Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard Cellia (Moldavische)



    Cellia (Moldavische)
    Leeftijd : 23 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, GFE, Beffen
    Extra info : Lieve dame die doet wat ze zegt, ik twijfel over haar nationaliteit maar heb hier ingevuld wat ze zelf zei.





  2. Onderstaande leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (14 april 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...lgemeen/page46

    In een club als Samya is het toch wat anders om een dame naar wens te verleiden. De rustige methodieken waar ik van hou gedurende mijn dagbezoeken zijn hier amper inzetbaar vanwege de partysfeer en gewoonweg het soort dames waarmee je te maken hebt. Bovendien liep er ook veel, maar dan ook echt heel veel, mooi spul rond gisteravond. Ik kwam soms ogen te kort om al dat moois te aanschouwen. Op een gegeven moment had ik mijn strategie bepaald en installeerde mij op een bankje in een hoek om zo wat dames te kunnen bespieden zonder zelf aangerand te worden. Terwijl ik daar mee bezig was onder het genot van een drankje strekte links naast mij ineens iemand zich opzichtig uit waardoor ze mij raakte. Ik draaide mijn hoofd en keek recht in de ogen van een helemaal niet verkeerd uitziende dame. We schoten allebei in de lach en ze begon heel rustig te praten. Ze stelde zich voor als Cellia (kan zijn dat ik het verkeerd schrijf) uit "Moldavië", 23 jaar en sinds 2 weken werkzaam in ijsberenland. Ik denk eerder dat ze Roemeens is maar ach wat maakt het uit. Ik was verrast dat ze niet binnen de kortste keren met de kamervraag kwam want ik dacht dat dat standaard was in Samya. Zo scoor je pluspunten bij mij. Over pluspunten gesproken deze dame liep half FKK-stijl rond met ontbloot bovenlijf maar wel een mooie outfit aan die haar middel en onderste afdekte. De juiste porties op de juiste plek. Inclusief mooie bips. Moeten jullie even drie keer raden waar ik van hou. Juistem!

    Met haar op mijn schoot liggend keuvelden we wat en gingen we over naar wat voorzichtig gefriemel en gekus. Pas daarna stelde ze de kamervraag maar ze wist zelf het antwoord ook wel: aber naturlich! of voor haar "of course" want ze spreekt (nog) geen Duits.

    Op naar de theke want daar moet je zijn voor de sloesol ceremonie en het was een heel ritueel wat zich voltrok. Verschillende papieren werden door verschillende dames bekeken en ingevuld. Volgens mij is het aanvragen van een visum voor een Moldavische haast eenvoudiger dan dit geneuzel. De dames kletsten onderling in hun eigen taal over het gebeuren dus of er werken veel Moldavische dames in Samya of ze komen toch allemaal uit het Roemse Rijk. Anyway, Cellia gaf aan dat we moesten wachten voor een kamer maar een minuut later kregen we al sloesol #32 mee en het enige wat we moesten doen is ff wachten op de huishoudelijke dienst die met het beddengoed kwam. Toen die beste man eenmaal vertrokken was gooide ik de deur dicht en waren we samen auf zimmer. Ik had in de bar overigens bedongen dat kussen er bij hoorde waar Cellia het mee eens was. Daar mee begonnen bleek wel dat ze niet van plan was haar tong te gebruiken maar eigenlijk boeide me het verder niet heel erg. Voor de rest deed ze namelijk precies wat ze vooraf gezegd had en dat is niet veel extreems want ik ben geen veeleisende beer. Via blasen, wat ze ok deed maar niet kan tippen aan Bonnie in Babylon eerder die dag, gingen we over op 69 en daarna intiem. Zij op haar rug en ik er bovenop gingen we rustig aan de gang, opbouwend in tempo en kracht. Ze bewoog en kreunde lekker mee. Zijn nog geswitched naar doggy waar even later het kanonschot klonk. Voor de derde keer over de finish die dag viel ik helemaal afgepeigerd naast haar neer. Nog lekker even nagepraat over van alles en nog wat. Sympathieke dame en ik denk zelf dat zij eigenlijk elders veel meer kan bereiken dan in Samya. Tevreden verlieten we de kamer en ik had het zelfs in Samya dus gewoon weer voor elkaar. De aanhouder wint!

    Ik kwam Cellia later nog een aantal keren tegen waarbij ze elke keer trakteerde op een dansje, knuffel of kus. Hoeven ze niet te doen natuurlijk, des te leuker is het dat zo'n dame het spontaan doet. Een schatje is het.

  4. Onderstaande 5 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 april 2019),ButtinSky (14 april 2019),cheasehead (14 april 2019),Mr Bluenose (14 april 2019),Sjeufke (14 april 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.

  Babylon 468*60