkend aan mijn oor hijgde ze geil, ik denk dat het tijd is dat we gaan….
    WTF? Ik zei echt? Ja, zegt ze, we gaan een hotel zoeken. Dit had ik niet zo verwacht, maar ik kon geen nee zeggen.
    Nadat de baas tussen mijn benen zijn sterkte had verloren kon het verstand het weer overnemen en zijn we gaan omkleden, waar ze natuurlijk weer me even een stijve moest bezorgen, en vertrokken.
    Snel hotel art gevonden via website, 20 minuutjes rijden.
    Toen we in de kamer kwamen was ze niet meer te houden.
    Ze kon niet snel genoeg mijn en haar kleding uitkrijgen.
    Soms zie je dit in romantische scenes in films, ik denk dan altijd het is zo overdreven….
    Dus ze klede mij en ik haar uit en toen ging ze op de zijkant van de sofa zitten/liggen.
    Ze vleide zich in 100den verleidelijke standjes. Ze wilde niet dat ik dichterbij kwam en moest op het bed blijven zitten terwijl ze zichzelf begon te strelen op zulk een geile manier dat je zou kunnen klaarkomen van kijken alleen.
    Toen ze zich begon te vingeren en ze haar ogen gesloten heild kon ik niet anders meer en ben naar haar toe geslopen. Zonder haar te verwittigen heb ik gelijk mijn tong in haar flamous geplaatst, ze schrok omdat ze me niet had gehoord, maar ze liet lekker begaan. Soms denk je wel eens dat de dame nat is van mijn speeksel, maar dit kon niet want ik hed ze nog maar amper gelikt. De druppels liepen er gewoon onderuit.
    Het duurde niet lang voordat ze een eerste keer schokkend en gillend klaar kwam, hopelijk geen buurkamer bezet overdag, lol
    Ze was zwaar bezweet en hijgde zwaar na, dus tijd voor even een pauze. Sigaretje dus.
    Ondertussen was ik maar snel onder de douche gekropen want ik had wat afkoeling nodig en wat veel voorvocht te verwijderen….
    Dit was zonder haar gedacht, want al zeer snel stond ze bij me onder de douche.
    Ze moet gedacht hebben dat ik stervende was want de mond op mond beleving was van het allerhoogste niveau! Mijn levensadertje stijgerde en dat had ze natuurlijk gelijk in de gaten, ze nam hem in haar handen en heeft dfe reanimatie daar verdergezet, door de hete namiddag duurde het natuurlijk geen minuut en ik begon te schokken, ze wist wat er kwam en onder de waterstralen trok ze me verder af met haar tongentje tegen mijn eikel, een mooie vrouw haar gezicht mogen vol sliederen geburt niet vaak, wat was dit geil! Ik zakte in elkaar op de douchevloer en zo hebben we even zitten natongen..
    1.5 uurtje later hebben we nog op het bed een extra afscheids nummer gemaakt. Dit was meer een tdere liefdevolle manier van sex hebben, ik dacht dat ik hier op dat moment met een niet dvp aan het vrijen was, zeer lekker traag knus tempo, telkens ik het tempo beetje opvoerde wou ze een ander standje daaruit verstond ik en voelde ik dat ze genoot, en na een tijdje kwam ze weer klaar. In haar voelde ik zeer goed hoe haar binnenspieren samentrokken. Net een slangenbeet rond je lul. Ik kon me maar amper bedwingen en wou ook, maar ze fluisterde in mijn ooor, shhhssstttt not now. Dus ik ging nog wat trager… moeilijk gaat ook…. Toen ze uitgehijgd was veranderde zij het standje en ging ze reverse kowgirl op me zitten. Nu ging het tempo zeer snel de hoogte in, ze wist dat ik dit niet lang kon volhouden en hou harder ik hijgde hoe harder ze tekeer ging, ze zette haar handen naar achter en legde mijn handen op haar tieten. Toen hield ik het niet meer en juist op het moment dat ik klaarkwam legde ze mijn lul boven op haar lippen/clit zodat ik op haar buikje schoot.
    Dank je sixsence, deze beleving kon ik in de club nooit meemaken!
    Het is 20u , tijd om afscheid te nemen. Ze wil me haar nummer niet geven, haar denken is dat de toevalligheid het best van ons overneemt! Ok antwoord ik haar, volgende week dinsdag ga ik “toevallig” weer om 13 u shoppen in aquis Aken!
    Ik ben benieuwd……..

  2. Onderstaande 18 leden hebben FOEF bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 april 2019),Befke (18 april 2019),bierbeer (19 april 2019),biged (18 april 2019),cheasehead (18 april 2019),Elmo3108 (18 april 2019),FCUK (17 april 2019),fg22 (23 april 2019),gignnl (18 april 2019),Giodude (18 april 2019),HellaHolla (18 april 2019),Kwakje (18 april 2019),Meme Moo (18 april 2019),mentholbear (17 juni 2019),Partycrasher (18 april 2019),pret (18 april 2019),trickyD (22 april 2019),Wijze grijze (17 april 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vaginatarier Bekijk bericht
    Tja,
    Ik weet niet dat wat ik vandaag mee maakte hier op moet plaatsen?
    Maar het begon allemaal bij sixsence dus daarom in dit draadje.
    .......
    Het is 20u , tijd om afscheid te nemen. Ze wil me haar nummer niet geven, haar denken is dat de toevalligheid het best van ons overneemt! Ok antwoord ik haar, volgende week dinsdag ga ik “toevallig” weer om 13 u shoppen in aquis Aken!
    Ik ben benieuwd……..
    Ik vind niet dat het wat te maken heeft met Sixsens.
    Op dit moment zijn er misschien wel te veel dames die niet allemaal daar kunnen werken.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #3
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 13:54
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Alinea's zijn trouwens best wel een goede uitvinding. Vinnik dan weer.

  5. #4
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    er is altijd wel een gegronde reden waarom een meid daar niet mag beginnen,waaronder ook idd teveel aan dames
    bij de uitbreiding(dus nog meer kamers dan de huidige 23 en ruimere keuken)zal dat minder een probleem zijn

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.