Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Katrin (Albanese)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard Katrin (Albanese)



    Katrin (Albanese)
    Leeftijd : 34 jaar Taal : Duits, Engels
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Rug
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : heel leuke meid





  2. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (13 april 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    Gallardo 13 april 2019 sessie een: Katrin (Alb)



    Ik vond dat ik vandaag eens op de “neuk met meiden die je nog nooit hebt geneukt”-tour moest gaan, en ben begonnen met Katrin, die mij begin maart ook al zo intrigeerde. Ik begrijp waarom, wat een vrouw zeg… uiterst gewillig, lekker zoenend, genietend van mij touch (en ik van de hare). Een paar prima borsten (beetje geholpen door een Si-dokter), en een vagina die graag van mijn bef kunsten wilde gebruik maken. Een blow job alsof ze het al jaren doet (goddelijk, ik begon Melody al een beetje minder te missen), en een inzet die menig DVP tot voorbeeld zou moeten zijn.


  4. Onderstaande 4 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    gustave_dekker (14 april 2019),Husky (13 april 2019),Mr Bluenose (13 april 2019),Sjeufke (14 april 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...lgemeen/page34

    Het Griekse duiveltje van Gallardo was telkens druk bezet deze zaterdagavond. Noodgedwongen dus maar op zoek naar een alternatief al had ik er wel een paar in mijn hoofd zitten. Waaronder Katrin, prachtige vrouw met de juiste vormen op de juiste plek, uit Albanië. Stille dame die niet jaagt en gewoon rustig rondkijkt. Ben er op afgestapt en in eerste instantie kwam het allemaal wat koud over van haar kant. Na het voorstellen gaf ik aan wel de weg te weten in Albanië en voila het ijs was gebroken. Lekker zitten keuvelen over van alles en nog wat en ben weer wat mooie plekjes rijker wat betreft haar vaderland. Na een tijdje, ik denk wel zeker 20 minuten heb ik zelf de kamervraag gesteld (!!!!) en ging ik even douchen. Zij ging roken en toen we beiden klaar waren dronken we nog even iets samen. Terwijl ik mijn drankje bestelde aan de bar dacht ik de bardame te herkennen van de vorige keer maar toen had ze toch minder kleding aan dan nu? Die gedachte bleek te kloppen, ze werkte de vorige keer voor de bar.

    Daarna tijd voor actie, auf gehts nach Zimmer!

    Hoe verrassend, weer kwam kamer 14 uit de hoge hoed. Dit keer liep ik zelfs voorop en direct langs het beddengoed waarop Katrin in de lach schoot dat ik zo goed de weg wist in de club. Aber naturlich weiss ich das. - je bent een beer of niet he! Dit keer besloot ik om mijn tijd te nemen en sprak direct een uur met haar af. Sessie gestart met orale verkenning. Lekker zoenen, dit keer bij de prijs ingebrepen, al kussend en likkend baande ze zich een weg naar beneden. Lekker blowjobje gehad en ook nog even beroerd. Uiteindelijk aan het hoofdgerecht toegekomen, verschillende standjes doorgenomen en ik denk wel 30 minuten aan een stuk liggen neuken. Tussendoor soms even liggen lachen en plagend grommen/brommen naar elkaar. Ze doet lekker mee en biedt een prima GFE. Uiteindelijk met het handje over de finish gekomen terwijl zij mijn onderstel aan het sabbelen was. Kwam vanuit mijn tenen en zeer tevreden lag ik daar op dat nog steeds immens grote bed.

    De klik was er wel dus nog even liggen praten met elkaar over het wel en wee van saunaclubs. Ze heeft hiervoor in diverse andere clubs gewerkt en ook wat gekke dingen meegemaakt als DVP. Dan heb ik het niet over situaties met klanten maar met clubs an sich. Aparte wereld blijft het soms.

    Nadat ik mijn schot had gelost hadden we nog 9 minuten over maar we hebben nog behoorlijk lang liggen kletsen. Ik was van mening dat ik aan het begin duidelijk was geweest en dat bleek terug bij de locker aangekomen ook zo te zijn want er werd 100 euro geaccepteerd zonder boe of bah. In totaal 75 minuten op de kamer geweest, met pre-sales er bij in de bar kan het best richting de 1u45 zijn gegaan alles bij elkaar. Een prachtige vrouw zowel van buiten als van binnen die het als haar taak ziet om de klant een goede tijd te bezorgen anders is zij zelf ook niet tevreden. Net als een gewone baan. Zijn haar woorden, niet de mijne maar ben het er helemaal mee eens! Ik ga er zeker nog eens mee naar de kamer!

  6. #4
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Er moet wel een correctie worden gedaan op haar paspoort want een paar zaken die daar staan kloppen niet:

    - Dame is 34 jaar
    - Volgens mij geen siliconen borsten
    - Spreekt goed Engels en Duits. Matig geen sprake van. Spreekt verder ook nog Frans, Italiaans, Roemeens en natuurlijk Albanees.

    Te herkennen aan een lichtpaarse outfit met open rug, daar zie je ook direct haar tatoo. Heeft haar in een paardenstaart zitten.

    Have fun!

  7. Onderstaande leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (28 april 2019)

  8. #5
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 13:43
    Berichten
    569
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Dat klinkt allemaal super, ik hoop dat ze er vandaag is!! Want ik heb een dagje Gallardo gepland...het wordt ook een prachtige zonnige dag.......

  9. #6
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rino123 Bekijk bericht
    Dat klinkt allemaal super, ik hoop dat ze er vandaag is!! Want ik heb een dagje Gallardo gepland...het wordt ook een prachtige zonnige dag.......
    Have fun, vorige week vrijdag kwam ze tussen 17u en 18u binnen. Blijft tot laat in de club.

  10. #7
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HellaHolla Bekijk bericht
    Er moet wel een correctie worden gedaan op haar paspoort want een paar zaken die daar staan kloppen niet:

    - Dame is 34 jaar
    - Volgens mij geen siliconen borsten
    - Spreekt goed Engels en Duits. Matig geen sprake van. Spreekt verder ook nog Frans, Italiaans, Roemeens en natuurlijk Albanees.

    Te herkennen aan een lichtpaarse outfit met open rug, daar zie je ook direct haar tatoo. Heeft haar in een paardenstaart zitten.

    Have fun!
    * 34 jaar: dat staat er vrij duidelijk
    * sillies…. ik dacht van wel, maar zeker ben ik niet hoor
    * spreekt engels en duits (matig staat er niet!); andere talen niet geprobeerd, kan aangevuld worden!!
    * toen ik ze ontmoette had ze een wit outfitje aan, heel leuk; maar die outfitjes veranderen wel eens..... maar lijkt me niet aan het paspoort te moeten worden veranderd....
    * soms heeft ze een brilletje op. (stond haar leuk)

    en: aanbevelenswaardig!

  11. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (31 mei 2019)

  12. #8
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht
    * 34 jaar: dat staat er vrij duidelijk
    * sillies…. ik dacht van wel, maar zeker ben ik niet hoor
    * spreekt engels en duits (matig staat er niet!); andere talen niet geprobeerd, kan aangevuld worden!!
    * toen ik ze ontmoette had ze een wit outfitje aan, heel leuk; maar die outfitjes veranderen wel eens..... maar lijkt me niet aan het paspoort te moeten worden veranderd....
    * soms heeft ze een brilletje op. (stond haar leuk)

    en: aanbevelenswaardig!
    Leeftijd en talen zijn na mijn input door Willem2 aangepast. Dus ja dat staat er nu duidelijk inderdaad.

    Zeker een aanrader deze lady!

  13. #9
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.469 in 1.434 posts

    Standaard

    Albanese Katrin werkt nu in Golden Day.
    Gisterenavond een heerlijke sessie gehad met deze sympathieke en mooie vrouw

  14. Onderstaande 3 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    mynasch ( 4 september 2019),phoenix ( 2 september 2019),schoolmeester ( 2 september 2019)

  15. #10
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    --> Van Goch

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...476#post679476

    Na een douche de sauna bezocht die was goed op temperatuur en daarna een lange tijd rondgehangen met een natje. Ondertussen waren er een stuk meer heren binnen en was het best gezellig. Op een gegeven moment begon ik wat weg te zakken en sloeg de vermoeidheid toe maar aan de andere kant was er ook nog wel wat lust. Ik maakte wat oogcontact met een dame die een stukje verderop op een bankje zat. Als antwoord brulde ze door de zaal: “SEEEEXXXX??!?!” en weg was mijn lust.

    Toen even later Katrin (ex-Gallardo en Golden Day) binnen kwam lopen was ik in 1 klap weer klaar wakker. Mij naast deze struise Albanese geparkeerd en lange tijd gesproken over van alles en nog wat. Vooral over Gallardo en haar zoektocht naar een goed alternatief, wat voor nu dus Van Goch is. Deze dame is verre van achterlijk en weet goed waarmee ze bezig is. Ook absoluut geen haast en andere rare trucjes. Na dit fijne gesprek aan haar gevraagd of ze naar de kamer wilde gaan wat geen probleem was. Eenmaal daar bleek dat ze er zin in had en ben ik heerlijk door haar verwend. In de kamers om ons heen duurde elke sessie niet langer dan 10 minuten terwijl wij ruim een uur met elkaar bezig zijn geweest. Een echt uur dus. Er zit duidelijk verschil tussen de Bulgaarse en Albanese klok in Goch. Wat een super vrouw!

  16. Onderstaande 4 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 december 2019),phoenix ( 8 december 2019),schoolmeester ( 8 december 2019),Sjeufke ( 8 december 2019)

  17. #11
    Geregistreerd
    10 maart 2024
    Last Online
    27 maart 2024 @ 20:10
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is er iemand die weet of deze dame nog ergens werkt.. laatstt keer was ik met haar de avond voor alles op slot ging door corona. Later heeft ze me ooit opgezocht en werkte via kinky in rotterdam. Toen werd ze ziek en heb ik der nooit meer gezien of gehoord��

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.

Diamond 468*60