Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 49

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard Saunaclub Harem, Monique (Nederlandse) ex-Kim Gt/LR

    Naam : Kim

    Haarkleur/-lengte : Blond donkerbruin haar

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : Mager , A-Cup

    Nationaliteit/Taal : Nederlandse, duits en engels

    Leeftijd : 30 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Voldoende tot matig. Zoenen, beffen, vingeren , PZC, NMC

    Bijzonderheden : Weer een nederlands meisje. De eerste kritieken waren niet al te lovend. Het is een heel jong, ultra dun meisje. Redelijk makkelijk te herkennen.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 november 2005 om 12:21
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2006 @ 15:58
    Berichten
    34
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Naam : Kim

    Haarkleur/-lengte : Blond donkerbruin haar

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : Mager , A-Cup

    Nationaliteit/Taal : Nederlandse, duits en engels

    Leeftijd : 19-22 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Voldoende tot matig. Zoenen, beffen, vingeren , PZC, NMC

    Bijzonderheden : Weer een nederlands meisje. De eerste kritieken waren niet al te lovend. Het is een heel jong, ultra dun meisje. Redelijk makkelijk te herkennen.
    Voor zover ik vernomen heb van enkele wekelijkse bezoekers in GT zou dit eerder een te mijden meid zijn....
    Zoenen zou er helemaal niet bijhoren.

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Laten we zeggen dat ik het nog voorzichtig heb uitgedrukt

    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Cool Kim

    Begrepen dat ze niet erg fris is, die avond met mijn broertje begonnen we zowaar ons een beetje te ergeren aan haar, was te veel aanwezig en erg luidruchtig, ben benieuwd hoe lang zij er zal zijn, maar ja elk nadeel zal zijn voordeel wel hebben, weet alleen nog niet welke?
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  5. #5
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 12:43
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    138
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Gisteren 17 november heb ik even met Kim gesproken. Haar leeftijd zoals vermeld staat in niet helemaal juist. Kim is inmiddels 30 jaar; iets wat je haar niet aanziet.
    Opgemerkt mag worden dat ze een zeer rappe babbel heeft en dat je je met haar niet hoeft te vervelen in het cafedeel van Golden Time. Hoe Kim op de kamer is weet ik niet omdat ik met haar geen ervaring heb. Er is immers nog veel 'werk' voor mij te doen onder de gevestigde orde

    Caligula

  6. #6
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard Welkom!

    Welkom Caligula, ga je als een echte keizer ook deze nieuwe wereld veroveren? :D

  7. #7
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 12:43
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    138
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    Welkom Caligula, ga je als een echte keizer ook deze nieuwe wereld veroveren? :D
    Och, een keizer is ook maar een Mensch. Ik wil veel proberen maar hoef niet alles te hebben......

    Caligula

  8. #8
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Last Online
    11 januari 2023 @ 08:58
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    97
    Discussies
    2
    Thanks
    3
    Thanked
    18 in 6 posts

    Standaard

    Net als Caligula, heb ook ik donderdag het genoegen gehad om met Kim kennis te maken. Vanwege niet nader te benoemden redenen noem ik haar voortaan alleen nog maar krullebol. Ik vond krullebol persoonlijk erg amusant. Ze praat erg snel en veel maar zeker met de nodige humor. Ook is het wel weer even een verlichting om in het nederlands te kunnen praten. Ik kan me dan iets beter uitdrukken. Krullebol is idd superslank. Doordat ik haar amusant vond, heb ik serieus overwogen om eens op de kamer te gaan spelen met haar, ondanks de tochiet wat mindere recensies hier. Je moet het tenslotte toch zelf ervaren. Helaas voor Krullebol, of voor mij, of toch voor geen van beide, verloor ik kort na het gesprek met krullebol, de volledige controle over mezelf in de vorm van Kassandra.

    Ben benieuwd naar een volgende daadwerkelijke kamerervaring met deze "aparte krullebol".

    Een groet van Shadow

  9. #9
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    13 april 2024 @ 00:21
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Heb deze dame destijds in Gt ontmoet en rekende daar het gewone GT tarief toen voor 1/2uur met FT 75 moeten betalen.
    Is blijkbaar van strategie veranderd, maar dan in de slechte zin:green_smi

  10. #10
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:16
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.394
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.240 in 706 posts

    Standaard

    Ze vertelt het in elk geval op voorhand.
    Ik had haar laatst ook ff gesproken en het was idd 50 voor de basis uitvoering of 100 voor alle remmen los.
    Alleen interessant deze dame voor ijsberen die het totaalpakket willen waar normaal wel 50 toeslag voor gerekend wordt dus.

  11. #11
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Ze vertelt het in elk geval op voorhand.
    Niet dus... blijkbaar ook hier van strategie veranderd. Tenminste, ik vind op kamer té laat, dit vertel je al in de bar tijdens het praten over de bloemetjes en de bijtjes. Haar basisformule zegt me immers niets: effe snel wat pijpen en effe neuken, geen tz....
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  12. #12
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Last Online
    21 oktober 2022 @ 03:17
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Walking through the main bar area I was accosted by a tall and very skinny girl who, when speaking to me in English, sounded exactly like a female Dutch colleague I know. Although I was not that interested I was intrigued by her voice so she told me to wait for her while she went to the toilet. So I waited and waited for about 15 minutes and she never showed. Walking back into the spa area she was there, sitting by herself on a couch. When I approached she was apologetic, claiming she had Attention Deficit Disorder or something like that. Her name is Kim and she is very talkative but a little dingy. I did end up in a room with her but we did not connect. She was a little businesslike offering a regular service and a special “nasty” service for extra money. I opted for the “regular” service but did not finish with her; I had probably lost interest by then. The room was a very nice third floor room that had two bedrooms and a toilet/shower.

  13. #13
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Last Online
    11 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Niet te ver van Bochum (Freude)
    Berichten
    283
    Discussies
    22
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 11 posts

    Standaard Kim

    Afgelopen Donderdag heb ik VV. bezocht dankzij het gewonnen Tombola vrijkaartje. De procedure liep heel goed; code-nummertje had ik op een briefje geschreven, moest mijn naam even zeggen (blijemotorrijder dus) en ik was binnen. In de douche trof ik twee Duitsers die laaiend enthousiast waren over VV. Dass alles so sauber war (klopt) Over de geweldige vrouwen (klopt niet) en dat het allemaal zo luxe was aangelegd (klopt).
    Helaas was toen ik binnenkwam (15:00) het aanbod aan vrouwen uiterst mager.
    Ook vond ik de dames die ik zag eigenlijk allemaal matig aantrekkelijk.
    Uiteindelijk trof ik Kim, die het goed aanpakte. Ze zag dat ik voor de eerste keer in VV.was en bood aan om mij helemaal rond te leiden.
    Zo belandden wij op kamer 4, waar Kim er op aan stuurde dat wij daar zouden blijven. Ze deed mij ook het 50 € basis aanbod of het 100 € luxe-alles-in-een pakket.
    Dan zou ze ook niet op de tijd letten. Dat deed ze ook niet, want na 20 minuten was ik weer beneden. Ik had het wel door, maar ik had überhaupt geen zin om er drukte over te maken, want ik had wel genoeg van Kim gezien.
    Veel fake klaarkom-geluiden veel kreten van "O ik ben zo geil", ik moest haar neuken, hoewel ik het alleen maar over klaarpijpen (FT) had gehad etc.
    Ruwe blowjob, waar ik een schrale pik aan overhield; kortom, als ik nog eens gratis naar binnen mag èn zelfs als ik dan gratis met Kim mag sla ik dat toch maar af. Helemaal absoluut waardeloos.
    Voor mij zijn er tot nu toe eigenlijk maar 2 clubs, waar het goed toeven is en dat zijn GT en Freude39. De club VV. mag dan nog zo mooi zijn, ik kom toch voor lekkere sex en dat krijg je in GT òf in F39, maar ik heb het niet gevonden in VV.
    Na afloop had ik nog een leuk gesprek met Sir Wankalot, die het geloof ik in VV. allemaal wel OK. vond. Zo zie je maar weer: Smaken verschillen.

  14. #14
    Geregistreerd
    11 januari 2006
    Last Online
    9 april 2024 @ 22:06
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    39
    Discussies
    0
    Thanks
    78
    Thanked
    30 in 12 posts

    Standaard Kim ontmoet in het Laufhaus te Duisburg

    Afgelopen zaterdag heb ik na een bezoek in Freude op de terugreis het wandelcircuit in Duisburg bezocht. Op een gegeven moment werd ik in het nederlands aangesproken of ik de uitgang wel kon vinden. Het bleek Kim te zijn. Ik had haar al geruime tijd niet meer gezien en herkende haar bijna niet meer. Zij zag er zeer goed uit kwa lichaam (goed aangekomen) en gezicht (blonde krullende haren). Zij vertelde mij dat het haar goed ging (jaar zonder drugs) en het werk beviel haar hier wel.

  15. #15
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door einzelganger Bekijk bericht
    Afgelopen zaterdag heb ik na een bezoek in Freude op de terugreis het wandelcircuit in Duisburg bezocht. Op een gegeven moment werd ik in het nederlands aangesproken of ik de uitgang wel kon vinden. Het bleek Kim te zijn. Ik had haar al geruime tijd niet meer gezien en herkende haar bijna niet meer. Zij zag er zeer goed uit kwa lichaam (goed aangekomen) en gezicht (blonde krullende haren). Zij vertelde mij dat het haar goed ging (jaar zonder drugs) en het werk beviel haar hier wel.
    Mooi dan kunnen we daar met een geldtransport naar toe om haar even weer wat af te laten vallen.:green_smi

  16. #16
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    13 april 2024 @ 00:21
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Gisteren deed ze ZEER opvallend samen mer enkle van haar piepjonge landgenoten. Eigenlijk vrij storend ook nog.:green_smi

  17. #17
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    13 april 2024 @ 23:06
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Daumen runter

    Zo ken ik haar ook :thefinger - te irritant!
    Maar pas op want je mag hier alleen maar over 'kamer'ervaringen mbt haar spreken, anders wordt alles gewist!



    Note W2 : Stelselmatige beledigingen worden inderdaad weggehaald. Lees anders ook een keer de regels van het forum door.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 maart 2008 om 01:07
    FT-beer!

  18. #18
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Dame heeft haar werkveld verlegd naar living room...
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  19. #19
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    13 april 2024 @ 00:21
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Zal ze proberen daar enkel "nieuwkomers" in de val te lokken.
    Moet ze wel weten dat ook ijsberen van club verhuizen, en praten met elkaar. Misschien gaat ze beter terug naar het SKW in Antwerpen.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  20. #20
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Dame heeft haar werkveld verlegd naar living room...

    Komt goed uit ik heb nog wat te goed van haar, en dit kan ik dan meteen met Michelle/Nicolle weer verekenen met een uurtje kamerbezoek.:D

  21. #21
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 12:43
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    138
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Komt goed uit ik heb nog wat te goed van haar, en dit kan ik dan meteen met Michelle/Nicolle weer verekenen met een uurtje kamerbezoek.:D
    Jij ook al..... Wie nog meer???????

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.

  FKK Artemis 468*60