Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Maria (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard Maria (Roemeense)



    Maria (Roemeense)
    Leeftijd : 29 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Zij
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 200 euro Tijdsduur : 120 minuten
    Service : NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Is makkelijk te herkennen door haar donkere ogen (veel mascara)





  2. Onderstaande 5 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 2 april 2019),Das ( 1 april 2019),Jooploop ( 1 april 2019),Manureva (13 april 2019),Mr Bluenose ( 2 april 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Had mijn oog al laten vallen op deze dame na aankomst.
    Pas sinds kort in Babylon en ook in Duitsland, maar zeer zeker geen beginneling. Spreekt alleen Engels (en Spaans)
    Kan er een lang verhaal over vertellen, maar ik zal het kort houden.

    De eerste kamer was heerlijke GFE. Rustig en niks overhaast deed ze professioneel haar ding. Na een uurtje dan ook zeer tevreden de kamer verlaten.
    Voor mijn 2e kamer had ik eigenlijk wat anders op het oog, er liep genoeg moois rond.
    Maar ze kwam naast me zitten, zonder te praten of een poging te doen mij opnieuw te verleiden.
    Echter kleine YYlover begon alweer te steigeren en langzaam kroop ze naar me toe.
    Een tweede kamer zal beter worden, beloofde ze mij. Zonder enige verwachting van deze belofte, de eerste kamer was al heel goed, liet ik haar weer de sleutel halen.

    Maar dit keer ging er ergens een rem bij haar los. GFE werd PSE. Heftig, vurig en vol gepassioneerd had ik een totaal andere dame op de kamer.
    Alles ging een tandje hoger. TZ-en, BJ, beffen om mij uiteindelijk totaal verbouwereerd en helemaal leeg af te ronden.

    Deze dame is grote klasse. Een rustige eerste GFE kamer en daarna.......wow.
    Natalia zit er nog net boven, anders was deze 2e kamer met stip de beste van dit jaar geworden. In ieder geval wel de grootste verrassing van het jaar

    Tenslotte, ze kan ook nog eens uitstekend masseren, waarbij ze al heel snel de pijnlijke plekjes weet te vinden en weg masseert.

  4. Onderstaande 13 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 april 2019),biged ( 1 april 2019),cheasehead ( 2 april 2019),duivenmelker ( 2 april 2019),Giodude ( 2 april 2019),goolfy69 ( 6 april 2019),Jooploop ( 1 april 2019),Manureva (13 april 2019),Mr Bluenose ( 2 april 2019),Patjax ( 1 april 2019),pret ( 1 april 2019),Schietgraagft ( 2 april 2019),Sjeufke ( 1 april 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50.

  Living Room 468*60