Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Nadine (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard Nadine (Bulgaarse)



    Nadine (Bulgaarse)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Borst(en)
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Aftrekken
    Extra info : Goed in bed, slecht in klokkijken en luisteren





  2. Onderstaande 3 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (28 maart 2019),Mr Bluenose (25 maart 2019),Sjeufke (25 maart 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Eerste kamergang gisteren op advies van een andere ijsbeer. Hij was er net mee naar de kamer geweest en het was top zei hij. Nadine, halverwege de 20 en Bulgaarse, zelf zag er ook top uit dus werd ik geintroduceerd door mijn collega beer en voor ik het wist hing ze natuurlijk in mijn armen. Hoe verwonderlijk. - Na een tijdje haar op pad gestuurd voor een sloesol en we trokken naar kamer 19. Op de sex zelf heb ik helemaal niks aan te merken. Het was was een vrijpartij met alles er op en er aan. TZ, pijpen, 69, neuken in verschillende standjes. Tijdens 69 moest ze op een gegeven moment stoppen met pijpen omdat ze anders zou stikken vanwege haar hijgen. Heb haar over de vrouwelijke finishlijn geholpen, vind het altijd wel leuk als beide personen plezier hebben.

    Daarna geswitched naar neuken, dat was prima. Uiteindelijk op de 30 minuten limiet mijn schot gelost. Waarom haal ik de tijd hier exact aan? Dit werd nog ff een dingetje helaas. Prima kamergang en service van Nadine. Daar heb ik niks over te klagen. Echter gaf ik aan het begin van de kamer aan dat ik 30 minuten wilde, gaf ik aan dat het op dat moment stipt 17u was en waren we klaar om exact 17u30. Ze vroeg of ik wilde stoppen of doorgaan met een nieuw half uur. Ik zei stoppen, plofte nog ff op het bed neer naast haar (hier zit de fout van mij, i know) en toen begon ze nog ff te kletsen. Hartstikke leuk hoor maar ik zei na een paar minuten dat we weg gingen en ik maar een half uur ging betalen. Reageerde ze niet echt op en in de kleedkamer kwam waar ik al bang voor was. Mevrouw wilde 100 euro voor 40 minuten. Die heb ik haar ook zonder discussie gegeven, want die win ik toch niet. Had zelf direct naar buiten moeten lopen in de kamer. Je kunt niet duidelijk genoeg zijn bij sommige dames. Ze heeft het echt verkloot bij mij, wat een domme actie. Zeker als je weet dat ik haar na het klaarkomen zei dat ik wellicht die avond nog wel eens met haar wilde omdat ze gewoon oprecht lekker is. Helaas voor haar nu 100% geen herhalingsgevaar bij mij.

    Tot zo ver het negatieve gelul maar ik wil simpelweg niet dat er meer beren in deze ongein trappen. Dit soort gedoe moeten we zo veel mogelijk uit de wereld houden. Al gaan we het nooit helemaal kunnen voorkomen.

  4. Onderstaande 7 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (25 maart 2019),Eddy_V (24 maart 2019),Husky (24 maart 2019),jeegee (22 mei 2019),mentholbear (28 maart 2019),Mr Bluenose (25 maart 2019),Sjeufke (24 maart 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Dank voor de waarschuwing!
    Stel nu HellaHolla dat je meer tijd ervoor genomen zou hebben: dan had je in 50 minuten alles kunnen doen wat je nu ook gedaan hebt (misschien nog wat meer), je had nog naar haar gezever kunnen luisteren, je was evenveel kwijt geweest en je zou een top-uur gehad hebben...
    Voor mij is dit over het algemeen de reden om meestal uurtjes te maken en halfuurtjes alleen bij uitzondering: als ik door mn budget heen ben, als ik de trein nog moet halen of als het mij niet bevalt.

    Is dit Nadine die ook lange tijd in Goch heeft gewerkt ?
    Qua type, service en gedrag doet deze Nadine mij aan haar denken.
    Mooi meisje, erg slank,beetje hautain.
    En Garde

  6. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (24 maart 2019),Sjeufke (25 maart 2019)

  7. #4
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.462 in 1.434 posts

    Standaard

    heeft volgens mij in Goch gewerkt

  8. #5
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Was ook mijn eerste gedanken.

    Is dat Nadine, die erder in Marisol was en langere tijd in Goch? Als ze dat is, dan was ze ook al erder in Gallardo.

  9. Onderstaande leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (25 maart 2019)

  10. #6
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.462 in 1.434 posts

    Standaard

    Dat klopt cath.leen,ook in Gallardo voor korte tijd,
    heb zelf nooit de moeite genomen om met haar op kamer te gaan!
    Upselling verhalen waren toe al bekend!

  11. #7
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Dank voor de waarschuwing!
    Stel nu HellaHolla dat je meer tijd ervoor genomen zou hebben: dan had je in 50 minuten alles kunnen doen wat je nu ook gedaan hebt (misschien nog wat meer), je had nog naar haar gezever kunnen luisteren, je was evenveel kwijt geweest en je zou een top-uur gehad hebben...
    Voor mij is dit over het algemeen de reden om meestal uurtjes te maken en halfuurtjes alleen bij uitzondering: als ik door mn budget heen ben, als ik de trein nog moet halen of als het mij niet bevalt.
    Je hebt helemaal gelijk Eddy, ik maak ook vaak genoeg kamers van een uur. Maar nieuwe club, advies van een onbekende, ik kijk dan liever de kat even ietwat uit de boom. Of beter gezegd, de poes uit de slip

    Ben eigenlijk wel blij dat dit gebeurd is want nu kan ik gelukkig andere beren waarschuwen. Nog even wat info van mijn kant die vandaag boven is komen drijven: ze zei aan de bar dat ze ook in YY heeft gewerkt. Ze spreekt overigens geen woord Engels, enkel Duits en the sound of the Balkans natuurlijk.

  12. Onderstaande 3 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (28 maart 2019),Husky (25 maart 2019),mentholbear (28 maart 2019)

  13. #8
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    ---> Van Goch

    De keuze was eigenlijk al gemaakt voordat ik thuis was vertrokken. Ik wilde nog wel eens op herhaling met Nadine. Paar maanden geleden ben ik met haar op kamer geweest in Gallardo, was een goede kamer toen maar helaas wel geneuzel over tijd en geld achteraf. Voor mij is ze simpelweg een optik fick en haar service was de vorige keer helemaal niet zo slecht verder. Enige wat mij gisteravond een beetje tegenstond was dat ze de hele tijd met een groepje van 4 meiden zat, liep en praatte. Ik meng mij daar niet zo graag tussen omdat ik dan direct 4 klapeksters op de nek heb. Dus aan de bar wachtte ik tactisch mijn moment af. Op een gegeven moment liep Nadine naar het toilet en twee andere dames weg uit de zithoek. De dame die overbleef maakte oogcontact met mij en wenkte me. Perfecte alibi om te verhuizen. Dame stelde zich voor als Denisa uit Bulgarije en sprak tot mijn verbazing redelijk Nederlands. Heeft naar eigen zeggen twee jaar in België gewoond. Beetje geklept over niks en ik zat eigenlijk gewoon te wachten tot Nadine terug kwam. Dit duurde best lang dus op een gegeven moment zag Denisa natuurlijk haar kans en vroeg ze of ik naar de kamer wilde met haar. Ik rekte het verhaal beetje bij beetje op en hopla daar was Nadine dan eindelijk.

    Toen ik tegen Denisa zei dat ik haar kende droop ze vrij snel af want kans verkeken. Ze had zelf wel door dat het niks ging worden tussen ons. Nadine dus wel. Even met haar gekeuveld en aansluitend naar de kamer gegaan. Was wel ok, absoluut geen hoogvlieger maar wel voldoende. In tegenstelling tot in Gallardo tijdje terug geen TZ, enkel wat kusjes. Pijpen en intiem wel ok zolang je haar spelregels een beetje kent dus niet te veel aan haar tepels, geen kussen in de nek en geen Arie de Beuker praktijken. Discalculatie viert nog altijd hoogtijdagen bij sommige dames, na 20 minuten was het half uur natuurlijk voorbij. Ik had nog niet gepopt daarom verlengd naar een uur en haar wel even lief er aan herinnerd dat ze mij niet voor de gek moet houden. Sfeer werd hierop wel wat beter, vooral na de finish te hebben bereikt ontpopte ze zich toch een eigenlijk wel hele lieve dame. Nog een massage gehad die niet echt noemenswaardig was en nog even geklept. Voornamelijk over andere clubs. Wat ik best apart vond is dat zowel zij als Denisa eerder over Venus begonnen en dat het daar toch wel heel goed moest zijn volgens de verhalen. Het goede nieuws zingt rond in clubland en dat is helemaal terecht als je het mij vraagt! Ik denk overigens niet dat beide dames daar hoge ogen zouden gooien als ze er uberhaupt mochten werken.

    Dat was het dan wel weer voor deze kamergang, ik denk niet dat er nog een volgende keer komt. Te gewoontjes, te plichtmatig. Uur volgens mij ook weer niet volgemaakt, zal eerder 50 min zijn geweest. Maar vond het wel goed zo.

  14. Onderstaande 6 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 juni 2019),Eddy_V (12 oktober 2019),hallodaarbenikweer (22 juni 2019),Mr Bluenose (22 juni 2019),Piet Plezier (22 juni 2019),Sjeufke (22 juni 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.

Diamond 468*60