Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Adele (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard Adele (Roemeense)



    adele (Roemeense)
    Leeftijd : 31 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : D Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 60 euro Tijdsduur : 40 minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij haar
    Extra info : weer een ontdekking in Gallardo!





  2. Onderstaande 2 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 oktober 2019),Mr Bluenose (13 april 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    Gallardo 13 april 2019 sessie drie met Adele



    Sessie drie (ik kan er vandaag geen genoeg van krijgen) met de rijk bedeelde Adele. Er is heel veel Adele om van te genieten, maar van een andere kwaliteit dan Shakira. Jonge jonge wat een dame is Adele. Die staat nu met stip op mijn herhaling lijst. Geen woord teveel geschreven door andere ijsberen. En een gezellige tante, met heel vrolijk stralende oogjes. Ze zegt dat ze dit werk pas sinds december doet, en sinds die tijd veel meer van seks is gaan genieten. Dat laatste kan ik vol mondig beamen, zo te voelen genoot ze in alle talen, en ze dreef zowat van het bed door alle sap produktie uit haar vagina, Heerlijk. Sessie van 30 minuten, waar ik volop van genoot. Volgende keer een vol uur!!




  4. Onderstaande 2 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    jeegee (22 mei 2019),Mr Bluenose (13 april 2019),Sjeufke (14 april 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    Gallardo 4 juni 2019 sessie met Adele



    uit mijn verhaaltje Gallardo algemeen.


    Gekamerd eerst met Adele, en dat was een uitstekend idee. Na een genoeglijk samen zitten op het terras, met geil gekeuvel en wat handtastelijkheden op naar een kamer. 17 was mijn geluksnummer Seks van de bovenste plank. Wat een vrouwelijkheid valt je ten deel. Kussen, massage met een super zachte touch, een blowjob zoals ik me die in de hemel voorstel, haar masseren is een feest, ze geniet er enorm van, een een geil orgasme viel letterlijk op mijn tong, heerlijk… daarna nam ze mij uitgebreid te grazen. Mijn orgasme zo lang mogelijk uitstellen. Echt heel geil. Prima 69 standje (ze blijft lekker smaken), en uiteindelijk met een girl on top mij laten neuken. Ze slaagde er ook nog in mijn tepels tegelijkertijd met haar mond te bewerken. Vet….. Een ongeremd uur…


  6. Onderstaande 4 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 juni 2019),fg22 (28 oktober 2019),Husky ( 4 juni 2019),Sjeufke ( 4 juni 2019)

  7. #4
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    kan naar Golden Day


    uit mijn verslagje GD

    Nadat Laura zich uit het rookgedeelte terugtrok nog wat met Adele gesproken, haar naar me toegetrokken, beetje strelen beetje snuffelen, paar zoentjes….. en ja hoor op naar de kamer. De 31 jarige Adele is nu een tiental maanden aktief en ik weet nog dat ik met haar in december een eerste kamergang beleefde. En die vond ik ook al prima. Haar variëteit is alleen maar toegenomen. Super tongzoen partij staande voor het bed, haar voorover laten buigen richting bed en haar rug en billen benen stevig met olie besprenkeld en geil uitgewreven. Heerlijk om dan haar billen en vagina door je vingers te voelen glijden en haar zachte trekkinkjes die haast je vingers naar binnen trekken in anus en vagina, snakken als het waren naar een zachte aanraking. Eindigend in een volgens haar super orgasme. Ze lust er echt pap van (althans die illusie wekt ze) en dat met dat super vrouwelijke lichaam van haar waar Rubens als schilder ongetwijfeld niet genoeg van zou krijgen. Als iemand een Rubens figuur heeft is het Adele wel. Ik kon er in ieder geval niet genoeg van krijgen, en met Adele heb je heel wat Adele….! Desondanks het slopen van Laura bleek Adele in staat de kleine mynasch tot een enorme stijfheid om te toveren. Met haar machtige borsten, haar buik, handen en geraffineerde blowjob kwaliteiten voelde hij weer als in mijn jonge jaren…. Hmmmm
    Nadat ze zelf was klaargekomen besteedde ze al haar aandacht om het mij zo lang mogelijk plezierig te laten zijn. Mijn in de lucht hangen orgasme lang uitstellend. Mij helemaal bekneed, geaaid, met dat goddelijke lichaam van haar. Geëindigd met een machtig girl on top. Haar toch wel machtige liuchaam zich om de kleine mynasch kronkelend. Dat mij tot de laatste druppeltjes schokkend leeg trok…




  8. Onderstaande 4 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 oktober 2019),Husky (16 oktober 2019),robglover (16 oktober 2019),Sjeufke (17 oktober 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01.

  Diamond 468*60