Pagina 21 van 45 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 501 t/m 525 van 1122
  1. #501
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Ik denk niet dat ze al druk met schoonmaken bezig zijn, daar hebben ze jammer genoeg nog geen reden voor.
    En zo smerig zal het ook wel niet zijn neem ik aan.
    daar sta je nog van te kijken hoe smerig het word als het een jaar leeg staat
    En ik las in de berichten van vorig jaar ergens dat ze nergens het water uit hadden gehaald, dus dat zal wel mooi groen zijn
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  2. #502
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Op dit moment zal de eigenaar wel in de club zijn...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Ze zijn alles aan het schoonmaken
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    En zo smerig zal het ook wel niet zijn neem ik aan.
    Ik weet niet hoe muggenzifterig er naar zulke zaken gekeken wordt, maar volgens mij is het jaar nog niet voorbij, aangezien ze pas ergens rond een uur of 1 in de middag de boel verzegeld hebben.

    Zoals Piet al zegt, het kan flink smerig zijn als er een jaar niks is gedaan aan opruimen.
    Maar veel belangrijker, is kijken of er niks kapot is. Werkt de verlichting, en andere stroomvragers, nog? Geen waterleidingen bevroren? Heeft ongedierte de boel niet over genomen? Stormschades?

    En gezien het feit dat het carnaval is,iser weinig reden om al direkt met een hele kudde binnen ta stormen om de boel eens effe optie schonen
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  3. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (25 februari 2020)

  4. #503
    Geregistreerd
    28 november 2019
    Last Online
    13 augustus 2021 @ 15:53
    Berichten
    16
    Discussies
    0
    Thanks
    18
    Thanked
    9 in 4 posts

    Standaard

    Zowel de commissaris des Konings als de burgemeester worden (nog) door de Kroon benoemd. In het geval van de burgemeester heeft de gemeenteraad vooraf een profielschets gemaakt, waaraan een komende ambtsdrager zou moeten voldoen., Nederlanders kunnen op een vrijkomende functie solliciteren. Een benoemingscommissie spreekt met kandidaten en maakt achteraf een voorkeurslijstje met 3 namen op, dat naar de commissaris des konings wordt gestuurd. In principe wordt de eerste op de lijst de nieuwe ambtsdrager. Maar uiteindelijk heeft de commissaris des konings (gouverneur) een dikke vinger in de pap en de minister van Binnenlandse Zaken het uiteindelijke machtswoord. De ambtsdrager wordt voor een periode van 6 jaar benoemd. Na deze periode, waarna de gemeenteraad kan aangeven met de huidige ambtsdrager verder te gaan. Een ambtsdrager kan tussentijds ontslag nemen of op een burgemeesterspost in een grotere gemeente solliciteren. Indien een burgemeester gedurende de ambtstermijn volgens de gemeenteraad niet voldoet kan de gemeenteraad een motie van wantrouwen uitspreken en kan de burgemeester vertrekken. Indien hij of zij de eer niet aan zich zelf heeft gehouden. Een burgemeester kan niet willekeurig besluiten nemen maar is aan wetgeving gebonden. O.a. wordt een onderzoek in het kader van Bibob steeds belangrijker en deze geldt vandaag de dag voor elke Horeca-zaak. Het sluiten van panden (ook woningen) na de vondst van bepaalde stoffen is heel gebruikelijk. De termijn kan verschillend zijn. Zo is een pand, waarin nog gewerkt werd, voor een termijn van 3 maanden gesloten terwijl enkele honderden meters verderop een gewoon dorpscafe voor de periode van 12 maanden werd gesloten. Met betrekking tot dit laatste pand werd iemand enkele jaren geleden in het kader van Bibob een horecavergunning geweigerd en ook nu, nadat de termijn al ruim 1 maand verstreken is, heeft de nieuwe uitbater nog steeds geen horecavergunning ontvangen en loopt het onderzoek. Gesloten betekent in het principe dat gedurende de vermelde periode zich niemand in het pand mag begeven.

  5. #504
    Geregistreerd
    28 november 2019
    Last Online
    13 augustus 2021 @ 15:53
    Berichten
    16
    Discussies
    0
    Thanks
    18
    Thanked
    9 in 4 posts

    Standaard

    Gedurende de afgelopen maanden was het niemand toegestaan om welke reden dan ook zich in het pand te bevinden. Dus wat treft men aan. Functioneren de aansluitingen nog ect. ect. Daarbij moeten nieuwe vergunningen worden aangevraagd en naar aanleiding daarvan onderzoeken in gang gezet worden. Dus voordat de deuren weer voor de gasten openzwaaien kan nog een geruime tijd verstrijken. Dan spreek ik niet over dagen of weken maar over maanden.

  6. #505
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nl-1813 Bekijk bericht
    Zowel de commissaris des Konings als de burgemeester worden (nog) door de Kroon benoemd. In het geval van de burgemeester heeft de gemeenteraad vooraf een profielschets gemaakt, waaraan een komende ambtsdrager zou moeten voldoen., Nederlanders kunnen op een vrijkomende functie solliciteren. Een benoemingscommissie spreekt met kandidaten en maakt achteraf een voorkeurslijstje met 3 namen op, dat naar de commissaris des konings wordt gestuurd. In principe wordt de eerste op de lijst de nieuwe ambtsdrager. Maar uiteindelijk heeft de commissaris des konings (gouverneur) een dikke vinger in de pap en de minister van Binnenlandse Zaken het uiteindelijke machtswoord. De ambtsdrager wordt voor een periode van 6 jaar benoemd. Na deze periode, waarna de gemeenteraad kan aangeven met de huidige ambtsdrager verder te gaan. Een ambtsdrager kan tussentijds ontslag nemen of op een burgemeesterspost in een grotere gemeente solliciteren. Indien een burgemeester gedurende de ambtstermijn volgens de gemeenteraad niet voldoet kan de gemeenteraad een motie van wantrouwen uitspreken en kan de burgemeester vertrekken. Indien hij of zij de eer niet aan zich zelf heeft gehouden. Een burgemeester kan niet willekeurig besluiten nemen maar is aan wetgeving gebonden. O.a. wordt een onderzoek in het kader van Bibob steeds belangrijker en deze geldt vandaag de dag voor elke Horeca-zaak. Het sluiten van panden (ook woningen) na de vondst van bepaalde stoffen is heel gebruikelijk. De termijn kan verschillend zijn. Zo is een pand, waarin nog gewerkt werd, voor een termijn van 3 maanden gesloten terwijl enkele honderden meters verderop een gewoon dorpscafe voor de periode van 12 maanden werd gesloten. Met betrekking tot dit laatste pand werd iemand enkele jaren geleden in het kader van Bibob een horecavergunning geweigerd en ook nu, nadat de termijn al ruim 1 maand verstreken is, heeft de nieuwe uitbater nog steeds geen horecavergunning ontvangen en loopt het onderzoek. Gesloten betekent in het principe dat gedurende de vermelde periode zich niemand in het pand mag begeven.
    ik heb contact gehad ze mogen er wel in
    Alleen er mag geen bedrijvigheid worden gevoerd
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  7. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    explo (26 februari 2020)

  8. #506
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    . Dus voordat de deuren weer voor de gasten openzwaaien kan nog een geruime tijd verstrijken. Dan spreek ik niet over dagen of weken maar over maanden.
    die maanden zou nogal mee kunnen vallen
    Half mei liggen we allemaal in het zwembad bij YY
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  9. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    bucdanny (28 februari 2020),explo (26 februari 2020)

  10. #507
    Geregistreerd
    28 november 2019
    Last Online
    13 augustus 2021 @ 15:53
    Berichten
    16
    Discussies
    0
    Thanks
    18
    Thanked
    9 in 4 posts

    Standaard

    Nou Piet, 1. In de gemeente waar ik woon is het normaal dat een gesloten zaak verzegeld wordt en gedurende de bedoelde periode mag het zegel niet verbroken worden. Verder luidt het dwangschrift dan dat zich gedurende de bedoelde periode niemand in het bewuste pand mag bevinden c.q. komen. Nu m.b.t. YY de periode van een jaar is verlopen mag "men" zich weer in het pand bevinden maar mogen geen bedrijvigheden worden uitgevoerd waarvoor vergunningen nodig zijn. 2. Half mei? Gerekend vanaf 25 februari spreek je al over bijna 2,5 maand. Er waren dames en ook ijsberen, die dachten deze week al weer terecht te kunnen of anders doch in maart. Volgens mij zal de Roermondse burgermoeder proberen het onderste uit de kan te halen.

  11. Onderstaande 3 leden hebben nl-1813 bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 ( 5 maart 2020),schoolmeester (28 februari 2020),Sjeufke ( 2 maart 2020)

  12. #508
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:45
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.514
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Toevallig iemand nog wat nieuws gehoord of gelezen? Ik vraag dit voor een vriend...

  13. #509
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:02
    Berichten
    1.837
    Discussies
    26
    Thanks
    2.757
    Thanked
    2.150 in 823 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Spijtig dat Yin Yang gesloten is.
    Anders zou je daar nu in de inkomhal het speciale saunaclub mondmasker kunnen kopen.

    Niet wij, maar al die mooie, onschuldige, hardwerkende DVP's.
    Voor de Corona Party van morgen. De eerste woensdag van de maand.

    Ik laat het niet altijd merken, maar ik ben ziedend. Van bordelen dient iedereen af te blijven. Iedereen. Gewoon echt iedereen.
    Ze zijn te ver gegaan in ******stad Roermond. Echt te ver.

    Ik meen het.

  14. Onderstaande 3 leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    e-is-mc-2 ( 4 maart 2020),ju52 ( 5 maart 2020),Wentelt Eefje ( 3 maart 2020)

  15. #510
    Geregistreerd
    6 november 2018
    Last Online
    15 april 2024 @ 08:08
    Locatie
    Holland
    Berichten
    179
    Discussies
    3
    Thanks
    599
    Thanked
    505 in 102 posts

    Standaard

    In mijn zoektocht naar een rechtzaak 2020 Yin Yang stuitte ik hierop:https://uitspraken.rechtspraak.nl/in...GHAMS:2020:121

    Kennelijk is men nog steeds bezig om e.a. operationeel te maken, waaronder een bankrekening Als leek lees ik eruit dat ze dat recht hebben en krijgen (bij ING) alleen zonder het recht om contant geld te mogen storten op die rekening.

    Maar niets gevonden over een datum voor een rechtzaak of beroep tegen het dichthouden door de gemeente.

    Weet iemand iets? Zou toch een mooi vooruitzicht zijn als straks de boel overal weer open mag, dat daar dan YY bij kan zitten ....

  16. Onderstaande leden hebben e-is-mc-2 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 april 2020)

  17. #511
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 23:41
    Berichten
    2.134
    Discussies
    18
    Thanks
    5.551
    Thanked
    2.607 in 1.209 posts

    Standaard

    Mooi, hoe in het vonnis YY omschreven wordt als ‘een ontmoetingscentrum in de relaxbranche’.

  18. Onderstaande leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 april 2020)

  19. #512
    Geregistreerd
    5 januari 2016
    Last Online
    29 februari 2024 @ 13:22
    Berichten
    39
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    45 in 20 posts

    Standaard

    Ik reed er vandaag toevallig langs en er stonden een aantal auto's en busjes. Wellicht zijn ze de boel toch weer gereed aan het maken voor gebruik. Ik zou het toch wel aangenaam vinden als de corona-ellende voorbij is dat YY eindelijk weer open is...

  20. Onderstaande 2 leden hebben Rapa23 bedankt voor deze bijdrage:

    e-is-mc-2 ( 1 april 2020),mentholbear ( 1 april 2020)

  21. #513
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rapa23 Bekijk bericht
    Ik reed er vandaag toevallig langs en er stonden een aantal auto's en busjes. Wellicht zijn ze de boel toch weer gereed aan het maken voor gebruik. Ik zou het toch wel aangenaam vinden als de corona-ellende voorbij is dat YY eindelijk weer open is...
    Heeel misschien .....( Lees je mee JohnMcsnek ?) gaat het toch weer open als een soort van beloning aan het eind van de Coronaperiode.

  22. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    e-is-mc-2 ( 1 april 2020),mentholbear ( 1 april 2020)

  23. #514
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard Rechtszaak april 2019

    Dit is gewoon het arrest ( een vonnis is van de rechtbank, een arrest van het hof) van een hoger beroep in de oude zaak dat ING geen bankrekening aan YY wilde verlenen, en wat YY in hoger beroep dus gewonnen had.

    Allang in het nieuws geweest en niks met de andere zaken te maken...


    https://m.limburger.nl/cnt/dmf202001...ening-weigeren


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  24. Onderstaande leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (31 maart 2020)

  25. #515
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Heeel misschien .....( Lees je mee JohnMcsnek ?) gaat het toch weer open als een soort van beloning aan het eind van de Coronaperiode.
    De indruk die ik heb van die Madame Donders is dat ze deze crisis eerder zal aangrijpen als bijkomende stok om clubs als YY te weren.
    Misschien met iemand anders aan het roer zou het jkunnen. Maar we mogen onze medemens geen akelige dingen toewensen. (Toch niet in publiek)
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  26. #516
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Nog even ter herinnering: De motivering die gebruikt werd om YY te sluiten is zeer discutabel.

    Wanneer de aanwezigheid van kleine hoeveelheden coke en andere substanties die in de opiumwet genoemd worden de grondlsag voor een sluiting zijn kan de halve zuidas, een flink aantal advocatenkantoren en mogelijk zelfs een groot aantal overheidsinstellingen ook gesloten worden.

    Ik keur het meenemen van drugs niet goed. Feit is dat het gebruik zich inmiddels zo heeft uitgebreid in Nederland dat die stoffen met een beetje inspanning overal aangetroffen kunnen worden. Zelfs onder politiemensen is gebruik aangetoond.

  27. Onderstaande 2 leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    e-is-mc-2 ( 1 april 2020),mentholbear ( 1 april 2020)

  28. #517
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:20
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rapa23 Bekijk bericht
    Ik reed er vandaag toevallig langs en er stonden een aantal auto's en busjes. Wellicht zijn ze de boel toch weer gereed aan het maken voor gebruik. Ik zou het toch wel aangenaam vinden als de corona-ellende voorbij is dat YY eindelijk weer open is...
    het is nog niet bekend in de media sauna club ying yang wordt tijdelijk een verloskundige praktijk

  29. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    e-is-mc-2 ( 1 april 2020)

  30. #518
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Nog even ter herinnering: De motivering die gebruikt werd om YY te sluiten is zeer discutabel.
    Maar door de rechter meermaals getoetst en in stand gehouden.
    Zou zeggen, laat het gaan, er is helaas niks aan te veranderen... hoop ook op een wonder maar ben al blij als er überhaupt dit jaar nog ergens een saunaclub opengaat


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  31. #519
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e-is-mc-2 Bekijk bericht

    Maar niets gevonden over een datum voor een rechtzaak of beroep tegen het dichthouden door de gemeente.

    De rechtbanken en gerechtshoven zijn toch gesloten, alleen urgente zaken worden behandeld en daar valt de zaak YY niet onder dus zal er voorlopig geen rechtszaak zijn.

  32. #520
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:58
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.957
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    het is nog niet bekend in de media sauna club ying yang wordt tijdelijk een verloskundige praktijk
    welke datum is het vandaag , of morgen ?
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

  33. #521
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    keep dreaming heren .. yin yang gaat nooit meer open.. ik wens jullie natuurlijk dat alle hoop terecht is , maar ik weet het bijna zeker vergeefse hoop.... zo ging dat in utrecht met de bootjes ook , elk geluid, krantenbericht werd gulzig gelezen en beoordeeld. op hookers .. er is nog 1 boot op het hele zandpad...en daar zit een tatoeshop in...

  34. #522
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Zoissut phea, zolang Chris z’n firma niet verkoopt aan een persoon die wel door de bibob komt is alle tijd en moeite die YY nu neemt/nam verspilde moeite.
    En Garde

  35. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (31 maart 2020),Piet Plezier (31 maart 2020),Viscamessi ( 6 april 2020)

  36. #523
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Zoissut phea, zolang Chris z’n firma niet verkoopt aan een persoon die wel door de bibob komt is alle tijd en moeite die YY nu neemt/nam verspilde moeite.
    en zo is het Eddy
    Maar de YY gangers kijken allemaal door een roze bril, waar overigens niets mis mee is
    Je hebt meer kans dat de Eifeltoren instort, als dat YY weer open gaat
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  37. #524
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    en zo is het Eddy
    Maar de YY gangers kijken allemaal door een roze bril, waar overigens niets mis mee is
    Je hebt meer kans dat de Eifeltoren instort, als dat YY weer open gaat
    Nou vooruit dan,Ik zie de eiffeltoren nog wel instorten !

  38. Onderstaande 3 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (31 maart 2020),Partycrasher ( 2 april 2020),Piet Plezier (31 maart 2020)

  39. #525
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Die Donders heeft nu wel andere zorgen aan haar kop.
    Die hele Coronacrisis gaat gemeenten ook handen vol geld kosten straks aan nieuwe bijstanduitkeringen, amper belastinginkomsten etc.
    Een club als YY zorgt voor zeer veel geld spendering in de gemeente en ook dus indirect veel belastinginkomsten.
    Die Corona moddert nog wel maanden door en de schatkist van Donders raakt elke dag leger...

 

 
Pagina 21 van 45 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27.

Living Room 468*60