Pagina 2 van 45 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 1122
  1. #26
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    De essentie is eigenlijk dat er volgens de advocaat van YY sprake is van een nieuw besluit, omdat we inmiddels twee jaar verder zijn en de situatie is gewijzigd.

    Tegen dat nieuwe besluit staan op grond van de AWB dan weer opnieuw bezwaar en beroep open. In casu geen bezwaar omdat sprake is van een spoedappel, dus meteen de gang naar de rechter.

    De rechter zal eerst dat toetsen en, indien de rechter in deze gedachtegang meegaat en er dus opnieuw beroep mogelijk is, de zaak herbeoordelen op basis van de nieuwe feiten.

    In eerste aanleg ( een week voor de sluiting ) is YY door de voorzieningenrechter niet ontvankelijk verklaard omdat volgens de rechter de verkeerde partij ( ik meen de burgemeester) was gedaagd, deze uitspraak was meen ik vrijdag voor de sluiting.

    En nu dient dus het hoger beroep bij het hof waar het dus om twee zaken gaat:
    1) is sprake van een nieuw besluit waartegen opnieuw beroep mogelijk is?
    Nee: niet ontvankelijk
    Ja, dan
    2) herbeoordeling casus sluiting in verband met drugsvondst.











    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #27
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Wat betreft nieuwe vergunning
    De gemeente mag een nieuwe vergunning eigenlijk niet weigeren zolang de omgeving / omwonenden geen overlast ondervinden.
    Denk aan geluidsoverlast, of bezoekers die bijv. massaal voor hun huizen voorbij lopen en daarbij overlast veroorzaken zoals regelmatig wildplassen, rommel achterlaten, zorgen voor een onveilige situatie etc.
    Dat is allemaal niet aan de orde, want yy ligt behoorlijk afgelegen.
    Ook de burgemeester is gebonden aan zijn / haar eigen regelgeving, en mag dus niet op basis van persoonlijke afkeer tegen prostitutie / yy een vergunning weigeren.
    Alleen als de vergunningaanvrager een dubieus / crimineel verleden zou hebben, waarbij misbruik van de vergunning verwacht zou kunnen worden, zou dit misschien nog wel kunnen. Maar voor zover ik weet is
    dat niet aan de orde. En dus ook geen reden om een vergunning te weigeren.
    Het 'bewijs' voor zogenaamde 'drugshandel' is natuurlijk uitermate mager, en eigenlijk overduidelijk geen handel. Maar een advocaat van de duivel zou dat misschien proberen.
    Maar meten ze een nieuwe vergunning aan vragen? Dat is mij effe niet duidelijk.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  3. #28
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 22:19
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.037
    Thanked
    5.506 in 1.285 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Rechtszaak is al gedaan. Maandag openen ze de deuren.
    Gaan ze nu maandag al terug open? Op 1 april?
    De zwarte wolf

  4. Onderstaande 2 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (31 maart 2019),stimpy3 (31 maart 2019)

  5. #29
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:02
    Berichten
    4.457
    Discussies
    44
    Thanks
    4.685
    Thanked
    6.244 in 2.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Maar meten ze een nieuwe vergunning aan vragen? Dat is mij effe niet duidelijk.
    Dat wel, want de huidige vergunning was ergens in maart 2019 afgelopen (ik dacht 20 maart).
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 31 maart 2019 om 14:42

  6. #30
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Dat wel, want de huidige vergunning was ergens in maart 2019 afgelopen (ik dacht 20 maart).
    Sorry dat ik weer reageer, maar ik begrijp het nog steeds niet. Voorzover ik het kan zien is YY een lopend bedrijf. Dus inclusief vergunningen. Het is mij niet duidelijk welke vergunning er dan zou moeten aflopen.

    Voorbeeld. Bedrijf op industrieterrein maakt betonprodukten. Hebben daarvoor dus een vergunning. Zou een beetje raar zijn als die vergunning maar voor 5 jaar afgegeven zou worden. Staat daar na 5 jaar een bedrijf zonder vergunning. Dus waardeloos. Dus kapitaalvernietiging.

    Toen YY 3 jaar geleden ging bijbouwen hebben ze daarvoor een bouwvergunning gekregen. Neem ik aan. Ik ga er ook vanuit dat ze vantevoren hebben moeten aantonen dat er, door het bijbouwen, geen extra verkeersbewegingen komen, danwel dat deze extra verkeersbewegingen geen overlast voor de omgeving opleveren. En tevens ook niet het wegennet op dat punt overmatig belasten.

    Mocht YY onlangs een herziening van de vergunning hebben aangevraagd omdat ze andere of meer activiteiten willen ontplooien, dan zou dat nu een probleem kunnen zijn.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  7. #31
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:02
    Berichten
    4.457
    Discussies
    44
    Thanks
    4.685
    Thanked
    6.244 in 2.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Sorry dat ik weer reageer, maar ik begrijp het nog steeds niet. Voorzover ik het kan zien is YY een lopend bedrijf. Dus inclusief vergunningen. Het is mij niet duidelijk welke vergunning er dan zou moeten aflopen.

    Voorbeeld. Bedrijf op industrieterrein maakt betonprodukten. Hebben daarvoor dus een vergunning. Zou een beetje raar zijn als die vergunning maar voor 5 jaar afgegeven zou worden. Staat daar na 5 jaar een bedrijf zonder vergunning. Dus waardeloos. Dus kapitaalvernietiging.

    Toen YY 3 jaar geleden ging bijbouwen hebben ze daarvoor een bouwvergunning gekregen. Neem ik aan. Ik ga er ook vanuit dat ze vantevoren hebben moeten aantonen dat er, door het bijbouwen, geen extra verkeersbewegingen komen, danwel dat deze extra verkeersbewegingen geen overlast voor de omgeving opleveren. En tevens ook niet het wegennet op dat punt overmatig belasten.

    Mocht YY onlangs een herziening van de vergunning hebben aangevraagd omdat ze andere of meer activiteiten willen ontplooien, dan zou dat nu een probleem kunnen zijn.
    Het gaat hier om een exploitatie vergunning van een seksinrichting. Aan de Heinsbergerweg in Roermond.
    Die wordt voor een bepaalde tijd afgegeven. Wanneer die afloopt moet je die verlengen. Als er geen vreemde dingen zijn gebeurd, en er geen bijzonderheden uit de 'integriteits screening' van de aanvraag zijn gekomen, en voldoet aan de regeltjes van de wet BIBOB, dan krijg je die verlenging gewoon. Zo is het in elk geval al meer dan 10 jaar (goed) gegaan.
    De vraagt blijft natuurlijk wel of de gemeente bij het eventueel heropenen van yinyang wel hun sportieve plicht zullen doen door objectief te blijven in plaats van op persoonlijke afkeer en drogredenen (zogenaamde 'drugshandel') te proberen een verlenging van de vergunning tegen te houden.

    Voor het verbouwen van de club zullen ze wel een bouwvergunning hebben aangevraagd inderdaad. Dat is iets eenmaligs. Maar ik zie niet zo het verband met 'verkeersbewegingen' of waarom het wegennet daar overmatig belast zou worden. We praten over max. enkele honderden bezoekers verspreid over een hele dag, en yinyang ligt hartstikke afgelegen. Dus dat zal allemaal niet het probleem zijn.
    Voor een bouwvergunning kijken ze in eerste instantie naar het bestemmingsplan (dus of de verbouwingen in het plaatje passen van de locatie, en of je niet te hoog of te breed wil gaan bouwen etc), of er bezwaren van omwonenden zijn, of het esthetisch verantwoord is, en of het constructief in orde is (berekeningen en tekeningen).

  8. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Nulnulzeseneenhalf (31 maart 2019)

  9. #32
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Duidelijk. Dat van die exploitatievergunning was mij niet helemaal duidelijk.
    Wat betreft die verkeersbewegingen, daar kijkt men in eerste instantie vooral naar vrachtverkeer, en of dat niet teveel de weg, en de berm, belast. Maar ook bij een grotere hoeveelheid auto’s wordt dat mee genomen, evenals de parkeermogelijkheden. Het voordeel van YY is hier juist dat ze “10” meter van een hoofdroute af zitten.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  10. Onderstaande 2 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (31 maart 2019)

  11. #33
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:01
    Berichten
    11.105
    Discussies
    224
    Thanks
    13.074
    Thanked
    17.507 in 6.159 posts

    Standaard

    Misschien moet Yin Yang eens van advocaat wisselen. Eerst dagvaarden ze de verkeerde:

    "Eisers hadden de gemeente in plaats van de burgemeester moeten dagvaarden"

    Vervolgens vragen ze aan de voorzieningenrechter om een oordeel terwijl ze bij de bestuursrechter moeten zijn:

    "[ . . . ] de civiele voorzieningenrechter wordt gevraagd om een oordeel te geven over de rechtmatigheid van een besluit van de burgemeester [ . . . ] Die bevoegdheid komt echter toe aan de bestuursrechter"

    Zo lopen de proceskosten wel op.

  12. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke ( 1 april 2019),Piet Plezier (31 maart 2019)

  13. #34
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Ik ben niet de slimste, maar deze uitspraak is mij nog steeds niet duidelijk. De burgemeester neemt een besluit met de Damocles-wet in de hand. Weliswaar neemt de burgemeester die in overleg met politie en justitie, maar het is een beslissing van de burgemeester. Mij lijkt dan ook dat je de burgemeester daagt, en niet de gemeente, want die heeft geen beslissing genomen.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  14. #35
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard Rechtszaak april 2019

    Er staat toch gewoon letterlijk in hoe het wettelijk zit, volgens de rechter:

    “Verder geeft artikel 171 van de Gemeentewet de burgemeester weliswaar de bevoegdheid om de gemeente in en buiten rechte te vertegenwoordigen, maar op grond van dit artikel kan de burgemeester niet zelfstandig als eiser(es) of gedaagde in een burgerlijk geding optreden.”

    Lijkt me onzinnig om hier eindeloos in te gaan op zaken die in de wet zijn geregeld en waar je dan een eigen logica /analyse op losgaat zonder kennis van zaken.

    Lees gewoon punt 4.4 van de uitspraak
    Eens na




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. Onderstaande 2 leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (31 maart 2019),Jan Verplancke ( 1 april 2019)

  16. #36
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Voor de heren even een wettekst uit de DHW oftewel de Drank en Horecawet waarover de Gemeente sinds 2013 de Handhaving uitvoert.
    De Burgemeester kan de exploitatievergunnung intrekken indien lid a

    a

    de leidinggevende(n) van een inrichting toestaa(t)(n) dan wel gedo(o))g(t)(en) dat in de inrichting strafbare feiten worden gepleegd

    I rest My Case
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  17. #37
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:02
    Berichten
    4.457
    Discussies
    44
    Thanks
    4.685
    Thanked
    6.244 in 2.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Voor de heren even een wettekst uit de DHW oftewel de Drank en Horecawet waarover de Gemeente sinds 2013 de Handhaving uitvoert.
    De Burgemeester kan de exploitatievergunnung intrekken indien lid a

    a

    de leidinggevende(n) van een inrichting toestaa(t)(n) dan wel gedo(o))g(t)(en) dat in de inrichting strafbare feiten worden gepleegd

    I rest My Case
    Maar hij staat het toch niet toe, en doogt het toch ook niet. Dus wat bedoel je precies?
    Er is altijd aangegeven dat drugs in het pand verboden is. En ook andere zaken die verboden zijn worden aangegeven door yinyang.
    Of doel je op iets anders?

    Maar er zijn dus desondanks toch een aantal mensen in geslaagd om (in totaal 7g hard)drugs mee naar binnen te nemen.
    Sindsdien is de controle op drugs door yy zelf aangescherpt.

    Bovendien gaat de wettekst die je noemt over de exploitatievergunning van een horecabedrijf, dat is een andere vergunning met andere eisen dan de exploitatievergunning van een seksinrichting. yy wordt beoordeeld als seksinrichting. Ok, omdat er ook alcohol wordt geschonken, moeten ze ook aan die regels voodoen idd, maar daar gaat het conflict niet over. Dat gaat over drugs.
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 31 maart 2019 om 21:22

  18. #38
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    mannen dit is valse hoop, Yin yang blijft dit dicht... daar zullende regenten in roermond en eventueel nationaal als nodig alles aan doen.., tot een telefoontje met de betreffende rechter, of etentje... kijk maar eens hoe ver ze gingen om geert wilders te veroordelen, geert moest destijds alle zeilen bij zetten... . er is gewoon een link met drugs en dat maakt dat het 0 kans van slagen is, wen er maar aan...

  19. #39
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:01
    Berichten
    11.105
    Discussies
    224
    Thanks
    13.074
    Thanked
    17.507 in 6.159 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    [ . . . ]
    De Burgemeester kan de exploitatievergunnung intrekken indien[ . . . ]
    Er is een hele waslijst aan voorwaarden op grond waarvan een vergunning in een seksinrichting geweigerd dan wel ingetrokken kan worden. Teveel om hier te noemen.

  20. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke ( 1 april 2019),John mc Snek (31 maart 2019),phoenix (31 maart 2019)

  21. #40
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:02
    Berichten
    4.457
    Discussies
    44
    Thanks
    4.685
    Thanked
    6.244 in 2.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Er is een hele waslijst aan voorwaarden op grond waarvan een vergunning in een seksinrichting geweigerd dan wel ingetrokken kan worden. Teveel om hier te noemen.
    Ja dat klopt, maar blijkbaar heeft yy toch meer dan 10 jaar lang aan al die eisen voldaan. En steeds verlenging van de vergunning gekregen.
    Het enige wat ze als argument kunnen aanvoeren is die 7g harddrugs. Maar als de bestuursrechter het daar niet mee eens is ziet de wereld er ineens weer heel anders uit. Al 2 keer eerder heeft een rechter de gemeente teruggefloten, dus onmogelijk is het zeker niet.
    Dus het hoeft zeker niet hopeloos te zijn zoals sommige beren hier schetsen.

    Laten we eerst maar eens afwachten wat er 16 april gaat gebeuren.

  22. #41
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Er staat toch gewoon letterlijk in hoe het wettelijk zit, volgens de rechter:

    “Verder geeft artikel 171 van de Gemeentewet de burgemeester weliswaar de bevoegdheid om de gemeente in en buiten rechte te vertegenwoordigen, maar op grond van dit artikel kan de burgemeester niet zelfstandig als eiser(es) of gedaagde in een burgerlijk geding optreden.”

    Lijkt me onzinnig om hier eindeloos in te gaan op zaken die in de wet zijn geregeld en waar je dan een eigen logica /analyse op losgaat zonder kennis van zaken.

    Lees gewoon punt 4.4 van de uitspraak
    Eens na




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    En dat is dus wat ik niet begrijp. De burgemeester heeft het recht een beslissing te nemen, maar is vervolgens niet verantwoordelijk voor die beslissing. Zo lust ik er ook wel eentje. Als ik beslissingen neem, dan ben ik verantwoordelijk voor de gevolgen. Als dat niet zo is, dan krijgen we een rare wereld.

    Maar ik zal dat dan wel niet begrijpen omdat ik niet de slimste ben thuis.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  23. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher ( 1 april 2019)

  24. #42
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 09:22
    Berichten
    1.838
    Discussies
    26
    Thanks
    2.759
    Thanked
    2.150 in 823 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    En dat is dus wat ik niet begrijp. De burgemeester heeft het recht een beslissing te nemen, maar is vervolgens niet verantwoordelijk voor die beslissing. Zo lust ik er ook wel eentje. Als ik beslissingen neem, dan ben ik verantwoordelijk voor de gevolgen. Als dat niet zo is, dan krijgen we een rare wereld.

    Maar ik zal dat dan wel niet begrijpen omdat ik niet de slimste ben thuis.
    Je moet alles wat ik altijd zeg wat nader bestuderen. Het zal je wereldbeeld veranderen.

  25. #43
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 19:54
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.751
    Discussies
    168
    Thanks
    2.724
    Thanked
    8.040 in 1.580 posts

    Standaard

    Achter de schermen is echter hard gewerkt, en gisteravond laat viel de beslissing! Om een lang verhaal kort te maken, de rechtszaak is geseponeerd, en Yin Yang is overgenomen door Willem2, een van de meest betrouwbare personen uit de P6. Vanmiddag om 13 uur is de heropening. Met vrij entree voor leden van het IJsberenforum!!!
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  26. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 1 april 2019)

  27. #44
    Geregistreerd
    6 november 2018
    Last Online
    15 april 2024 @ 08:08
    Locatie
    Holland
    Berichten
    179
    Discussies
    3
    Thanks
    599
    Thanked
    505 in 102 posts

    Standaard

    Ik kreeg net bericht van Sandra die in Hamburg afwachtte wat er met YY zou gaan gebeuren. Ze schrijft dat ze nu per direct onderweg is naar Roermond!
    Ik kreeg van haar ook de link naar het geheime deel op de YY website waar alles over de openingsstunt staat. WOW wat een stunt halen ze uit: paaseieren zoeken op de parkeerplaats met gratis entreebewijzen? Hoe kom je erop!! En dan het gouden ei met 1 jaar gratis en onbeperkt toegang, echt een SUPER STUNT. Ja, dat wordt echt wel een volle tent vandaag, ik baal echt dat ik net vandaag niet kan.

    Slim bedacht van YY om de opening via een fluistercampagne via de DVPs te laten lopen! Die hebben allemaal een aardig adressenbestandje met ijsberen op hun telefoon .. het gaat echt als een lopend vuurtje.
    Oh wat ben ik hier blij mee !
    Laatst gewijzigd door e-is-mc-2; 1 april 2019 om 07:50 Reden: tikfout

  28. Onderstaande 2 leden hebben e-is-mc-2 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 1 april 2019),sofaking ( 1 april 2019)

  29. #45
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Berichten
    9.748
    Discussies
    307
    Thanks
    17.775
    Thanked
    11.750 in 5.127 posts

    Standaard

    Partycrasher is de taart gaan halen en Piet Plezier komt met bitterballen. Het gaat vanmiddag een gezellige dag worden in YY.

  30. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher ( 1 april 2019),Piet Plezier ( 1 april 2019)

  31. #46
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:01
    Berichten
    11.105
    Discussies
    224
    Thanks
    13.074
    Thanked
    17.507 in 6.159 posts

    Standaard

    Welke dag is het vandaag ook al weer? Dream on.

  32. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 1 april 2019),phoenix ( 1 april 2019)

  33. #47
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:01
    Berichten
    11.105
    Discussies
    224
    Thanks
    13.074
    Thanked
    17.507 in 6.159 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    En dat is dus wat ik niet begrijp. De burgemeester heeft het recht een beslissing te nemen, maar is vervolgens niet verantwoordelijk voor die beslissing
    De burgemeester heeft de bevoegdheid gekregen. Dat is wat anders. Bekijk dat nou eens praktisch. Het volledige college van burgemeester en wethouders neemt beslissingen. Stel er moet een handtekening geplaatst worden, dan zou het voltallige college telkens opgetrommeld moeten worden om de beslissing mede te delen (en eventueel ondertekenen). Dat lijkt me een omslachtige werkwijze. Vandaar dat de burgemeester de bevoegdheid heeft gekregen om in naam van het volledige college een handtekening te plaatsen of (in naam van het college) een beslissing te nemen.

  34. Onderstaande 5 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 1 april 2019),Jan Verplancke ( 1 april 2019),John mc Snek ( 1 april 2019),phoenix ( 1 april 2019),sofaking ( 1 april 2019)

  35. #48
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:35
    Berichten
    1.842
    Discussies
    8
    Thanks
    9.048
    Thanked
    10.655 in 1.460 posts

    Standaard

    1 April vermoedelijk,wel orgineel verhaal van bovenstaande ijsberen
    zijn er toch ook nog ijsberen met de juiste humor!

  36. Onderstaande 2 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    e-is-mc-2 ( 1 april 2019),pret ( 1 april 2019)

  37. #49
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:34
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e-is-mc-2 Bekijk bericht
    Ik kreeg net bericht van Sandra die in Hamburg afwachtte wat er met YY zou gaan gebeuren. Ze schrijft dat ze nu per direct onderweg is naar Roermond!
    Ik kreeg van haar ook de link naar het geheime deel op de YY website waar alles over de openingsstunt staat. WOW wat een stunt halen ze uit: paaseieren zoeken op de parkeerplaats met gratis entreebewijzen? Hoe kom je erop!! En dan het gouden ei met 1 jaar gratis en onbeperkt toegang, echt een SUPER STUNT. Ja, dat wordt echt wel een volle tent vandaag, ik baal echt dat ik net vandaag niet kan.

    Slim bedacht van YY om de opening via een fluistercampagne via de DVPs te laten lopen! Die hebben allemaal een aardig adressenbestandje met ijsberen op hun telefoon .. het gaat echt als een lopend vuurtje.
    Oh wat ben ik hier blij mee !
    dat gouden ei kunnen ze makkelijk veerstoppelen als ying yang de deuren open stuiten de deuren weer snelle als menig geen denk

  38. #50
    Geregistreerd
    9 mei 2015
    Last Online
    23 april 2024 @ 22:28
    Locatie
    H.i. Ambacht
    Berichten
    242
    Discussies
    6
    Thanks
    66
    Thanked
    342 in 104 posts

    Standaard

    Dit zijn geen leuke 1 april grappen 🤬🤬

  39. Onderstaande 3 leden hebben Tropische_verrassing bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 1 april 2019),e-is-mc-2 ( 2 april 2019),fg22 ( 1 april 2019)

 

 
Pagina 2 van 45 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.

Babylon 468*60