Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Daisy (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 14:44
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard Daisy (Bulgaarse)



    Daisy (Bulgaarse)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Rug
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : D Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen
    Extra info :





  2. Onderstaande 4 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Das (24 maart 2019),fg22 (24 maart 2019),mentholbear (28 maart 2019),Mr Bluenose (25 maart 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 14:44
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...894#post650894

    Zag er eigenlijk naar uit dat ik geen kamer meer zou maken en Patjax en ik hadden besloten om zo naar huis te gaan. Komt er in het rustige gedeelte een meid tegenover mij zitten eten. Vriendelijk gezicht en iets steviger. Piet Plezier was er ook eerder die dag mee geweest. Maar door haar tieten die verpest waren door de dokter was hij er snel klaar mee. Haar naam is [b]Daisy[b/] 26 jaar, Bulgaarse. Beetje gesprekje aan gegaan en het liep wel. Beetje lachen met elkaar en uiteindelijk ging ze weg. Door aandringen van Patjax ben ik naar haar toe gelopen en ze stond daar met een andere meid. Ze vroeg om naar de kamer te gaan en vroeg of ze deed tongzoenen en daar werd geheimzinnig over gedaan. Er werd over ‘pari” gepraat tussen de 2 meiden. Ik zeg geen ‘pari” gewoon inclusief. Dat deed ze niet. Ik zeg ok geen probleem is jouw keuze. Die andere meid ging weg en ik wou ook weggaan maar ze pakte mij vast en zegt dat het goed was dat ze dat gewoon deed maar dat niet kon zeggen waar die andere meid bij was.
    Dus toen is ze de sleutel gaan halen. We moesten naar buiten in zo’n hutje. Daar begon ze mij voordat we op het bed waren al te tongzoenen dus het was niet gelogen van haar. Lekker op bed verder het gebruikelijke repertoire. Pijpen en daarna over naar neuken. Ze was lekker strak en duurde niet lang voordat ik lekker doggy in haar klaarkwam. Het was een beetje snel gegaan en de resterende tijd nog een beetje op bed gelegen en wat kletsen. Hier tieten zijn inderdaad aardig mislukt helaas en zag een groot litteken aan de zijkant. Heb ze ook maar niet heel aandachtig bekeken. Schijnbaar moet ze voor de 3e keer onder het mes om het in orde te laten brengen.
    Verder aardige leuke meid.

  4. Onderstaande 7 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (24 maart 2019),fg22 (24 maart 2019),mentholbear (28 maart 2019),Mr Bluenose (25 maart 2019),Patjax (24 maart 2019),phoenix (24 maart 2019),Sjeufke (24 maart 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.

Freude 468*60   Diamond 468*60